Als je ouders instemmen dan mag dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:58 schreef riswer2 het volgende:
dankje brummetje,
Het geld zal geen probleem vormen.
Wat ik mij afvroeg is of het wel mag, op jezelf wonen onder de achtien.
zo niet? wat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hmm. Denk dat je wat ruimer mag rekenen.quote:
¤4.500,- per maand aan salaris?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef riswer2 het volgende:
Inkomsten:
Vaste baan per maand: 4500,- euro
Ook werk ik freelance maar dat is totaal afhankelijk van hoeveel tijd ik erin stop per maand
verschilt van 200 tot 2000 per maand ongeveer
Lolwhut?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef riswer2 het volgende:
Inkomsten:
Ook werk ik freelance maar dat is totaal afhankelijk van hoeveel tijd ik erin stop per maand
Right..quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef riswer2 het volgende:
Inkomsten:
Ok.. aan het geld zal het niet liggen...... Ik wil je wel begeleiden hoor tot je 18dequote:
Ik doe het vast voor een lagere vergoeding!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ok.. aan het geld zal het niet liggen...... Ik wil je wel begeleiden hoor tot je 18de
hahahah oke sorriej xdquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef riswer2 het volgende:
Ik werk voor een van de grootste fabricaten van destilleer machines.
Mijn familie is ook nog eens oprichter.
Sorry voor het feit dat sommige mensen hiero zichzelf voor schut hebben gezet door mij niet te geloven xd
Dan heb je je antwoord. Vraag toestemming aan je ouders en je bent zo vrij als een vogel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef riswer2 het volgende:
Sorry voor het feit dat sommige mensen hiero zichzelf voor schut hebben gezet door mij niet te geloven xd
is dat een BBL baan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef riswer2 het volgende:
Nee hoor... We kunnen het samen doen... verhuur jij je kamer voor een prijsje, verzorg ik de financieen voor TS. Ts zelfstandig met 2 suikertantes die hem een beetje de weg wijzenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe het vast voor een lagere vergoeding!Heb zelfs een kamer over die ik best wil verhuren.
Klinkt goed! Moeten we vaak en veel declarabel overleg voeren in gerenommeerde etablissementen en zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
is dat een BBL baan?
[..]
Nee hoor... We kunnen het samen doen... verhuur jij je kamer voor een prijsje, verzorg ik de financieen voor TS. Ts zelfstandig met 2 suikertantes die hem een beetje de weg wijzen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef riswer2 het volgende:
hahah, leuk dat er mensen zijn die steun bieden haha.
en ja, ik geloof het zelf aangezien ik elke seconde van elke dag lekker mijn mobiel erbij kan pakken en precies kan zien wat ik binnekrijg aan geld.
Volgens mij zegt jou niet geloven meer over jou dan over mij.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef riswer2 het volgende:
en ja, ik geloof het zelf aangezien ik elke seconde van elke dag lekker mijn mobiel erbij kan pakken en precies kan zien wat ik binnekrijg aan geld.
Mooi man. als je er toch zo zeker van bent bewijs je dat toch even?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef riswer2 het volgende:
Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef riswer2 het volgende:
haha, onze fabriek staat in het buitenland,
ik regel marketing, website, blog, etc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |