wacht wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou man? Ze zijn zelf overwegend Marokkaans staat er.²
Nee hoor, ik denk eerder dat een aanzienlijk deel van de maatschappij hier zelfs blij van wordt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:39 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Draai het eens om:
- een blanke jeugdbende die bij Marokkanen inbreekt
Dat is het plotseling wereld nieuws, zo gek zijn we inmiddels geworden als het om discriminatie gaat
Beweert hij dat dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
En die zijn altijd liev voor iedereen, ongeacht hun afkomst
Random woord: Kaas
Volgens mij weten zowel jij, ik als Banshee dat dit voor niemand geldt..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beweert hij dat dan?
Random woord: Amandelpenetratie
Het is Banshee, jij en ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij weten zowel jij, ik als Banshee dat dit voor niemand geldt..
Ik bedoel niet dat ze roven omdat ze moslims zijn, maar dat ze de doelwitten daarop filterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik dacht dat diefstal onder de sharia bestraft werd met handje afhakken? Lijkt mij sterk dat dit uit loyaliteit naar de Islam is. Brave moslims gaan sowieso niet al rovend door de stad.
De boodschap van die zin is dat het iets aangeeft over de mate van organisatie waarin deze groep opereerde.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat zou daarmee eigenlijk bedoeld worden?
Creatief met delicten linken aan bepaalde benamingen is het om anders vaak wel. En waarom zou het hier niet kunnen? Die wezentjes zien hun eigen cultuur als het almachtige en de rest is een ongelovige hond.quote:
Volgens mij is het meer jaloezie en afgunst. Iets wat je vooral bij kleine kinderen ziet. Het zal me ook niks verbazen als zwakbegaafde jongeren/volwassenen hier last van hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Creatief met delicten linken aan bepaalde benamingen is het om anders vaak wel. En waarom zou het hier niet kunnen? Die wezentjes zien hun eigen cultuur als het almachtige en de rest is een ongelovige hond.
Niet bepaald vredelievend naar anders uitzienden.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef LXIV het volgende:
Het is etnisch, niet religieus.
Als religie zo serieus genomen werd dan zou er niet zoveel geroofd worden. Net zoals je bij Opsporing Verzocht altijd van die ogenschijnlijk brave moslima's met hun hoofddoekje met een gestolen pinpasje een rekening ziet plunderen. Dat hoofddoekje staat helemaal niet voor de islam, maar voor de groepsidentiteit van een vreemde groep in Nederland.
Maar wel goud, Marokkaanse bendes wachten in Amsterdam gewoon tot de familie naar een trouwerij is en breken in om de juwelen te stelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wie heeft over het algemeen de duurdere spullen in huis, denk je?
Naast dat ''don't shit where you eat'' principe is het bij veel Marokkaanse gezinnen ook gewoon een armoedige klerebende thuis. Dat volk komt oorspronkelijk uit het rifgebergte, die zijn niet zo fijnbesnaard. Je zult er niet gauw een Jan des Bouvrie lamp tegenkomen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar wel goud, Marokkaanse bendes wachten in Amsterdam gewoon tot de familie naar een trouwerij is en breken in om de juwelen te stelen![]()
Dus mag je nu van de gemeente je juwelen bij de stadsbank van lening tegen een kleine vergoeding stallen in de kluis![]()
http://www.parool.nl/paro(...)-in-Nieuw-West.dhtml
Zal een hoop FOK!kers geruststellen dat niet alle Marokkaanse bendes discrimineren op basis van afkomstquote:Stadsdeel Nieuw-West is getroffen door een golf inbraken, waarvan vele zijn gepleegd om de bruidsschat van bewoners van Marokkaanse en Turkse komaf te roven.
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het niet "schokkend ", het is alleen dan wel een gegeven dat ze behalve inbrekers ook racisten zijn.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Romsel het volgende:
[..]
Nee.
Het heet niet voor niets de Marokkaanse gemeenschap.
Er is van racisme geen sprake.
Culemborg heeft 27.605 inwoners.quote:
Dat maakt het niet minder racistisch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:23 schreef Romsel het volgende:
[..]
Culemborg heeft 27.605 inwoners.
Ons kent ons, bla bla bla.
Logisch dat ze niet bij die andere Marokkaanse gezinnen inbreken.
Als je dat niet inziet ben je een beetje dom.
Omdat ik godverdomme een mening heb JA.
Niet eens zo dicht hoor! iedereen weet het wel uit een gemeenschap, althans bij Turken, grote feesten ook dus ja het woord reist rap... en Facebook en Twitter maken het er ook niet moeilijker opquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Zal een hoop FOK!kers geruststellen dat niet alle Marokkaanse bendes discrimineren op basis van afkomst
Overigens zeer slim dit, ik was er zelf niet opgekomen. Maar om deze informatie te weten moet je redelijk dichtbij de familie zijn lijkt me?
Of sturen ze elkaar een soort van Amber-alert wanneer de bruid wordt opgehaald om te laten weten dat er lege huizen zijn?
Ik weet dat bij Turkse gemeenschappen een achterneef of achternicht, of de plaatselijke hoca als "dichtbij" wordt gezien. Laat staan wat dan als "redelijk dichtbij" wordt gezien, de kapper van die plaatselijke hoca? In ieder geval dichtbij genoeg dat ze niet elkaars huis roven, zou ik denken! Maar kennelijk niet dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet eens zo dicht hoor! iedereen weet het wel uit een gemeenschap, althans bij Turken, grote feesten ook dus ja het woord reist rap... en Facebook en Twitter maken het er ook niet moeilijker op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |