Wanneer je akkoord gaat met een offerte kan die toch niet verlopen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:31 schreef Nero22 het volgende:
Geen roest op de Alp en een leuke korting kunnen krijgen. Hopelijk heb ik volgende maand mijn rijbewijs, want dan verloopt de offerte.![]()
Nou ja, het is meer voor mij. Ik wil het risico niet lopen dat ik straks een motor voor de deur heb staan zonder rijbewijs. In principe is alles dus geregeld, behalve de daadwerkelijke transactie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je akkoord gaat met een offerte kan die toch niet verlopen?
Ja, en dan zak je, ga je toch weer opnieuw afrijden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer voor mij. Ik wil het risico niet lopen dat ik straks een motor voor de deur heb staan zonder rijbewijs. In principe is alles dus geregeld, behalve de daadwerkelijke transactie.
Ja maar... Ja maar... Ik weet het ook niet. Het is goed zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, en dan zak je, ga je toch weer opnieuw afrijden?
In principe is dat geen probleem hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer voor mij. Ik wil het risico niet lopen dat ik straks een motor voor de deur heb staan zonder rijbewijs. In principe is alles dus geregeld, behalve de daadwerkelijke transactie.
Precies dat ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Yreal het volgende:
Motor kopen zonder testrit is wel kut ja. Maar ach, voor je eerste motor weet je toch nog niet waar je op moet lettenDan is de grote vraag : "Is ie mooi?".
Als je hem niet echt mooi vindt, is dit dan wel een goede keus? Op vrijwel alles kan je een topkoffer hangen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Precies dat ja.![]()
![]()
Echt mooi vind ik hem niet overigens, maar het is wel lekker praktisch.![]()
Mijn eerste keus zou een Ninja 250 zijn, maar dat is totaal niet praktisch voor de afstanden de ik ga rijden. Dus het zou sowieso een "tour" worden, en ik bedoel: zo'n model op zich is wel tof hoor. Ik vind die nieuwe BMW R1200GS of F800GS ook ganz geilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je hem niet echt mooi vindt, is dit dan wel een goede keus? Op vrijwel alles kan je een topkoffer hangen...
Waarom niet iets in de er6f hoek dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mijn eerste keus zou een Ninja 250 zijn, maar dat is totaal niet praktisch voor de afstanden de ik ga rijden. Dus het zou sowieso een "tour" worden, en ik bedoel: zo'n model op zich is wel tof hoor. Ik vind die nieuwe BMW R1200GS of F800GS ook ganz geil![]()
Het is zoiets als een Jaguar willen, maar dan toch maar voor een Rover kiezen. If that makes any sense.
Heb nog wel naar de ER6N gekeken i.c.m. koffer en scherm, maar helaas niet beschikbaar in mijn budget. Zelfde lijkt waar te zijn voor de F.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom niet iets in de er6f hoek dan?
Dan is het goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Heb nog wel naar de ER6N gekeken i.c.m. koffer en scherm, maar helaas niet beschikbaar in mijn budget. Zelfde lijkt waar te zijn voor de F.
Ik bedoelde niet dat ik ontevreden ben met de Alp hoor, in tegendeel!
Yamaha fazer???quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Heb nog wel naar de ER6N gekeken i.c.m. koffer en scherm, maar helaas niet beschikbaar in mijn budget. Zelfde lijkt waar te zijn voor de F.
Ik bedoelde niet dat ik ontevreden ben met de Alp hoor, in tegendeel!
Paar jaar geleden motor proefrijden na niet meer gereden hebben sinds legerperiode.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Yreal het volgende:
Motor kopen zonder testrit is wel kut ja. Maar ach, voor je eerste motor weet je toch nog niet waar je op moet lettenDan is de grote vraag : "Is ie mooi?".
Welke afstanden heb je het over?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
... maar dat is totaal niet praktisch voor de afstanden de ik ga rijden. Dus het zou sowieso een "tour" worden, en ik bedoel: zo'n model op zich is wel tof hoor. Ik vind die nieuwe BMW R1200GS of F800GS ook ganz geil![]()
Het is zoiets als een Jaguar willen, maar dan toch maar voor een Rover kiezen. If that makes any sense.
ja, dat riep ik ook altijd, toch 3 keer niet waar kunnen makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga niet stuiteren, tenminste, niet op verhard.. Gewaagde uitspraak wel. :p
ik heb diclofenac icm 2 paracetamolletjes, werkt best OK, alleen moet er wel een maagbeschermer bij voor de diclo's.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi kut, je wilt natuurlijk wel een beetje waar voor je geld
Ik zit ook aan de ibuprofen 600. Helpt vooralsnog geen kudt natuurlijk. Nou maar eens proberen te slapen en kijken wat er morgen gaat gebeuren.
Bedankt allemaal, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |