Barbiequote:
Buufquote:
Lolaquote:
Lola brood?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Barbie
[..]
Buuf
[..]
Lola(waarom moet ik nu ineens aan Lola Brood denken
)
Ook goede morgen Snoepjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Daar ben ik al ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ksst ga naar je zolderkamer... oh wacht
Hou het ff leuk ofzo?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook goede morgen Snoepje
beter ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Zag laatst in een programma iets over haar, waar ze haar ook een paar dagen volgde en zo, maar kreeg continu het idee dat ze een beetje langzaam is, minderbegaafd dusquote:
Verbaast me niks eigenlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zag laatst in een programma iets over haar, waar ze haar ook een paar dagen volgde en zo, maar kreeg continu het idee dat ze een beetje langzaam is, minderbegaafd dus
Wat een leuke meidquote:
Sowieso nog wel een eiland waar ik eens een weekje op tocht wilquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een rots hierDaarnaast loopt het van west met hoge kliffen langzaam naar beneden in het oosten met een paar valeitjes ertussen. Die veranderen in een razende rivier binnen een paar minuten dan
Hier regent het voornamelijk in de winter. Tussen april en september valt er doorgaans geen druppel.
Mij ook nietquote:
En vind d'r ook niet zo knap (d'r zusje is knapper, maar veel te jongquote:
*krabbel kroel*quote:
+1quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een leuke meidZou ik graag mee op stap gaan
Ze heeft een bril ook. helemaal sexyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
ze hoeft helemaal niet slim te zijn, zolang ze maar lekker is
d'r zusje lijkt teveel op d'r moederquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mij ook niet
[..]
En vind d'r ook niet zo knap (d'r zusje is knapper, maar veel te jong)
Geen idee, is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
d'r zusje lijkt teveel op d'r moeder
Leuke stijl ook. Zou verliefd kunnen worden.quote:
Meh. Te meisjemeisje.quote:
Goed puntquote:
Is ook nog minderjarigquote:
Hier vind ik het beide nietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Maar gezien peu's smaak snap ik het wel
[ afbeelding ]
En dan onschuldig kijken als die tussen d'r tieten beland zekerquote:
Daar lig ik dan weer minder wakker vanquote:
Lola ja, maar d'r zusje toch niet? Of d'r zusje van 94? En waarom weet jij dat allemaal?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar lig ik dan weer minder wakker van
Lola is van 85 Holly is van 94quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lola ja, maar d'r zusje toch niet? Of d'r zusje van 94? En waarom weet jij dat allemaal?
Ben zelf net 24 dus waarom zou ik wakker liggen van een fysiek volwassen meid van 17?quote:
OP NUMMER DRIE GVDquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
Maarja ze maakt toch geen kans want ik ben al zoekende naar een sterverhouding met Buurmeisje, Buurpoes en Snoepie. En lovelylady.
Beide legaal dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |