Die hele bond krijgt gelijk veel meer status.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
Tis maar goed dat Co weer bij de BDO gaat spelen.
Ik zou geen pijl meer raak gooien met dat geschreeuw achter me, niet dat ik zonder geschreeuw beter gooi.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mevrouw Hofstra is duidelijk de mental coach van meneer Hofgod
Zijn vriendin staat al klaar om hem met het Frieland sjaaltje te wurgen.quote:
nu wel.quote:
Ja dat wel, eerst was het ook niks.quote:
juiste constatering al gaf bunny daar ook zelf de mogelijkheden toe door veel te missen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hofstra is niet beslissend genoeg op belangrijke momenten
Inderdaad, die had al bij het eerste legverlies weggelopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit had Co zich niet laten overkomen.
Als Koos had gespeeld dan hadden we nu naar de kraanvogel gekeken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit had Co zich niet laten overkomen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad, die had al bij het eerste legverlies weggelopen
Dat was een grapje Hans.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Ga je schamen met je 5-0 voor Hofstra.
Heeft hij dat echt gezegd? Hij ies geeekkkkkquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Ga je schamen met je 5-0 voor Hofstra.
Co wil alles of niets.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad, die had al bij het eerste legverlies weggelopen
Nu vergeet je de damespartijen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Wilson v Norris & Dekker v Adams. Genot
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Wilson v Norris & Dekker v Adams. Genot
Kan die Alors ook een partijtje gooien dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu vergeet je de damespartijen.
Als je auto kan rijden moet een pijl in een bord ook wel lukken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan die Alors ook een partijtje gooien dan?
Nouja, als ik dit soort verhalen lees...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je auto kan rijden moet een pijl in een bord ook wel lukken.
Ze was dus op weg naar Groningen, heeft vast mijn adres ontfutseldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nouja, als ik dit soort verhalen lees...
NWS / Automobiliste neemt de trap
n01 darts scorerquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die is niet voor Apple![]()
Voor de pc zijn er wel goede programma's te vinden, zoek iets voor op mobiel/tablet.
Zoals gisteren gezegd, allemaal de schuld van Jacques Nieuwlaat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is de regie hier trouwens tenenkrommend slecht zeg
En Lol Hofstra. fail
Thanksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
n01 darts scorer
http://www.nakka.com/soft/n01/index_eng.html
of
Dartpro
http://www.rusys.nl/dartpro/
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef MolFan het volgende:
Verstandige keuze van Co om terug te keren. Wel vraag ik mij af wat hij bedoelt met het feit dat hij klaar is met de PDC, watskeburt?
Co is zeker goed genoeg om op Lakeside de finale te halen dus ik ben benieuwd
Co is een aanwinst voor de BDO.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef MolFan het volgende:
Co is zeker goed genoeg om op Lakeside de finale te halen dus ik ben benieuwd
Vind dat wel meevallen, haar kop dan hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ashton kan het goed alleen staat haar kop mij niet aan.
Gewoon net als Hankey doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:05 schreef hafcfan het volgende:
Green wil naar de PDC, maar omdat hij die 15.000 pond niet kan missen gaat die niet. Kut bdo
Is het wel toegestaan om iemands prijzengeld te ontnemen terwijl hij daar gewoon recht op heeft?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:05 schreef hafcfan het volgende:
Green wil naar de PDC, maar omdat hij die 15.000 pond niet kan missen gaat die niet. Kut bdo
Heeft contract ondertekend. Waites niet zeggen ze.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het wel toegestaan om iemands prijzengeld te ontnemen terwijl hij daar gewoon recht op heeft?
Dat staat in het contract dat ze getekend hebben, althans dat ze het pas op de 22e uitbetalen. Maar of dat juridisch houdbaar is weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het wel toegestaan om iemands prijzengeld te ontnemen terwijl hij daar gewoon recht op heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef BechirPSV het volgende:
Wel triest hoor dat adams die uitnodiging weigert van de grand slam of darts qeer natuurlijk dat ie tegen een lewis compleer afgaat
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef luckass het volgende:
Waarom al dat gehaat?Vinden dat hij een arrogante uitstraling heeft geloof ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:23 schreef tja77 het volgende:
Ik ben normaal gesproken voor de Nederlander....
Nu toch maar voor Adams, hoewel ik dat ook maar een zaadje vind.
Dus?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]We hebben het hier wel over de Grote Wolfie.
quote:
Ik ben normaal gesproken anti Adams.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:23 schreef tja77 het volgende:
Ik ben normaal gesproken voor de Nederlander....
Nu toch maar voor Adams, hoewel ik dat ook maar een zaadje vind.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken anti Adams.
En nu ook! Ha daar had ik je
Hoe kan je dat fout doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus zeg.. ook niet op de 20 blijven nee een extra pijl nodig hebben wanneer je de tripple 16 niet raakt.. bij de BDO rekenen ze echt voor geen meter.
Die sloeg een beetje door.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Zorro het volgende:
BBC mannetje is een beetje overenthousiast, die had het al 4-0
Tuurlijk en mijn wolvenpak heb ik aangehouden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog gejuicht als een wolf?
quote:
Doet King ook altijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus zeg.. ook niet op de 20 blijven nee een extra pijl nodig hebben wanneer je de tripple 16 niet raakt.. bij de BDO rekenen ze echt voor geen meter.
Eén nadeel: je hebt wel net de conference van Pieter-Jan Derks gemist.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tuurlijk en mijn wolvenpak heb ik aangehouden.
Wat hebben we gemist?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén nadeel: je hebt wel net de conference van Pieter-Jan Derks gemist.
Jeetje, nou gelukkig is er uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vele maatschappij-kritische oneliners.
Die wordt nog wel door Danos Vanos op Youtube gezet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén nadeel: je hebt wel net de conference van Pieter-Jan Derks gemist.
Ene danosvanos90 is in vele gevallen bereid het op YouTube te zetten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje, nou gelukkig is er uitzendinggemist.
Danos he. Anders had die goudvis van GGMM wel Daam geheten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wordt nog wel door Danos Vanos op Youtube gezet.
Moet je als Ajax hooligan geen stream opzetten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Omdat ik geen Fox sport heb dan maar dartsen kijken.
Mensen die skeer zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Omdat ik geen Fox sport heb dan maar dartsen kijken.
Dat kijkt zo kut op mijn laptopquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je als Ajax hooligan geen stream opzetten?
Uh ja dat is de reden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina boycot die misselijke Murdoch gewoon om ethische redenen.
Uh nou deze valt ook tegen zie ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
Al die oefenwedstrijden vind ik nooit zoveel aan
quote:
Ben je nou serieus?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Martin Adams niet wat voor de PDC
Kist gaat wel http://precisionsportsman(...)igns-with-precision/quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Martin Adams niet wat voor de PDC
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Kist gaat wel http://precisionsportsman(...)igns-with-precision/
Ik ben blijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef hafcfan het volgende:
Mijn vriend Kist stapt over naar de PDC. Geweldig in overleg met zijn vrienden en familie.
Wat denk je van mij. Hoorde het zelf vanmiddag al, maar god domme hij doet t toch. Gaat ook een cursus Engels volgen.quote:
Mooi toch dat ie bij die schijtbond weggaat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat denk je van mij. Hoorde het zelf vanmiddag al, maar god domme hij doet t toch. Gaat ook een cursus Engels volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet Kist nog eerst de Q-school overleven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef Szura het volgende:
Haha genot wordt dit, jammer genoeg geen Robbie Peters voor de interviews
Lukt wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet Kist nog eerst de Q-school overleven.
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:19 schreef hafcfan het volgende:
Ze zeggen nu ook dat Waites misschien gaat
Hij weigerde t contract te tekenen+ ze zeggen dat er nog een BDO topper komt. 2 toppers man ook voor PDC niveauquote:
Hey naprater. Ik ben niet meer met de pot bezig maar met Waiessquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waites zou geweigerd hebben om het contract met de BDO te tekenen wat bij die halve finalisten van Lakeside ook het geval is. BDO dreigt hem met jaar schorsing.
Doe je nu een wolf na?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Mani89 het volgende:
HAHAHA KUT WOLFIIIEEEE HOOOEEEE HOOEEEE
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waites zou geweigerd hebben om het contract met de BDO te tekenen wat bij die halve finalisten van Lakeside ook het geval is. BDO dreigt hem met jaar schorsing.
Wie zou die andere BDO-topper zijn? Norris? Wilson? Bunting lijkt het iig niet te worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey naprater. Ik ben niet meer met de pot bezig maar met Waiess
Ja dat probeerde ik inderdaad ..quote:
Green wilde ook naar de PDC maar haalde de halve finale en BDO trekt dan prijzengeld in maar dat kan Green niet missen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon opdoeken die BDO, prehistorische organisatie
Ik ga er maar mee stoppen denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er vanavond nog niet echt uit of wel?
Wilson sws niet denk ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou die andere BDO-topper zijn? Norris? Wilson? Bunting lijkt het iig niet te worden.
Je kijkt teveel VI, Derksen napraterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er vanavond nog niet echt uit of wel?
Daar kan je hoogstens een blik hondenvoer van kopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef hafcfan het volgende:
Kist heeft trouwens dat contract wel ondertekend, maar dat geld boeide hem niks.
Nou, dit vind ik hele rare kritiek. Want jij weet hoe het zit en ik vind echt dat je er eens over op moet houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je kijkt teveel VI, Derksen naprater
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik hele rare kritiek. Want jij weet hoe het zit en ik vind echt dat je er eens over op moet houden.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan je hoogstens een blik hondenvoer van kopen.
Oh ja, Waites natuurlijk. Maar ik dacht dat je die al meerekende.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk Waites of dacht je nog een topper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |