Ohquote:
van deze popo mevrouw zou ik dat doen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van deze popo mevrouw zou ik dat doen jaWaarom lopen er hier niet zulke mooie politievrouwen rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
omdat je niet in den haag woont?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom lopen er hier niet zulke mooie politievrouwen rond
Gelukkig nietquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van deze popo mevrouw zou ik dat doen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker kort, lekker pittig.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik ook nietquote:
ze heet wel Lust..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is cool altijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VANAF 11 UUR!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe lang zat je al te wachten? ;_;
Ja maar /carequote:
Kutquote:
quote:
Ik zie die like/tweet buttons niet eensquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zie die like/tweet buttons niet eens
Maar mooie shop
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe niet aan soepen op kantoor.
450 euriesquote:
Je fok is kapotquote:
Ga eens werken, ipv spelen!quote:
Wowquote:
Ìk nietquote:
Het is vrijdag ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:55 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ga eens werken, ipv spelen!![]()
Met vriendelijke groet,
Je baas!!!
Je doet nog minder dan ik.quote:
Niet waar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je doet nog minder dan ik.
Minder nuttigs wel te verstaan.
Heus wel. Ik heb namelijk een organogram van dit bedrijf gemaaktquote:
Ik ben druk aan het werk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heus wel. Ik heb namelijk een organogram van dit bedrijf gemaakt
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het werk.Ik doe dit tussen de bedrijven door.
[ afbeelding ]
Dat is trouwens gewoon iets van control shift alt pijltjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het werk.Ik doe dit tussen de bedrijven door.
[ afbeelding ]
Stage?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heus wel. Ik heb namelijk een organogram van dit bedrijf gemaakt
Jaquote:
Was het niet je cockring die je kwijt was?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:19 schreef Rezania het volgende:
Welke mongool dacht dat een metalen ring in een theedoek een goed idee was? Mijn laptop zit nu onder de krassen.
Ik voel je pijn. Die moest ik ook maken toenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Was het niet je cockring die je kwijt was?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:19 schreef Rezania het volgende:
Welke mongool dacht dat een metalen ring in een theedoek een goed idee was? Mijn laptop zit nu onder de krassen.
Ja beetje jammer dit. Heb ook natuurlijk geen rekening gehouden met de layout van m'n word bestand, dus nu is hij zo klein dat je het haast niet kan lezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Die moest ik ook maken toen
Wat moet je überhaupt met een theedoek op je laptop? En twitteren naar @hema, via hun krijg je zo veel voor elkaar ;')quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]Serieuze zaak ja, ik klaag de Hema aan.
Hoe wil je anders het zaad van je scherm afkrijgen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:25 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat moet je überhaupt met een theedoek op je laptop? En twitteren naar @hema, via hun krijg je zo veel voor elkaar ;')
Slechts 2x eenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
KLB / Net geld betaald om virus te laten verwijderen
Kloon van Rez?![]()
Mijn laptop schoonmaken, er kwam een sterke zwavellucht vanaf, wat gemorst in het lab.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:25 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat moet je überhaupt met een theedoek op je laptop? En twitteren naar @hema, via hun krijg je zo veel voor elkaar ;')
Dat schiet je toch niet over je scherm? Wat een verspilling..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoe wil je anders het zaad van je scherm afkrijgen?
Ik druppel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat schiet je toch niet over je scherm? Wat een verspilling..
Misschien wel een rookworstquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Rezania het volgende:
En Twitteren naar Hema, krijg ik dan een nieuwe laptop?
Uiteraard ;Dquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Rezania het volgende:
En Twitteren naar Hema, krijg ik dan een nieuwe laptop?
Denken dat ik zo incompetent ben met computers.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
KLB / Net geld betaald om virus te laten verwijderen
Kloon van Rez?![]()
Een trechter en een potje.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik zo incompetent ben met computers.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn laptop schoonmaken, er kwam een sterke zwavellucht vanaf, wat gemorst in het lab.
Daar ken ik je te slecht voor brah.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik zo incompetent ben met computers.
Ja, dan draait je hele scherm om.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat is trouwens gewoon iets van control shift alt pijltje
Ja. In je screenshot is niet te zien of het alleen FOK! is of heel je scherm.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dan draait je hele scherm om.
Oh ik dacht orange indexquote:
Goede band welquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja. In je screenshot is niet te zien of het alleen FOK! is of heel je scherm.
Heul nietquote:
Precies, dus kan de rest ook omgedraaid zijn, wat niet te zien is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |