abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2014 @ 00:48:06 #241
425296 Iniesta8
PSV EINDHOVEN
pi_138931272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Volgens de Israelische pendant van het CBS klopte dat in 2005 niet.
(Ik ga er even van uit dat je joodse bewoners van Israel en de bezette gebieden aanduidt met zionisten.)
Toen was ongeveer 1/3 eerstegeneratieallochtoon (zelf geboren in een ander land), 1/3 tweedegeneratie-allochtoon (een van de ouders geboren in een ander land) en 1/3 geboren in Palestina, dus autochtoon. Waarvan een deel van de autochtonen inderdaad in Palestina geboren is, dus voor de uitroeping van de staat Israel.

Dat 20 % politieke elite is, lijkt me enigszins overdreven, maar verder normaal.
Heb helemaal niks tegen Joden.
Die hebben altijd in vrede samengeleefd met de Palestijnen.

Gaat me om het zionistische tuig wat de Palestijnen al decennia lang bezet terwijl de wereld toekijkt en zelfs de bezetter steunt, maar wel willen ingrijpen wanneer Rusland de Krim binnenvalt..

Hypocrieten zionisten:(
pi_138931444
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Iniesta8 het volgende:

[..]

Gaat me om het zionistische tuig wat de Palestijnen al decennia lang bezet terwijl de wereld toekijkt en zelfs de bezetter steunt, maar wel willen ingrijpen wanneer Rusland de Krim binnenvalt..

Mwa, alsof de wereld wel ingrijpt als China Tibet binnenvalt of Rusland de Krim.
En grappig is wel: Chinezen verdedigen de annexatie van Tibet en Russen die van de Krim met dezelfde argumenten als Israelliefhebbers het bezetten/annexeren van Palestina.
Op zich is dat natuurlijk wel logisch: ze zijn geïndoctrineerd met het juiste gedachtengoed.
Vreemd is, dat Israel ook nog een heleboel medestanders heeft die helemaal niet joods of Israelisch zijn. En dat het land gesteund wordt in zijn expansionisme. Met grote hopen geld. En bijzondere rechten en zo.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 16 april 2014 @ 08:52:31 #243
176916 Karrs
2007-2017
pi_138933173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Iniesta8 het volgende:

[..]

Hou eens op met die onzin, jochie. Je lijdt aan blinde haat jegens een bepaalde groep mensen. En dat maakt jou een kwaadaardig en verachtelijk persoon. Een bad guy.

En dat terwijl het jouw probleem helemaal niet is. Je komt er niet vandaan, je voorouders evenmin... maar toch zit die haat op de een of andere manier ZO diep dat je ze niet eens mensen vindt. Je zegt het zelf, notabene. Waar komt dat vandaan?

Het maakt geen verschil of je het verpakt in de gevoelloze term 'zionist' of niet. En dat je, heel hypocriet, 'niets hebt tegen andere joden'. Moslimextremisten hebben het ook over 'shiieten' in plaats van vrouwen en kinderen, als ze die de keel afsnijden of opblazen op een markt in Irak. En die hebben ook niets tegen 'andere moslims'. Dat maakt ze echt niet minder fout, verachtelijk en evil. Dat maakt het kind, dat dood is omdat die extremist het niet als mens maar als 'shiiet' beschouwde, echt niet minder dood of onschuldig.

Jullie moeten van die haat af. En wel onmiddellijk.

En kijk maar uit dat hier in Nederland niet hetzelfde gaat gebeuren met 'bontkraagjes'. Of is dat dan opeens wél fout en rasssssiess? }:|

[ Bericht 1% gewijzigd door Karrs op 16-04-2014 10:43:13 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 16 april 2014 @ 14:14:33 #244
176916 Karrs
2007-2017
pi_138941791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Twee vechten, twee schuld.
Merk ik hier de eerste barst op in Kees22's heilige overtuiging dat het alleen de schuld van Israël is...?
pi_138967750
quote:
11s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:14 schreef Karrs het volgende:

[..]

Merk ik hier de eerste barst op in Kees22's heilige overtuiging dat het alleen de schuld van Israël is...?
Ik heb nog nooit een zin gezien met zo veel fouten! Van de 19 woorden zijn er 8 correct: de, op, in, dat, het, de, van, is. Of het woord ik correct is, is onderwerp van discussie. Jij trekt een verkeerde conclusie, dus heeft de ik in jouw zin het bij het verkeerde eind. Ook al is het correct dat jij die verkeerde conclusie trekt.
Nee dus.

Maar ga eens in op mijn opmerkingen over jouw houding? Als je dan toch ad hominem reageert, kun je als tegenprestatie ook jezelf wel verantwoorden, lijkt me.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 17 april 2014 @ 07:00:19 #246
176916 Karrs
2007-2017
pi_138968821
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 01:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een zin gezien met zo veel fouten! Van de 19 woorden zijn er 8 correct: de, op, in, dat, het, de, van, is. Of het woord ik correct is, is onderwerp van discussie. Jij trekt een verkeerde conclusie, dus heeft de ik in jouw zin het bij het verkeerde eind. Ook al is het correct dat jij die verkeerde conclusie trekt.
Nee dus.
Het is dus nog steeds allemaal Israël's schuld.

Verstokt, hoor.
quote:
Maar ga eens in op mijn opmerkingen over jouw houding? Als je dan toch ad hominem reageert, kun je als tegenprestatie ook jezelf wel verantwoorden, lijkt me.
Nee.

[ Bericht 7% gewijzigd door Karrs op 17-04-2014 07:18:29 ]
pi_138968917
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Karrs het volgende:

[..]

:')

1. Wat denk je dat zionisten zijn?
2. Alsof dat ook maar een donder uitmaakt. Het Israëlische kind dat door jou gehaat wordt omdat het volgens jou een zionist is in plaats van een kind, gaat er niet minder dood van als ze een haatraket van je haatgenoten op haar hoofd krijgt.
Je doet echt teveel moeite om jouw woorden door andermans strot te duwen. Hou op met woorden verdraaien en voer eens een fatsoenlijke discussie.
  donderdag 17 april 2014 @ 07:23:24 #248
176916 Karrs
2007-2017
pi_138968928
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Je doet echt teveel moeite om jouw woorden door andermans strot te duwen. Hou op met woorden verdraaien en voer eens een fatsoenlijke discussie.
Je maakt me nu anders zonder argumenten een verwijt. Als ik dat doe, dan heb ik het fatsoen om dat te onderbouwen, iets wat jij dus niet doet nu.

Probeer het nog eens een keer, maar dan onderbouwd. Oneliners plempen kan ik ook.
pi_138968940
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:23 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je maakt me nu anders zonder argumenten een verwijt. Als ik dat doe, dan heb ik het fatsoen om dat te onderbouwen, iets wat jij dus niet doet nu.

Probeer het nog eens een keer, maar dan onderbouwd. Oneliners plempen kan ik ook.
Iedereen die meeleest weet wat ik bedoel. Alleen jij bent zo verblind door haat dat je het niet inziet.

Misschien dat ik straks wat tijd vrij maak om je posts op de laatste pagina te quoten. Je laatste uitspraken zijn al voldoende namelijk.

Het wordt trouwens ook al meerdere keren gezegd. "Dit is niet wat X zei, Karrs." Maar je geeft geen gehoor en dramt nog steeds door wat je wilt horen.
  donderdag 17 april 2014 @ 07:29:29 #250
176916 Karrs
2007-2017
pi_138968958
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Iedereen die meeleest weet wat ik bedoel. Alleen jij bent zo verblind door haat dat je het niet inziet.
quote:
Misschien dat ik straks wat tijd vrij maak om je posts op de laatste pagina te quoten. Je laatste uitspraken zijn al voldoende namelijk.
Je kunt het doen. Je kunt het ook laten. Jouw mening over mij zal me namelijk volkomen aan m'n reet roesten.

Wat ik dan wel weer leuk vind, is dat er niet meer op het onderwerp wordt ingegaan, maar uitsluitend op de persoon. Dat betekent dat ik toch een gevoelige snaar heb geraakt bij de Israël-haters. :D

Kom dus maar op met die heerlijke tranen. :9
pi_138968975
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:29 schreef Karrs het volgende:

[..]

[..]

Je kunt het doen. Je kunt het ook laten. Jouw mening over mij zal me namelijk volkomen aan m'n reet roesten.

Wat ik dan wel weer leuk vind, is dat er niet meer op het onderwerp wordt ingegaan, maar uitsluitend op de persoon. Dat betekent dat ik toch een gevoelige snaar heb geraakt bij de Israël-haters. :D

Kom dus maar op met die heerlijke tranen. :9
Een gevoelige snaar? Welnee, ik lach je alleen uit.

Israël
Zionisten
Bezet gebied

Zo, hier ben je vast een tijdje zoet mee. Dan kan de rest iig normaal verder discussiëren.
  donderdag 17 april 2014 @ 07:37:14 #252
176916 Karrs
2007-2017
pi_138968997
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Het wordt trouwens ook al meerdere keren gezegd. "Dit is niet wat X zei, Karrs." Maar je geeft geen gehoor en dramt nog steeds door wat je wilt horen.
:9
pi_138992003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef Iniesta8 het volgende:

[..]

Zionisten komen uit Europa, en bezetten Palestina.
Zionisme is een politieke stroming wat zeer nationalistisch is en heden dage kun je het huidige zionisme wel fascistisch noemen. Zionisme heeft niks met religie te maken overigens.

Zionisten komen niet alleen uit Europa. Als ik kijk naar de groeiende groep mensen die zionistische gedachtengoed hebben komt het merendeel toch van oorsprong uit Noord Afrika , Midden Oosten en Azië niet te vergeten. De meeste van hen zijn Israëli maar hebben voorouders uit deze continenten. Onder deze groep (Mizrahim) is sterk groeiende zionisme. De precieze redenen weet ik niet en durf daar geen uitspraken over te maken.

Wat me wel opvalt is dat deze groep sterk tegen de bezette gebieden zijn , maar ze zien het niet als iets 'slechts''

Zionisme heeft overigens niks met land te maken. Just saying
pi_138992682
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Iniesta8 het volgende:

[..]

Ik heb het over Zionisten niet over Joden!
Hoe valt deze uitspraak te rijmen met je vorige post?? :?

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:10 schreef Iniesta8 het volgende:

Elk normaal denkend mens is anti zionisme.

Joden :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_139030438
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:00 schreef Karrs het volgende:

[..]

Het is dus nog steeds allemaal Israël's schuld.

Verstokt, hoor.
Je presenteerde een matruschka van stromannen. En nu zet je er weer een stroman overheen.
quote:
[..]

Nee.
Dan niet!

En die gevoelige snaar waar je tegen Isetmyfriendonfire over had: ik ben geen Israelhater en al helemaal geen antisemiet, zoals je weet en ik verbaas me er alleen over dat je weliswaar verstandige redeneringen opzet, maar dan kennelijk opeens dichtslaat en op een stokpaard gaat zitten. Dat maakt discussiëren wel erg lastig.

[ Bericht 19% gewijzigd door Kees22 op 18-04-2014 23:13:49 ]
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:22:47 #256
176916 Karrs
2007-2017
pi_139031200
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En die gevoelige snaar waar je tegen Isetmyfriendonfire over had: ik ben geen Israelhater en al helemaal geen antisemiet
Mán, dat scheelt. Ik dacht toch even van wel... blij dat dat is opgehelderd.
pi_139033200
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mán, dat scheelt. Ik dacht toch even van wel... blij dat dat is opgehelderd.
Gelukkig maar. Misschien worden we ooit nog vrienden. *O*
pi_139081426
VN-gezant Robert Serry tegengehouden in Jeruzalem

quote:
De Nederlander Robert Serry, de speciale gezant van de Verenigde Naties voor het vredesproces in het Midden-Oosten, is zaterdag tegengehouden bij een vreedzame paasprocessie. Dat meldt de VN in een verklaring. De processie werd geleid door Palestijnse christenen en voerde door de oude stad van Jeruzalem op weg naar de Heilig Grafkerk.

Serry en andere diplomaten werden door Israëlische veiligheidstroepen tegengehouden bij een controlepost in de buurt van de kerk. De Nederlander laat in een verklaring weten 'verbijsterd' te zijn over de situatie die vervolgens ontstond door 'onacceptabel gedrag' van de Israëlische autoriteiten.

"Ik roep alle partijen op het recht van vrijheid van godsdienst te respecteren en een ieder toegang te verlenen tot de heilige plaatsen van alle geloven", aldus Serry. Hij stelt dat alle partijen zich moeten onthouden van provocaties als het gaat om geloof. "Niet in de minste plaats tijdens religieuze feestdagen", voegde hij daaraan toe.

De Nederlander en zijn collega-diplomaten waren uitgenodigd door de Palestijnse christenen om deel te nemen aan de processie. De gemeenschap had vooraf de toezegging gekregen dat de processie ongestoord kon plaatsvinden. "De Israëlische politie weigerde ons toegang te verlenen omdat ze daarvoor order hadden gehad", stelt Serry.

Het is overigens niet de eerste keer dat Serry wordt tegengehouden. De VN-gezant moest zijn opdracht op de Krim vorige maand afbreken toen gewapende mannen hem duidelijk hadden gemaakt dat hij niet welkom was.
-
pi_139130030
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 19:01 schreef Charismatisch het volgende:
Heilig Grafkerk
Ongestoord??? Vreedzaam? Er is elk jaar gezeik en eeuwenlang gezeik in de kerk of the Holy Sepulchre en eromheen. Holy??? _O-

Deze kerk wordt niet voor niks eeuwenlang door een Moslim familie gesloten en geopend :Y
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2014 @ 14:26:38 #260
137949 Disana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')