Behoorlijk schokkend anders, deze racistische georganiseerde criminaliteit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
Het artikel gaat over de eisen, en je haalt er één zinnetje uit om als TT te dienen. Briljant.
Ja, heel erg, kreeg er bijna een hartaanval van, zo schokkend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behoorlijk schokkend anders, deze racistische criminaliteit.
Volwassen reactie..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heel erg, kreeg er bijna een hartaanval van.
Feitelijk gewoon juist, en het is ernstig genoeg om er een apart topic voor te openen. Gaat dus niets aan de TT veranderd worden. Maar het staat je vrij om hier verder te klagen: NWS / [NWS FeedBack] Het mag af en toe gezegd wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
Het artikel gaat over de eisen, en je haalt er één zinnetje uit om als TT te dienen. Briljant.
Sarcasme is kinderachtig of zo?quote:
Een titel moet representerend zijn voor de algemene inhoud van een tekst. Het gaat niet om het racisme van de groep in het artikel, daar is het een bijzaak, dus de TT is onjuist. Maar goed, laat maar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Feitelijk gewoon juist, en het is ernstig genoeg om er een apart topic voor te openen. Gaat dus niets aan de TT veranderd worden. Maar het staat je vrij om hier verder te klagen: NWS / [NWS FeedBack] Het mag af en toe gezegd worden
Ja, dat vind ik. Georganiseerde misdaad is al walgelijk genoeg, maar ook nog met een racistisch oogpunt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
Vind je dit nou echt zo schokkend dan? Dat een Marokkaanse bende niet inbreekt bij Marokkaanse huishoudens?
Wat is er precies schokkend aan? 50 jongeren, zullen wel rond de 40 gezinnen zijn. Dan heb je nog allerlei bevriende Marokkaanse gezinnen er naast. Nogal logisch dat ze dan de eigen kring ontwijken. Schokkend racisme zou ik het niet noemen, het is gewoon niet praktisch om bij Marokkaanse gezinnen in te breken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behoorlijk schokkend anders, deze racistische georganiseerde criminaliteit.
Ik vind het niet "schokkend ", het is alleen dan wel een gegeven dat ze behalve inbrekers ook racisten zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sarcasme is kinderachtig of zo?
Vind je dit nou echt zo schokkend dan? Dat een Marokkaanse bende niet inbreekt bij Marokkaanse huishoudens?
Denk dat de meeste mensen het oneens zijn met jouw typering van bijzaak. Als dat niet zo zou zijn dan zou je in het feedback topic nog een goede kans hebben op aanpassing van de TT.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een titel moet representerend zijn voor de algemene inhoud van een tekst. Het gaat niet om het racisme van de groep in het artikel, daar is het een bijzaak, dus de TT is onjuist. Maar goed, laat maar.
Ik vind het niet zo verrassend, blanken worden relatief vaak het slachtoffer van mensen met een "getinte huidskleur". Hoor amper wat over Marokkanen die slachtoffer worden van Marokkaanse criminelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Georganiseerde misdaad is al walgelijk genoeg, maar ook nog met een racistisch oogpunt.
Alsof dat zo vaak voorkomt in dit land.
Dat doen ze expres niet om de schuld af te schuiven op ......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo verrassend, blanken worden relatief vaak het slachtoffer van mensen met een "getinte huidskleur". Hoor amper wat over Marokkanen die slachtoffer worden van Marokkaanse criminelen.
Jij hoort bij 'de gezinnen die met rust gelaten werden'?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
Ja, heel erg, kreeg er bijna een hartaanval van, zo schokkend.
Waar maak jij uit op dat ik dit tolereer? Ik zeg enkel dat ik het niet verrassend vind dat ze discrimineren op basis van afkomst bij hun inbraken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij hoort bij 'de gezinnen die met rust gelaten werden'?
Tja, het zijn zon goede jongens, ligt aan de samenleving, ze voelden zich gediscrimineerd.
Kom maar op met die drogredenaties.
Inbreken is één, georganiseerd inbreken op grote schaal is heel wat anders.
Strafeisen zijn terecht.
Ja maar het artikel zegt ook niet dat deze Marokkanen alleen bij autochtonen inbreken. Ze kunnen net zo goed bij een Afghaan of Braziliaan inbreken, daar zegt het artikel niks over.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering is
Ik heb iig nog nooit van autochtonen gehoord die alleen bij allochtonen inbreken..
Andere mensen misschien wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik dit tolereer? Ik zeg enkel dat ik het niet verrassend vind dat ze discrimineren op basis van afkomst bij hun inbraken.
Marokkanen onderling of allochtonen onderling? Er is wel een verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering is
Ik heb iig nog nooit van autochtonen gehoord die alleen bij allochtonen inbreken..
Dan moeten die mensen eens onder hun steen vandaan komen.quote:
Dat noem ik geen straffen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eisen tegen jeugdbende Culemborg
Het Openbaar Ministerie heeft straffen tot 50 maanden geëist tegen vier leden van een jeugdbende uit Culemborg. De verdachten zijn nu tussen de 17 en 21 jaar.
Of ze weten dat daar weinig te halen valt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er precies schokkend aan? 50 jongeren, zullen wel rond de 40 gezinnen zijn. Dan heb je nog allerlei bevriende Marokkaanse gezinnen er naast. Nogal logisch dat ze dan de eigen kring ontwijken. Schokkend racisme zou ik het niet noemen, het is gewoon niet praktisch om bij Marokkaanse gezinnen in te breken.
Tuurlijk... krijgen ze bij bosjes aangeboden ....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Morrigan het volgende:
Mooi dat die zijn opgepakt. Kunnen ze niet een fatsoenlijke opvoedcursus krijgen waarbij er wat manieren wordt ingestampt.
TS haalt het stukje wat mij betreft terecht uit dit bericht, het is wellicht wel 'begrijpelijk' dat ze hun eigen milieu met rust laten, maar als je in beschouwing neemt wat voor maatschappelijke discussies er allemaal spelen hier rondom deze toch al zo verfoeide bevolkingsgroep, is dit een zoveelste dieptepunt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen eens onder hun steen vandaan komen.
Wat zou daarmee eigenlijk bedoeld worden?quote:De zes aanvoerders bepaalden volgens justitie wie zich mochten inkopen bij de 'strijders' en wie 'met pensioen' moest.
Wie mee mocht roven en wie niet meer mee mocht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat zou daarmee eigenlijk bedoeld worden?
Begint wat mij betreft zelfs een beetje intifadah-achtige trekjes te krijgen. Met hun 'strijders' ook enzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:59 schreef Rosario het volgende:
[..]
TS haalt het stukje wat mij betreft terecht uit dit bericht, het is wellicht wel 'begrijpelijk' dat ze hun eigen milieu met rust laten, maar als je in beschouwing neemt wat voor maatschappelijke discussies er allemaal spelen hier rondom deze toch al zo verfoeide bevolkingsgroep, is dit een zoveelste dieptepunt.
Diefstal zou toch meer materieel gemotiveerd moeten zijn, zou je zeggen. Nu blijkt dat ze een plasma-TV van een Marokkaans gezin niet stelen, tsja.
Zo van: '' Als ik je 100 Euro paas dan mag ik op de uitkijk en als ik 200 Euro geef dan word ik ook een ' strijder'? En Mohammed is al tijden blut dus die moet ' met pensioen' ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie mee mocht roven en wie niet meer mee mocht.
Deze lui komen ooit een keer terug in de maatschappij, dus dan is het wel handig als er wat manieren bijgebracht worden. Maar dat moet dan wel een beetje autoritair gebeuren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk... krijgen ze bij bosjes aangeboden ....
Maarja... dat instampen laat nog te wensen over ....
Nou ja, intifada-achtig, dat gaat wel wat ver. Misschien in hun taalgebruik dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Begint wat mij betreft zelfs een beetje intifadah-achtige trekjes te krijgen. Met hun 'strijders' ook enzo.
Gewoon ordinaire criminelen ondernemen over het algemeen geen wraakacties op slachtoffers die met de politie praten. Zulke bedreigingen en het in de brand steken van auto's van slachtoffers die het lef hebben dat bij de politie te melden, zie je over het algemeen alleen bij bepaalde groepen criminelen. En die zou ik zeker niet gewone ordinaire criminelen noemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou ja, intifada-achtig, dat gaat wel wat ver. Misschien in hun taalgebruik dan.
Het zijn gewoon ordinaire criminelen natuurlijk.
Yup, wat ik bedoel. Roven, racisme, terreur. Jezelf 'strijders' noemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon ordinaire criminelen ondernemen over het algemeen geen wraakacties op slachtoffers die met de politie praten. Zulke bedreigingen en het in de brand steken van auto's van slachtoffers die het lef hebben dat bij de politie te melden, zie je over het algemeen alleen bij bepaalde groepen criminelen. En die zou ik zeker niet gewone ordinaire criminelen noemen.
Ik weet niet of 'gewone' criminelen dat zouden doen, ik ben niet zo thuis in de criminologie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon ordinaire criminelen ondernemen over het algemeen geen wraakacties op slachtoffers die met de politie praten. Zulke bedreigingen en het in de brand steken van auto's van slachtoffers die het lef hebben dat bij de politie te melden, zie je over het algemeen alleen bij bepaalde groepen criminelen. En die zou ik zeker niet gewone ordinaire criminelen noemen.
In beton donderen en dan afzinken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Rosario het volgende:
Maar zoals ik al zei, ik weet niet hoe 'ordinaire' criminelen omgaan met hun slachtoffers.
Dat is maffia, zou ik ook niet 'ordinair' noemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In beton donderen en dan afzinken.
Zou ik ook niet doen, wat valt er nou te halen bij die steuntrekkende Riftokkies.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er precies schokkend aan? 50 jongeren, zullen wel rond de 40 gezinnen zijn. Dan heb je nog allerlei bevriende Marokkaanse gezinnen er naast. Nogal logisch dat ze dan de eigen kring ontwijken. Schokkend racisme zou ik het niet noemen, het is gewoon niet praktisch om bij Marokkaanse gezinnen in te breken.
En dan heb je 100% gelijk, want het zijn eisen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat noem ik geen straffen.
Wat te denken van de buit van meer dan 170 inbraken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, wat valt er nou te halen bij die steuntrekkende Riftokkies.
Inderdaad. Inbraak/overvallen/diefstal/beroving standaard met de doodstraf bestraffen. Dat zal die teringalloctonen leren met hun Sharia-mentaliteit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef Woestijnvos het volgende:
Geef ze een nekschot is goedkoper.
Dit. Er wonen in Culemborg amper 1.900 Marokkanen dus een zeer groot deel daarvan zal waarschijnlijk familie en/of kennis zijn van een van de 50 jongeren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Job Cohen FOK!t mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Morrigan het volgende:
Mooi dat die zijn opgepakt. Kunnen ze niet een fatsoenlijke opvoedcursus krijgen waarbij er wat manieren wordt ingestampt.
In een niet al te zeewaardige boot.quote:
uiteraard. Ik beschouw het gewoon als racistische inbraken. Vind ik wel erg dat dit in mijn land gebeurt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het verbaast me niets, maar als er een Nederlandse bende was geweest die het enkel op allochtonen voorzien had, dan had ieder dorp ondertussen een stille tocht gehad en was de Tweede Kamer teruggekomen van reces, terwijl in de media permanent werd afgevraagd hoe het zover had kunnen komen. De straffen zouden extreem zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Marokkanen zijn geen ras.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Georganiseerde misdaad is al walgelijk genoeg, maar ook nog met een racistisch oogpunt.
Alsof dat zo vaak voorkomt in dit land.
Dat zou het aantal huishoudens waarbij ingebroken kan worden dan ook fors beperken, terwijl dat andersom niet het geval is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zijn er anders altijd wel als de kippen bij om te zeggen dat ze slachtoffer zijn van racisme.quote:
Wie heeft over het algemeen de duurdere spullen in huis, denk je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net als dat er rechtse rakkers er als de kippen bij zijn om te zeggen dat ze juist géén slachtoffer zijn van racisme. Oftewel... dat is niet anders dan anders.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:10 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Ze zijn er anders altijd wel als de kippen bij om te zeggen dat ze slachtoffer zijn van racisme.
Ik dacht dat diefstal onder de sharia bestraft werd met handje afhakken? Lijkt mij sterk dat dit uit loyaliteit naar de Islam is. Brave moslims gaan sowieso niet al rovend door de stad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:34 schreef Drxx het volgende:
Nou nou nou, wat is de politie er weer lekker op tijd bij zegZo ken ik ze weer! Waren ze aan het wachten op meer inbraken zodat de strafeis hoger kon uitvallen of zo?
En als deze jongens al discrimineerden, zal het waarschijnlijk eerder te maken hebben met religie, en niet met ras. Zulke jongeren interesseren zich niet in, bijvoorbeeld, christelijke Marokkanen. Ergens wel mooi eigenlijk, van je eigen blijf je af. Stukje saamhorigheid wat bij Nederlanders ontbreekt.
De Culemborgse jeugdbende is meermaals in het nieuws geweest, dat zijn dus inderdaad geen separate incidenten. Heel goed van je Nielsch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef Nielsch het volgende:
Maar we hebben géén Marokkanenprobleem. Nee hoor. Uhuh. Geen sprake van. Incidentje, kleine minderheid, rotte appels, kopje thee met Job Cohen en gaat u maar weer rustig slapen.
Jij denkt dat ze die gestolen spullen leuk thuis ophangen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat te denken van de buit van meer dan 170 inbraken?
Sterk staaltje stereotypering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze die gestolen spullen leuk thuis ophangen?![]()
Kijk ma, een echte Picasso, die hangt mooi boven dat shitterige afgeragde dressoir dat we bij het grof vuil hebben weggesleept.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verbaast me niets, maar als er een Nederlandse bende was geweest die het enkel op allochtonen voorzien had, dan had ieder dorp ondertussen een stille tocht gehad en was de Tweede Kamer teruggekomen van reces, terwijl in de media permanent werd afgevraagd hoe het zover had kunnen komen. De straffen zouden extreem zijn.
Daar moet je dan ook eerlijk in zijn.
Hij/zij zal er toch nooit last van hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Nielsch het volgende:
Kijk Mutant1 toch weer eens fijn haar neefjes verdedigen.
Als je een kerel bent, laat je zien waar ik deze mensen verdedig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Nielsch het volgende:
Kijk Mutant1 toch weer eens fijn haar neefjes verdedigen.
De VN zou zijn ingeschakeld voor een onderzoek naar discriminatie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verbaast me niets, maar als er een Nederlandse bende was geweest die het enkel op allochtonen voorzien had, dan had ieder dorp ondertussen een stille tocht gehad en was de Tweede Kamer teruggekomen van reces, terwijl in de media permanent werd afgevraagd hoe het zover had kunnen komen. De straffen zouden extreem zijn.
Ik denk dat de NAVO ons eruit zou gooien wegens discriminatie. Vervolgens zou Amerika ons weer bezetten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De VN zou zijn ingeschakeld voor een onderzoek naar discriminatie.
Neonazi achtige groeperingen krijgen het anders best hard te verduren. En die zijn lang niet zo groot in slachtofferaantal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog meer fantasieverhalen aub. Daar is de Donald Duck niets bij.
Als autochtone bendes zo zouden opereren zou dat misschien niet alleen een droom zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:27 schreef Nielsch het volgende:
Wat zou het toch fijn zijn om een Marokkanenvrij land te hebben....
Wat zielig voor die neonazi's. Maar ik wist niet dat deze crimineeltjes ook een politieke ideologie nastreven waarbij het blanke ras volledig vernietigd moet worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neonazi achtige groeperingen krijgen het anders best hard te verduren. En die zijn lang niet zo groot in slachtofferaantal.
In dromenland...dromenland.. was een leuk liedje.. kinderen voor kinderen meen ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:27 schreef Nielsch het volgende:
Wat zou het toch fijn zijn om een Marokkanenvrij land te hebben....
ik heb het expres over "achtige", aangezien het eigenlijk vooral verdrietige pubers zijn die boos op zichzelf en de wereld zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat zielig voor die neonazi's. Maar ik wist niet dat deze crimineeltjes ook een politieke ideologie nastreven waarbij het blanke ras volledig vernietigd moet worden.
Ik vind dat je ze gewoon moet aanpakken zoals het hoort. Zoals in dit geval is gebeurd. Een andere optie is als een soort van Roy Donders op een forum emotioneel gaan zitten doen over van alles en nog wat en dromen over een utopische samenleving zonder Marokkanen. En dan vooral jezelf serieus nemen. Realiteit versus fictie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb het expres over "achtige", aangezien het eigenlijk vooral verdrietige pubers zijn die boos op zichzelf en de wereld zijn.
Geen goede organisatie, geen pogingen tot "volledige vernietiging".
Ik vind dat we dit soort jongeren meer kickbokscursussen aan moeten bieden.
Nou, dat is nog maar afwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind dat je ze gewoon moet aanpakken zoals het hoort. Zoals in dit geval is gebeurd. Een andere optie is als een soort van Roy Donders op een forum emotioneel gaan zitten doen over van alles en nog wat en dromen over een utopische samenleving zonder Marokkanen. En dan vooral jezelf serieus nemen. Realiteit versus fictie.
Ik lust de Breivikjes rauw. Nog rauwer dan deze Marokkaantjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou, dat is nog maar afwachten natuurlijk.Ik vind de eis al een tikkeltje laag.
En echte Breivikjes vormen zich het beste op fora natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik lust de Breivikjes rauw. Nog rauwer dan deze Marokkaantjes.
Afgezien van die Marokkaanse criminelen die elkaar rippen en elkaar afschieten in Amsterdam bedoel je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo verrassend, blanken worden relatief vaak het slachtoffer van mensen met een "getinte huidskleur". Hoor amper wat over Marokkanen die slachtoffer worden van Marokkaanse criminelen.
Die gestoorde moordenaar richtte zich op autochtone Noren.. wat doet zijn lelijke hoofd in dit topic?quote:
Targets waren moslims, wat in zijn ogen de probleemgroep in Noorwegen was, en mensen die de grote instroom mogelijk hadden gemaakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gestoorde moordenaar richtte zich op autochtone Noren.. wat doet zijn lelijke hoofd in dit topic?
Ik zie uberhaupt geen link met dit topic en moordenaars, maar als je hoopt op een paar Breiviks dan heb ik liever nog een paar van deze bendes. Roofpubers > moordenaars enzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Targets waren moslims, wat in zijn ogen de probleemgroep in Noorwegen was, en mensen die de grote instroom mogelijk hadden gemaakt.
Je ziet totaal geen link?
Zie de PI.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie uberhaupt geen link met dit topic en moordenaars, maar als je hoopt op een paar Breiviks dan heb ik liever nog een paar van deze bendes. Roofpubers > moordenaars enzo.
Houd er wel rekening mee dat dit nog maar de eis van het OM is. Zoals bekend kunnen rechters altijd redenen vinden om van deze eis af te wijken. En die afwijking gebeurd nooit naar boven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind dat je ze gewoon moet aanpakken zoals het hoort. Zoals in dit geval is gebeurd.
Hoezo is 4 jaar cel voor een inbreker van 20 jaar een lage straf, vind het wel behoorlijk eigenlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat noem ik geen straffen.
.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vergeet niet dat elke linkse politie partij een keiharde statement had gemaakt ter afkeuring van deze discriminatoire haatovervallen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, de samenleving ontwrichten. Dat doen ze ook bv door hulpdiensten aan te vallen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat zielig voor die neonazi's. Maar ik wist niet dat deze crimineeltjes ook een politieke ideologie nastreven waarbij het blanke ras volledig vernietigd moet worden.
En allemaal naïeve kutjes die uit solidariteit hoofddoekjes gaan dragen in de sociale media.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat elke linkse politie partij een keiharde statement had gemaakt ter afkeuring van deze discriminatoire haatovervallen.
Dat is wel je stokpaardje hè, gemekker over D66 rechtersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
De strafeisen zijn redelijk te noemen, nu nog kijken wat de D66 rechter ervan vindt. Waarschijnlijk vrijspraak.
Het is dan ook erg makkelijk bashen met zulke etterende pestbuilen vol incompetentie en corruptie binnen het rechtssysteem. Like shooting fish in a barrel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat is wel je stokpaardje hè, gemekker over D66 rechters
quote:
Inderdaad. Wat doorzichtig weer die mutantquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:10 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Ze zijn er anders altijd wel als de kippen bij om te zeggen dat ze slachtoffer zijn van racisme.
Hardop gelachen om die opmerking van Mutantje. Zo dom.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Wat doorzichtig weer die mutant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |