Er komen de laatste tijd op de TV weer wat documentaires voorbij over "shocking" seks-relaties, niet alleen met poppen, maar ook met auto's en dieren. Vandaar dat ik die maar even wilde uitsluiten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:12 schreef HerriePoter het volgende:
[..]
Waarom staat er in godsnaam nog menselijk tussen haakjes?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Tenzij a-seksueel, anders dikke nee.
Vrouwen overigens ook niet
Jawel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Tenzij a-seksueel, anders dikke nee.
Vrouwen overigens ook niet
Ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Als seks je wel gelukkig kan maken, heb je in iig een simpel leven.
Dat is vrij kort door de bocht natuurlijk, er zijn meer priesters die geen kinderen hebben misbruikt dan wel. Die waren niet celibatair dus maar misbruikten geen kinderen omdat ze het stiekem toch wel deden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:16 schreef Killaht het volgende:
Nee, basisbehoefte.
Kijk maar naar de praktijk door de jaren: De priesters en hun celibaat, het werkt niet. Duizenden kindjes misbruikt.
Eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dit
Denk dat je best gelukkig kan zijn zonder seks, ik zou eerder willen stellen dat als het wel of niet hebben van seks bepalend is of je gelukkig bent je een heel arm leven hebt.
Kan me voorstellen dat als je geen seks hebt je 'iets' mist maar niet dat je hele wereld instort (vanaf het moment dat je hormonenstorm een beetje is gaan liggen natuurlijk).
Ik ben toch zeer benieuwd hoe dat komt. Jij hebt moeite met sociale omgang met vrouwen of met sociale omgang in het algemeen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
OK, ik ben 55, heb nog nooit seks gehad, en ben gelukkiger dan heel wat mensen om me heen die wel seks hebben.
Ik ben redelijk goed in staat om voor mezelf te zorgen en mezelf bezig te houden. Aan de andere kant, ik zit in de IT-detachering en moet dus op geregelde tijd weer snel in een nieuwe team integreren, en dat gaat probleemloos, en ik ben in het verleden ook regelmatig uithuil-/uitpraat-schouder voor vrouwen geweest. Vaak genoeg geprobeerd (al is "vaak" natuurlijk subjectief), steeds teleurgesteld, en ik heb wel een tijdje geleden besloten dat ik mijn leven niet langer daarop inricht (met name : ik heb weer katten in huis genomen, dus ik ben het mannelijk equivalent van de crazy cat lady).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ik ben toch zeer benieuwd hoe dat komt. Jij hebt moeite met sociale omgang met vrouwen of met sociale omgang in het algemeen?
Mijn wereld zou niet instorten maar ik zou het wel heel erg gaan missen, ik merk aan mezelf dat als ik heel erg veel zin heb in seks en het kan om de een of andere reden niet of als ik al langere tijd geen seks heb gehad ik dan echt nerveus en chagrijnig van kan worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef Deshain het volgende:
Kan me voorstellen dat als je geen seks hebt je 'iets' mist maar niet dat je hele wereld instort (vanaf het moment dat je hormonenstorm een beetje is gaan liggen natuurlijk).
Misschien dat niet iedereen even hoog op de evolutionaire ladder staatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn wereld zou niet instorten maar ik zou het wel heel erg gaan missen, ik merk aan mezelf dat als ik heel erg veel zin heb in seks en het kan om de een of andere reden niet of als ik al langere tijd geen seks heb gehad ik dan echt nerveus en chagrijnig van kan worden.
Dan heb ik het dus wel over langere tijd.
Ik denk niet dat het daar mee te maken heeft, voor mij is seks ontspanning, net als sporten maar seks geeft dan nog meer ontspanning.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef Deshain het volgende:
[..]
Misschien dat niet iedereen even hoog op de evolutionaire ladder staat
Ik denk het wel aangezien het nogal een primaire behoefte is tov de andere factoren die geluk bepalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daar mee te maken heeft
quote:Dus heb je al lange tijd geen seks eer gehad dan zal waarschijnlijk de seksdrive ook minder worden.
Als een aandeel van een geluksbepalende factor onevenredig groot is dan is de behoefte hieraan ook groter.quote:Het is namelijk zo dat hoe meer seks je hebt hoe meer zin in seks je hebt.
Tja, als jij gelukkiger bent met de gedachte dat als je geen hoge seksdrive hebt je dan hoger op de evolutionele ladder staat be my guest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik denk het wel aangezien het nogal een primaire behoefte is tov de andere factoren die geluk bepalen.
[..]
[..]
Als een aandeel van een geluksbepalende factor onevenredig groot is dan is de behoefte hieraan ook groter.
Waar ergens haal je vandaan dat ik het op mezelf betrek?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, als jij gelukkiger bent met de gedachte dat als je geen hoge seksdrive hebt je dan hoger op de evolutionele ladder staat be my guest.
Enlighten me please..quote:Voor mij toont het alleen maar aan dat je geen idee hebt wat evolutie inhoud.
Het is niet zo dat een mens verder geevolueerd is dan een ander mens, we hebben allemaal dezelfde start en tijd gekregen, de een past zich gewoon meer aan aan zijn omgeving, maar dat staat los van evoltie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Waar ergens haal je vandaan dat ik het op mezelf betrek?
[..]
Enlighten me please..
Wil ik bij deze even van de gelegenheid gebruik maken om op te merken dat je geen idee hebt wat evolutie inhoudt..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een mens verder geevolueerd is dan een ander mens, we hebben allemaal dezelfde start en tijd gekregen, de een past zich gewoon meer aan aan zijn omgeving, maar dat staat los van evoltie.
Dus stellen dat een hoge seksdrive betekend dat die persoon lager op de evolutionele ladder staat, is gewoon onzin, dat is niet mogelijk aangezien we allen dezelfde tijd hebben gekregen.
Evolutie betekend niet beter of slimmer zijn dan een ander, evoltie is een organisme wat zich aanpast aan zijn omgeving, dus een bacterie kan zich net zo goed geevolueerd hebben als bij wijze van een vogel in de lucht, beide hebben zich aangepast aan hun omgeving.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Wil ik bij deze even van de gelegenheid gebruik maken om op te merken dat je geen idee hebt wat evolutie inhoudt..
Je hoeft mij niet te gaan proberen uit te leggen wat evolutie betekent hoor, ik weet het namelijk wélquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Evolutie betekend niet beter of slimmer zijn dan een ander, evoltie is een organisme wat zich aanpast aan zijn omgeving, dus een bacterie kan zich net zo goed geevolueerd hebben als bij wijze van een vogel in de lucht, beide hebben zich aangepast aan hun omgeving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |