Job Cohen FOK!t mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Morrigan het volgende:
Mooi dat die zijn opgepakt. Kunnen ze niet een fatsoenlijke opvoedcursus krijgen waarbij er wat manieren wordt ingestampt.
In een niet al te zeewaardige boot.quote:
uiteraard. Ik beschouw het gewoon als racistische inbraken. Vind ik wel erg dat dit in mijn land gebeurt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sarcasme is kinderachtig of zo?
Vind je dit nou echt zo schokkend dan? Dat een Marokkaanse bende niet inbreekt bij Marokkaanse huishoudens?
Het verbaast me niets, maar als er een Nederlandse bende was geweest die het enkel op allochtonen voorzien had, dan had ieder dorp ondertussen een stille tocht gehad en was de Tweede Kamer teruggekomen van reces, terwijl in de media permanent werd afgevraagd hoe het zover had kunnen komen. De straffen zouden extreem zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sarcasme is kinderachtig of zo?
Vind je dit nou echt zo schokkend dan? Dat een Marokkaanse bende niet inbreekt bij Marokkaanse huishoudens?
Marokkanen zijn geen ras.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Georganiseerde misdaad is al walgelijk genoeg, maar ook nog met een racistisch oogpunt.
Alsof dat zo vaak voorkomt in dit land.
Dat zou het aantal huishoudens waarbij ingebroken kan worden dan ook fors beperken, terwijl dat andersom niet het geval is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering is
Ik heb iig nog nooit van autochtonen gehoord die alleen bij allochtonen inbreken..
Ze zijn er anders altijd wel als de kippen bij om te zeggen dat ze slachtoffer zijn van racisme.quote:
Wie heeft over het algemeen de duurdere spullen in huis, denk je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering is
Ik heb iig nog nooit van autochtonen gehoord die alleen bij allochtonen inbreken..
Net als dat er rechtse rakkers er als de kippen bij zijn om te zeggen dat ze juist géén slachtoffer zijn van racisme. Oftewel... dat is niet anders dan anders.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:10 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Ze zijn er anders altijd wel als de kippen bij om te zeggen dat ze slachtoffer zijn van racisme.
Ik dacht dat diefstal onder de sharia bestraft werd met handje afhakken? Lijkt mij sterk dat dit uit loyaliteit naar de Islam is. Brave moslims gaan sowieso niet al rovend door de stad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:34 schreef Drxx het volgende:
Nou nou nou, wat is de politie er weer lekker op tijd bij zegZo ken ik ze weer! Waren ze aan het wachten op meer inbraken zodat de strafeis hoger kon uitvallen of zo?
En als deze jongens al discrimineerden, zal het waarschijnlijk eerder te maken hebben met religie, en niet met ras. Zulke jongeren interesseren zich niet in, bijvoorbeeld, christelijke Marokkanen. Ergens wel mooi eigenlijk, van je eigen blijf je af. Stukje saamhorigheid wat bij Nederlanders ontbreekt.
De Culemborgse jeugdbende is meermaals in het nieuws geweest, dat zijn dus inderdaad geen separate incidenten. Heel goed van je Nielsch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef Nielsch het volgende:
Maar we hebben géén Marokkanenprobleem. Nee hoor. Uhuh. Geen sprake van. Incidentje, kleine minderheid, rotte appels, kopje thee met Job Cohen en gaat u maar weer rustig slapen.
Jij denkt dat ze die gestolen spullen leuk thuis ophangen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat te denken van de buit van meer dan 170 inbraken?
Sterk staaltje stereotypering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze die gestolen spullen leuk thuis ophangen?![]()
Kijk ma, een echte Picasso, die hangt mooi boven dat shitterige afgeragde dressoir dat we bij het grof vuil hebben weggesleept.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verbaast me niets, maar als er een Nederlandse bende was geweest die het enkel op allochtonen voorzien had, dan had ieder dorp ondertussen een stille tocht gehad en was de Tweede Kamer teruggekomen van reces, terwijl in de media permanent werd afgevraagd hoe het zover had kunnen komen. De straffen zouden extreem zijn.
Daar moet je dan ook eerlijk in zijn.
Hij/zij zal er toch nooit last van hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Nielsch het volgende:
Kijk Mutant1 toch weer eens fijn haar neefjes verdedigen.
Als je een kerel bent, laat je zien waar ik deze mensen verdedig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Nielsch het volgende:
Kijk Mutant1 toch weer eens fijn haar neefjes verdedigen.
De VN zou zijn ingeschakeld voor een onderzoek naar discriminatie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verbaast me niets, maar als er een Nederlandse bende was geweest die het enkel op allochtonen voorzien had, dan had ieder dorp ondertussen een stille tocht gehad en was de Tweede Kamer teruggekomen van reces, terwijl in de media permanent werd afgevraagd hoe het zover had kunnen komen. De straffen zouden extreem zijn.
Daar moet je dan ook eerlijk in zijn.
Ik denk dat de NAVO ons eruit zou gooien wegens discriminatie. Vervolgens zou Amerika ons weer bezetten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De VN zou zijn ingeschakeld voor een onderzoek naar discriminatie.
Neonazi achtige groeperingen krijgen het anders best hard te verduren. En die zijn lang niet zo groot in slachtofferaantal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog meer fantasieverhalen aub. Daar is de Donald Duck niets bij.
Als autochtone bendes zo zouden opereren zou dat misschien niet alleen een droom zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:27 schreef Nielsch het volgende:
Wat zou het toch fijn zijn om een Marokkanenvrij land te hebben....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |