abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135317660
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou man? Ze zijn zelf overwegend Marokkaans staat er. :')

:{²
wacht wat?
pi_135317798
Tja, je eigen nest bevuil je natuurlijk niet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_135319697
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:39 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Draai het eens om:
- een blanke jeugdbende die bij Marokkanen inbreekt
Dat is het plotseling wereld nieuws, zo gek zijn we inmiddels geworden als het om discriminatie gaat :{
Nee hoor, ik denk eerder dat een aanzienlijk deel van de maatschappij hier zelfs blij van wordt.

Maar zoals gewoonlijk hebben sommige mensen heel veel moeite met begrijpend lezen, of willen ze koste wat het kost een bepaald idee naar voren schuiven dat gewoon niet klopt. Er staat in het artikel dat een jeugdbende in Culemborg, die grotendeels uit Marokkanen bestaat, niet bij Marokkaanse gezinnen inbreekt.
Links en rechts wordt er weer van gemaakt dat ze alleen maar bij blanke blauwogige blonde autochtone hardwerkende Nederlanders inbreken. Dat staat niet in het artikel. Waarschijnlijk zullen ze ook gewoon bij Surinamers inbreken, of Polen, of Italianen, of Iraniërs, etc. Het ligt er maar net aan waar wat te halen valt.
pi_135320009
Tsja, het is dagelijkse kost. Niks nieuws meer.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_135320164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

En die zijn altijd liev voor iedereen, ongeacht hun afkomst :Y

Random woord: Kaas :P
Beweert hij dat dan?

Random woord: Amandelpenetratie
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:14:22 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_135320239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Beweert hij dat dan?

Random woord: Amandelpenetratie
Volgens mij weten zowel jij, ik als Banshee dat dit voor niemand geldt..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_135320328
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Volgens mij weten zowel jij, ik als Banshee dat dit voor niemand geldt..
Het is Banshee, jij en ik.

Random woord: re-integratiecursus.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:08:20 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135324891
Bouw daar aub een mooie grote boot voor en zwaai ze uit.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_135329307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik dacht dat diefstal onder de sharia bestraft werd met handje afhakken? Lijkt mij sterk dat dit uit loyaliteit naar de Islam is. Brave moslims gaan sowieso niet al rovend door de stad.
Ik bedoel niet dat ze roven omdat ze moslims zijn, maar dat ze de doelwitten daarop filteren ;)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:54:40 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135329820
Het is etnisch, niet religieus.

Als religie zo serieus genomen werd dan zou er niet zoveel geroofd worden. Net zoals je bij Opsporing Verzocht altijd van die ogenschijnlijk brave moslima's met hun hoofddoekje met een gestolen pinpasje een rekening ziet plunderen. Dat hoofddoekje staat helemaal niet voor de islam, maar voor de groepsidentiteit van een vreemde groep in Nederland.
The End Times are wild
pi_135330565
Ze zullen wel weer wegkomen met een taakstraf van 40 uur voorwaardelijk. Eigenlijk is het zinloos deze jongens op te pakken, want justitie doet er verder niets aan. Volgende maand spelen ze allemaal weer buiten, houden zich een half jaartje koest omdat ze weten dat ze in de gaten gehouden worden. Daarna begint alles weer van voor af aan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_135341941
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat zou daarmee eigenlijk bedoeld worden?
De boodschap van die zin is dat het iets aangeeft over de mate van organisatie waarin deze groep opereerde.
pi_135343707
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gaat-ie lekker met je duim?
Creatief met delicten linken aan bepaalde benamingen is het om anders vaak wel. En waarom zou het hier niet kunnen? Die wezentjes zien hun eigen cultuur als het almachtige en de rest is een ongelovige hond.
Niet bepaald vredelievend naar anders uitzienden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_135344588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 00:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Creatief met delicten linken aan bepaalde benamingen is het om anders vaak wel. En waarom zou het hier niet kunnen? Die wezentjes zien hun eigen cultuur als het almachtige en de rest is een ongelovige hond.
Niet bepaald vredelievend naar anders uitzienden.
Volgens mij is het meer jaloezie en afgunst. Iets wat je vooral bij kleine kinderen ziet. Het zal me ook niks verbazen als zwakbegaafde jongeren/volwassenen hier last van hebben.
ROBODEMONS..................|:(
pi_135344647
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef LXIV het volgende:
Het is etnisch, niet religieus.

Als religie zo serieus genomen werd dan zou er niet zoveel geroofd worden. Net zoals je bij Opsporing Verzocht altijd van die ogenschijnlijk brave moslima's met hun hoofddoekje met een gestolen pinpasje een rekening ziet plunderen. Dat hoofddoekje staat helemaal niet voor de islam, maar voor de groepsidentiteit van een vreemde groep in Nederland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 11 januari 2014 @ 01:04:04 #166
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_135344654
Terug naar de zandbak met hun
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_135344696
- brakke boot
- geen navigatie
- veel camera's
- Endemol
- uitmelken en smsen wie als eerste het loodje legt
- kijkcijfers
- iedereen blij
- voorbeeld gesteld
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135345494
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wie heeft over het algemeen de duurdere spullen in huis, denk je?

Naast dat ''don't shit where you eat'' principe is het bij veel Marokkaanse gezinnen ook gewoon een armoedige klerebende thuis. Dat volk komt oorspronkelijk uit het rifgebergte, die zijn niet zo fijnbesnaard. Je zult er niet gauw een Jan des Bouvrie lamp tegenkomen.
Maar wel goud, Marokkaanse bendes wachten in Amsterdam gewoon tot de familie naar een trouwerij is en breken in om de juwelen te stelen :P
Dus mag je nu van de gemeente je juwelen bij de stadsbank van lening tegen een kleine vergoeding stallen in de kluis :s)

http://www.parool.nl/paro(...)-in-Nieuw-West.dhtml
pi_135345628
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 01:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar wel goud, Marokkaanse bendes wachten in Amsterdam gewoon tot de familie naar een trouwerij is en breken in om de juwelen te stelen :P
Dus mag je nu van de gemeente je juwelen bij de stadsbank van lening tegen een kleine vergoeding stallen in de kluis :s)

http://www.parool.nl/paro(...)-in-Nieuw-West.dhtml
quote:
Stadsdeel Nieuw-West is getroffen door een golf inbraken, waarvan vele zijn gepleegd om de bruidsschat van bewoners van Marokkaanse en Turkse komaf te roven.
Zal een hoop FOK!kers geruststellen dat niet alle Marokkaanse bendes discrimineren op basis van afkomst :)

Overigens zeer slim dit, ik was er zelf niet opgekomen. Maar om deze informatie te weten moet je redelijk dichtbij de familie zijn lijkt me?

Of sturen ze elkaar een soort van Amber-alert wanneer de bruid wordt opgehaald om te laten weten dat er lege huizen zijn? :')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:17:32 #170
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_135345679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind het niet "schokkend ", het is alleen dan wel een gegeven dat ze behalve inbrekers ook racisten zijn.
Nee.
Het heet niet voor niets de Marokkaanse gemeenschap.
Er is van racisme geen sprake.
pi_135345692
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Romsel het volgende:

[..]

Nee.
Het heet niet voor niets de Marokkaanse gemeenschap.
Er is van racisme geen sprake.
:')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:23:47 #172
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_135345725
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')
Culemborg heeft 27.605 inwoners.
Ons kent ons, bla bla bla.
Logisch dat ze niet bij die andere Marokkaanse gezinnen inbreken.

Als je dat niet inziet ben je een beetje dom.
Omdat ik godverdomme een mening heb JA.
pi_135345729
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:23 schreef Romsel het volgende:

[..]

Culemborg heeft 27.605 inwoners.
Ons kent ons, bla bla bla.
Logisch dat ze niet bij die andere Marokkaanse gezinnen inbreken.

Als je dat niet inziet ben je een beetje dom.
Omdat ik godverdomme een mening heb JA.
Dat maakt het niet minder racistisch.
pi_135345730
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:11 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

Zal een hoop FOK!kers geruststellen dat niet alle Marokkaanse bendes discrimineren op basis van afkomst :)

Overigens zeer slim dit, ik was er zelf niet opgekomen. Maar om deze informatie te weten moet je redelijk dichtbij de familie zijn lijkt me?

Of sturen ze elkaar een soort van Amber-alert wanneer de bruid wordt opgehaald om te laten weten dat er lege huizen zijn? :')
Niet eens zo dicht hoor! iedereen weet het wel uit een gemeenschap, althans bij Turken, grote feesten ook dus ja het woord reist rap... en Facebook en Twitter maken het er ook niet moeilijker op :P
pi_135345756
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Niet eens zo dicht hoor! iedereen weet het wel uit een gemeenschap, althans bij Turken, grote feesten ook dus ja het woord reist rap... en Facebook en Twitter maken het er ook niet moeilijker op :P
Ik weet dat bij Turkse gemeenschappen een achterneef of achternicht, of de plaatselijke hoca als "dichtbij" wordt gezien. Laat staan wat dan als "redelijk dichtbij" wordt gezien, de kapper van die plaatselijke hoca? In ieder geval dichtbij genoeg dat ze niet elkaars huis roven, zou ik denken! Maar kennelijk niet dan.

Vandaar de opmerking ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2014 02:28:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')