Met twee of drie zetels blijven die idioten echt wel buiten het kabinet, mag ik hopen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mocht die partij ooit mee gaan regeren dan pak ik m'n biezen.
Ik krijg al de rillingen van het CDA/SGP/CU.
Och, CU had er in 2006 ook maar 5 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met twee of drie zetels blijven die idioten echt wel buiten het kabinet, mag ik hopen.
Maar dit is meer een partij waarop hooguit familie, vrienden en kennissen van de kandidaten op stemmen, en waarvan sommige kandidaten het wel zullen presteren om ongeldig of op de verkeerde partij te stemmen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Och, CU had er in 2006 ook maar 5 als ik me niet vergis.
of buiten bij de H&Mquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:03 schreef tong80 het volgende:
Ze doen ook al gescheiden boodschappen.
De man loopt er altijd 10 meter achter.
Vergis je niet in dom stemvee.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dit is meer een partij waarop hooguit familie, vrienden en kennissen van de kandidaten op stemmen, en waarvan sommige kandidaten het wel zullen presteren om ongeldig of op de verkeerde partij te stemmen.
Volgens mij werd hij zoveel dingen in de pvV verboden, dat hij de Islam een opluchting vond.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Leafeon672 het volgende:
Hoe kom je nou van de PVV bij een islamitische partij terecht?
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:41 schreef Twiitch het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:43 schreef Twiitch het volgende:
Doei, niemand zal je missen, zeikerige dramaqueens hebben we al genoeg.
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef LoggedIn het volgende:
Een vrouwenavond is prima, als daar behoefte aan is doen ze dat maar. Maar dan moet een moslimvrije avond ook kunnen. Helaas zal dat wel weer een probleem zijn.
Vraag het aan zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus.
Selectieve hypocrisie, van beide kanten. Óf zo'n ding is compleet openbaar, of je krijgt dit soort voorkeursbehandelingen.
Precies, en kinderen mogen gewoon overal met hun matten en banden spelen. Zo'n bad alleen om baantjes te trekken is ook oneerlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus.
Selectieve hypocrisie, van beide kanten. Óf zo'n ding is compleet openbaar, of je krijgt dit soort voorkeursbehandelingen.
Nederland over 20 jaar:quote:Op maandag 10 maart 2014 14:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan Rotterdam 1940:quote:Op maandag 10 maart 2014 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nederland over 20 jaar:
[ afbeelding ]
Moet het nog zien, de enige moslimpartij die het tot nu toe heeft gehaald zijn de islamdemocraten in den haag.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Islampartij gaat landelijk
DEN HAAG -
De Partij van de Eenheid (PvdE) doet mee aan de landelijke verkiezingen in 2017. Volgens PvdE-fractievoorzitter Abdoe Khoulani leeft de partij enorm onder de Islamtische gemeenschap en voorziet de PvdE moslims in hun behoefte.
''We worden overstelpt met vragen waarom we niet in meer steden mee doen'', laat Khoulani weten. ''Ook hebben we honderden verzoeken ontvangen vanuit het hele land om mee te doen met de verkiezingen voor de Tweede Kamer.''
De landelijke PvdE zal net als de lokale afdelingen in Amsterdam, Den Haag en Roermond uitgaan van de 'eigen kracht van de Islamitische gemeenschap'. Een positieve pro-actieve houding en bruggen slaan tussen moslims en de niet-moslims is de kernboodschapm, aldus de partij.
Met ruim een miljoen moslims in Nederland gaat de PvdE er vanuit dat het realistisch is om 2 tot 3 zetels in de Tweede Kamer te behalen.
bron
Je moet 70.000 stemmen halen voor een zetel ? of 100.000 ?quote:Na het behalen van de raadszetel in Den Haag, deed de ID mee aan de Tweede Kamerverkiezingen van 2006 als Lijst 21 in de districten Den Haag, Leiden, Rotterdam, Utrecht, Arnhem, Tilburg en Dordrecht. ID behaalde toen 4.339 stemmen; 0 zetels.
Durf te wedden dat het percentage straatroven een stuk lager lag toen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan Rotterdam 1940:
[ afbeelding ]
Komt door de Führer. Hij wist wel raad met Nederlandse straatrovers.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:00 schreef TheThirdMark het volgende:
Durf te wedden dat het percentage straatroven een stuk lager lag toen.
Ben je wel helemaal lekker joh?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan Rotterdam 1940:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:09 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Wat heb je toch met toiletten?
Het gaat over het willen afdwingen van geschieden zwemmen in een zwembad.
Of zie je geen verschil en pis je je altijd leeg in het zwembad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |