quote:De poging die de bestuurster van deze auto deed om een parkeerplekje te bemachtigen pakte donderdagmiddag iets anders uit dan bedoeld. Ze wilde haar wagen parkeren bij het Station Europapark in Groningen en zag daarbij een trap aan voor een parkeervak.
De automobiliste zei dat de trap nauwelijks te zien was vanachter het stuur. "Het leek alsof de weg gewoon doorliep", zei ze beteuterd. "En ook de navigatie was niet duidelijk." Omdat de auto niet op eigen kracht verder kon, moest bergingsbedrijf Poort uit Hoogkerk eraan te pas komen om de auto weer op de weg te zetten. Schade was er niet, dus de vrouw kon haar weg zonder verdere problemen vervolgen.Bron
Tijd voor een bezoekje aan een opticien?quote:en zag daarbij een trap aan voor een parkeervak.
Ik ken dat stukje niet.. (is vrij nieuw daar)quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:37 schreef bas-beest het volgende:
Gezien de bestrating waar die truck op staat, was ze al een tijdje op een gedeelte waar helemaal geen auto's mogen komen.
Het lijkt voetgangersgebied, maar ik kom er niet vandaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ken dat stukje niet.. (is vrij nieuw daar)
Maar half Groningen ligt vol met die gladde gele stenen... (en daar mag je op veel plekken gewoon met de auto komen)
Nee.. dat was te makkelijk geweest... ze liggen ook in straten waar gewoon verkeer toegestaan is....quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:49 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Het lijkt voetgangersgebied, maar ik kom er niet vandaan.
Met lekker hoge vangrails...quote:
Misschien overbodig, maar dat was ook een vrouwquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:27 schreef DrMabuse het volgende:
Dat soort staaltjes van fraaie stuurkunst kennen we hier in Den Haag ook met onze tram tunnel....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat?!quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef Snowballed het volgende:
"En ook de navigatie was niet duidelijk."
Echt, serieus, wat bezielt mensen om via de trap naar de parkeergarage te rijden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:27 schreef DrMabuse het volgende:
Dat soort staaltjes van fraaie stuurkunst kennen we hier in Den Haag ook met onze tram tunnel....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor je het weet ben je verdwaald op de parkeerplaats en moet je de rest van je leven in de auto wonen..quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat?!
Je gaat op een parkeerplaats op je tomtom kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |