Dat is niet zoveel moeite.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
En zelf zorgen dat je onderbroeken gewassen worden
ahhaahh xDquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef riswer2 het volgende:
naja aan drank kom ik wel
hint)
grootste alchoholproducerende machines verkoop bedrijf haha
+1quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet mij te denken dat ik nog een berg afwas heb. Iets wat ik liefst zo lang mogelijk vermijd.
Oké man.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef riswer2 het volgende:
hint)
Volgens mij heb je het al gevonden he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef riswer2 het volgende:
hint)
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef riswer2 het volgende:
okeej? je salaris ligt op tafel en heel de wereld op fok.nl verandert xd
Alsof dat zo makkelijk gaat + je dan vrij bent om overal te wonen waar je wilt zonder dat er ogen naar je gericht zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Wespensteek het volgende:
Ik zit me net te realiseren dat het huis verlaten eigenlijk erg makkelijk. Zorg gewoon dat een rechter je uit huis plaatst.
En dit is één van de redenen dat het niet verstandig is om op je 17e al het huis uit te gaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef riswer2 het volgende:
Je moet niet zo erg liegend ventje. Elke flapdrol weet dat jij liegt uit je barst met je 6k p maand. Hoeveel uur maak je per week? 15?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef riswer2 het volgende:
Bij die optie die ik in gedachten had ben je dan zeker niet vrij om te wonen waar je wil maar ben je wel uit huis.quote:
hahah, goede pogingxdquote:Je moet niet zo erg liegje ventje. Elke flapdrol weet dat jij liegt uit je barst met je 6k p maand. Hoeveel uur maak je per week? 15?
Het is een ''familie'' bedrijf maar jij wilt asap het huis uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder welk bedrijf is het dan??? En jij vult je dag met neus peuteren website checken bloggie schrijven klaar?
dit indd. En z'n band was toch niet zo goed met z'n familie? Nou ik zou het wel weten als ik 6K zou verdienen. dan is mijn band niet stuk te krijgen. En als het echt zo is dan bewijst dit wel weer hoe ongelooflijk egoïstisch je dan wel niet bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Je moet niet zo erg liegje ventje. Elke flapdrol weet dat jij liegt uit je barst met je 6k p maand. Hoeveel uur maak je per week? 15?
Het is een ''familie'' bedrijf maar jij wilt asap het huis uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder welk bedrijf is het dan??? En jij vult je dag met neus peuteren website checken bloggie schrijven klaar?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef riswer2 het volgende:
als we tog al bezig zijn over spelling xd
Jou band met je familie wordt bepaald door de hoeveelheid geld in omloop?quote:dit indd. En z'n band was toch niet zo goed met z'n familie? Nou ik zou het wel weten als ik 6K zou verdienen. dan is mijn band niet stuk te krijgen. En als het echt zo is dan bewijst dit wel weer hoe ongelooflijk egoïstisch je dan wel niet bent.
*tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef riswer2 het volgende:
als we tog al bezig zijn over spelling xd
sorry typfoutje. Ik besteed niet zoveel tijd aan trolls.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef riswer2 het volgende:
liege* , liegt dat je barst* (komma's zijn er niet voor niks)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |