abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135301789
Eisen tegen jeugdbende Culemborg

Het Openbaar Ministerie heeft straffen tot 50 maanden geëist tegen vier leden van een jeugdbende uit Culemborg. De verdachten zijn nu tussen de 17 en 21 jaar.

Volgens de openbaar aanklager vormden ze met twee anderen de harde kern van een groep van zo'n 50 overwegend Marokkaanse jongeren die in wisselende samenstelling betrokken waren bij een inbraakgolf in Culemborg. Ze worden verdacht van zeker 196 inbraken.

Aanvoerders
De zes aanvoerders bepaalden volgens justitie wie zich mochten inkopen bij de 'strijders' en wie 'met pensioen' moest.

De bende veroorzaakte veel gevoelens van onveiligheid bij de inwoners van Culemborg. Vooral in de wijk Terweijde sloegen ze hun slag. Alleen al in de eerste helft van 2012 liep het aantal inbraken daar op tot 73.

In sommige woningen werd zes keer ingebroken, Marokkaanse huishoudens werden met rust gelaten. Bewoners waren terughoudend om naar de politie te gaan omdat ze dan een steen door hun ruit konden krijgen, of te maken kregen met een autobrand.

Auto's
Volgens de aanklager opereerde de bende vanuit drie auto's van meerderjarige bendeleden. Ze reden ermee naar de inbraken en keken vanuit de auto of er geen politie in de buurt was.

In mei werden de hoofdverdachten aangehouden.

Tijdens het onderzoek werden de bendeleden afgeluisterd en geobserveerd. Volgens het OM kloppen de verslagen van de afgeluisterde gesprekken over de inbraakplannen en de buit met de aangiftes en de vermiste goederen. Ook zijn de stemmen van de afzonderlijke verdachten herkend.
http://nos.nl/artikel/595(...)bende-culemborg.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Spellchecker vrijdag 10 januari 2014 @ 00:44:47 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135301965
Ehm.... krijgen ze ook een skatepark???
pi_135301966
:|W Het artikel gaat over de eisen, en je haalt er één zinnetje uit om als TT te dienen. Briljant. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:45:37 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_135301990
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
:|W Het artikel gaat over de eisen, en je haalt er één zinnetje uit om als TT te dienen. Briljant. :')
Behoorlijk schokkend anders, deze racistische georganiseerde criminaliteit.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_135302009
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Behoorlijk schokkend anders, deze racistische criminaliteit.
Ja, heel erg, kreeg er bijna een hartaanval van, zo schokkend. :'(
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:46:44 #6
38496 Perrin
pi_135302016
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, heel erg, kreeg er bijna een hartaanval van. :'(
Volwassen reactie..
pi_135302032
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
Feitelijk gewoon juist, en het is ernstig genoeg om er een apart topic voor te openen. Gaat dus niets aan de TT veranderd worden. Maar het staat je vrij om hier verder te klagen: NWS / [NWS FeedBack] Het mag af en toe gezegd worden
pi_135302038
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

Volwassen reactie..
Sarcasme is kinderachtig of zo?

Vind je dit nou echt zo schokkend dan? Dat een Marokkaanse bende niet inbreekt bij Marokkaanse huishoudens?
pi_135302071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Feitelijk gewoon juist, en het is ernstig genoeg om er een apart topic voor te openen. Gaat dus niets aan de TT veranderd worden. Maar het staat je vrij om hier verder te klagen: NWS / [NWS FeedBack] Het mag af en toe gezegd worden
Een titel moet representerend zijn voor de algemene inhoud van een tekst. Het gaat niet om het racisme van de groep in het artikel, daar is het een bijzaak, dus de TT is onjuist. Maar goed, laat maar.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:49:03 #10
38496 Perrin
pi_135302077
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:

Vind je dit nou echt zo schokkend dan? Dat een Marokkaanse bende niet inbreekt bij Marokkaanse huishoudens?
Ja, dat vind ik. Georganiseerde misdaad is al walgelijk genoeg, maar ook nog met een racistisch oogpunt. :N

Alsof dat zo vaak voorkomt in dit land.
pi_135302107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Behoorlijk schokkend anders, deze racistische georganiseerde criminaliteit.
Wat is er precies schokkend aan? 50 jongeren, zullen wel rond de 40 gezinnen zijn. Dan heb je nog allerlei bevriende Marokkaanse gezinnen er naast. Nogal logisch dat ze dan de eigen kring ontwijken. Schokkend racisme zou ik het niet noemen, het is gewoon niet praktisch om bij Marokkaanse gezinnen in te breken.
pi_135302114
quote:

[..]

Ik vind het niet "schokkend ", het is alleen dan wel een gegeven dat ze behalve inbrekers ook racisten zijn.
pi_135302147
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Een titel moet representerend zijn voor de algemene inhoud van een tekst. Het gaat niet om het racisme van de groep in het artikel, daar is het een bijzaak, dus de TT is onjuist. Maar goed, laat maar.
Denk dat de meeste mensen het oneens zijn met jouw typering van bijzaak. Als dat niet zo zou zijn dan zou je in het feedback topic nog een goede kans hebben op aanpassing van de TT.
pi_135302157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik. Georganiseerde misdaad is al walgelijk genoeg, maar ook nog met een racistisch oogpunt. :N

Ik vind het niet zo verrassend, blanken worden relatief vaak het slachtoffer van mensen met een "getinte huidskleur". Hoor amper wat over Marokkanen die slachtoffer worden van Marokkaanse criminelen.
  Spellchecker vrijdag 10 januari 2014 @ 00:52:26 #15
197773 crew  maily
pi_135302161
quote:

[..]

Dat doen ze expres niet om de schuld af te schuiven op ......
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:53:11 #16
38496 Perrin
pi_135302176
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo verrassend, blanken worden relatief vaak het slachtoffer van mensen met een "getinte huidskleur". Hoor amper wat over Marokkanen die slachtoffer worden van Marokkaanse criminelen.
In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering is :X

Ik heb iig nog nooit van autochtonen gehoord die alleen bij allochtonen inbreken..
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:53:59 #17
3542 Gia
User under construction
pi_135302192
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:

Ja, heel erg, kreeg er bijna een hartaanval van, zo schokkend. :'(
Jij hoort bij 'de gezinnen die met rust gelaten werden'?

Tja, het zijn zon goede jongens, ligt aan de samenleving, ze voelden zich gediscrimineerd.
Kom maar op met die drogredenaties.

Inbreken is één, georganiseerd inbreken op grote schaal is heel wat anders.
Strafeisen zijn terecht.
pi_135302209
Mooi dat die zijn opgepakt. Kunnen ze niet een fatsoenlijke opvoedcursus krijgen waarbij er wat manieren wordt ingestampt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_135302212
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij hoort bij 'de gezinnen die met rust gelaten werden'?

Tja, het zijn zon goede jongens, ligt aan de samenleving, ze voelden zich gediscrimineerd.
Kom maar op met die drogredenaties.

Inbreken is één, georganiseerd inbreken op grote schaal is heel wat anders.
Strafeisen zijn terecht.
Waar maak jij uit op dat ik dit tolereer? Ik zeg enkel dat ik het niet verrassend vind dat ze discrimineren op basis van afkomst bij hun inbraken.
pi_135302216
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering is :X

Ik heb iig nog nooit van autochtonen gehoord die alleen bij allochtonen inbreken..
Ja maar het artikel zegt ook niet dat deze Marokkanen alleen bij autochtonen inbreken. Ze kunnen net zo goed bij een Afghaan of Braziliaan inbreken, daar zegt het artikel niks over.
pi_135302224
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waar maak jij uit op dat ik dit tolereer? Ik zeg enkel dat ik het niet verrassend vind dat ze discrimineren op basis van afkomst bij hun inbraken.
Andere mensen misschien wel.
pi_135302229
quote:

[..]

Marokkanen onderling of allochtonen onderling? Er is wel een verschil natuurlijk.
pi_135302236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef Rosario het volgende:

[..]

Andere mensen misschien wel.
Dan moeten die mensen eens onder hun steen vandaan komen. :')
pi_135302266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eisen tegen jeugdbende Culemborg

Het Openbaar Ministerie heeft straffen tot 50 maanden geëist tegen vier leden van een jeugdbende uit Culemborg. De verdachten zijn nu tussen de 17 en 21 jaar.
Dat noem ik geen straffen.
pi_135302276
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:50 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat is er precies schokkend aan? 50 jongeren, zullen wel rond de 40 gezinnen zijn. Dan heb je nog allerlei bevriende Marokkaanse gezinnen er naast. Nogal logisch dat ze dan de eigen kring ontwijken. Schokkend racisme zou ik het niet noemen, het is gewoon niet praktisch om bij Marokkaanse gezinnen in te breken.
Of ze weten dat daar weinig te halen valt.
pi_135302285
jeugdbendes :') keihard aanpakken gewoon
  Spellchecker vrijdag 10 januari 2014 @ 00:58:54 #27
197773 crew  maily
pi_135302317
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Morrigan het volgende:
Mooi dat die zijn opgepakt. Kunnen ze niet een fatsoenlijke opvoedcursus krijgen waarbij er wat manieren wordt ingestampt.
Tuurlijk... krijgen ze bij bosjes aangeboden ....

Maarja... dat instampen laat nog te wensen over .... :X
pi_135302330
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dan moeten die mensen eens onder hun steen vandaan komen. :')
TS haalt het stukje wat mij betreft terecht uit dit bericht, het is wellicht wel 'begrijpelijk' dat ze hun eigen milieu met rust laten, maar als je in beschouwing neemt wat voor maatschappelijke discussies er allemaal spelen hier rondom deze toch al zo verfoeide bevolkingsgroep, is dit een zoveelste dieptepunt.

Diefstal zou toch meer materieel gemotiveerd moeten zijn, zou je zeggen. Nu blijkt dat ze een plasma-TV van een Marokkaans gezin niet stelen, tsja.
pi_135302337
quote:
De zes aanvoerders bepaalden volgens justitie wie zich mochten inkopen bij de 'strijders' en wie 'met pensioen' moest.
Wat zou daarmee eigenlijk bedoeld worden?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 01:00:01 #30
38496 Perrin
pi_135302349
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat zou daarmee eigenlijk bedoeld worden?
Wie mee mocht roven en wie niet meer mee mocht.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 01:00:48 #31
38496 Perrin
pi_135302363
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:59 schreef Rosario het volgende:

[..]

TS haalt het stukje wat mij betreft terecht uit dit bericht, het is wellicht wel 'begrijpelijk' dat ze hun eigen milieu met rust laten, maar als je in beschouwing neemt wat voor maatschappelijke discussies er allemaal spelen hier rondom deze toch al zo verfoeide bevolkingsgroep, is dit een zoveelste dieptepunt.

Diefstal zou toch meer materieel gemotiveerd moeten zijn, zou je zeggen. Nu blijkt dat ze een plasma-TV van een Marokkaans gezin niet stelen, tsja.
Begint wat mij betreft zelfs een beetje intifadah-achtige trekjes te krijgen. Met hun 'strijders' ook enzo.
pi_135302386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wie mee mocht roven en wie niet meer mee mocht.
Zo van: '' Als ik je 100 Euro paas dan mag ik op de uitkijk en als ik 200 Euro geef dan word ik ook een ' strijder'? En Mohammed is al tijden blut dus die moet ' met pensioen' ?
pi_135302392
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef maily het volgende:

[..]

Tuurlijk... krijgen ze bij bosjes aangeboden ....

Maarja... dat instampen laat nog te wensen over .... :X
Deze lui komen ooit een keer terug in de maatschappij, dus dan is het wel handig als er wat manieren bijgebracht worden. Maar dat moet dan wel een beetje autoritair gebeuren.
pi_135302425
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Begint wat mij betreft zelfs een beetje intifadah-achtige trekjes te krijgen. Met hun 'strijders' ook enzo.
Nou ja, intifada-achtig, dat gaat wel wat ver. Misschien in hun taalgebruik dan.
Het zijn gewoon ordinaire criminelen natuurlijk.
pi_135302435
Ies koeltoer. In het rifgebied is het heel normaal om dagelijks te roven om te kunnen overleven. Dat zien we hier nu ook. Prachtig toch die multicul.
pi_135302513
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:03 schreef Rosario het volgende:

[..]

Nou ja, intifada-achtig, dat gaat wel wat ver. Misschien in hun taalgebruik dan.
Het zijn gewoon ordinaire criminelen natuurlijk.
Gewoon ordinaire criminelen ondernemen over het algemeen geen wraakacties op slachtoffers die met de politie praten. Zulke bedreigingen en het in de brand steken van auto's van slachtoffers die het lef hebben dat bij de politie te melden, zie je over het algemeen alleen bij bepaalde groepen criminelen. En die zou ik zeker niet gewone ordinaire criminelen noemen.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 01:10:08 #37
38496 Perrin
pi_135302588
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gewoon ordinaire criminelen ondernemen over het algemeen geen wraakacties op slachtoffers die met de politie praten. Zulke bedreigingen en het in de brand steken van auto's van slachtoffers die het lef hebben dat bij de politie te melden, zie je over het algemeen alleen bij bepaalde groepen criminelen. En die zou ik zeker niet gewone ordinaire criminelen noemen.
Yup, wat ik bedoel. Roven, racisme, terreur. Jezelf 'strijders' noemen.
pi_135302597
De auto rippen na de vakantie dat zal ze leren. :P
pi_135302637
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik weet niet of 'gewone' criminelen dat zouden doen, ik ben niet zo thuis in de criminologie.
Wat ik wel observeer is dat Marokkaanse jongeren in het algemeen inderdaad nergens voor terug lijken te deinzen. Het lijkt wel of hun opvoeding, of het gebrek daaraan, hun empathische vermogen helemaal afstompt. Dat je dat terugziet in de criminele activiteiten van leden van die groep is dus zeker zorgwekkend.

Maar zoals ik al zei, ik weet niet hoe 'ordinaire' criminelen omgaan met hun slachtoffers.
  † In Memoriam † vrijdag 10 januari 2014 @ 01:20:31 #40
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135302837
Zie de Marokkaanse users kronkelen :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_135302997
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Rosario het volgende:

Maar zoals ik al zei, ik weet niet hoe 'ordinaire' criminelen omgaan met hun slachtoffers.
In beton donderen en dan afzinken.
pi_135303072
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

In beton donderen en dan afzinken.
Dat is maffia, zou ik ook niet 'ordinair' noemen.
pi_135303475
Geef ze een nekschot is goedkoper.
Ура для россии
pi_135303673
quote:

[..]

Zou ik ook niet doen, wat valt er nou te halen bij die steuntrekkende Riftokkies.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_135303722
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

En dan heb je 100% gelijk, want het zijn eisen.
pi_135303737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 02:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou ik ook niet doen, wat valt er nou te halen bij die steuntrekkende Riftokkies.
Wat te denken van de buit van meer dan 170 inbraken?
pi_135303745
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef Woestijnvos het volgende:
Geef ze een nekschot is goedkoper.
Inderdaad. Inbraak/overvallen/diefstal/beroving standaard met de doodstraf bestraffen. Dat zal die teringalloctonen leren met hun Sharia-mentaliteit.
pi_135303770
Die ene bolle mocro op de pic in de OP is zeer waarschijnlijk verantwoordelijk voor elke geripte koekjestrommel in Culemborg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_135303833
quote:

[..]

Dit. Er wonen in Culemborg amper 1.900 Marokkanen dus een zeer groot deel daarvan zal waarschijnlijk familie en/of kennis zijn van een van de 50 jongeren. :P Dan hoeft het dus niet eens een racistische achtergrond te hebben, al zou dat natuurlijk wel kunnen.
pi_135304271
Nou nou nou, wat is de politie er weer lekker op tijd bij zeg 8)7 Zo ken ik ze weer! Waren ze aan het wachten op meer inbraken zodat de strafeis hoger kon uitvallen of zo?

En als deze jongens al discrimineerden, zal het waarschijnlijk eerder te maken hebben met religie, en niet met ras. Zulke jongeren interesseren zich niet in, bijvoorbeeld, christelijke Marokkanen. Ergens wel mooi eigenlijk, van je eigen blijf je af. Stukje saamhorigheid wat bij Nederlanders ontbreekt.

Daarnaast zijn Marokkanen, strikt genomen, ook "blanken". Dus het lijkt me sowieso zeer sterk dat dit een rassenkwestie is.

Verder is de strafeis uiteraard schokkend laag, gezien de grootte van het aantal inbraken. Kunnen ze over een paar jaartjes weer verder gaan met roven, als ze dan al niet in de volgende, extremere, fase zitten van drugs en moorden.

En dan bedoel ik echt schokkend, en niet Perrin's "schokkend".
pi_135304808
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Morrigan het volgende:
Job Cohen FOK!t mee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135305121
Enkeltje Marokko.
pi_135305136
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 04:01 schreef FL_Freak het volgende:
Enkeltje Marokko.
In een niet al te zeewaardige boot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135305692
quote:

[..]

uiteraard. Ik beschouw het gewoon als racistische inbraken. Vind ik wel erg dat dit in mijn land gebeurt.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:09:40 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135305721
quote:

[..]

Het verbaast me niets, maar als er een Nederlandse bende was geweest die het enkel op allochtonen voorzien had, dan had ieder dorp ondertussen een stille tocht gehad en was de Tweede Kamer teruggekomen van reces, terwijl in de media permanent werd afgevraagd hoe het zover had kunnen komen. De straffen zouden extreem zijn.
Daar moet je dan ook eerlijk in zijn.
The End Times are wild
pi_135305854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Marokkanen zijn geen ras.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135305884
quote:

[..]

Dat zou het aantal huishoudens waarbij ingebroken kan worden dan ook fors beperken, terwijl dat andersom niet het geval is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135306322
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze zijn er anders altijd wel als de kippen bij om te zeggen dat ze slachtoffer zijn van racisme.
pi_135306340
Maar we hebben géén Marokkanenprobleem. Nee hoor. Uhuh. Geen sprake van. Incidentje, kleine minderheid, rotte appels, kopje thee met Job Cohen en gaat u maar weer rustig slapen.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:14:38 #60
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_135306387
quote:

[..]

Wie heeft over het algemeen de duurdere spullen in huis, denk je?

Naast dat ''don't shit where you eat'' principe is het bij veel Marokkaanse gezinnen ook gewoon een armoedige klerebende thuis. Dat volk komt oorspronkelijk uit het rifgebergte, die zijn niet zo fijnbesnaard. Je zult er niet gauw een Jan des Bouvrie lamp tegenkomen.
pi_135306399
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:10 schreef LogiteX het volgende:

[..]

Ze zijn er anders altijd wel als de kippen bij om te zeggen dat ze slachtoffer zijn van racisme.
Net als dat er rechtse rakkers er als de kippen bij zijn om te zeggen dat ze juist géén slachtoffer zijn van racisme. Oftewel... dat is niet anders dan anders.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:17:27 #62
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_135306439
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 02:34 schreef Drxx het volgende:
Nou nou nou, wat is de politie er weer lekker op tijd bij zeg 8)7 Zo ken ik ze weer! Waren ze aan het wachten op meer inbraken zodat de strafeis hoger kon uitvallen of zo?

En als deze jongens al discrimineerden, zal het waarschijnlijk eerder te maken hebben met religie, en niet met ras. Zulke jongeren interesseren zich niet in, bijvoorbeeld, christelijke Marokkanen. Ergens wel mooi eigenlijk, van je eigen blijf je af. Stukje saamhorigheid wat bij Nederlanders ontbreekt.
Ik dacht dat diefstal onder de sharia bestraft werd met handje afhakken? Lijkt mij sterk dat dit uit loyaliteit naar de Islam is. Brave moslims gaan sowieso niet al rovend door de stad.
pi_135306455
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef Nielsch het volgende:
Maar we hebben géén Marokkanenprobleem. Nee hoor. Uhuh. Geen sprake van. Incidentje, kleine minderheid, rotte appels, kopje thee met Job Cohen en gaat u maar weer rustig slapen.
De Culemborgse jeugdbende is meermaals in het nieuws geweest, dat zijn dus inderdaad geen separate incidenten. Heel goed van je Nielsch.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:21:27 #64
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_135306536
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef Rosario het volgende:

[..]

Wat te denken van de buit van meer dan 170 inbraken?
Jij denkt dat ze die gestolen spullen leuk thuis ophangen? :')

Kijk ma, een echte Picasso, die hangt mooi boven dat shitterige afgeragde dressoir dat we bij het grof vuil hebben weggesleept.
pi_135306572
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze die gestolen spullen leuk thuis ophangen? :')

Kijk ma, een echte Picasso, die hangt mooi boven dat shitterige afgeragde dressoir dat we bij het grof vuil hebben weggesleept.
Sterk staaltje stereotypering.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135306584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het verbaast me niets, maar als er een Nederlandse bende was geweest die het enkel op allochtonen voorzien had, dan had ieder dorp ondertussen een stille tocht gehad en was de Tweede Kamer teruggekomen van reces, terwijl in de media permanent werd afgevraagd hoe het zover had kunnen komen. De straffen zouden extreem zijn.
pi_135306593
Kijk Mutant1 toch weer eens fijn haar neefjes verdedigen.
pi_135306609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Nielsch het volgende:
Hij/zij zal er toch nooit last van hebben :)
pi_135306611
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nog meer fantasieverhalen aub. Daar is de Donald Duck niets bij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135306622
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Nielsch het volgende:
Als je een kerel bent, laat je zien waar ik deze mensen verdedig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135306632
quote:

[..]

De VN zou zijn ingeschakeld voor een onderzoek naar discriminatie.
pi_135306652
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De VN zou zijn ingeschakeld voor een onderzoek naar discriminatie.
Ik denk dat de NAVO ons eruit zou gooien wegens discriminatie. Vervolgens zou Amerika ons weer bezetten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135306654
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nog meer fantasieverhalen aub. Daar is de Donald Duck niets bij.
Neonazi achtige groeperingen krijgen het anders best hard te verduren. En die zijn lang niet zo groot in slachtofferaantal.
pi_135306674
Wat zou het toch fijn zijn om een Marokkanenvrij land te hebben....
pi_135306685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:27 schreef Nielsch het volgende:
Als autochtone bendes zo zouden opereren zou dat misschien niet alleen een droom zijn. :)
pi_135306689
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Neonazi achtige groeperingen krijgen het anders best hard te verduren. En die zijn lang niet zo groot in slachtofferaantal.
Wat zielig voor die neonazi's. Maar ik wist niet dat deze crimineeltjes ook een politieke ideologie nastreven waarbij het blanke ras volledig vernietigd moet worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135306703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:27 schreef Nielsch het volgende:
In dromenland...dromenland.. was een leuk liedje.. kinderen voor kinderen meen ik.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135306721
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat zielig voor die neonazi's. Maar ik wist niet dat deze crimineeltjes ook een politieke ideologie nastreven waarbij het blanke ras volledig vernietigd moet worden.
ik heb het expres over "achtige", aangezien het eigenlijk vooral verdrietige pubers zijn die boos op zichzelf en de wereld zijn.
Geen goede organisatie, geen pogingen tot "volledige vernietiging".
Ik vind dat we dit soort jongeren meer kickbokscursussen aan moeten bieden. :)
pi_135306773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik heb het expres over "achtige", aangezien het eigenlijk vooral verdrietige pubers zijn die boos op zichzelf en de wereld zijn.
Geen goede organisatie, geen pogingen tot "volledige vernietiging".
Ik vind dat we dit soort jongeren meer kickbokscursussen aan moeten bieden. :)
Ik vind dat je ze gewoon moet aanpakken zoals het hoort. Zoals in dit geval is gebeurd. Een andere optie is als een soort van Roy Donders op een forum emotioneel gaan zitten doen over van alles en nog wat en dromen over een utopische samenleving zonder Marokkanen. En dan vooral jezelf serieus nemen. Realiteit versus fictie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135306918
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind dat je ze gewoon moet aanpakken zoals het hoort. Zoals in dit geval is gebeurd. Een andere optie is als een soort van Roy Donders op een forum emotioneel gaan zitten doen over van alles en nog wat en dromen over een utopische samenleving zonder Marokkanen. En dan vooral jezelf serieus nemen. Realiteit versus fictie.
Nou, dat is nog maar afwachten natuurlijk. :) Ik vind de eis al een tikkeltje laag.

En echte Breivikjes vormen zich het beste op fora natuurlijk. O+
pi_135306935
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nou, dat is nog maar afwachten natuurlijk. :) Ik vind de eis al een tikkeltje laag.

En echte Breivikjes vormen zich het beste op fora natuurlijk. O+
Ik lust de Breivikjes rauw. Nog rauwer dan deze Marokkaantjes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135306949
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik lust de Breivikjes rauw. Nog rauwer dan deze Marokkaantjes.
pi_135306969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:

[..]

Afgezien van die Marokkaanse criminelen die elkaar rippen en elkaar afschieten in Amsterdam bedoel je?

Verder raad ik je dit aan: http://dare.uva.nl/en/record/375410
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:46:01 #84
38496 Perrin
pi_135307025
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die gestoorde moordenaar richtte zich op autochtone Noren.. wat doet zijn lelijke hoofd in dit topic?
pi_135307068
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die gestoorde moordenaar richtte zich op autochtone Noren.. wat doet zijn lelijke hoofd in dit topic?
Targets waren moslims, wat in zijn ogen de probleemgroep in Noorwegen was, en mensen die de grote instroom mogelijk hadden gemaakt.
Je ziet totaal geen link? :)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:51:25 #86
38496 Perrin
pi_135307121
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

Targets waren moslims, wat in zijn ogen de probleemgroep in Noorwegen was, en mensen die de grote instroom mogelijk hadden gemaakt.
Je ziet totaal geen link? :)
Ik zie uberhaupt geen link met dit topic en moordenaars, maar als je hoopt op een paar Breiviks dan heb ik liever nog een paar van deze bendes. Roofpubers > moordenaars enzo.
pi_135307137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik zie uberhaupt geen link met dit topic en moordenaars, maar als je hoopt op een paar Breiviks dan heb ik liever nog een paar van deze bendes. Roofpubers > moordenaars enzo.
Zie de PI. ;)
pi_135308718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind dat je ze gewoon moet aanpakken zoals het hoort. Zoals in dit geval is gebeurd.
Houd er wel rekening mee dat dit nog maar de eis van het OM is. Zoals bekend kunnen rechters altijd redenen vinden om van deze eis af te wijken. En die afwijking gebeurd nooit naar boven.
pi_135308807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Hoezo is 4 jaar cel voor een inbreker van 20 jaar een lage straf, vind het wel behoorlijk eigenlijk

Soms krijg je voor doodslag 1 jaar, dus
pi_135308874
De strafeisen zijn redelijk te noemen, nu nog kijken wat de D66 rechter ervan vindt. Waarschijnlijk vrijspraak.
pi_135308901
quote:

[..]

.
pi_135308940
quote:

[..]

Vergeet niet dat elke linkse politie partij een keiharde statement had gemaakt ter afkeuring van deze discriminatoire haatovervallen.
pi_135308986
Dat nog niemand de Molukkers erbij heeft gehaald; die pikten dit niet, was een soort oorlog in Culemborg tussen Marokkanen en Molukkers huh..
pi_135309016
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, de samenleving ontwrichten. Dat doen ze ook bv door hulpdiensten aan te vallen...
pi_135309086
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vergeet niet dat elke linkse politie partij een keiharde statement had gemaakt ter afkeuring van deze discriminatoire haatovervallen.
En allemaal naïeve kutjes die uit solidariteit hoofddoekjes gaan dragen in de sociale media.
pi_135309225
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
De strafeisen zijn redelijk te noemen, nu nog kijken wat de D66 rechter ervan vindt. Waarschijnlijk vrijspraak.
Dat is wel je stokpaardje hè, gemekker over D66 rechters
pi_135309304
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dat is wel je stokpaardje hè, gemekker over D66 rechters
Het is dan ook erg makkelijk bashen met zulke etterende pestbuilen vol incompetentie en corruptie binnen het rechtssysteem. Like shooting fish in a barrel.
pi_135309430
Ik vind dat deze Marokkaantjes met fluwelen handschoentjes moeten worden aangepakt. Het is toch zeker immers niet hun schuld dat ze van het padje zijn afgegaan? Dat ligt aan de Nederlanders, die hebben hun hele jeugd verknalt. Immers, alle Nederlanders zijn RACISTEN! Allemaal godverdomme.

Deze Marokkaantjes hebben daardoor een verschrikkelijke jeugd gehad, VOLKOMEN BEGRIJPELIJK dat ze zich zo gedragen. Als ik rechter was zou ik ze allemaal een door de staat betaalde vakantie aanbieden zodat ze even tot rust kunnen komen. Bij terugkomst wacht ze op Schiphol allemaal een persoonlijke coach om uit hun uitzichtloze situatie te komen. Fluwelen handschoentjes zeg ik u.
  † In Memoriam † vrijdag 10 januari 2014 @ 11:27:52 #99
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135309755
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:10 schreef LogiteX het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat doorzichtig weer die mutant :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_135309868
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Wat doorzichtig weer die mutant :')
Hardop gelachen om die opmerking van Mutantje. Zo dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')