Ajacied422 dekte jouw sloomheid wel af johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry dat ik geen nieuw topic binnen 5 seconden open had.
Dat kan echt niet he Johannes? Gaat het te snel voor je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry dat ik geen nieuw topic binnen 5 seconden open had.
Ik wilde de naam van Wolfie subtiel verwerken in de TTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajacied422 dekte jouw sloomheid wel af joh
Ook voor.... Wolfie!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan echt niet he Johannes? Gaat het te snel voor je.
Met 6 spelers mag je niet doorspelen hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef HulkHeld het volgende:
Maar, ik zag dat er nog 6 spelers inzaten nu? Hoe doen ze dat eigenlijk? Of ben ik nou dom?
groot gelijk. die wildcards waren in en in triest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef hafcfan het volgende:
Wat voor Kist de druppel was waren de Wildkarts voor t nieuwe toernooi+ t regiem van de BDO
Partijen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Max23 het volgende:
Hij gooide zijn snelste partijen van de hele wedstrijd
Het zijn zes spelers ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:33 schreef HulkHeld het volgende:
Adams, Dekker, Wilson, Green, Bunting, Norris. Welke 2 mis ik nog? Geen toch?
Adams ligt er nu uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar hoe doen ze dat bij de halve finales dan?
Dat vind ik not dunquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wolfie vermoordt hem in zijn slaap.
Was dit nog een kwartfinale?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adams ligt er nu uit
En Wilson/Norris
Ik ken hem al bijna uit mijn hoofd johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dacht dat je dat een leuk filmpje zou vinden.
Arrogant en storend gedrag op het podium + zijn zelfoverschatting voor de camera's van de BBC.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is er trouwens zo mis met hem, als ik jou posts zo lees?
Wat arrogant gedrag, of?
Als hij zo gooit vind ik die zelfoverschatting wel terecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arrogant en storend gedrag op het podium + zijn zelfoverschatting voor de camera's van de BBC.
Hij wint wel van WOLFIE dus dan moet je héééél goed zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arrogant en storend gedrag op het podium + zijn zelfoverschatting voor de camera's van de BBC.
Zelfoverschatting is nooit terrecht. Hoe goed je ook bent, als je jezelf beter vindt dan dat je daadwerkelijk bent, is dat ronduit stuitend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als hij zo gooit vind ik die zelfoverschatting wel terecht.
Als ik Hearn was zou ik die 16.000 dan gewoon aftikken, maar dat zie ik eventueel alleen gebeuren bij een echt grote naam.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Green wilde ook naar de PDC maar haalde de halve finale en BDO trekt dan prijzengeld in maar dat kan Green niet missen.
Schandalig.
Je bent z'n vriendin?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Thomas-sama het volgende:
Hij komt tenminste in een positie om te choken, sommige zouden niet eens een leg pakken..
Zo erg zal het bij hem ook weer niet zijn.. zoals hij nu staat te gooien wil ik alleen zeggen dat zijn uitgesproken vertrouwen in hemzelf terecht is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is nooit terrecht. Hoe goed je ook bent, als je jezelf beter vindt dan dat je daadwerkelijk bent, is dat ronduit stuitend.
Niks mis met zelfvertrouwen, beter dan te pessimistisch en jezelf de hele tijd in de veilige underdogpositie te manouvreren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zo erg zal het bij hem ook weer niet zijn.. zoals hij nu staat te gooien wil ik alleen zeggen dat zijn uitgesproken vertrouwen in hemzelf terecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |