Je bent nog een kind en hebt geneens een inkomenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:46 schreef riswer2 het volgende:
Ik weet dat ik er klaar voor ben om (bijna) volledig op eigen benen te staan aangezien het aan mijn ervaring in de volwassen wereld niet zal liggen.
...quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef riswer2 het volgende:
haha mensen alsjeblieft, wat jullie misschien niet beseffen is dat ik ten eerste mijn nederlands waarschijnlijk beter beheers dan jullie haha. en al werk sinds mijn veertiende xd
Nogmaals, ik vraag jullie om advies, niet of jullie mij zouden willen afkraken toch?
Mij zul je nooit betrappen op 'ik wordt', sorry.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef riswer2 het volgende:
haha mensen alsjeblieft, wat jullie misschien niet beseffen is dat ik ten eerste mijn nederlands waarschijnlijk beter beheers dan jullie haha. en al werk sinds mijn veertiende xd
Nogmaals, ik vraag jullie om advies, niet of jullie mij zouden willen afkraken toch?
Dit is behoorlijk tegenstrijdigquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef riswer2 het volgende:
DXDXDXDXDXDXDXDXX TOP LEL LOLOLOLOLLOquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef riswer2 het volgende:
Jongen, (sorry voor de ''ik wordt'') xd
xD xD xDquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef riswer2 het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef riswer2 het volgende:
Dat is jammer want dat maakt het lastiger.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef riswer2 het volgende:
backup planquote:Dan heb je twee optie's:
1. Een meisje/jongen zoeken en de ouders toestemming vragen om te trouwen.
2. Een meisje zoeken en zwanger maken, als de ouders dan geentoestemming geven om te trouwen aan de rechter toestemming vragen.
Hoeveel denk je dat op kamers gaan kost? Incl. aanschaf voor inboedel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:58 schreef riswer2 het volgende:
dankje brummetje,
Het geld zal geen probleem vormen.
Wat ik mij afvroeg is of het wel mag, op jezelf wonen onder de achtien.
zo niet? wat dan?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:58 schreef riswer2 het volgende:
dankje brummetje,
Het geld zal geen probleem vormen.
Wat ik mij afvroeg is of het wel mag, op jezelf wonen onder de achtien.
zo niet? wat dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |