Een hele snelle scan leverde me geen resultaten op (Pechstein blijft op 14 jaar steken, ook al omdat ze er 4 jaar geleden niet bij mocht zijn), maar bij de rodelaar Armin Zöggeler zat er 20 jaar tussen zijn eerste en laatste medaille. (1994 en nu in 2014 weer)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:43 schreef 4-elements het volgende:
Is dat in het verleden al eens gebeurd, dat een schaatser 16 jaar na zijn eerste medaille zijn laatste medaille wint? Sowieso knappe prestatie van Bob natuurlijk.

Ik maakte een grapje, omdat jij dat altijd zegt als Cruijff, Van Hanegem of Robben wordt afgekraakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke nog meer ? Ik hemel ze juist altijd op.
Maar wat was het verschil nou met het goud ?

Kasai haalt ook de 20 jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een hele snelle scan leverde me geen resultaten op (Pechstein blijft op 14 jaar steken, ook al omdat ze er 4 jaar geleden niet bij mocht zijn), maar bij de rodelaar Armin Zöggeler zat er 20 jaar tussen zijn eerste en laatste medaille. (1994 en nu in 2014 weer)

Ok. Ik schrok alquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, omdat jij dat altijd zegt als Cruijff, Van Hanegem of Robben wordt afgekraakt.

Maar voor een mannelijke schaatser zal het wel een record zijn lijkt mij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een hele snelle scan leverde me geen resultaten op (Pechstein blijft op 14 jaar steken, ook al omdat ze er 4 jaar geleden niet bij mocht zijn), maar bij de rodelaar Armin Zöggeler zat er 20 jaar tussen zijn eerste en laatste medaille. (1994 en nu in 2014 weer)

Ik lig een straatlengte voor qua posts op de nummer 2.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:46 schreef Wespensteek het volgende:
Tong is boos op Bob want Tong wil de titel "onsympathieke, egoïstische zelfgeiler" zelf.

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lig een straatlengte voor qua posts op de nummer 2.
Hoeveel seconden zat de Jong als derde achter de nummer één ?
En nu kappen met je getroll over een van Nederlands' grootste sporthelden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
"Bob de Jong is een doodgoeie gast, als je met hem in de ploeg zit kan je hem vragen: hee Bob mijn fiets doet het niet goed wil je er even naar kijken? En dan poetst hij hem ook nog voor je, dat is Bob de Jong."
- Rintje Ritsma.

Het verschil tussen Bob en jou is, dat hij heel veel wedstrijden rijdt en af en toe een slechte er tussen. En jij heel af en toe wat zinnigs plaats, maar meestal totaal niks zinnigs hebt te melden. Kijk alleen maar naar al die onzin topics die je opent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel seconden zat de Jong als derde achter de nummer één ?

Tong zou niet graag een ban krijgen in ruil voor een gouden olympische medaille.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef Redefine het volgende:
En zoveel posts op een forum hebben, wees er maar trots op

Het record is 28 jaar, gedeeld door Aladar Gerevich (schermen) en Mark Todd (eventing)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]

olle einar bjorndalen doet dat ook die haalt zelfs goud na 16 jaar (toen ook goud)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:43 schreef 4-elements het volgende:
Is dat in het verleden al eens gebeurd, dat een schaatser 16 jaar na zijn eerste medaille zijn laatste medaille wint? Sowieso knappe prestatie van Bob natuurlijk.

Toch heb ik het idee dat je een beetje in de herfst van je Fok carrière bent , net als Bobquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]

Ze is oma. Dus iemand heeft haar ooit geneukt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:56 schreef BasEnAad het volgende:
Nog een Erica Terpstra voor je topic:
[ afbeelding ]

twitter:stevendalebout twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 08:18:41Hoogtepuntje op deze jonge schaatsdag: Bob de Jong schaatst rechtsom. http://t.co/ajq1Y4Lgnk reageer retweet
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |