Barbiequote:
Buufquote:
Lolaquote:
Lola brood?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Barbie
[..]
Buuf
[..]
Lola(waarom moet ik nu ineens aan Lola Brood denken
)
Ook goede morgen Snoepjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Daar ben ik al ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ksst ga naar je zolderkamer... oh wacht
Hou het ff leuk ofzo?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook goede morgen Snoepje
beter ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Zag laatst in een programma iets over haar, waar ze haar ook een paar dagen volgde en zo, maar kreeg continu het idee dat ze een beetje langzaam is, minderbegaafd dusquote:
Verbaast me niks eigenlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zag laatst in een programma iets over haar, waar ze haar ook een paar dagen volgde en zo, maar kreeg continu het idee dat ze een beetje langzaam is, minderbegaafd dus
Wat een leuke meidquote:
Sowieso nog wel een eiland waar ik eens een weekje op tocht wilquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een rots hierDaarnaast loopt het van west met hoge kliffen langzaam naar beneden in het oosten met een paar valeitjes ertussen. Die veranderen in een razende rivier binnen een paar minuten dan
Hier regent het voornamelijk in de winter. Tussen april en september valt er doorgaans geen druppel.
Mij ook nietquote:
En vind d'r ook niet zo knap (d'r zusje is knapper, maar veel te jongquote:
*krabbel kroel*quote:
+1quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een leuke meidZou ik graag mee op stap gaan
Ze heeft een bril ook. helemaal sexyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
ze hoeft helemaal niet slim te zijn, zolang ze maar lekker is
d'r zusje lijkt teveel op d'r moederquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mij ook niet
[..]
En vind d'r ook niet zo knap (d'r zusje is knapper, maar veel te jong)
Geen idee, is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
d'r zusje lijkt teveel op d'r moeder
Leuke stijl ook. Zou verliefd kunnen worden.quote:
Meh. Te meisjemeisje.quote:
Goed puntquote:
Is ook nog minderjarigquote:
Hier vind ik het beide nietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Maar gezien peu's smaak snap ik het wel
[ afbeelding ]
En dan onschuldig kijken als die tussen d'r tieten beland zekerquote:
Daar lig ik dan weer minder wakker vanquote:
Lola ja, maar d'r zusje toch niet? Of d'r zusje van 94? En waarom weet jij dat allemaal?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar lig ik dan weer minder wakker van
Lola is van 85 Holly is van 94quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lola ja, maar d'r zusje toch niet? Of d'r zusje van 94? En waarom weet jij dat allemaal?
Ben zelf net 24 dus waarom zou ik wakker liggen van een fysiek volwassen meid van 17?quote:
OP NUMMER DRIE GVDquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
Maarja ze maakt toch geen kans want ik ben al zoekende naar een sterverhouding met Buurmeisje, Buurpoes en Snoepie. En lovelylady.
Beide legaal dusquote:
Jeutje wat jong...quote:
ben je pas 24?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben zelf net 24 dus waarom zou ik wakker liggen van een fysiek volwassen meid van 17?
Beetje alle leuke vrouwen uit het topic wegkapenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
Maarja ze maakt toch geen kans want ik ben al zoekende naar een sterverhouding met Buurmeisje, Buurpoes en Snoepie. En lovelylady.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
Ik zeg niksquote:
Ey Vinquote:
Omdat je muzieksmaak discutabel is?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:36 schreef Snoepie85 het volgende:
waarom ken ik de tekst van 'Sterrenstof' uit m'n hoofd?
Dan moet je het inderdaad niet doen, de baan moet je wel bevallen. 's Zomers is er hier alleen zon en zomer, weinig elementen. Wel duiken, zeilen en boatpartiesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso nog wel een eiland waar ik eens een weekje op tocht wilZou juist mooi zijn om dan eens wat kracht van de elementen mee te krijgen. Hier hebben we in april/mei altijd een paar weken met onweer en gigantische regen omdat het net ten zuiden waarschijnlijk snel opwarmt en net ten noorden nog (ijs)koud is. Zeker boven de bergen krijg je dan enorm grote buiencomplexen
![]()
Vanaf juni valt er dikwijls tot november geen druppel meer. Wel blijft alles ontzettend groen omdat het zo tussen een uurtje of 04.00 en 07.00 erg mistig is. Wat dan wel weer positief is. Klimaatveranderingen lijken hier echter wel wat aan te kunnen gaan veranderen. Zo is het vaak in de zomer weken lang tussen de 35 en 42 graden, terwijl tussen de 28 en 35 normaal is.
Ik heb trouwens nog een baantje aangeboden gekregen op Malta. Vooruitzichten spraken me alleen niet genoeg aan en ik wil toch minder kantoorwerk gaan verrichten.. Zo'n stap past er dan niet echt in
Tjah werk enzo, wil toch wel elk maand mijn salaris fooi krijgen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pak je spullen en ga
Ik weet niet of ik vandaag nog thuis kom.
Neukertje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pak je spullen en ga
Date?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pak je spullen en ga
Last bestquote:
HUH vertel??????????quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pak je spullen en ga
Ik zal je eens koetsjiekoetsjie geven!quote:
Ik ben vooral moe hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
@lola en buurmeisje; oh dat klinkt nket erg goed
komt waarschijnlijk omdat de tekst niet heel lastig isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat je muzieksmaak discutabel is?
Sorry, can't doquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje alle leuke vrouwen uit het topic wegkapen![]()
Geef er mij dan ook 2
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal je eens koetsjiekoetsjie geven!
Dan pak ik ze wel gewoon, niet alsof je er iets tegen kan doenquote:
Zie ergens hierboven. Eigenlijk hè. Ben jij nummer één.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niks
Ik hoef geen laatste keus te zijn.
hmm, jij zegt hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk omdat de tekst niet heel lastig is
en mijn muzieksmaak is niet discutabel, meneertje
Omdat het een ruig nummer isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:36 schreef Snoepie85 het volgende:
waarom ken ik de tekst van 'Sterrenstof' uit m'n hoofd?
Gewoon een beetje zeesterren johquote:
Ja goed puntquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah werk enzo, wil toch wel elk maand mijn salaris fooi krijgen.
Hoezo? Heb je een neukertje?
Wat schattig als je haptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wel lief doen hè, anders ga ik echt helemaal nooit voor je koken
Niet voor anderen willen, kunnen en eigenlijk moeten beslissen past zo slecht bij mijn leidinggevende kwaliteiten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg beslis even lekker voor je zelf ofzo?
Die in t zuiden?quote:
Ik heb zo'n idee dat mijn poging om met jullie allemaal een groepsdate te hebben op niets gaat uitlopenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]als ik maar wel als eerste mag (uit deze lijst dan
2 )
We moeten ook altijd alles uit je trekkenquote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet het allang johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We moeten ook altijd alles uit je trekken
VERTEL DAN EVEN
Hoe wie wat waar waarom enzulksmannen
goed ideequote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat mijn poging om met jullie allemaal een groepsdate te hebben op niets gaat uitlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |