Sja, dat doet ie dus niet. Gelukkig heb ik ook een soort beroepsdeformatie waardoor ik mijn gevoel wel kan uitschakelen bij dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:59 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Kan je niet Mr Quoi vragen om dat te doen? Ik zou het vreselijk vinden omdat bij mezelf te doen, maar bij andere mensen... Beroepsmisvorming!
Is dat niet wat vroeg in het schema?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Quoi
Morgen LDL van 3 uur op het programma. Arquero loopt gezellig mee.
7 x zoveel maar.quote:
Ja het kan je het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef Voccar het volgende:
Oei QuoiNagels blijken toch soms vervelende dingen te zijn.
gewoon ultra's gaan doen, dan raak je ze vanzelf kwijt...problem solvedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef Voccar het volgende:
Oei QuoiNagels blijken toch soms vervelende dingen te zijn.
Ik deed duidelijk waar fout bij mijn zoektocht, kun je op die site op cross of trimloop zoeken en heb ik dat over het hoofd gezien... Die van gvac zijn ook wel handig, kan ik daarna bij mijn ouders onder de douche aangezien die in Veldhoven wonenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.dutchrunners.n(...)uide/voorjaarsloop-3
http://www.dutchrunners.n(...)ndhoven-dommelloop-3
http://www.dutchrunners.n(...)ortmax-karpencross-3
http://www.dutchrunners.n(...)ide/gvac-trimloop-31
http://www.dutchrunners.n(...)ide/gulbergencross-2
Lekker! Bier!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Quoi het volgende:
Nou er is in ieder geval niks erg kapot. Schade: schaafwonden en plaatselijk dik op beide knieen/onder knieen en 1 elleboog. Ergste is mijn teennagel van grote teen. Ik struikelde dus in het donker over een klein heuveltje, tegen mijn teen. Die is nu helemaal blauw onder mijn nagel en f*&^ck that hurtsEn mijn rug was weer soepel en nu....... niet meer.
Ik ben direct weer doorgelopen om te voorkomen dat ik daar in het donker/in the middle of nowhere zou verstijven. Maar man o man, dat was tandvleeswerk.
En ja, de HRM deed het dit keer en bevestigt datgene dat ik al verkondigde: de duurlopen gaan te snel voor mij. HR rijst de pan uit op einde. Iedereen is lovend over de duurlopen, dus ik denk dat ik een groep terugga alleen voor de duurloop
En ook best leuk om terug te kijken wat zo'n val met je HR doet. Weinig eigenlijk: klein piekje maar, minder dan mijn hartslag op het einde.
Ik ben trouwens echt helemaal van m'n legje en ben maar neergeploft met 2 boterhammen en een biertje
-edit-quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:46 schreef jantjevertonghen het volgende:
Nieuw hier: 22 jaar en vlgens mij flinke potentie..
Vo2 max van 55
Rust hartslag 54
Coopertest 3100
1.87 85kg.. Als ik wat gewicht kwijtraak zou ik besg fig worden..maar moet niet te licht want bwn n voetballer
bedankt! Top fit worden voor voetbal. Doe dus ook.veel sprintwerk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welkom!
cooper-test resultaat ziet er in ieder geval goed uit
wat zijn je doelen? middel-lange afstand, lange afstand, baan?
Ja. Bij hardlopen licht je omslag (en ook je maximale hartslag) een paar slagen hoger. Tijdens mijn HM had ik gemiddeld 170, tijdens een beklimming van de Mont Ventoux (vergelijkbare tijd en inspanning) zit dat op de 165.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:25 schreef pijll het volgende:
Is je omslagpunt eigenlijk anders, bij lopen of fietsen?
Ik ben benieuwd!quote:En ik ga dit weekend eens kijken of jouw methode een beetje werkt.
Waar je begint komt niet extreem nauwkeurig, maar ongeveer rond de 145 beginnen is dan goed. Het idee is dat doordat je warm bent (je loopt onder de 145, maar niet te veel, zeg 130/140), je als je een beetje versnelt om op de 145 uit te komen, je dat redelijk constant moet kunnen houden. En je hartslag is de maatstaf, niet je snelheid.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit precies lezen.
Mijn 0.8*HRmax=146. Ik doe een warming-up waarbij ik (ruim) onder deze waarde moet blijven. Vervolgens ga ik versnellen, wacht tot ik op 146 zit en hou dat 5 minuten vast. Of is dat versnellen richting 146 onderdeel van die 5 minuten?
Wat als ik op 146 zit, maar ik binnen de 5 minuten bij hetzelfde tempo zie dat de hartslag hoger wordt, moet ik dan weer langzamer lopen? Een hartslag constant houden is nog niet zo makkelijk.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef Guard het volgende:
Nogmaals, jammer maar waarschijnlijk wel wijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Zal dat dan toch met de jaren komen...)
Blijkbaar kunnen wij alleen samen lopen/ trainen wanneer we voor dezelfde wedstrijd inschrijven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat een bikkel die stream, met twee heuveltrainingen op een dag!![]()
Waarschijnlijk lopen hun voorop en ik sjok er achteraan![]()
Zuiden als in Brabant of Limburg?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:31 schreef Levitas het volgende:
Zeg, SEM, weet jij niet nog een leuk loopje in het zuiden des lands rond het weekend van 8 & 9 februari? Bij voorkeur 10km, maar 15km mag ook wel
Zoek voor dat weekend nog een leuke 10 of 15km als testloop voor de CPC, maar Schoorl is me eigenlijk iets te ver weg
We moeten nog wel een keer naar Limburg voor onze eigen heuveltrainingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:59 schreef streamnl het volgende:
Blijkbaar kunnen wij alleen samen lopen/ trainen wanneer we voor dezelfde wedstrijd inschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |