SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Die gast met dat groene stagiaire hesje, loopt tie echt stage of heeft hij een bepaalde functie behalve met zijn handen op de rug te lamballenquote:
Dik twintig motorrijders gezien vandaagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:56 schreef Vrieskist het volgende:
Op deze zonnige dag maar eens de motor gepakt naar 't werk
Volgens mij voegt die niet echt iets toe neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die gast met dat groene stagiaire hesje, loopt tie echt stage of heeft hij een bepaalde functie behalve met zijn handen op de rug te lamballen
Godver, BL, dat zijn geen grappen. Sterkte...quote:
Van mijn crash laatst ook niet, doofpot affairesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Daantke het volgende:
Ik heb verdorie 9 dagen ziekenhuis meegepakt en nergens is een nieuwsbericht of een foto te zien
Sterkte kerel!
Ik ga niet stuiteren, tenminste, niet op verhard.. Gewaagde uitspraak wel. :pquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
Wordt het onderhand niet eens tijd om die OP leeg te pleuren en twee lijstjes erin te gooien?
- Zij die gestuiterd zijn
- Zij die nog moeten gaan stuiteren,
Onderste wordt dan een shortlist volgens mij![]()
Ik 10 dagen, baas boven baas hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Daantke het volgende:
Ik heb verdorie 9 dagen ziekenhuis meegepakt en nergens is een nieuwsbericht of een foto te zien
quote:Sterkte kerel!
Zou maar even afkloppen idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga niet stuiteren, tenminste, niet op verhard.. Gewaagde uitspraak wel. :p
Ik mag gelukkig dan (nog) bij het onderste lijstjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
Wordt het onderhand niet eens tijd om die OP leeg te pleuren en twee lijstjes erin te gooien?
- Zij die gestuiterd zijn
- Zij die nog moeten gaan stuiteren,
Onderste wordt dan een shortlist volgens mij![]()
Mooi kut, je wilt natuurlijk wel een beetje waar voor je geldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Daantke het volgende:
Sterkte kerel!
Waarom bestaan díe überhauptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:57 schreef stinkie het volgende:
Aanstellers, ik moest in een rolstoel zonder voetsteun blijven zitten. Lopen was makkelijker
Voor mensen zonder voetenquote:
Wanneer je akkoord gaat met een offerte kan die toch niet verlopen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:31 schreef Nero22 het volgende:
Geen roest op de Alp en een leuke korting kunnen krijgen. Hopelijk heb ik volgende maand mijn rijbewijs, want dan verloopt de offerte.![]()
Nou ja, het is meer voor mij. Ik wil het risico niet lopen dat ik straks een motor voor de deur heb staan zonder rijbewijs. In principe is alles dus geregeld, behalve de daadwerkelijke transactie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je akkoord gaat met een offerte kan die toch niet verlopen?
Ja, en dan zak je, ga je toch weer opnieuw afrijden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer voor mij. Ik wil het risico niet lopen dat ik straks een motor voor de deur heb staan zonder rijbewijs. In principe is alles dus geregeld, behalve de daadwerkelijke transactie.
Ja maar... Ja maar... Ik weet het ook niet. Het is goed zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, en dan zak je, ga je toch weer opnieuw afrijden?
In principe is dat geen probleem hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer voor mij. Ik wil het risico niet lopen dat ik straks een motor voor de deur heb staan zonder rijbewijs. In principe is alles dus geregeld, behalve de daadwerkelijke transactie.
Precies dat ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Yreal het volgende:
Motor kopen zonder testrit is wel kut ja. Maar ach, voor je eerste motor weet je toch nog niet waar je op moet lettenDan is de grote vraag : "Is ie mooi?".
Als je hem niet echt mooi vindt, is dit dan wel een goede keus? Op vrijwel alles kan je een topkoffer hangen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Precies dat ja.![]()
![]()
Echt mooi vind ik hem niet overigens, maar het is wel lekker praktisch.![]()
Mijn eerste keus zou een Ninja 250 zijn, maar dat is totaal niet praktisch voor de afstanden de ik ga rijden. Dus het zou sowieso een "tour" worden, en ik bedoel: zo'n model op zich is wel tof hoor. Ik vind die nieuwe BMW R1200GS of F800GS ook ganz geilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je hem niet echt mooi vindt, is dit dan wel een goede keus? Op vrijwel alles kan je een topkoffer hangen...
Waarom niet iets in de er6f hoek dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mijn eerste keus zou een Ninja 250 zijn, maar dat is totaal niet praktisch voor de afstanden de ik ga rijden. Dus het zou sowieso een "tour" worden, en ik bedoel: zo'n model op zich is wel tof hoor. Ik vind die nieuwe BMW R1200GS of F800GS ook ganz geil![]()
Het is zoiets als een Jaguar willen, maar dan toch maar voor een Rover kiezen. If that makes any sense.
Heb nog wel naar de ER6N gekeken i.c.m. koffer en scherm, maar helaas niet beschikbaar in mijn budget. Zelfde lijkt waar te zijn voor de F.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom niet iets in de er6f hoek dan?
Dan is het goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Heb nog wel naar de ER6N gekeken i.c.m. koffer en scherm, maar helaas niet beschikbaar in mijn budget. Zelfde lijkt waar te zijn voor de F.
Ik bedoelde niet dat ik ontevreden ben met de Alp hoor, in tegendeel!
Yamaha fazer???quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Heb nog wel naar de ER6N gekeken i.c.m. koffer en scherm, maar helaas niet beschikbaar in mijn budget. Zelfde lijkt waar te zijn voor de F.
Ik bedoelde niet dat ik ontevreden ben met de Alp hoor, in tegendeel!
Paar jaar geleden motor proefrijden na niet meer gereden hebben sinds legerperiode.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Yreal het volgende:
Motor kopen zonder testrit is wel kut ja. Maar ach, voor je eerste motor weet je toch nog niet waar je op moet lettenDan is de grote vraag : "Is ie mooi?".
Welke afstanden heb je het over?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
... maar dat is totaal niet praktisch voor de afstanden de ik ga rijden. Dus het zou sowieso een "tour" worden, en ik bedoel: zo'n model op zich is wel tof hoor. Ik vind die nieuwe BMW R1200GS of F800GS ook ganz geil![]()
Het is zoiets als een Jaguar willen, maar dan toch maar voor een Rover kiezen. If that makes any sense.
ja, dat riep ik ook altijd, toch 3 keer niet waar kunnen makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga niet stuiteren, tenminste, niet op verhard.. Gewaagde uitspraak wel. :p
ik heb diclofenac icm 2 paracetamolletjes, werkt best OK, alleen moet er wel een maagbeschermer bij voor de diclo's.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi kut, je wilt natuurlijk wel een beetje waar voor je geld
Ik zit ook aan de ibuprofen 600. Helpt vooralsnog geen kudt natuurlijk. Nou maar eens proberen te slapen en kijken wat er morgen gaat gebeuren.
Bedankt allemaal, trouwens
Mm, ik krijg het er helemaal warm van inderdaadquote:
Nee, ti's 250 en als ik nu voor cross ga haal ik wel leuke 2takt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
KneusTeun lokkertje
V&A / [TK] Yamaya XT 250 uit 1980
Dakar is nu toch alleen maar asfalt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Gummiebeer het volgende:
Dakarfiets en dan zonder dakar waardige banden.
150 km retour. En ik bedoelde meer het uiterlijk van de nieuwe modellen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Welke afstanden heb je het over?
F800 GS heb ik; prima ding, maar om er nou in weer en wind iedere dag mee naar het werk te crossen? Weinig/geen bescherming tegen de elementen.
Mja, ik mocht, en de 'dokkie' zei dat dat waarschijnlijk het minimale zou worden om het enigzins draagbaar te houden, 3 maal per dag een combo van 800mg ibuprofen en 1000mg paracetamol. Dus 2400 en 3000 mg per dagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb diclofenac icm 2 paracetamolletjes, werkt best OK, alleen moet er wel een maagbeschermer bij voor de diclo's.
Brufen 600 werkt ook goed trouwens, kun je zo aan je dokkie vragen..
Toffe ombouw, maar teveel geld als spelefietsje; en in de file rij je lichtelijk voor lul op je Dakarbrommer natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, ti's 250 en als ik nu voor cross ga haal ik wel leuke 2takt.
Stond gasgas 350 2 takt te koop voor bijna zelfde prijs, in de long run ben je met onderhoud etc goedkoper uit en een agressievere fiets.
Voor deka:
http://www.speurders.nl/o(...)8168027.html?sr_ab=0
Zag gister op autoscout 24 een paar bandits, voor niet al teveel geld (ik heb alleen geen verstand van die dingen en weet je budget niet)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, ik mocht, en de 'dokkie' zei dat dat waarschijnlijk het minimale zou worden om het enigzins draagbaar te houden, 3 maal per dag een combo van 800mg ibuprofen en 1000mg paracetamol. Dus 2400 en 3000 mg per dagging het daar niet mee zou ik ook aan de diclofenac mogen/moeten, maar daar heb ik vrij weinig zin in.
Heb nu de helft, 3x per dag ibuprofen 400 en paracetamol 500. Gaat daar op zich redelijk mee al ga ik vanavond wel 800/1000 pakken want afgelopen nacht heb ik dus geen oog dicht gedaan.
Maar goed, dat heelt wel weermaandag El Bandito gaan bekijken, maar ik zit al hard te zoeken naar een nieuwe fiets want ik weet vrijwel zeker dat ie total is. Tot extreme ergernis van mijn vriendin overigens die niet snapt waarom ik in godsnaam weer op wil stappen
maar goed, het gaat toch echt gebeuren en liefst zo snel mogelijk.
Ik kreeg de eerste paar uur alleen maar para's, en die doen bij mij helemaal niksquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, ik mocht, en de 'dokkie' zei dat dat waarschijnlijk het minimale zou worden om het enigzins draagbaar te houden, 3 maal per dag een combo van 800mg ibuprofen en 1000mg paracetamol. Dus 2400 en 3000 mg per dagging het daar niet mee zou ik ook aan de diclofenac mogen/moeten, maar daar heb ik vrij weinig zin in.
Heb nu de helft, 3x per dag ibuprofen 400 en paracetamol 500. Gaat daar op zich redelijk mee al ga ik vanavond wel 800/1000 pakken want afgelopen nacht heb ik dus geen oog dicht gedaan.
Maar goed, dat heelt wel weermaandag El Bandito gaan bekijken, maar ik zit al hard te zoeken naar een nieuwe fiets want ik weet vrijwel zeker dat ie total is. Tot extreme ergernis van mijn vriendin overigens die niet snapt waarom ik in godsnaam weer op wil stappen
Dus datquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe ombouw, maar teveel geld als spelefietsje; en in de file rij je lichtelijk voor lul op je Dakarbrommer natuurlijk
Ze rijdt geen motor?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef BlackLining het volgende:
zal best, maar die torie werkt echt tranga jeweets.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zal best, maar die torie werkt echt tranga jeweets.
Nog nietquote:
Gast, wat doe jij nou. Je moet je motort recht houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |