Je bent nog een kind en hebt geneens een inkomenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:46 schreef riswer2 het volgende:
Ik weet dat ik er klaar voor ben om (bijna) volledig op eigen benen te staan aangezien het aan mijn ervaring in de volwassen wereld niet zal liggen.
...quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef riswer2 het volgende:
haha mensen alsjeblieft, wat jullie misschien niet beseffen is dat ik ten eerste mijn nederlands waarschijnlijk beter beheers dan jullie haha. en al werk sinds mijn veertiende xd
Nogmaals, ik vraag jullie om advies, niet of jullie mij zouden willen afkraken toch?
Mij zul je nooit betrappen op 'ik wordt', sorry.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef riswer2 het volgende:
haha mensen alsjeblieft, wat jullie misschien niet beseffen is dat ik ten eerste mijn nederlands waarschijnlijk beter beheers dan jullie haha. en al werk sinds mijn veertiende xd
Nogmaals, ik vraag jullie om advies, niet of jullie mij zouden willen afkraken toch?
Dit is behoorlijk tegenstrijdigquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef riswer2 het volgende:
DXDXDXDXDXDXDXDXX TOP LEL LOLOLOLOLLOquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef riswer2 het volgende:
Jongen, (sorry voor de ''ik wordt'') xd
xD xD xDquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef riswer2 het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef riswer2 het volgende:
Dat is jammer want dat maakt het lastiger.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef riswer2 het volgende:
backup planquote:Dan heb je twee optie's:
1. Een meisje/jongen zoeken en de ouders toestemming vragen om te trouwen.
2. Een meisje zoeken en zwanger maken, als de ouders dan geentoestemming geven om te trouwen aan de rechter toestemming vragen.
Hoeveel denk je dat op kamers gaan kost? Incl. aanschaf voor inboedel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:58 schreef riswer2 het volgende:
dankje brummetje,
Het geld zal geen probleem vormen.
Wat ik mij afvroeg is of het wel mag, op jezelf wonen onder de achtien.
zo niet? wat dan?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:58 schreef riswer2 het volgende:
dankje brummetje,
zo niet? wat dan?
Maak eens een schatting.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:00 schreef riswer2 het volgende:
weet niet?
Dat zou ik graag aan mijn vraag willen toevoegen bij deze
Als je ouders instemmen dan mag dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:58 schreef riswer2 het volgende:
dankje brummetje,
zo niet? wat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hmm. Denk dat je wat ruimer mag rekenen.quote:
¤4.500,- per maand aan salaris?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef riswer2 het volgende:
Inkomsten:
Vaste baan per maand: 4500,- euro
Ook werk ik freelance maar dat is totaal afhankelijk van hoeveel tijd ik erin stop per maand
verschilt van 200 tot 2000 per maand ongeveer
Lolwhut?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef riswer2 het volgende:
Inkomsten:
Ook werk ik freelance maar dat is totaal afhankelijk van hoeveel tijd ik erin stop per maand
Right..quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef riswer2 het volgende:
Inkomsten:
Ok.. aan het geld zal het niet liggen...... Ik wil je wel begeleiden hoor tot je 18dequote:
Ik doe het vast voor een lagere vergoeding!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ok.. aan het geld zal het niet liggen...... Ik wil je wel begeleiden hoor tot je 18de
hahahah oke sorriej xdquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef riswer2 het volgende:
Ik werk voor een van de grootste fabricaten van destilleer machines.
Mijn familie is ook nog eens oprichter.
Sorry voor het feit dat sommige mensen hiero zichzelf voor schut hebben gezet door mij niet te geloven xd
Dan heb je je antwoord. Vraag toestemming aan je ouders en je bent zo vrij als een vogel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef riswer2 het volgende:
Sorry voor het feit dat sommige mensen hiero zichzelf voor schut hebben gezet door mij niet te geloven xd
is dat een BBL baan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef riswer2 het volgende:
Nee hoor... We kunnen het samen doen... verhuur jij je kamer voor een prijsje, verzorg ik de financieen voor TS. Ts zelfstandig met 2 suikertantes die hem een beetje de weg wijzenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe het vast voor een lagere vergoeding!Heb zelfs een kamer over die ik best wil verhuren.
Klinkt goed! Moeten we vaak en veel declarabel overleg voeren in gerenommeerde etablissementen en zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
is dat een BBL baan?
[..]
Nee hoor... We kunnen het samen doen... verhuur jij je kamer voor een prijsje, verzorg ik de financieen voor TS. Ts zelfstandig met 2 suikertantes die hem een beetje de weg wijzen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef riswer2 het volgende:
hahah, leuk dat er mensen zijn die steun bieden haha.
en ja, ik geloof het zelf aangezien ik elke seconde van elke dag lekker mijn mobiel erbij kan pakken en precies kan zien wat ik binnekrijg aan geld.
Volgens mij zegt jou niet geloven meer over jou dan over mij.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef riswer2 het volgende:
en ja, ik geloof het zelf aangezien ik elke seconde van elke dag lekker mijn mobiel erbij kan pakken en precies kan zien wat ik binnekrijg aan geld.
Mooi man. als je er toch zo zeker van bent bewijs je dat toch even?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef riswer2 het volgende:
Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef riswer2 het volgende:
haha, onze fabriek staat in het buitenland,
ik regel marketing, website, blog, etc
Ik vind jou een snoepie, en als ik met Cat22 voor jou mag zorgen, zullen we er ook op letten dat je op tijd je depot risperdal krijgt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:12 schreef riswer2 het volgende:
yep, smileys... ontzettend volwassen en een uitermate goede manier van een poging wagen tot...
wacht.... wat? wat wilde je ook alweer hiermee bereiken?
Ah, dan heb je dus ook al de arbeidsinspectie op je dak gehad (of ga je dat binnenkort krijgen), want je bent nog leerplichtig en no way in hell dat jij genoeg tijd voor school kunt vrijmaken met al die nevenactiviteiten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef riswer2 het volgende:
Ben nog steeds bezig met mijn gymnasium
dit gelovenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dan heb je dus ook al de arbeidsinspectie op je dak gehad (of ga je dat binnenkort krijgen), want je bent nog leerplichtig en no way in hell dat jij genoeg tijd voor school kunt vrijmaken met al die nevenactiviteiten.
Ik ben jaloers op je.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef riswer2 het volgende:
destileren is trouwens het gebruiken van verschillende kookpunten om bepaalde vloeibare (in meeste gevallen niet troebele stoffen) te scheiden,
destileermachines.
Die van ons zijn om alchohol mee te maken, voor de geintresseerde
Destileren is geen woord.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef riswer2 het volgende:
destileren is trouwens het gebruiken van verschillende kookpunten om bepaalde vloeibare (in meeste gevallen niet troebele stoffen) te scheiden,
destileermachines.
Die van ons zijn om alchohol mee te maken, voor de geintresseerde
Niet doorhebben dat TS zich vast aan het lullen is.quote:
Wat, je krijgt niet de gewenste antwoorden en nu ben je boos?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef riswer2 het volgende:
okej, dit loopt blijkbaar uit op iets wat eigeinlijk heel erg te verwachten was. helaas
Klaar met trollen nu? Kunnen we weer verder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef riswer2 het volgende:
okej, dit loopt blijkbaar uit op iets wat eigeinlijk heel erg te verwachten was. helaas
Wat? Ik heb je antwoord gegeven op je vraag in de OP, wil je begeleiding en onderdak bieden indien nodig én tip je nu over de arbeidsinspectie. -edit: leerplichtambtenaar-quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef riswer2 het volgende:
The door is right there.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef riswer2 het volgende:
haha ik ben niet boos hoor haha. gewoon beetje jammer dat ik niet verbaasd ben over de reacties.
zulke mensen moeten er altijd zijn he
Daar gaat je winst!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat? Ik heb je antwoord gegeven op je vraag in de OP, wil je begeleiding en onderdak bieden indien nodig én tip je nu over de arbeidsinspectie.
Niet lief!
Dat is inderdaad een aardig belangrijk punt.quote:Ik vind je wel erg jong eerlijk gezegd. Zou je niet liever eerst nog een paar jaar uit je dak gaan in plaats van onderdak? Deze tijd komt nooit weer hoor.
Op sommige gebieden wel, op andere gebieden niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef riswer2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een aardig belangrijk punt.
Maar is op jezelf wonen niet veel leuker of relaxter dan thuis?
wel als je redelijk eenvoudig alles kan betalen en niet ieder dubbeltje om hoeft te keren. Met alleen de praatjes over je salaris op een anoniem internetforum kom je er nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef riswer2 het volgende:
[..]
Je mag zuipen wanneer je wil en net zo laat slapen als je wil.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef riswer2 het volgende:
[..]
Werk, school, huishouden.... kost allemaal tijd. Volgens mij heb je niet eens door dat je op jezelf woont omdat je alleen maar bezig bent, er is altijd wel werk te doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef riswer2 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik niet degene die vroeg wat mijn salaris was en het vervolgens niet geloofdequote:Met alleen de praatjes over je salaris op een anoniem internetforum kom je er niet
En zelf zorgen dat je onderbroeken gewassen wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag zuipen wanneer je wil en net zo laat slapen als je wil.
Maar je eet wel vaak alleen.
Maar niet in een kroeg.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag zuipen wanneer je wil en net zo laat slapen als je wil.
Maar je eet wel vaak alleen.
Voor het huishouden kan hij met zijn salaris wel iemand inhuren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Werk, school, huishouden.... kost allemaal tijd. Volgens mij heb je niet eens door dat je op jezelf woont omdat je alleen maar bezig bent, er is altijd wel werk te doen.
oehh, jahh. mm da word nog een probleem xd hahaquote:En zelf zorgen dat je onderbroeken gewassen worden
Doet mij te denken dat ik nog een berg afwas heb. Iets wat ik liefst zo lang mogelijk vermijd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Werk, school, huishouden.... kost allemaal tijd. Volgens mij heb je niet eens door dat je op jezelf woont omdat je alleen maar bezig bent, er is altijd wel werk te doen.
Dat is niet zoveel moeite.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
En zelf zorgen dat je onderbroeken gewassen worden
ahhaahh xDquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef riswer2 het volgende:
naja aan drank kom ik wel
hint)
grootste alchoholproducerende machines verkoop bedrijf haha
+1quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet mij te denken dat ik nog een berg afwas heb. Iets wat ik liefst zo lang mogelijk vermijd.
Oké man.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef riswer2 het volgende:
hint)
Volgens mij heb je het al gevonden he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef riswer2 het volgende:
hint)
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef riswer2 het volgende:
okeej? je salaris ligt op tafel en heel de wereld op fok.nl verandert xd
Alsof dat zo makkelijk gaat + je dan vrij bent om overal te wonen waar je wilt zonder dat er ogen naar je gericht zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Wespensteek het volgende:
Ik zit me net te realiseren dat het huis verlaten eigenlijk erg makkelijk. Zorg gewoon dat een rechter je uit huis plaatst.
En dit is één van de redenen dat het niet verstandig is om op je 17e al het huis uit te gaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef riswer2 het volgende:
Je moet niet zo erg liegend ventje. Elke flapdrol weet dat jij liegt uit je barst met je 6k p maand. Hoeveel uur maak je per week? 15?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef riswer2 het volgende:
Bij die optie die ik in gedachten had ben je dan zeker niet vrij om te wonen waar je wil maar ben je wel uit huis.quote:
hahah, goede pogingxdquote:Je moet niet zo erg liegje ventje. Elke flapdrol weet dat jij liegt uit je barst met je 6k p maand. Hoeveel uur maak je per week? 15?
Het is een ''familie'' bedrijf maar jij wilt asap het huis uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder welk bedrijf is het dan??? En jij vult je dag met neus peuteren website checken bloggie schrijven klaar?
dit indd. En z'n band was toch niet zo goed met z'n familie? Nou ik zou het wel weten als ik 6K zou verdienen. dan is mijn band niet stuk te krijgen. En als het echt zo is dan bewijst dit wel weer hoe ongelooflijk egoďstisch je dan wel niet bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Je moet niet zo erg liegje ventje. Elke flapdrol weet dat jij liegt uit je barst met je 6k p maand. Hoeveel uur maak je per week? 15?
Het is een ''familie'' bedrijf maar jij wilt asap het huis uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder welk bedrijf is het dan??? En jij vult je dag met neus peuteren website checken bloggie schrijven klaar?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef riswer2 het volgende:
als we tog al bezig zijn over spelling xd
Jou band met je familie wordt bepaald door de hoeveelheid geld in omloop?quote:dit indd. En z'n band was toch niet zo goed met z'n familie? Nou ik zou het wel weten als ik 6K zou verdienen. dan is mijn band niet stuk te krijgen. En als het echt zo is dan bewijst dit wel weer hoe ongelooflijk egoďstisch je dan wel niet bent.
*tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef riswer2 het volgende:
als we tog al bezig zijn over spelling xd
sorry typfoutje. Ik besteed niet zoveel tijd aan trolls.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef riswer2 het volgende:
liege* , liegt dat je barst* (komma's zijn er niet voor niks)
hoor je mij niet zeggen. Ik snap niet waarom jij zegt dat je band matig is met je ouders terwijl zij een geldmine voor je zijn. Hoe selfish is dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef riswer2 het volgende:
[..]
Jou band met je familie wordt bepaald door de hoeveelheid geld in omloop?
Ik ben egoistisch voor het feit dat? mm? probeer dat nog eens ff uit te leggen?
Hallo? ik werk bij dat bedrijf. mijn moeder heeft er niks mee te maken. mijn vader mag dan ceo zijn maar zelfs van hem sta ik aardig los.quote:hoor je mij niet zeggen. Ik snap niet waarom jij zegt dat je band matig is met je ouders terwijl zij een geldmine voor je zijn. Hoe selfish is dat.
succes nog verder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:38 schreef riswer2 het volgende:
[..]
Hallo? ik werk bij dat bedrijf. mijn moeder heeft er niks mee te maken. mijn vader mag dan ceo zijn maar zelfs van hem sta ik aardig los.
Ben jij egoistisch als jij liever een ander bureau wil bij je huidige werkplek?
als je uberhaupt werk hebt
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:38 schreef riswer2 het volgende:
[..]
Hallo? ik werk bij dat bedrijf. mijn moeder heeft er niks mee te maken. mijn vader mag dan ceo zijn maar zelfs van hem sta ik aardig los.
Ben jij egoistisch als jij liever een ander bureau wil bij je huidige werkplek?
als je uberhaupt werk hebt
Nou moet je je niet zo aangevallen voelen hé?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:40 schreef riswer2 het volgende:
[..]
kom je zaterdag het vuil nog ophalen?
Sorry maar jij weet mijn thuis situatie niet dus hoe kan ik jaloers zijn.. Ik heb wel gewerkt vanaf mijn 11de en ben vrijwel zeker om het bedrijf van mijn ouders over te nemen (In de toekomst)quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:36 schreef riswer2 het volgende:
welke trolls?
het feit dat je berichten in dit gesprek voort komen uit overduidelijke jaloezie, maken het nog geen trolls
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:46 schreef riswer2 het volgende:
De reden dat ik het huis wil verlaten is omdat ik mijzelf niet totaal begrepen voel en op sommige momenten volwassener dan anderen.
Hij is best vermakelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom reageren mensen nog op deze troll?
Ik nu ook maar dat doet er niet toe.
Hij brengt een beetje leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom reageren mensen nog op deze troll?
Ik nu ook maar dat doet er niet toe.
Hem, wat jammer voor hem is want hij kan dus niet zelf zwanger worden, alhoewel TS dat mogelijk niet weet,quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef DieselTank het volgende:
Hey, pest hem/haar eens niet zo!
Ik probeer een vraag te stellen over hoeveel uur hij werkt. Oh wacht, hij werkt nog niet.
ach, een aantal uren zuigt hij met hetzelfde gemak uit zijn andere duim. TS is een waardeloze gast die het moet hebben van praatjes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef DieselTank het volgende:
Ik probeer een vraag te stellen over hoeveel uur hij werkt. Oh wacht, hij werkt nog niet.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef DieselTank het volgende:
Tien uur, bedtijd voor onze marketingdirecteur.quote:
Je niet begrepen voelen en je volwassener voelen is behoorlijk tegenstrijdig. Je lijkt hiermee wel een kleuter die zegt weg te willen lopen van huis, omdat je geen extra koekie uit de koekjestrommel mag ofzo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:46 schreef riswer2 het volgende:
De reden dat ik het huis wil verlaten is omdat ik mijzelf niet totaal begrepen voel en op sommige momenten volwassener dan anderen.
Hij zal nu toch wel bijna klaar zijn met de krantenwijk die door hem direct marketing genoemd word.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien uur, bedtijd voor onze marketingdirecteur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |