Nee dat was omdat je de basisschool uitleg van evolutie ergens vandaan hebt gekopieerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat je eerder met "really" reageerde toen ik vertelde dat er honderden tot duizende jaren duurt eer je een significant verschil merkt in evolutie, waarmee je dus sarcasties aangaf dat ik gelijk heb daarin.
Elk verschil kán zichtbaar zijn, het is een loterij en ook daarin blijft statistiek overeind. Elke mutatie kan blijven bestaan en hoe gunstiger voor je kansen hoe groter de kans dat je deze kan doorgeven.quote:En nu val je weer terug op het kleinere generatie verschil wat er voor kan zorgen dat er tussen de mensen nu een evolutionair verschil kan zitten dat zichtbaar is.
quote:Maar ik ben weg en ik denk toch dat alles ondertussen wel geschreven is.
Maar waarom vraag je het dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, ik zou willen dat ik ook zo was. Maar merk bij mezelf dat 't voor mij toch niet helemaal zo werkt. Al heb ik mezelf al 100 keer geprobeerd wijs te maken dat het wel moet lukken.
Ik benijd je.
Hahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even aan deze denken, was dus een semi-geintje.
En je blijft maar roepen dat ik geen idee heb maar je kan het blijkbaar zelf niet uitleggen wat je bedoeld.![]()
Nouja, omdat mijn beleving niet die van de rest van de wereld hoeft te zijn. En misschien ook omdat ik hoop op een beter vooruitzicht in de acceptatie van niet kunnen vinden wat je zoekt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar waarom vraag je het dan?
Je zit met een probleem, waar een zelfde soort persoon (of het was een kloon van je) al een vraag over stelde..Je moet hier zelf nog uitkomen. Goed de opties voor jezelf nog nagaan
Klagen over puberale discussie en dan zelf elke man (of ook vrouw) generaliseren....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:38 schreef Marsenal het volgende:
Wat zijn jullie in vredesnaam voor een matig puberale discussie aan het voeren?Het antwoord is gewoon 'nee'. Paginas terug al een consensus over bereikt.
Redelijk herkenbaar dit. Zeker als je gewend bent (zeer) regelmatig seks te hebben word je al snel kort af/chagrijnig als je ineens langere tijd zonder zit en weinig uitzicht lijkt te hebben om toch weer seks te hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn wereld zou niet instorten maar ik zou het wel heel erg gaan missen, ik merk aan mezelf dat als ik heel erg veel zin heb in seks en het kan om de een of andere reden niet of als ik al langere tijd geen seks heb gehad ik dan echt nerveus en chagrijnig van kan worden.
Dan heb ik het dus wel over langere tijd.
Als ik impotent zou raken dan zou ik wel echt een enorme klap krijgen ja. Maar goed, waarschijnlijk krijg ik die klap ook als ze me morgen vertellen dat ik kanker heb of zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:58 schreef Moofasah het volgende:
Dat vond ik wel een interessante vraag. Denk je als man zijnde een gelukkig leven te kunnen leiden zonder seks, of is daarmee je leven meteen miserable? Het lijkt namelijk een erg belangrijk issue voor velen, en seks wordt door sommigen zelfs als een basisbehoefte bestempeld. En het missen van een basisbehoefte maakt een mens er nooit gelukkiger op.
Dus hoe belangrijk is het nu werkelijk voor de gemiddelde man, en verschillen de meningen daarover?
Stel je voor mannen, hoe zou het zijn als je wist dat je vanaf nu noooooit meer seks zou hebben, of het misschien zelfs nooit in je hele leven zult ervaren...
Maak het nou niet te serieus voor jezelf.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klagen over puberale discussie en dan zelf elke man (of ook vrouw) generaliseren....X miljoen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Redelijk herkenbaar dit. Zeker als je gewend bent (zeer) regelmatig seks te hebben word je al snel kort af/chagrijnig als je ineens langere tijd zonder zit en weinig uitzicht lijkt te hebben om toch weer seks te hebben.
Dus de vraag is eigenlijk: kan een man gelukkig zijn zonder bier?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:35 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik kan gewoon in een disco gaan staan en me laten omringen door schaarsgeklede jongedames en nog steeds denken: mwah, waar blijft mijn bier eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |