Bunting v Green kan een mooie halve finale worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Nober het volgende:
Green zit op 33.43, Bunting is er nog niet.
Eurosport jatochnietanquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Tiezol het volgende:
Waar lopen jullie te wezen te kijken dan?
Wij wezen te kijken op Eurosport terwijl we lopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Tiezol het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Tiezol het volgende:
O ja, ik zie het.quote:
Inderdaad, raakt niks meer.quote:
KOOStwitter:BDOdarts twitterde op donderdag 09-01-2014 om 20:03:14I promised you another scoop! Listen up! Crowd favourite Co Stompe is returning to the #BDO! Welcome back Matchstick Man! reageer retweet
STAND UP IF YOU LOVE THE KOOSquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
KOOStwitter:BDOdarts twitterde op donderdag 09-01-2014 om 20:03:14I promised you another scoop! Listen up! Crowd favourite Co Stompe is returning to the #BDO! Welcome back Matchstick Man! reageer retweet
Zal toch niet waar zijn???quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Koos is backquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien maar het beste ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De BDO is volgend jaar dan ook gelijk groter dan de PDC.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
RTL7 gaat nu alle BDO toernooien uitzenden.
Waar kijk je dan? Stream zeker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit wel te genieten van deze wedstrijd hoor.
Eurosport.quote:
Ik snap ook niet van RTL waarom ze deze wedstrijden ook niet even meepakken. Er zijn maar 3 major's en de dutch open.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
RTL7 gaat nu alle BDO toernooien uitzenden.
Gevonden op 201. Gelukkig heb ik een briefje anders zat ik nu nog te zoekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:19 schreef twisted het volgende:
of via https://www.horizon.tv/nl(...)00/Eurosport-HD.html alleen met upc
BDO wil dat niet, omdat ze toen kozen voor de PDCquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet van RTL waarom ze deze wedstrijden ook even meepakken. Er zijn maar 3 major's en de dutch open.
Dat was met SBS toch.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
BDO wil dat niet, omdat ze toen kozen voor de PDC
PDC wil natuurlijk niet dat zendgemachtigde ook van de BDO uit gaat zenden hé. Haat en nijd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet van RTL waarom ze deze wedstrijden ook niet even meepakken. Er zijn maar 3 major's en de dutch open.
Co zorgt voor uitverkochte zalen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De BDO is volgend jaar dan ook gelijk groter dan de PDC.
En met alle respect uit de BDO kan RTL niks verdienen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PDC wil natuurlijk niet dat zendgemachtigde ook van de BDO uit gaat zenden hé. Haat en nijd.
De rechten zijn nog maar een schijntje waard en er doen toch 9 Nederlanders mee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En met alle respect uit de BDO kan RTL niks verdienen.
Alleen maar finales Scholten vs Co zou ook wat saai worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
misschien gaat scholten ook wel terug naar de bdo
Met alle respect maar voor het grote publiek is Lakeside tegenwoordig toch mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De rechten zijn nog maar een schijntje waard en er doen toch 9 Nederlanders mee.
17.000 - alle kosten. Niet veel dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel verdiende Koos dit jaar bij de PDC ?
Order of Merit is toch van afgelopen 2 jaar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
17.000 - alle kosten. Niet veel dus
3.050 zo ongeveer het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Order of Merit is toch van afgelopen 2 jaar?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3.050 zo ongeveer het afgelopen jaar.
Hij heeft een vrouw die werkt.quote:
Co verdiend natuurlijk een dikke boterham als analist bij RTL.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouw die werkt.![]()
![]()
Koos
![]()
![]()
Nee, s6.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, gooide ie in de d13 terwijl hij mikte op d10??
Wilson,Green, Bunting. 3 mannen die makkelijk mee kunnen. Jammer van Dekker of niets.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Green zien we dus terug in Wolverhampton.
Das wel dom van de PDC, want zo stappen ze veel makkelijker over. Kun je even seintje geven als Bunting begint.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de tourkaarten nog steeds worden aangeboden aan Lakesidehalvefinalisten, zou Green in feite geen Q-school meer te hoeven doen. Hopen dat Bunting ook die kaart grijpt.
Ah, lees dat het de laatste keer is dat halve finalisten van Lakeside een tourkaart aangeboden krijgen.
Bunting zei gisteren nog dat Lakeside het einde was en dat hij daar graag speelt bij George en die andere van de BBC.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das wel dom van de PDC, want zo stappen ze veel makkelijker over. Kun je even seintje geven als Bunting begint.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stand up if you love the darts!
Jamaica.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:00 schreef HulkHeld het volgende:
Hedman en Engelse nationaliteit
Die zal wel van Rwanda komen ofzo, godver wat een lelijk wijf.
de meeste van die pijlengooiende potten zijn niet om aan te zienquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:00 schreef HulkHeld het volgende:
Deze is toch wel de grootste lelijkerd. Kende haar helemaal niet, jammer dat dat nu wel het geval is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:02 schreef Xummon het volgende:
[..]
de meeste van die pijlengooiende potten zijn niet om aan te zien
Ik hoop nog altijd dat de bonden hun ego opzij zetten en samengaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Het zou volmaakt zijn als ook King, Hankey, Anderson ,Knarrenveld , Baxter , Burnett , Part etc terugkeerden . Maar dat zal wel een droom blijven vrees ik
Racist.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Deze is toch wel de grootste lelijkerd. Kende haar helemaal niet, jammer dat dat nu wel het geval is.
Alsof Hofstra een Nederlander is, die komt gewoon uit Friesland en Norris is een Zweed net als Nicholson een Australiër is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:00 schreef HulkHeld het volgende:
Zal helaas nooit gebeuren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:03 schreef Xummon het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat de bonden hun ego opzij zetten en samengaan
Zonder de PDC geen extra WK, Premier League, World Matchplay, Grand Slam of Darts, Players Championship Final, World Grand Prix, enzovoorts.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal helaas nooit gebeuren.
Godverdomme wat haat ik ff Taylor, Bristow , Lowe etc
Ja maar die hebben nog uitstraling iets extra's. Friesland is gewoon Nederland, al kun je daar inderdaad over twijfelen:Pquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof Hofstra een Nederlander is, die komt gewoon uit Friesland en Norris is een Zweed net als Nicholson een Australiër is.
Bedankt BDOquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Zonder de PDC geen extra WK, Premier League, World Matchplay, Grand Slam of Darts, Players Championship Final, World Grand Prix, enzovoorts.
Griffin op 90 % wint ook welquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef hole1988 het volgende:
ik ben benieuwd. Als bunny gewoon zijn niveau haalt dan zal de Hoff het echt niet gaan halen.
Het vormt ook gewoon 1 geheel. Best fascinerend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
Blijft lastig om langdurig serieus naar Bunting's hoofd te kijken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:43 schreef Nober het volgende:
Mooi, nu even 5 sets voor Bunting want ik heb 5-1.
Dat snap ik ja, kansloos zeg.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
S2 D4, denk dat ie bang is om S5 te raken.
BAM BAM BAM BAM BAMMMMMMMMMM WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE!! Morgen Dekker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:43 schreef hafcfan het volgende:
Nee he weer zo'n debiele vriendin.Hebben ze een heel gesticht los gelaten ofzo.
In een politiebericht zouden ze zo iemand een "verwarde vrouw" noemen.quote:
Vreselijke tonatie inderdaad ja.quote:
Even laten weten dat bunny het niet kan op dit moment.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:46 schreef GwaiLow het volgende:
Lol die Hofstra gaat niet eens voor dubbel 3. Gooit zichzelf bewust dood terwijl Bunting toch op 145 stond.
Dat getuigt niet van veel vertrouwenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
S2 D4, denk dat ie bang is om S5 te raken.
Ik gooi ook wel eens 100 gemiddeld op een goede avond.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:55 schreef editoor het volgende:
[..]
De wedstrijd van gister niet gezien hebben
Als je maar 1 leg speelt, is dat niet zo moeilijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gooi ook wel eens 100 gemiddeld op een goede avond.
Ik wilde net dezelfde grap makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Als je maar 1 leg speelt, is dat niet zo moeilijk
nu voor de 4e keerquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Surfing Bird uberhaupt al een dubbel geraakt?
Wordt 5-0 voor Hofstra, let maar op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Als je maar 1 leg speelt, is dat niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Dekker wordt eraf gegooid door Adams.
You got to move like Dekker, you got to mohohohohoveeeeeee like Dekker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..].. Wolfie gaat weer trillende handjes krijgen van de swagger van Double Dekker.
Alsof Wolfie ooit trillende handjes heeft gekregen sinds zijn Lakesidewinst in 2007quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..].. Wolfie gaat weer trillende handjes krijgen van de swagger van Double Dekker.
Als iemand het kan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Wolfie ooit trillende handjes heeft gekregen sinds zijn Lakesidewinst in 2007.
Ik zie hetquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt 5-0 voor Hofstra, let maar op.
Nee, omdat die vent altijd wil corrigeren als hij op een oneven getal staat gaatie eerst staan twijfelen als hij moet gooien.quote:
Hoe doet Hofgod het?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
Hofstra wordt volgens mij door zijn vriendin in elkaar geslagen als hij verliest.
Scoreboard app. https://play.google.com/s(...)artsscoreboard&hl=nlquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:14 schreef Grifte het volgende:
Wat is de beste app trouwens om zelf scores bij te houden (& gemiddeldes)? Voor Apple als het kan.
Hofstra 180 koekoek
Had het leuk gevonden als Hofsta een mooie voorsprong van 3-1 oid had gepakt. Dan had hij een kleine kans gehad. Nu zal het een vrije kansloze missie worden vrees ik.quote:
Hofgod gaat Griffin gewoon van kant maken nuquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had het leuk gevonden als Hofsta een mooie voorsprong van 3-1 oid had gepakt. Dan had hij een kleine kans gehad. Nu zal het een vrije kansloze missie worden vrees ik.
Die is niet voor Applequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Scoreboard app. https://play.google.com/s(...)artsscoreboard&hl=nl
discriminasiequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die is niet voor Apple![]()
Voor de pc zijn er wel goede programma's te vinden, zoek iets voor op mobiel/tablet.
Gelukkig wel. Zie liever Bunting op de GSOD.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had het leuk gevonden als Hofsta een mooie voorsprong van 3-1 oid had gepakt. Dan had hij een kleine kans gehad. Nu zal het een vrije kansloze missie worden vrees ik.
Ik kijk niet graag naar Bunting. Verschrikkelijk gezicht. Maar hij kan er beter bij zijn dan Hofstra idd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zie liever Bunting op de GSOD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |