Ik ga morgen een testritje doen met mijn knieën, hopelijk is het dan all systems go.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, echt jammer..Maar nog last van je knie? Volgende keer komt goed!
In welke omgeving zoek je hem?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow dat is handig! En ziet er ook goed uit![]()
Die cross lijkt wel een beetje amateuristisch, de info op de folder is ook de enige die je krijgt, na inschrijving weet je nog niet hoe de tijdregistratie gaat of waar op de 4 km lange weg waar de start is het secretariaat is of hoe het parcours loopt.
Vind het spannend, maar ook wel zin in
Zoek nu nog een cross voor half maart waar ik een afstand van 5km kan lopen, 6km zou ook nog mogen. Maar ik kan in de buurt alleen maar hele massale vinden en ik hou van kleinschalig
Makkelijk werd voor mij op een gegeven moment dat ik dacht, hé de 10km, ik zou er nog wel 10 bij kunnen doen. Dat is natuurlijk niet van de ene op andere dag gelukt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef electronique het volgende:
[..]
Maar wat is makkelijk? dat je geen last van je benen hebt? dat je niet uitgeput op de bank ligt nadien?
http://www.regteheidecross.nl/ is misschien iets?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zoek nu nog een cross voor half maart waar ik een afstand van 5km kan lopen, 6km zou ook nog mogen. Maar ik kan in de buurt alleen maar hele massale vinden en ik hou van kleinschalig
Op het moment dat je WEET "als ik NU naar buiten ga kan ik 10KM lopen".quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef electronique het volgende:
[..]
Maar wat is makkelijk? dat je geen last van je benen hebt? dat je niet uitgeput op de bank ligt nadien?
ook in het engels komt er een u na de qquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:48 schreef Sjaapje het volgende:
Ohnee Quoi, hopelijk valt het mee! (Na 6 maanden engels schrijven is mijn franse schrijfkunst volledig verdwenen, ik schreef Qoiu en Qoui, bizar!)
welkom terug Sylvesterrr!quote:
Info op een folder? Dat is professioneel..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow dat is handig! En ziet er ook goed uit![]()
Die cross lijkt wel een beetje amateuristisch, de info op de folder is ook de enige die je krijgt, na inschrijving weet je nog niet hoe de tijdregistratie gaat of waar op de 4 km lange weg waar de start is het secretariaat is of hoe het parcours loopt.
Vind het spannend, maar ook wel zin in
merhabaquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I
Ik leg alle hotelkamers waar ik slaap ook altijd helemaal vast, zodat wel bepaalde dingen thuis kunnen uitvoeren. Ultiem vakantiegevoel in eigen huis en zo. Op m'n Mac staat een heel mapje met hotel-badkamer-foto's, voor als we ooit een nieuwe badkamer gaan kopen. Ik weet al precies wat ik wil
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Quoi het volgende:
Nou er is in ieder geval niks erg kapot. Schade: schaafwonden en plaatselijk dik op beide knieen/onder knieen en 1 elleboog. Ergste is mijn teennagel van grote teen. Ik struikelde dus in het donker over een klein heuveltje, tegen mijn teen. Die is nu helemaal blauw onder mijn nagel en f*&^ck that hurtsEn mijn rug was weer soepel en nu....... niet meer.
Ik ben direct weer doorgelopen om te voorkomen dat ik daar in het donker/in the middle of nowhere zou verstijven. Maar man o man, dat was tandvleeswerk.
En ja, de HRM deed het dit keer en bevestigt datgene dat ik al verkondigde: de duurlopen gaan te snel voor mij. HR rijst de pan uit op einde. Iedereen is lovend over de duurlopen, dus ik denk dat ik een groep terugga alleen voor de duurloop
En ook best leuk om terug te kijken wat zo'n val met je HR doet. Weinig eigenlijk: klein piekje maar, minder dan mijn hartslag op het einde.
Ik ben trouwens echt helemaal van m'n legje en ben maar neergeploft met 2 boterhammen en een biertje
Beterschap!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Quoi het volgende:
Nou er is in ieder geval niks erg kapot. Schade: schaafwonden en plaatselijk dik op beide knieen/onder knieen en 1 elleboog. Ergste is mijn teennagel van grote teen. Ik struikelde dus in het donker over een klein heuveltje, tegen mijn teen. Die is nu helemaal blauw onder mijn nagel en f*&^ck that hurtsEn mijn rug was weer soepel en nu....... niet meer.
Ik ben direct weer doorgelopen om te voorkomen dat ik daar in het donker/in the middle of nowhere zou verstijven. Maar man o man, dat was tandvleeswerk.
En ja, de HRM deed het dit keer en bevestigt datgene dat ik al verkondigde: de duurlopen gaan te snel voor mij. HR rijst de pan uit op einde. Iedereen is lovend over de duurlopen, dus ik denk dat ik een groep terugga alleen voor de duurloop
En ook best leuk om terug te kijken wat zo'n val met je HR doet. Weinig eigenlijk: klein piekje maar, minder dan mijn hartslag op het einde.
Ik ben trouwens echt helemaal van m'n legje en ben maar neergeploft met 2 boterhammen en een biertje
FF kijken waar dat isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.regteheidecross.nl/ is misschien iets?
Voldoet niet aan de datum, maar is niet echt massaal (max 500 deelnemers), en er wordt in groepjes gestart, dus geen massa start. En als 5 dan misschien nog te ver is, 3 km kan ook.
In de onze, rondom Eindhoven dusquote:
http://www.dutchrunners.n(...)uide/voorjaarsloop-3quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
FF kijken waar dat is
Edit: ik neem hem mee in de overweging, morgen eens beter bekijken maar de datum is werk oké
[..]
In de onze, rondom Eindhoven dus
Misschien ga ik dat doen, thanks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Sjaapje het volgende:
Quoi, een Ibuprofen voor het slapen nemen! Helpt echt!
Kan je niet Mr Quoi vragen om dat te doen? Ik zou het vreselijk vinden omdat bij mezelf te doen, maar bij andere mensen... Beroepsmisvorming!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat doen, thanks.
En ik ga nu een gaatje in mijn nagel maken.... bleh, ik gruwel van dit soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |