Heb helemaal niks tegen Joden.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens de Israelische pendant van het CBS klopte dat in 2005 niet.
(Ik ga er even van uit dat je joodse bewoners van Israel en de bezette gebieden aanduidt met zionisten.)
Toen was ongeveer 1/3 eerstegeneratieallochtoon (zelf geboren in een ander land), 1/3 tweedegeneratie-allochtoon (een van de ouders geboren in een ander land) en 1/3 geboren in Palestina, dus autochtoon. Waarvan een deel van de autochtonen inderdaad in Palestina geboren is, dus voor de uitroeping van de staat Israel.
Dat 20 % politieke elite is, lijkt me enigszins overdreven, maar verder normaal.
Mwa, alsof de wereld wel ingrijpt als China Tibet binnenvalt of Rusland de Krim.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Heb helemaal niks tegen Joden.
Die hebben altijd in vrede samengeleefd met de Palestijnen.
Gaat me om het zionistische tuig wat de Palestijnen al decennia lang bezet terwijl de wereld toekijkt en zelfs de bezetter steunt, maar wel willen ingrijpen wanneer Rusland de Krim binnenvalt..
Hypocrieten zionisten:(
Hou eens op met die onzin, jochie. Je lijdt aan blinde haat jegens een bepaalde groep mensen. En dat maakt jou een kwaadaardig en verachtelijk persoon. Een bad guy.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Heb helemaal niks tegen Joden.
Die hebben altijd in vrede samengeleefd met de Palestijnen.
Gaat me om het zionistische tuig wat de Palestijnen al decennia lang bezet terwijl de wereld toekijkt en zelfs de bezetter steunt, maar wel willen ingrijpen wanneer Rusland de Krim binnenvalt..
Hypocrieten zionisten:(
Merk ik hier de eerste barst op in Kees22's heilige overtuiging dat het alleen de schuld van Israël is...?quote:
Ik heb nog nooit een zin gezien met zo veel fouten! Van de 19 woorden zijn er 8 correct: de, op, in, dat, het, de, van, is. Of het woord ik correct is, is onderwerp van discussie. Jij trekt een verkeerde conclusie, dus heeft de ik in jouw zin het bij het verkeerde eind. Ook al is het correct dat jij die verkeerde conclusie trekt.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:14 schreef Karrs het volgende:
[..]
Merk ik hier de eerste barst op in Kees22's heilige overtuiging dat het alleen de schuld van Israël is...?
Het is dus nog steeds allemaal Israël's schuld.quote:Op donderdag 17 april 2014 01:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zin gezien met zo veel fouten! Van de 19 woorden zijn er 8 correct: de, op, in, dat, het, de, van, is. Of het woord ik correct is, is onderwerp van discussie. Jij trekt een verkeerde conclusie, dus heeft de ik in jouw zin het bij het verkeerde eind. Ook al is het correct dat jij die verkeerde conclusie trekt.
Nee dus.
Nee.quote:Maar ga eens in op mijn opmerkingen over jouw houding? Als je dan toch ad hominem reageert, kun je als tegenprestatie ook jezelf wel verantwoorden, lijkt me.
Je doet echt teveel moeite om jouw woorden door andermans strot te duwen. Hou op met woorden verdraaien en voer eens een fatsoenlijke discussie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
1. Wat denk je dat zionisten zijn?
2. Alsof dat ook maar een donder uitmaakt. Het Israëlische kind dat door jou gehaat wordt omdat het volgens jou een zionist is in plaats van een kind, gaat er niet minder dood van als ze een haatraket van je haatgenoten op haar hoofd krijgt.
Je maakt me nu anders zonder argumenten een verwijt. Als ik dat doe, dan heb ik het fatsoen om dat te onderbouwen, iets wat jij dus niet doet nu.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je doet echt teveel moeite om jouw woorden door andermans strot te duwen. Hou op met woorden verdraaien en voer eens een fatsoenlijke discussie.
Iedereen die meeleest weet wat ik bedoel. Alleen jij bent zo verblind door haat dat je het niet inziet.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:23 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je maakt me nu anders zonder argumenten een verwijt. Als ik dat doe, dan heb ik het fatsoen om dat te onderbouwen, iets wat jij dus niet doet nu.
Probeer het nog eens een keer, maar dan onderbouwd. Oneliners plempen kan ik ook.
quote:Op donderdag 17 april 2014 07:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Iedereen die meeleest weet wat ik bedoel. Alleen jij bent zo verblind door haat dat je het niet inziet.
Je kunt het doen. Je kunt het ook laten. Jouw mening over mij zal me namelijk volkomen aan m'n reet roesten.quote:Misschien dat ik straks wat tijd vrij maak om je posts op de laatste pagina te quoten. Je laatste uitspraken zijn al voldoende namelijk.
Een gevoelige snaar? Welnee, ik lach je alleen uit.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:29 schreef Karrs het volgende:
[..]
[..]
Je kunt het doen. Je kunt het ook laten. Jouw mening over mij zal me namelijk volkomen aan m'n reet roesten.
Wat ik dan wel weer leuk vind, is dat er niet meer op het onderwerp wordt ingegaan, maar uitsluitend op de persoon. Dat betekent dat ik toch een gevoelige snaar heb geraakt bij de Israël-haters.![]()
Kom dus maar op met die heerlijke tranen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 07:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het wordt trouwens ook al meerdere keren gezegd. "Dit is niet wat X zei, Karrs." Maar je geeft geen gehoor en dramt nog steeds door wat je wilt horen.
Zionisme is een politieke stroming wat zeer nationalistisch is en heden dage kun je het huidige zionisme wel fascistisch noemen. Zionisme heeft niks met religie te maken overigens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Zionisten komen uit Europa, en bezetten Palestina.
Hoe valt deze uitspraak te rijmen met je vorige post??quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Ik heb het over Zionisten niet over Joden!
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:10 schreef Iniesta8 het volgende:
Elk normaal denkend mens is anti zionisme.
Joden :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je presenteerde een matruschka van stromannen. En nu zet je er weer een stroman overheen.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:00 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het is dus nog steeds allemaal Israël's schuld.
Verstokt, hoor.
Dan niet!quote:[..]
Nee.
Mán, dat scheelt. Ik dacht toch even van wel... blij dat dat is opgehelderd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En die gevoelige snaar waar je tegen Isetmyfriendonfire over had: ik ben geen Israelhater en al helemaal geen antisemiet
Gelukkig maar. Misschien worden we ooit nog vrienden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Mán, dat scheelt. Ik dacht toch even van wel... blij dat dat is opgehelderd.
quote:De Nederlander Robert Serry, de speciale gezant van de Verenigde Naties voor het vredesproces in het Midden-Oosten, is zaterdag tegengehouden bij een vreedzame paasprocessie. Dat meldt de VN in een verklaring. De processie werd geleid door Palestijnse christenen en voerde door de oude stad van Jeruzalem op weg naar de Heilig Grafkerk.
Serry en andere diplomaten werden door Israëlische veiligheidstroepen tegengehouden bij een controlepost in de buurt van de kerk. De Nederlander laat in een verklaring weten 'verbijsterd' te zijn over de situatie die vervolgens ontstond door 'onacceptabel gedrag' van de Israëlische autoriteiten.
"Ik roep alle partijen op het recht van vrijheid van godsdienst te respecteren en een ieder toegang te verlenen tot de heilige plaatsen van alle geloven", aldus Serry. Hij stelt dat alle partijen zich moeten onthouden van provocaties als het gaat om geloof. "Niet in de minste plaats tijdens religieuze feestdagen", voegde hij daaraan toe.
De Nederlander en zijn collega-diplomaten waren uitgenodigd door de Palestijnse christenen om deel te nemen aan de processie. De gemeenschap had vooraf de toezegging gekregen dat de processie ongestoord kon plaatsvinden. "De Israëlische politie weigerde ons toegang te verlenen omdat ze daarvoor order hadden gehad", stelt Serry.
Het is overigens niet de eerste keer dat Serry wordt tegengehouden. De VN-gezant moest zijn opdracht op de Krim vorige maand afbreken toen gewapende mannen hem duidelijk hadden gemaakt dat hij niet welkom was.
Ongestoord??? Vreedzaam? Er is elk jaar gezeik en eeuwenlang gezeik in de kerk of the Holy Sepulchre en eromheen. Holy???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |