Nou ik zat daar dus ook op te wachten tot ie mn intake naar beneden gooit, want als je minder weegt ga je ook minder verbranden zeg maar. Ik vind 1200 calorieën echt belachelijk weinig overigensquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mijn myfitnesspal deed trouwens achterlijkhij zei iets in de trant van: "Je bent nu 5kg afgevallen, wat goed. Nu wordt het tijd om door te zetten en er nog harder tegenaan te gaan!"
En vervolgens zet hij automatisch mijn calorie intake naar 1200. Ja dikke doei
Je kunt er redelijk licht mee beginnen, 2 kg is de lichtste bij de actionquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga die kettlebells toch maar scoren bij de Action denk ik! Ik doe nu voornamelijk hardlopen, maar niet echt krachttraining, omdat ik gruwelijk snel last krijg van mijn rug. Misschien dat ik dat met die kettlebells kan vermijden.
Geen chips gehadquote:
Als je ze verkeerd gebruikt, zul je nog meer last krijgen van je rug. Je sport niet in een sportschool, zodat je daar kunt leren er goed mee om te gaan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga die kettlebells toch maar scoren bij de Action denk ik! Ik doe nu voornamelijk hardlopen, maar niet echt krachttraining, omdat ik gruwelijk snel last krijg van mijn rug. Misschien dat ik dat met die kettlebells kan vermijden.
Ja dat weet ik ook niet haha. Ik heb gewoon mn lengte, gewicht, activiteitenniveau en doelstelling opgegeven en toen kwam dat eruit als calorieëndoel. Hij houdt met al die factoren rekening. Je kan dat getal ook zelf uitrekenen met verschillende formules.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bananapancake, waarom eigenlijk 1940? Vind het zo'n apart getal..
Inderdaad oppassen daarmeequote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je ze verkeerd gebruikt, zul je nog meer last krijgen van je rug. Je sport niet in een sportschool, zodat je daar kunt leren er goed mee om te gaan?
Let wel heel erg op je houding tijdens oefeningen met kettlebells, anders ben je nog verder van huis.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Meestal wel. Succes!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:33 schreef Sarabi het volgende:
En bedenk me net dat mijn sportkleding geen zakken heefthopelijk hebben de apparaten een houder voor mijn telefoon/muziek
Zo'n band die je om je arm doet. Vind ik wel handig. Maar meestal hebben die apparaten dat wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:33 schreef Sarabi het volgende:
En bedenk me net dat mijn sportkleding geen zakken heefthopelijk hebben de apparaten een houder voor mijn telefoon/muziek
oja die heb ik ook ergensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n band die je om je arm doet. Vind ik wel handig. Maar meestal hebben die apparaten dat wel.
goed bezig! En inderdaad goed je rust pakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:51 schreef SilverSjoiis het volgende:
Gisteravond 3 km onder de 30 minuten gewandeld op de loopband. Mijn snelheid langzaam opgevoerd van 5,5 km/u naar 6,5 km/u. Ik was naar de kloooooote! Wel een heerlijk tevreden gevoel de rest van de avond.
Vandaag weer een wedstrijd korfballen, tegen de nummer laatst. Vorige keer 19-2 gewonnen. En na vandaag misschien maar mijn rust pakken, want ontstoken rugspier en drie keer per dag diclofenac..
Echt zo slecht inderdaad. Mijn moeder heeft het ook gedaan en die viel er in relatief korte tijd wel 30 kilo mee af, maar je gaat elke dag met honger naar bed (en die kilo's zitten er nu weer bij omdat het niet vol te houden is).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Qwea het volgende:
!!!!!!! Zit bij een vriendin, die doet Sonja Bakker. Net uitgerekend wat ze binnen krijgt. Meer dan 1100kcal is het niet.
Lunchen met 1 fucking boterham! Crashdieet ftw!!!!
Heb je je doel dan niet gewoon te hoog staan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mijn myfitnesspal deed trouwens achterlijkhij zei iets in de trant van: "Je bent nu 5kg afgevallen, wat goed. Nu wordt het tijd om door te zetten en er nog harder tegenaan te gaan!"
En vervolgens zet hij automatisch mijn calorie intake naar 1200. Ja dikke doei
en omdat je het niet kan volhouden ga je weer meer eten en dan is je stofwisseling fucked en kom je 40 kg aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt zo slecht inderdaad. Mijn moeder heeft het ook gedaan en die viel er in relatief korte tijd wel 30 kilo mee af, maar je gaat elke dag met honger naar bed (en die kilo's zitten er nu weer bij omdat het niet vol te houden is).
Ik app dr net een foto van mijn bord met 6x spelt, met de vraag wat zei nu luncht. Een krentebol (quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt zo slecht inderdaad. Mijn moeder heeft het ook gedaan en die viel er in relatief korte tijd wel 30 kilo mee af, maar je gaat elke dag met honger naar bed (en die kilo's zitten er nu weer bij omdat het niet vol te houden is).
Strakke actiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik app dr net een foto van mijn bord met 6x spelt, met de vraag wat zei nu luncht. Een krentebol (!!!!!!!) en een klein bakje kwark. Goeie lunch hoor
![]()
Nou ik heb dr gewaarschuwd, ze komt er vanzelf wel achter"Sonja bakker voor het gezin deel 2"
Ik denk dat het niet zoveel te maken heeft met je stofwisseling (met name als je komt van een hoog gewicht). Je zal dan naar verhouding minder spieren verliezen dan iemand die crashed vanaf een lager gewicht. Ook dat zal geen 40 kilo duren voor het enigszins hersteld is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
en omdat je het niet kan volhouden ga je weer meer eten en dan is je stofwisseling fucked en kom je 40 kg aan.
Oh dat geloof ik wel, maar het voedingscentrum heeft ook een boekje met balansdagenreceptjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Sommige recepten voor het avondeten zijn erg fijn als n je wilt afvallen.
Ik vind die nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:36 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat toch nergens over...
Die lunch van Woensdag!
Joh, ze heeft die shakes e.d ook gedaan... werkt niet. Ik heb dr gezegd dat ik best een "weekmenu" voor dr wil maken, waarin ze alles op een normaal niveau voldoende binnenkrijgt zonder honger te hebben. Wil ze niet. Ze heeft 400 dieetpogingen gedaan die allemaal stranden. Sportschool abo waar ze niet naar toe gaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zoveel te maken heeft met je stofwisseling (met name als je komt van een hoog gewicht). Je zal dan naar verhouding minder spieren verliezen dan iemand die crashed vanaf een lager gewicht. Ook dat zal geen 40 kilo duren voor het enigszins hersteld is.
In het geval van mijn moeder had ze na het aankomen van 5 kilo echt geen zin meer om opnieuw met Sonja Bakker te beginnen. Zo kwamen de kilo's uiteindelijk terug. Het probleem met Sonja Bakker en crashdieeten is dat je er niks van leert en je 'normale' voedingspatroon in principe hetzelfde blijft als voorheen. Het is iets wat mensen tijdelijk volgen. Door het lange uithongeren ga je overeten als je stopt met het dieet.
Serieus? Ontbijt met 1 boterham en lunch met yoghurt en muesli?!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind die nog wel meevallen eigenlijk.
De ontbijtjes vond ik altijd zo karig. En het totaal aantal kcal natuurlijk.
Ja, of een glas rode wijn als tussendoortje. Wtf, hoe dan?!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Krentebol vult ook zo goed.Die snap ik echt niet. Waarom niet gewoon volkoren of spelt Sonja?
Lunch met yoghurt, muesli en een appel vind ik niet zo heel slecht. Doe ik ook wel eens. Maar dan eet ik in de ochtend en/of avond een stuk meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ontbijt met 1 boterham en lunch met yoghurt en muesli?!
Totale inname is over het algemeen nog geen 1200 op een dag
niets mis met de lunch op zich inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lunch met yoghurt, muesli en een appel vind ik niet zo heel slecht. Doe ik ook wel eens. Maar dan eet ik in de ochtend en/of avond een stuk meer.
Ja maar dat is dus het hele probleem, je eet meer. Heb je die hoeveelheden van het ontbijt icm het diner en de lunch gezien? Daar ga ik dood op hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lunch met yoghurt, muesli en een appel vind ik niet zo heel slecht. Doe ik ook wel eens. Maar dan eet ik in de ochtend en/of avond een stuk meer.
jij sport ook 100x meer dan de meeste mensen die SB volgenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus het hele probleem, je eet meer. Heb je die hoeveelheden van het ontbijt icm het diner en de lunch gezien? Daar ga ik dood op hoor
Plus, ik vind een appel en yoghurt echt geen lunch
Bohh ja je zou maar sporten en aan SB doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
jij sport ook 100x meer dan de meeste mensen die SB volgen
Dat!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Sommige recepten voor het avondeten zijn erg fijn als n je wilt afvallen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bohh ja je zou maar sporten en aan SB doen.
Prima, maar als ik dan bij dr aangeef dat het NIET gezond is en dat ik dr best wil helpen kun je niet zeggen dat het vingerwijzen is. Sorry hoor, maar dit is gedoemd om te falen bij dr.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb altijd wat moeite met die hihaho vingerwijzingen richting een ander die ook maar gewoon met de kennis die zij hebben proberen af te vallen. Mss niet op de beste manier, maar ze proberen het wel. Niet iedereen is behept met hersens of google-kennis...
En qua variatie is met dr eetpatroon niks mis. Ze maakt alleen de verkeerde keuze's telkens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat!
Ik heb het ook even gedaan, say what you want, maar ik ging echt niet met honger naar bed en het heeft mij iig geholpen een heel veel gevarieerder eetpatroon te ontwikkelen dan ik daarvoor deed. Zij het later in andere hoeveelheden.
Ja, en even zoveel mensen doen ook een dikkequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel, maar het voedingscentrum heeft ook een boekje met balansdagenreceptjes
Staan best wat lekkere dingen in
(er is ook een app van geloof ik, alleen is het wel beperkt)
Ik vertelde dan ook over mijn eigen ervaring er mee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
En qua variatie is met dr eetpatroon niks mis. Ze maakt alleen de verkeerde keuze's telkens.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vertelde dan ook over mijn eigen ervaring er mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |