quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef riswer2 het volgende:
hahah, leuk dat er mensen zijn die steun bieden haha.
en ja, ik geloof het zelf aangezien ik elke seconde van elke dag lekker mijn mobiel erbij kan pakken en precies kan zien wat ik binnekrijg aan geld.
Volgens mij zegt jou niet geloven meer over jou dan over mij.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef riswer2 het volgende:
en ja, ik geloof het zelf aangezien ik elke seconde van elke dag lekker mijn mobiel erbij kan pakken en precies kan zien wat ik binnekrijg aan geld.
Mooi man. als je er toch zo zeker van bent bewijs je dat toch even?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef riswer2 het volgende:
Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef riswer2 het volgende:
haha, onze fabriek staat in het buitenland,
ik regel marketing, website, blog, etc
Ik vind jou een snoepie, en als ik met Cat22 voor jou mag zorgen, zullen we er ook op letten dat je op tijd je depot risperdal krijgt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:12 schreef riswer2 het volgende:
yep, smileys... ontzettend volwassen en een uitermate goede manier van een poging wagen tot...
wacht.... wat? wat wilde je ook alweer hiermee bereiken?
Ah, dan heb je dus ook al de arbeidsinspectie op je dak gehad (of ga je dat binnenkort krijgen), want je bent nog leerplichtig en no way in hell dat jij genoeg tijd voor school kunt vrijmaken met al die nevenactiviteiten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef riswer2 het volgende:
Ben nog steeds bezig met mijn gymnasium
dit gelovenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dan heb je dus ook al de arbeidsinspectie op je dak gehad (of ga je dat binnenkort krijgen), want je bent nog leerplichtig en no way in hell dat jij genoeg tijd voor school kunt vrijmaken met al die nevenactiviteiten.
Ik ben jaloers op je.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef riswer2 het volgende:
destileren is trouwens het gebruiken van verschillende kookpunten om bepaalde vloeibare (in meeste gevallen niet troebele stoffen) te scheiden,
destileermachines.
Die van ons zijn om alchohol mee te maken, voor de geintresseerde
Destileren is geen woord.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef riswer2 het volgende:
destileren is trouwens het gebruiken van verschillende kookpunten om bepaalde vloeibare (in meeste gevallen niet troebele stoffen) te scheiden,
destileermachines.
Die van ons zijn om alchohol mee te maken, voor de geintresseerde
Niet doorhebben dat TS zich vast aan het lullen is.quote:
Wat, je krijgt niet de gewenste antwoorden en nu ben je boos?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef riswer2 het volgende:
okej, dit loopt blijkbaar uit op iets wat eigeinlijk heel erg te verwachten was. helaas
Klaar met trollen nu? Kunnen we weer verder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef riswer2 het volgende:
okej, dit loopt blijkbaar uit op iets wat eigeinlijk heel erg te verwachten was. helaas
Wat? Ik heb je antwoord gegeven op je vraag in de OP, wil je begeleiding en onderdak bieden indien nodig én tip je nu over de arbeidsinspectie. -edit: leerplichtambtenaar-quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef riswer2 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |