abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135337402
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mijn myfitnesspal deed trouwens achterlijk :') hij zei iets in de trant van: "Je bent nu 5kg afgevallen, wat goed. Nu wordt het tijd om door te zetten en er nog harder tegenaan te gaan!"
En vervolgens zet hij automatisch mijn calorie intake naar 1200. Ja dikke doei :')
Nou ik zat daar dus ook op te wachten tot ie mn intake naar beneden gooit, want als je minder weegt ga je ook minder verbranden zeg maar. Ik vind 1200 calorieën echt belachelijk weinig overigens :{w
Mijne staat op 1940.

Sporten ging net best prima ondanks slap gevoel dagje.
Net nog ff een bak kwark gegeten en zo lekker vroeg onder de wol. Maar eerst DOUCHEN *O*
My salvation lies in your love..
pi_135338773
Mijn app heeft mijn intake ook verlaagt en nu zit ik er ook meteen 140 cal over :')
Flauw ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135340808
Ik ga die kettlebells toch maar scoren bij de Action denk ik! Ik doe nu voornamelijk hardlopen, maar niet echt krachttraining, omdat ik gruwelijk snel last krijg van mijn rug. Misschien dat ik dat met die kettlebells kan vermijden.
pi_135341521
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga die kettlebells toch maar scoren bij de Action denk ik! Ik doe nu voornamelijk hardlopen, maar niet echt krachttraining, omdat ik gruwelijk snel last krijg van mijn rug. Misschien dat ik dat met die kettlebells kan vermijden.
Je kunt er redelijk licht mee beginnen, 2 kg is de lichtste bij de action :). Heb zelf een 2 en een 4 nu in huis. En ze zijn multifunctioneel :+
pi_135344980
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb zin in chips :(
Geen chips gehad ^O^ Wel een rode wijn :9 en die paste binnen mijn kcal.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135345028
Bananapancake, waarom eigenlijk 1940? Vind het zo'n apart getal..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135346680
quote:
Als je ze verkeerd gebruikt, zul je nog meer last krijgen van je rug. Je sport niet in een sportschool, zodat je daar kunt leren er goed mee om te gaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135346713
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 01:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bananapancake, waarom eigenlijk 1940? Vind het zo'n apart getal..
Ja dat weet ik ook niet haha. Ik heb gewoon mn lengte, gewicht, activiteitenniveau en doelstelling opgegeven en toen kwam dat eruit als calorieëndoel. Hij houdt met al die factoren rekening. Je kan dat getal ook zelf uitrekenen met verschillende formules.
pi_135347065
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 07:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je ze verkeerd gebruikt, zul je nog meer last krijgen van je rug. Je sport niet in een sportschool, zodat je daar kunt leren er goed mee om te gaan?
Inderdaad oppassen daarmee
de oefeningen die ik in dit topic zag zijn wel gevoelig voor je rug als je ze verkeerd uitvoert
pi_135347068
quote:
Let wel heel erg op je houding tijdens oefeningen met kettlebells, anders ben je nog verder van huis.
pi_135347075
Goedemorgen trouwens
tijd om moed voor de sportschool te verzamelen
pi_135347386
En bedenk me net dat mijn sportkleding geen zakken heeft :( hopelijk hebben de apparaten een houder voor mijn telefoon/muziek
pi_135347555
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:33 schreef Sarabi het volgende:
En bedenk me net dat mijn sportkleding geen zakken heeft :( hopelijk hebben de apparaten een houder voor mijn telefoon/muziek
Meestal wel. Succes!
pi_135347577
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Zo'n band die je om je arm doet. Vind ik wel handig. Maar meestal hebben die apparaten dat wel.
pi_135347919
Succes Sarabi!

Ik ben me er toe aan het zetten om mijn traphek te gaan verven. Ik heb er zo geen zin in... Maar als ik het niet doe loopt ons hele weekend in de soep dus vooruit dan maar.
Spoilers!
pi_135348209
Zo, we hebben het er weer op zitten.
Ik had wat last van mijn maag. Heel vreemd gevoel, net alsof de spieren daar te veel samentrekken of zo, waardoor mijn maag wat gevoelig werd en sommige oefeningen minder goed gingen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:46:55 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135348443
:')

Nou, dat was gisteren de SEH.

Ontzettende pijn in mijn rechteronderbuik. Moest kruipen v/d pijn. 3 man zeiden blindedarm ik zei van niet. Ik had geen keus, ik MOEST heen van ze. Dikke onzin, maar goed. Eenmaal daar, onderzoeken, geen idee wat het is/was maar geen blindedarm. :') Maar waar het om gaat, ze wilde mijn buik voelen, en dat kon ze niet want mijn buik was keihard... buikspieren _O- "Het lijken wel kabels!"

Die heb ik in de pocket :P

Lijstje :

O: Niks, net wakker. Pik de lunch wel als extra mee. Cola light.
L: 6x Spelt. Tosti met 20+ smeerkaas, paprika, champignons en ui. 1x pindakaas, 1x kalkoenfilet, 1x runderrookvlees, 1x 20+ smeerkaas.
S: 1,5u sportschool
T: Blikje tonijn, bakje kwark.
T2: 2x volkoren beschuit met 20+ smeerkaas.
D: Wortelen, aardappelen, varkenshaasje, jus, 0% griekse yoghurt
T: Smoothie
T2 : 2x Volkoren beschuit 20+ smeerkaas
T3: Spelt pindakaas
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135348530
Gisteravond 3 km onder de 30 minuten gewandeld op de loopband. Mijn snelheid langzaam opgevoerd van 5,5 km/u naar 6,5 km/u. Ik was naar de kloooooote! Wel een heerlijk tevreden gevoel de rest van de avond.

Vandaag weer een wedstrijd korfballen, tegen de nummer laatst. Vorige keer 19-2 gewonnen. En na vandaag misschien maar mijn rust pakken, want ontstoken rugspier en drie keer per dag diclofenac..
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_135349502
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo'n band die je om je arm doet. Vind ik wel handig. Maar meestal hebben die apparaten dat wel.
oja die heb ik ook ergens
maar vond het niet fijn zitten

Net allemaal lekkere dingen gekocht voor gezonde smoothies/overnight oats
pi_135349540
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:51 schreef SilverSjoiis het volgende:
Gisteravond 3 km onder de 30 minuten gewandeld op de loopband. Mijn snelheid langzaam opgevoerd van 5,5 km/u naar 6,5 km/u. Ik was naar de kloooooote! Wel een heerlijk tevreden gevoel de rest van de avond.

Vandaag weer een wedstrijd korfballen, tegen de nummer laatst. Vorige keer 19-2 gewonnen. En na vandaag misschien maar mijn rust pakken, want ontstoken rugspier en drie keer per dag diclofenac..
goed bezig! En inderdaad goed je rust pakken

kennen jullie dat verhaal van sarabi die naar de sportschool ging? Ze ging niet :( vriendlief is zijb sportkleding kwijt
dus we gaan zo maar een stuk wandelen
pi_135349702
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Qwea het volgende:
:') !!!!!!! Zit bij een vriendin, die doet Sonja Bakker. Net uitgerekend wat ze binnen krijgt. Meer dan 1100kcal is het niet.

Lunchen met 1 fucking boterham! Crashdieet ftw!!! :') !
Echt zo slecht inderdaad. Mijn moeder heeft het ook gedaan en die viel er in relatief korte tijd wel 30 kilo mee af, maar je gaat elke dag met honger naar bed (en die kilo's zitten er nu weer bij omdat het niet vol te houden is).
pi_135349727
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mijn myfitnesspal deed trouwens achterlijk :') hij zei iets in de trant van: "Je bent nu 5kg afgevallen, wat goed. Nu wordt het tijd om door te zetten en er nog harder tegenaan te gaan!"
En vervolgens zet hij automatisch mijn calorie intake naar 1200. Ja dikke doei :')
Heb je je doel dan niet gewoon te hoog staan?

1200 is het absolute minimum. :') Dat is letterlijk wat een 6 jarige moet eten elke dag.
pi_135349903
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt zo slecht inderdaad. Mijn moeder heeft het ook gedaan en die viel er in relatief korte tijd wel 30 kilo mee af, maar je gaat elke dag met honger naar bed (en die kilo's zitten er nu weer bij omdat het niet vol te houden is).
en omdat je het niet kan volhouden ga je weer meer eten en dan is je stofwisseling fucked en kom je 40 kg aan.
pi_135350217
Lunch: magere yoghurt, rijstmelk, mango & granaatappelpitjes + all bran :9
Komt straks nog wel een lunch2 bij maar had nu nog niet zo'n honger.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:33:47 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik app dr net een foto van mijn bord met 6x spelt, met de vraag wat zei nu luncht. Een krentebol ( :') !!!!!!!) en een klein bakje kwark. Goeie lunch hoor :')

Nou ik heb dr gewaarschuwd, ze komt er vanzelf wel achter :') "Sonja bakker voor het gezin deel 2" :')
pi_135351214
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik app dr net een foto van mijn bord met 6x spelt, met de vraag wat zei nu luncht. Een krentebol ( :') !!!!!!!) en een klein bakje kwark. Goeie lunch hoor :')

Nou ik heb dr gewaarschuwd, ze komt er vanzelf wel achter :') "Sonja bakker voor het gezin deel 2" :')
Strakke actie _O_ :D
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:36:46 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351275

Gaat toch nergens over...

Die lunch van Woensdag :') !
pi_135351308
Sommige recepten voor het avondeten zijn erg fijn als n je wilt afvallen.
pi_135351330
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:48 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

en omdat je het niet kan volhouden ga je weer meer eten en dan is je stofwisseling fucked en kom je 40 kg aan.
Ik denk dat het niet zoveel te maken heeft met je stofwisseling (met name als je komt van een hoog gewicht). Je zal dan naar verhouding minder spieren verliezen dan iemand die crashed vanaf een lager gewicht. Ook dat zal geen 40 kilo duren voor het enigszins hersteld is.

In het geval van mijn moeder had ze na het aankomen van 5 kilo echt geen zin meer om opnieuw met Sonja Bakker te beginnen. Zo kwamen de kilo's uiteindelijk terug. Het probleem met Sonja Bakker en crashdieeten is dat je er niks van leert en je 'normale' voedingspatroon in principe hetzelfde blijft als voorheen. Het is iets wat mensen tijdelijk volgen. Door het lange uithongeren ga je overeten als je stopt met het dieet.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:40:01 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351357
Ik had trouwens gisteren tonijn uit blik. Ruikt naar kattenvoer :P Heb nu maar makreel gekocht :9
pi_135351379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Oh dat geloof ik wel, maar het voedingscentrum heeft ook een boekje met balansdagenreceptjes
Staan best wat lekkere dingen in
(er is ook een app van geloof ik, alleen is het wel beperkt)
pi_135351389
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:36 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat toch nergens over...

Die lunch van Woensdag :') !
Ik vind die nog wel meevallen eigenlijk.

De ontbijtjes vond ik altijd zo karig. En het totaal aantal kcal natuurlijk.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:41:53 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351412
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet zoveel te maken heeft met je stofwisseling (met name als je komt van een hoog gewicht). Je zal dan naar verhouding minder spieren verliezen dan iemand die crashed vanaf een lager gewicht. Ook dat zal geen 40 kilo duren voor het enigszins hersteld is.

In het geval van mijn moeder had ze na het aankomen van 5 kilo echt geen zin meer om opnieuw met Sonja Bakker te beginnen. Zo kwamen de kilo's uiteindelijk terug. Het probleem met Sonja Bakker en crashdieeten is dat je er niks van leert en je 'normale' voedingspatroon in principe hetzelfde blijft als voorheen. Het is iets wat mensen tijdelijk volgen. Door het lange uithongeren ga je overeten als je stopt met het dieet.
Joh, ze heeft die shakes e.d ook gedaan... werkt niet. Ik heb dr gezegd dat ik best een "weekmenu" voor dr wil maken, waarin ze alles op een normaal niveau voldoende binnenkrijgt zonder honger te hebben. Wil ze niet. Ze heeft 400 dieetpogingen gedaan die allemaal stranden. Sportschool abo waar ze niet naar toe gaat.

Is allemaal niet erg, maar ga dan geen domme dingen doen zoals crashdieeten, als je je voedingspatroon niet definitief wilt veranderen.
pi_135351486
Krentenbol vult ook zo goed. :') Die snap ik echt niet. Zal wel ter variatie zijn.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:43:56 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351495
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind die nog wel meevallen eigenlijk.

De ontbijtjes vond ik altijd zo karig. En het totaal aantal kcal natuurlijk.
Serieus? Ontbijt met 1 boterham en lunch met yoghurt en muesli?!

Totale inname is over het algemeen nog geen 1200 op een dag :o
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:44:20 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351508
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Krentebol vult ook zo goed. :') Die snap ik echt niet. Waarom niet gewoon volkoren of spelt Sonja?
Ja, of een glas rode wijn als tussendoortje. Wtf, hoe dan?!
pi_135351534
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Serieus? Ontbijt met 1 boterham en lunch met yoghurt en muesli?!

Totale inname is over het algemeen nog geen 1200 op een dag :o
Lunch met yoghurt, muesli en een appel vind ik niet zo heel slecht. Doe ik ook wel eens. Maar dan eet ik in de ochtend en/of avond een stuk meer. :+
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:45:36 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351543
Straks noten halen, ik moest walnoten, amandelen en er was nog 1 maar die ben ik vergeten :')

Eerst om 13:30 maar eens sporten :9
pi_135351559
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lunch met yoghurt, muesli en een appel vind ik niet zo heel slecht. Doe ik ook wel eens. Maar dan eet ik in de ochtend en/of avond een stuk meer. :+
niets mis met de lunch op zich inderdaad :9
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:46:10 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351565
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja maar dat is dus het hele probleem, je eet meer. Heb je die hoeveelheden van het ontbijt icm het diner en de lunch gezien? Daar ga ik dood op hoor :')

Plus, ik vind een appel en yoghurt echt geen lunch :o
pi_135351598
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar dat is dus het hele probleem, je eet meer. Heb je die hoeveelheden van het ontbijt icm het diner en de lunch gezien? Daar ga ik dood op hoor :')

Plus, ik vind een appel en yoghurt echt geen lunch :o
jij sport ook 100x meer dan de meeste mensen die SB volgen
pi_135351644
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

jij sport ook 100x meer dan de meeste mensen die SB volgen
Bohh ja je zou maar sporten en aan SB doen. :o
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:51:01 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135351731
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Dat!
Ik heb het ook even gedaan, say what you want, maar ik ging echt niet met honger naar bed en het heeft mij iig geholpen een heel veel gevarieerder eetpatroon te ontwikkelen dan ik daarvoor deed. Zij het later in andere hoeveelheden.

Ik heb altijd wat moeite met die hihaho vingerwijzingen richting een ander die ook maar gewoon met de kennis die zij hebben proberen af te vallen. Mss niet op de beste manier, maar ze proberen het wel. Niet iedereen is behept met hersens of google-kennis... :{ Help ze dan liever aan goede informatie...

Er zitten hier in het topic ook mensen die ook niet op een normale manier af vallen, maar oh wee als daar iets over gezegd wordt...
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:51:08 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351740
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bohh ja je zou maar sporten en aan SB doen. :o
_O-

Ik snap echt niet waarom mensen wat dat betreft niet gewoon normaal doen. We gaan zaterdag uit eten (pannenkoekenhuis :9 ) met diezelfde vriendin. Toen ik dr vroeg hoe ze dat ging doen zag ik de paniek in dr ogen _O-
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:52:09 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351777
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:51 schreef Brighteyes het volgende:

Ik heb altijd wat moeite met die hihaho vingerwijzingen richting een ander die ook maar gewoon met de kennis die zij hebben proberen af te vallen. Mss niet op de beste manier, maar ze proberen het wel. Niet iedereen is behept met hersens of google-kennis...
Prima, maar als ik dan bij dr aangeef dat het NIET gezond is en dat ik dr best wil helpen kun je niet zeggen dat het vingerwijzen is. Sorry hoor, maar dit is gedoemd om te falen bij dr.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:52:57 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351808
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat!
Ik heb het ook even gedaan, say what you want, maar ik ging echt niet met honger naar bed en het heeft mij iig geholpen een heel veel gevarieerder eetpatroon te ontwikkelen dan ik daarvoor deed. Zij het later in andere hoeveelheden.

En qua variatie is met dr eetpatroon niks mis. Ze maakt alleen de verkeerde keuze's telkens.
pi_135351821
Vriendin van mij doet van die shakes en ze ziet er echt prachtig uit dus ik ben kei jaloers :@
Hoewel ik weet dat het voor mij niet zou werken omdat ik dan daarnaast nog zou gaan snacken en omdat ik er van overtuigd ben dat het er weer aan komt zodra je weer zelf je eten moet regelen

Maar ik heb toch serieus die dingen gegoogled om te kijken hoe duur ze zijn :')

Ik merk wel echt dat ik er moeite mee heb als mensen snel afvallen door in mijn ogen te 'smokkelen' (2 mensen in mijn omgeving zijn tientallen kilo's kwijt door maagomleiding/bandjes zooi) en dan raak ik helemaal mijn eigen motivatie kwijt ;(

/lief dagboek ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:54:27 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135351839
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:40 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik wel, maar het voedingscentrum heeft ook een boekje met balansdagenreceptjes
Staan best wat lekkere dingen in
(er is ook een app van geloof ik, alleen is het wel beperkt)
Ja, en even zoveel mensen doen ook een dikke :') als je het over het voedingscentrum hebt dus ook die zijn verre van heilig en alwetend hierin. ;)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:54:58 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135351862
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

En qua variatie is met dr eetpatroon niks mis. Ze maakt alleen de verkeerde keuze's telkens.
Ik vertelde dan ook over mijn eigen ervaring er mee. ;)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:55:39 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135351881
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vertelde dan ook over mijn eigen ervaring er mee. ;)
:@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')