Ik gooi ook wel eens 100 gemiddeld op een goede avond.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:55 schreef editoor het volgende:
[..]
De wedstrijd van gister niet gezien hebben
Als je maar 1 leg speelt, is dat niet zo moeilijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gooi ook wel eens 100 gemiddeld op een goede avond.
Ik wilde net dezelfde grap makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Als je maar 1 leg speelt, is dat niet zo moeilijk
nu voor de 4e keerquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Surfing Bird uberhaupt al een dubbel geraakt?
Wordt 5-0 voor Hofstra, let maar op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Als je maar 1 leg speelt, is dat niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Dekker wordt eraf gegooid door Adams.
You got to move like Dekker, you got to mohohohohoveeeeeee like Dekker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..].. Wolfie gaat weer trillende handjes krijgen van de swagger van Double Dekker.
Alsof Wolfie ooit trillende handjes heeft gekregen sinds zijn Lakesidewinst in 2007quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..].. Wolfie gaat weer trillende handjes krijgen van de swagger van Double Dekker.
Als iemand het kan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Wolfie ooit trillende handjes heeft gekregen sinds zijn Lakesidewinst in 2007.
Ik zie hetquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt 5-0 voor Hofstra, let maar op.
Nee, omdat die vent altijd wil corrigeren als hij op een oneven getal staat gaatie eerst staan twijfelen als hij moet gooien.quote:
Hoe doet Hofgod het?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
Hofstra wordt volgens mij door zijn vriendin in elkaar geslagen als hij verliest.
Scoreboard app. https://play.google.com/s(...)artsscoreboard&hl=nlquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:14 schreef Grifte het volgende:
Wat is de beste app trouwens om zelf scores bij te houden (& gemiddeldes)? Voor Apple als het kan.
Hofstra 180 koekoek
Had het leuk gevonden als Hofsta een mooie voorsprong van 3-1 oid had gepakt. Dan had hij een kleine kans gehad. Nu zal het een vrije kansloze missie worden vrees ik.quote:
Hofgod gaat Griffin gewoon van kant maken nuquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had het leuk gevonden als Hofsta een mooie voorsprong van 3-1 oid had gepakt. Dan had hij een kleine kans gehad. Nu zal het een vrije kansloze missie worden vrees ik.
Die is niet voor Applequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Scoreboard app. https://play.google.com/s(...)artsscoreboard&hl=nl
discriminasiequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die is niet voor Apple![]()
Voor de pc zijn er wel goede programma's te vinden, zoek iets voor op mobiel/tablet.
Gelukkig wel. Zie liever Bunting op de GSOD.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had het leuk gevonden als Hofsta een mooie voorsprong van 3-1 oid had gepakt. Dan had hij een kleine kans gehad. Nu zal het een vrije kansloze missie worden vrees ik.
Ik kijk niet graag naar Bunting. Verschrikkelijk gezicht. Maar hij kan er beter bij zijn dan Hofstra idd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zie liever Bunting op de GSOD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |