Ik zou anders janken van de prijs... 750 dollar per persoon per nachtquote:Op maandag 2 februari 2026 21:52 schreef Ama het volgende:
Ik zou echt janken van geluk met die olifanten zo vlakbij je huis. Mooi ook hoe hij ze wegjaagt op de manier zoals je een vervelende kat ofzo ook probeert weg te jagen. 🤣
Linkje?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:00 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ik zou anders janken van de prijs... 750 dollar per persoon per nacht
op hun eigen site staan geen prijzenquote:
Het zag ook al niet cheap uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:06 schreef Moonversion het volgende:
[..]
op hun eigen site staan geen prijzen
https://deceptionvalleyprivatereserve.com/
maar ze zijn wel op andere sites te vinden
https://www.africanreservations.com/Deception-Valley-Lodge
https://www.itravelto.com(...)-lodge-kalahari.html
Het is wel all-inclusive dus dat scheeltquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zag ook al niet cheap uit.Volgens mij hadden/hebben ze leuk verdiend met dat vastgoed want ziet er allemaal prima uit (ook dat ding voor water enz).
Ach als je rijk bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:16 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Het is wel all-inclusive dus dat scheelt
even met je gezin 2 weken naar Botswana, 4 tickets á 1.200 euro pp... Maar je gaat toch niet bij het plebs zitten, dat wordt 4x business class á 3.800 = 15.200
Ik neem aan dat als je 2 weken boekt met 4 personen dat je forse korting krijgt en je 800 per kamer betaald, 2 kamers, 14 dagen: 22.400
Voor nog geen 40k ben je klaar daar, heeeeeeerlijk genieten met olifanten tot je veranda.
Leuk gefantaseerd, maar niet op waarheid berustend.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:16 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Het is wel all-inclusive dus dat scheelt
even met je gezin 2 weken naar Botswana, 4 tickets á 1.200 euro pp... Maar je gaat toch niet bij het plebs zitten, dat wordt 4x business class á 3.800 = 15.200
Ik neem aan dat als je 2 weken boekt met 4 personen dat je forse korting krijgt en je 800 per kamer betaald, 2 kamers, 14 dagen: 22.400
Voor nog geen 40k ben je klaar daar, heeeeeeerlijk genieten met olifanten tot je veranda.
Verbeter me maar, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk gefantaseerd, maar niet op waarheid berustend.
Geen zin om jouw onzin te verbeteren.quote:
Je kraamt dus weer eens onzin uit, zoek maar op en je zal het vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen zin om jouw onzin te verbeteren.Blijf maar lekker fantaseren over o.a. business class vliegen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:39 schreef Moonversion het volgende:
Je kraamt dus weer eens onzin uit, zoek maar op en je zal het vinden
Je weet zelf ook dat jij daarmee begon, ik heb een paar TRs gezet om je gebazel te laten verwijderenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Ik laat je het topic niet verder verpesten.
Prima. Dan kunnen zd gelijk jouw fzntasiën vereijderen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:01 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat jij daarmee begon, ik heb een paar TRs gezet om je gebazel te laten verwijderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |