Precies hetzelfde, die van vorige week is het terugkijken waard.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef Palomar het volgende:
Stormlooptopic
Lijkt me wel een interessant programma. Kijk ook altijd 3 op reis, en vraag me wel een beetje af wat het verschil is met dit programma?
Ik ga liever naar het Fjordengebied in Noorwegen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef FF_Serieus het volgende:
Mij niet gezien: koud, weinig slaap en smerig eten...
Ze waren niet alleen, bijna de hele familie was meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:03 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vroeg mee af hoe die 2 meisjes een rendier überhaupt ingepakt op die slee kregen. Goed hij was verzwakt maar niet dood of levenloos. En een groot fan van opgerold worden in een zeil zal zo'n beest ook niet zijn. En hij weegt nogal wat.
hont bedoel je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:15 schreef Brummetje_ het volgende:
Hun hond vond ik zo mooi.
Ihusky's.
ooohquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze waren niet alleen, bijna de hele familie was mee
Aan de voor en achter poten touwen en dan gas met die sneeuwscooter?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:03 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vroeg mee af hoe die 2 meisjes een rendier überhaupt ingepakt op die slee kregen. Goed hij was verzwakt maar niet dood of levenloos. En een groot fan van opgerold worden in een zeil zal zo'n beest ook niet zijn. En hij weegt nogal wat.
En de reden daarvan is?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:27 schreef tralalala het volgende:
Ik ga liever naar het Fjordengebied in Noorwegen.
ik heb precies hetzelfde, het is me té afgelegen.. Ik vind dat je toch ook aan de mensen ziet, dat die eenzaamheid wat met ze doet (of ze waren voorheen ook al 'apart'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:03 schreef Lemans24 het volgende:
Wow, wat een mooie plekken, in deze serie!
Het zijn over het algemeen wel echt véél te afgelegen plekken om te wonen, voor mij persoonlijk. Ik vind een beetje eenzaamheid, ruige natuur en zelfvoorzienendheid soms best leuk. Maar er zijn grenzen...
Als je niet tegen eenzaamheid kan wel ja. Maar anders is het best heerlijk al die rust.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:32 schreef Grutsk het volgende:
Het idee dat je leeft zonder tijd lijkt me superfijn. Maar de eenzaamheid zou me op zo'n locatie opbreken.
Vogels kijken, schapen scheren, paar rondjes lopen en heen en weer met de helikopter. Zo is het vast leuk voor een weekje, maar om er te wonen? Het waren dit keer ook locals van de Faeröereilanden, die zijn al wat meer isolatie gewend dan wij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Te afgelegen, geen bomen, enorm vaak regen en daarnaast is het eiland behalve eentonig ook nog eens redelijk klein.
Nee, dit leek mij niks.
Dit was voor mij juist de eerste locatie waar ik het echt geen maand uit zou houden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:32 schreef Grutsk het volgende:
Ik vond deze aflevering juist geweldig! Zou daar prima een tijd kunnen en willen wonen.
Waar je nu woont kun je wel zwemmen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit was voor mij juist de eerste locatie waar ik het echt geen maand uit zou houden.![]()
Meestal slecht weer, geen strand, niet kunnen zwemmen, geen mooie natuur, etc, etc.
Ik vond de natuur juist wel mooi. Prachtig toch, die grote rotsen omringd door woest kolkend water en allerlei verschillende beesten die een bezoek aan je eigen eiland komen brengen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit was voor mij juist de eerste locatie waar ik het echt geen maand uit zou houden.![]()
Meestal slecht weer, geen strand, niet kunnen zwemmen, geen mooie natuur, etc, etc.
is wetenschappelijk bewezen in de reclame van Roloquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Kunnen olifanten zoveel gevoelens hebben?
Dat was ik even vergeten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef Palomar het volgende:
[..]
is wetenschappelijk bewezen in de reclame van Rolo
Is ook een nieuwe aflevering van het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:01 schreef tralalala het volgende:
Had deze nog niet gezien, mooi daar![]()
Zijn dit herhalingen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:01 schreef tralalala het volgende:
Had deze nog niet gezien, mooi daar![]()
Volgens mij ergens een eiland in de Pacific.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zijn dit herhalingen dan?
Die dierenarts had het net over de op één na meest afgelegen plek op aarde. Wat is dan de meest afgelegen plek?
Ik baseer het ook enkel op deze beelden hoor. Althans ben wel weekend in Edinburgh geweest, ook al mooi. Ow en bepaalde gebieden in Nieuw Zeeland leken op Schotland zeiden ze aldaar, dat heb ik dan wel weer gezienquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de zomer
Nu is het er vrij grijs en koud.
Vraag me af wat voor omzet ze draaien met 19 inwoners.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:55 schreef franklop het volgende:
Het is Schotland, dus uiteraard gewoon een cafe
Met de alcoholconsumptie zit het daar meestal wel goedquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor omzet ze draaien met 19 inwoners.
Naja als aan de andere kant van de heuvel een grote stad is wel, maar zo afgelegen hoeft ook niet van mequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
In augustus zou ik me daar prima een weekje kunnen vermaken, maar moet er niet aan denken daar te moeten wonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |