Hij weigerde t contract te tekenen+ ze zeggen dat er nog een BDO topper komt. 2 toppers man ook voor PDC niveauquote:
Hey naprater. Ik ben niet meer met de pot bezig maar met Waiessquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waites zou geweigerd hebben om het contract met de BDO te tekenen wat bij die halve finalisten van Lakeside ook het geval is. BDO dreigt hem met jaar schorsing.
Doe je nu een wolf na?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Mani89 het volgende:
HAHAHA KUT WOLFIIIEEEE HOOOEEEE HOOEEEE
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waites zou geweigerd hebben om het contract met de BDO te tekenen wat bij die halve finalisten van Lakeside ook het geval is. BDO dreigt hem met jaar schorsing.
Wie zou die andere BDO-topper zijn? Norris? Wilson? Bunting lijkt het iig niet te worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey naprater. Ik ben niet meer met de pot bezig maar met Waiess
Ja dat probeerde ik inderdaad ..quote:
Green wilde ook naar de PDC maar haalde de halve finale en BDO trekt dan prijzengeld in maar dat kan Green niet missen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon opdoeken die BDO, prehistorische organisatie
Ik ga er maar mee stoppen denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er vanavond nog niet echt uit of wel?
Wilson sws niet denk ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou die andere BDO-topper zijn? Norris? Wilson? Bunting lijkt het iig niet te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |