is wetenschappelijk bewezen in de reclame van Roloquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Kunnen olifanten zoveel gevoelens hebben?
Dat was ik even vergeten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef Palomar het volgende:
[..]
is wetenschappelijk bewezen in de reclame van Rolo
Is ook een nieuwe aflevering van het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:01 schreef tralalala het volgende:
Had deze nog niet gezien, mooi daar![]()
Zijn dit herhalingen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:01 schreef tralalala het volgende:
Had deze nog niet gezien, mooi daar![]()
Volgens mij ergens een eiland in de Pacific.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zijn dit herhalingen dan?
Die dierenarts had het net over de op één na meest afgelegen plek op aarde. Wat is dan de meest afgelegen plek?
Ik baseer het ook enkel op deze beelden hoor. Althans ben wel weekend in Edinburgh geweest, ook al mooi. Ow en bepaalde gebieden in Nieuw Zeeland leken op Schotland zeiden ze aldaar, dat heb ik dan wel weer gezienquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de zomer
Nu is het er vrij grijs en koud.
Vraag me af wat voor omzet ze draaien met 19 inwoners.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:55 schreef franklop het volgende:
Het is Schotland, dus uiteraard gewoon een cafe
Met de alcoholconsumptie zit het daar meestal wel goedquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor omzet ze draaien met 19 inwoners.
Naja als aan de andere kant van de heuvel een grote stad is wel, maar zo afgelegen hoeft ook niet van mequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
In augustus zou ik me daar prima een weekje kunnen vermaken, maar moet er niet aan denken daar te moeten wonen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |