dat heb ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik ook vaakMaar ik denk dat ik zó ongelukkig zou worden van het feit dat ik nooit meer uit de band kan springen
Natuurlijk ben je in eerste instantie gelukkig van hoeveel je afvalt, maar dat je nóóit meer op je verjaardag een stuk taart kan eten, of uitgebreid eten. Dat wil ik gewoon met mate kunnen blijven doen, en daarom benijd ik hen ab-so-luut niet!
Ik ook. Gaat lukken en ik post wel wat foto's als ik m heb uitgeprobeerd. Ben weer lekker thuis nuquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het echt gezellig.
Veel plezier met de machine, maak er maar lekkere dingen mee!
Wat voor machine heb je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:43 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat lukken en ik post wel wat foto's als ik m heb uitgeprobeerd. Ben weer lekker thuis nu
Waarom kan je geen taart eten dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik ook vaakMaar ik denk dat ik zó ongelukkig zou worden van het feit dat ik nooit meer uit de band kan springen
Natuurlijk ben je in eerste instantie gelukkig van hoeveel je afvalt, maar dat je nóóit meer op je verjaardag een stuk taart kan eten, of uitgebreid eten. Dat wil ik gewoon met mate kunnen blijven doen, en daarom benijd ik hen ab-so-luut niet!
Na een maagverkleining kan je toch superweinig eten? Of het zit gewoon verkeerd in mijn hoofd..Dus ja, misschien kan je wel taart eten, maar dan een inimini stukje zeg maarquote:
Leukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:58 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Een blender/keukenmachine/sapcentrifuge
Is verschillend per operatie maar ook per persoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Na een maagverkleining kan je toch superweinig eten? Of het zit gewoon verkeerd in mijn hoofd..Dus ja, misschien kan je wel taart eten, maar dan een inimini stukje zeg maar
Die dag gaat komen. Het is mogelijk zo lang je volhoudt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef HiZ het volgende:
Qua broekmaat ben ik trouwens ook 2,5 maat naar beneden. Het is nog een tijdje weg, maar ik zit me echt te verheugen op de dag dat ik gewoon een kledingzaak binnen kan lopen en iets kan vinden wat ik leuk vind en niet dat ik alleen opgelucht ben dat er iets redelijks bijzit in mijn maat (bij de grote maten van C&A).
Ik zou echt nooit overwegen om af te vallen door een of andere slager mijn ingewanden te laten verminken. Dat mag deels zijn door het trauma van iemand verliezen door zo'n prutser, maar ik dacht er niet veel anders over vóór ik mijn zus zag liggen doodgaan in de IC.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Waarom dacht je er daarvoor ook zo over? Persoonlijk zie ik het niet als 'cheat'. Het is fysiek een stuk zwaarder dan normaal afvallen. Alleen mentaal is het makkelijker omdat je eigenlijk geen keuze hebt, je kan niet meer eten. Als mensen het mentaal niet kunnen opbrengen om blijvend af te vallen, maar toch gezond willen zijn... ik vraag me soms wel af in hoeverre ze alles hebben geprobeerd en doorgezet op een 'normale' manier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit overwegen om af te vallen door een of andere slager mijn ingewanden te laten verminken. Dat mag deels zijn door het trauma van iemand verliezen door zo'n prutser, maar ik dacht er niet veel anders over vóór ik mijn zus zag liggen doodgaan in de IC.
De mensen die ik ken hebben het echt niet geprobeerd op een 'normale' manierquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom dacht je er daarvoor ook zo over? Persoonlijk zie ik het niet als 'cheat'. Het is fysiek een stuk zwaarder dan normaal afvallen. Alleen mentaal is het makkelijker omdat je eigenlijk geen keuze hebt, je kan niet meer eten. Als mensen het mentaal niet kunnen opbrengen om blijvend af te vallen, maar toch gezond willen zijn... ik vraag me soms wel af in hoeverre ze alles hebben geprobeerd en doorgezet op een 'normale' manier.
Erg van je zus trouwens.
Of milkshakesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De mensen die ik ken hebben het echt niet geprobeerd op een 'normale' manier
En eten daarna nog hartstikke ongezond, maar dan gewoon in muizenhapjes
Ik vind het proces dat zij daarvoor door moeten bij een arts ook een behoorlijke farce maar goed
Oei, ik dacht dat dat een voorwaarde was. Onder begeleiding van de huisarts of zo. Waarom weet ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het proces dat zij daarvoor door moeten bij een arts ook een behoorlijke farce maar goed
Bij mij zegt echt niemand ietsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef HiZ het volgende:
dat mijn buik veel kleiner is kan iedereen die niet blind is zien, maar het is leuk om de cijfers zo te zien.
Een vriendin van mij met een zelfde figuur als ik wilde ook op dieetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oei, ik dacht dat dat een voorwaarde was. Onder begeleiding van de huisarts of zo. Waarom weet ik niet.
WTF idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een vriendin van mij met een zelfde figuur als ik wilde ook op dieet
Dus zij naar de huisarts, doorverwezen naar een of andere kliniek en die wilde meteen snijden
En zij wilde zelf niet maar toen gingen ze van 'ja mevrouw u heeft geen andere optie'
WTF?!
Dus toen is ze naar zo'n dieetist/therapeute gegaan maar dat heeft ze dus zelf moeten zoeken allemaal omdat haar huisarts en de personen van die kliniek dus meteen een operatie aanbevolen
Ik ken 2 mensen die een maagverkleining hebben gehad en moeiteloos 2 stukken taart vreten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Na een maagverkleining kan je toch superweinig eten? Of het zit gewoon verkeerd in mijn hoofd..Dus ja, misschien kan je wel taart eten, maar dan een inimini stukje zeg maar
Cool!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:58 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Een blender/keukenmachine/sapcentrifuge
Leuk om dit te lezen, want ik heb ook een uitermate lage dunk gekregen van het proces dat vooraf gaat aan de operatie; ik heb het hele onderzoek naar de dood van mijn zus redelijk close gevolgd en het is schokkend om te zien hoe weinig men zich houdt aan de eigen regels.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Knap, die hebben dus het restant van hun maag goed weten oprekken weer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ken 2 mensen die een maagverkleining hebben gehad en moeiteloos 2 stukken taart vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |