Met 7.00 is ook niks mis hoor Quoi. Loop ik zelf ook regelmatig. Is heerlijk relaxed lopen met een hartslag van weinig. En bij die LDL is het het beste om minimaal 1 minuut langzamer dan wedstrijdtempo te lopen. Dus dat kan ook prima met jouw tempo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:04 schreef Quoi het volgende:
Toch een mooi loopje Swets. Extra rust pakken is![]()
Ik heb nu echt definitief besloten: geen duurloop meer met die groep op vrijdagavond. Vanwege de hartslag en dat tempo, dommerds. De opvolgende groep loopt weer 7:00 min/km, dus misschien voor mezelf een tussentempo gaan lopen.
Voorlopig eerst weer eens kúnnen lopen
Precies!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:04 schreef Quoi het volgende:
Toch een mooi loopje Swets. Extra rust pakken is![]()
Ik heb nu echt definitief besloten: geen duurloop meer met die groep op vrijdagavond. Vanwege de hartslag en dat tempo, dommerds. De opvolgende groep loopt weer 7:00 min/km, dus misschien voor mezelf een tussentempo gaan lopen.
Voorlopig eerst weer eens kúnnen lopen
Waar doet het pijn en wat voor pijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:17 schreef LadyOracle het volgende:
Hier nog steeds een pijnlijke voet, nu ruim een week niet gelopen. Vorig weekend wel 20 km gefietst.
Het wordt niet minder, alleen maar erger, dus komende week toch de fysiotherapeut maar bellen. Ik was donderdag echt blij toen ik klaar was met koken, omdat gewoon staan zelfs niet te harden was. Meh. Stomme voeten zijn stom.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2 die aan je wensen voldoen: 1 in Echt en de ander is meer een trimloopje van GVAC:
http://www.dutchrunners.n(...)nbroeker-trimloop-15
http://www.dutchrunners.n(...)ide/gvac-trimloop-29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zie ik dat vele anderen ook lekker gelopen hebben vandaag! Ik ga geen namen noemen, want ben bang mensen te kwetsen die ik dan vergeet.
En een eindsprint!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Waren goede omstandigheden.
Was lekker weer.
Ongeveer 75 deelnemers.
Niet als laatste gefinished.
Maar was wel pittig.
Eigenlijk na 2 km voelde ik het al aan mijn benen, waren wat zwaar. Bij een km of 3 kreeg ik trek (vergeten een beetje voeding te nemen) en liep zeker niet met 2 vingers in mijn neus de eerste 7 zoals 2x eerder deze week.
Maar, toch doorgehobbeld, mijn best gedaan en mijn PR met een minuut of 3 verbeterd.
Vergat hem uit te zetten na de finish, zie vanavond de uitslag wel.
Uitgeteld nu eigenlijk wel
http://www.endomondo.com/workouts/285181523/6503018
1 2 3 | [b]6 Juli 2014 - [url=http://www.lakelandtrails.org/marathon/index.php]Lakeland Trails Coniston Half Marathon[/url][/b] [*] Wolve000 [*] motorbloempje |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoorl.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:11 schreef Levitas het volgende:
![]()
Thanks, nu twijfelen tussen Schoorl en Echt.
Jep, I know, I know. Maar onze vrije uren zijn verschillend.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:42 schreef Guard het volgende:
We moeten nog wel een keer naar Limburg voor onze eigen heuveltraining
Mooie PR verbetering!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Was lekker weer.
Ongeveer 75 deelnemers.
Maar was wel pittig.
Eigenlijk na 2 km voelde ik het al aan mijn benen, waren wat zwaar. Bij een km of 3 kreeg ik trek (vergeten een beetje voeding te nemen) en liep zeker niet met 2 vingers in mijn neus de eerste 7 zoals 2x eerder deze week.
Maar, toch doorgehobbeld, mijn best gedaan en mijn PR met een minuut of 3 verbeterd.
Goed gedaan!! Drie minuten van je PR af is heel netjes!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Was lekker weer.
Ongeveer 75 deelnemers.
Maar was wel pittig.
Die zijn cool idd! Heb je nu al 2 paar of niet? Anders kan er natuurlijk best een paar bij, kun je meteen goed merken wanneer de oude aan vervanging toe zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef mosselmossel het volgende:
Zag vanmorgen in de winkel de nieuwe versie van mijn schoenen staan! Ik heb nu nog de Mizuno Wave Inspire 9.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar ik heb echt geen twee paar nodig. En aangezien ik al een enorme bom duiten heb uitgegeven in de afgelopen twee maanden aan nieuwe gewone schoenen en kleding is nu mijn geld op en moet ik even op rantsoen. Van de zomer wel weer eens kijken voor nieuwe kicksen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die zijn cool idd! Heb je nu al 2 paar of niet? Anders kan er natuurlijk best een paar bij, kun je meteen goed merken wanneer de oude aan vervanging toe zijn
Mooie richttijd weer iig.quote:
Je kunt sowieso echt trots zijn op jezelf hoor! Echt super gedaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mooie richttijd weer iig.
Leer nu de afstand in te schatten.
Ziet er echt goed uit ja! Erg mooi zo om dat meer heen enzo, nice!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Beelden zijn dan wel van de hele, maar eerste 7 mijl zijn hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef mosselmossel het volgende:
Zag vanmorgen in de winkel de nieuwe versie van mijn schoenen staan! Ik heb nu nog de Mizuno Wave Inspire 9.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |