quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Ik heb het over Zionisten niet over Joden!
Zionisten komen uit Europa, en bezetten Palestina.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
1. Wat denk je dat zionisten zijn?
2. Alsof dat ook maar een donder uitmaakt. Het Israëlische kind dat door jou gehaat wordt omdat het volgens jou een zionist is in plaats van een kind, gaat er niet minder dood van als ze een haatraket van je haatgenoten op haar hoofd krijgt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Zionisten komen uit Europa, en bezetten Palestina.
Kul, ken genoeg zionisten van buiten Europa. Ik ben ook een zionist.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Er is geen palestina.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Gekkiequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Kul, ken genoeg zionisten van buiten Europa. Ik ben ook een zionist.
Dit klopt helemaal. En het onmenselijken van complete bevolkingsgroepen is heel erg fout natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:59 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je ziet het: zionisten zijn geen mensen, wordt er glashard beweerd. En hij is niet de enige... ik geloof dat een groot deel van de moslims zo denkt.
Je ziet het trouwens ook in het Syrië-topic, dat waanzinnige ontmenselijken van de tegenstander. Rebellen zijn daar 'rats' en 'rodents' in de verslagen. Geen mensen, dus mag je ze haten. Mag je erop schieten.
Het is iets menselijks. In een documentaire over de Tweede Wereldoorlog vertelde een Nederlands oud-strijder dat hij een Duitser uit een boom had geschoten, maar hij zei daarvan: een mens is niet gemaakt om een ander mens te doden. Het is 'm altijd blijven achtervolgen. Een andere veteraan vertelde dat hij op een gegeven moment niet meer schoot op Duitsers, maar op 'uniformen'. Dat hielp; weer een uniform uitgeschakeld. Het is maar om aan te geven dat ontmenselijking (of demonisering) van de tegenstander, het mogelijk maakt om het voor jezelf goed te praten. Je haat niet iemand, maar iets.
Maar dat Nederlandse moslimjongeren zo denken over Israëliers...? Dat is toch te gek voor woorden? Wat hebben zij er nou mee te maken? (Ja, de Islam natuurlijk). En ik ben bang dat Iniesta8 echt de enige niet is. Sterker nog, ik geloof dat zijn mening wordt gedeeld door een significant deel van de Nederlandse moslimjongeren.
Ja, ik was wat kort.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je laat wat weg, want ik snap er niets van. Je bedoelt de indoctrinatie en leugens die het Duitse volk onderging in de jaren 30?
Nou, roerend......quote:[..]
Het mocht even duren, maar we zijn het roerend eens.
Twee vechten, twee schuld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:01 schreef Karrs het volgende:
[..]
En dát is het "Ja, maar hun..."-gedrag dat ik bedoelde.
Oh, die vergelijking valt nog wel uitgebreid te onderbouwen ook hoor.quote:[..]
Nee, dat heeft het niet. Dat je die vergelijking durft te maken, vind ik overigens schandalig.
En bovendien is dat ook het punt niet. Zelfkritiek moet je kunnen uiten zonder automatisch te gaan vingerwapperen. Als je dat niet kunt, dan heb je geen zelfkritiek. "Ja, maar het komt door hunnie" is nog nooit een geldig argument geweest om eigen wangedrag goed te praten en zal dat ook nooit worden. Ik had dat als achtarige al door, maar het schijnt in die omgeving zelfs bij volwassen mensen niet door te willen dringen. Zolang het in dat opzicht kinderen blijven (en -daar is ie weer- religieuze indoctrinatie staat altijd het zelf nadenken in de weg) zal de weg naar vrede lang zijn.
Volgens de Israelische pendant van het CBS klopte dat in 2005 niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Iniesta8 het volgende:
20% is behalve ongewenste import ook nog de politieke elite in zionistenland.
90% van de zionisten is niet in Palestina geboren maar zijn indringers en bezetters.
Mooi!quote:
Vet van mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:59 schreef Karrs het volgende:
[knip]
Maar dat Nederlandse moslimjongeren zo denken over Israëliers...? Dat is toch te gek voor woorden? Wat hebben zij er nou mee te maken? (Ja, de Islam natuurlijk). En ik ben bang dat Iniesta8 echt de enige niet is. Sterker nog, ik geloof dat zijn mening wordt gedeeld door een significant deel van de Nederlandse moslimjongeren.
Dat laatste mag niet meer!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Israëli's zijn net zo erg. Dat zie je ook in deze reeks waar een hoop posters het leuk vinden om het consequent over "Pallies" te hebben.
Ah, 10 mils, Cu-Ni, 1927 t/m 1947.quote:
Heb helemaal niks tegen Joden.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens de Israelische pendant van het CBS klopte dat in 2005 niet.
(Ik ga er even van uit dat je joodse bewoners van Israel en de bezette gebieden aanduidt met zionisten.)
Toen was ongeveer 1/3 eerstegeneratieallochtoon (zelf geboren in een ander land), 1/3 tweedegeneratie-allochtoon (een van de ouders geboren in een ander land) en 1/3 geboren in Palestina, dus autochtoon. Waarvan een deel van de autochtonen inderdaad in Palestina geboren is, dus voor de uitroeping van de staat Israel.
Dat 20 % politieke elite is, lijkt me enigszins overdreven, maar verder normaal.
Mwa, alsof de wereld wel ingrijpt als China Tibet binnenvalt of Rusland de Krim.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Heb helemaal niks tegen Joden.
Die hebben altijd in vrede samengeleefd met de Palestijnen.
Gaat me om het zionistische tuig wat de Palestijnen al decennia lang bezet terwijl de wereld toekijkt en zelfs de bezetter steunt, maar wel willen ingrijpen wanneer Rusland de Krim binnenvalt..
Hypocrieten zionisten:(
Hou eens op met die onzin, jochie. Je lijdt aan blinde haat jegens een bepaalde groep mensen. En dat maakt jou een kwaadaardig en verachtelijk persoon. Een bad guy.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Heb helemaal niks tegen Joden.
Die hebben altijd in vrede samengeleefd met de Palestijnen.
Gaat me om het zionistische tuig wat de Palestijnen al decennia lang bezet terwijl de wereld toekijkt en zelfs de bezetter steunt, maar wel willen ingrijpen wanneer Rusland de Krim binnenvalt..
Hypocrieten zionisten:(
Merk ik hier de eerste barst op in Kees22's heilige overtuiging dat het alleen de schuld van Israël is...?quote:
Ik heb nog nooit een zin gezien met zo veel fouten! Van de 19 woorden zijn er 8 correct: de, op, in, dat, het, de, van, is. Of het woord ik correct is, is onderwerp van discussie. Jij trekt een verkeerde conclusie, dus heeft de ik in jouw zin het bij het verkeerde eind. Ook al is het correct dat jij die verkeerde conclusie trekt.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:14 schreef Karrs het volgende:
[..]
Merk ik hier de eerste barst op in Kees22's heilige overtuiging dat het alleen de schuld van Israël is...?
Het is dus nog steeds allemaal Israël's schuld.quote:Op donderdag 17 april 2014 01:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zin gezien met zo veel fouten! Van de 19 woorden zijn er 8 correct: de, op, in, dat, het, de, van, is. Of het woord ik correct is, is onderwerp van discussie. Jij trekt een verkeerde conclusie, dus heeft de ik in jouw zin het bij het verkeerde eind. Ook al is het correct dat jij die verkeerde conclusie trekt.
Nee dus.
Nee.quote:Maar ga eens in op mijn opmerkingen over jouw houding? Als je dan toch ad hominem reageert, kun je als tegenprestatie ook jezelf wel verantwoorden, lijkt me.
Je doet echt teveel moeite om jouw woorden door andermans strot te duwen. Hou op met woorden verdraaien en voer eens een fatsoenlijke discussie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
1. Wat denk je dat zionisten zijn?
2. Alsof dat ook maar een donder uitmaakt. Het Israëlische kind dat door jou gehaat wordt omdat het volgens jou een zionist is in plaats van een kind, gaat er niet minder dood van als ze een haatraket van je haatgenoten op haar hoofd krijgt.
Je maakt me nu anders zonder argumenten een verwijt. Als ik dat doe, dan heb ik het fatsoen om dat te onderbouwen, iets wat jij dus niet doet nu.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je doet echt teveel moeite om jouw woorden door andermans strot te duwen. Hou op met woorden verdraaien en voer eens een fatsoenlijke discussie.
Iedereen die meeleest weet wat ik bedoel. Alleen jij bent zo verblind door haat dat je het niet inziet.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:23 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je maakt me nu anders zonder argumenten een verwijt. Als ik dat doe, dan heb ik het fatsoen om dat te onderbouwen, iets wat jij dus niet doet nu.
Probeer het nog eens een keer, maar dan onderbouwd. Oneliners plempen kan ik ook.
quote:Op donderdag 17 april 2014 07:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Iedereen die meeleest weet wat ik bedoel. Alleen jij bent zo verblind door haat dat je het niet inziet.
Je kunt het doen. Je kunt het ook laten. Jouw mening over mij zal me namelijk volkomen aan m'n reet roesten.quote:Misschien dat ik straks wat tijd vrij maak om je posts op de laatste pagina te quoten. Je laatste uitspraken zijn al voldoende namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |