Dieuwke Nazi.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Specularium het volgende:
Zo, heeft Dieuwke haar Rofldam bashmomentje ook weer gehad voor de maand.
En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Specularium het volgende:
Zo, heeft Dieuwke haar Rofldam bashmomentje ook weer gehad voor de maand.
Ja toch.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon bandjes uit 1998 worden ingestart.
In HD.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef remcoP het volgende:
[..]
Vooral herhalingen, maar af en toe een nieuwe.
Ja, je kan er van alles in horen.quote:
Doet er niet toe.quote:
Zuurpruim. Alle grappen over Rotterdam zijn sowieso goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Als je er een grap over wilt maken doe dan iets leuks.
Niet eentje omdat het kan.
Dat bepalen we zelf wel, klootzaklijder.quote:
Behalve Kut Koemanquote:
Heb je al een baan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuurpruim. Alle grappen over Rotterdam zijn sowieso goed
Ik wou dat ie alles eens liet staan.quote:
Jij bent de enige die moest lachen, maar uh oké.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf wel, klootzaklijder.
Danny betaalt je eindelijk?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee lekker thuis zitten en geld krijgen om niks te doen
Daarom zijn alle grappen erover vanuit 020 ook matig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuurpruim. Alle grappen over Rotterdam zijn sowieso goed
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny betaalt je eindelijk?
Gezien zijn gezichtshaar heeft hij thuis geen schaap.quote:
020 zeggen is zo kinderachtig jongen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom zijn alle grappen erover vanuit 020 ook matig.
Dan zou ik er nog wel een schepje bovenop doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Betaald worden om te FOK!ken zou wel een mooi leven zijn.
Wut?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor elke post in het top 2000 topic 10 euro verdienen zou een nobel streven zijn. Dan kan ik voor een heel jaar geld verdienen in die reeksquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou ik er nog wel een schepje bovenop doen.
Dan zou jij multimiljonair zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die denken dat dit serieus isquote:
Niet terugkrabbelen nu he. Vasthouden aan je idealen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit serieus is
Steenrijk inderdaadquote:
Terug naar de basis: de dingen die hij vijftien maanden geleden deed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef Specularium het volgende:
Een sabbatical?
Is ie al 30 geweest?
Past goed bij z'n stem.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
Het geluid is mooi kutje. Zoals gewoonlijk.
Tuurlijk niet, maar je zou maar afhankelijk zijn van FOK!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit serieus is
Geld verdienen voor niks doen, dat is toch ieders ideaal?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen nu he. Vasthouden aan je idealen.
Mwah, als ik voor elke post die ik op FOK! maak een euro zou krijgen zou ik het hier volbaggeren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar je zou maar afhankelijk zijn van FOK!
Ik zie het ook wel zitten hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geld verdienen voor niks doen, dat is toch ieders ideaal?
Persoonlijk ben ik op zoek naar een sponsor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, als ik voor elke post die ik op FOK! maak een euro zou krijgen zou ik het hier volbaggeren.
Jij woont het dichtste bij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
En kan iemand die bivakmuts van die gozer zijn kop trekken?
Pimploos.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik op zoek naar een sponsor.
Misschien kan de kantineheld je sponsorenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik op zoek naar een sponsor.
Marcod3j is het hier mee eens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paul van Vliet, dat is een humorist.
Nee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marcod3j is het hier mee eens.
Zonder bivakmuts herkend nog niemand hem.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik niet redden denk ik. Die man ernaast kan het wel even doen.
Jij bent beter met gifjes vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor een euro per plaatje zou ik ook een soort Probleemwijken kanon worden.
Maakt niet uit. Het irriteert me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zonder bivakmuts herkend nog niemand hem.
Cabaretier, humor om te lachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paul van Vliet, dat is een humorist.
Dat vind ik ook, maar om een vreemde reden krijg ik weinig geld er voor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent beter met gifjes vind ik persoonlijk.
Hoezo dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Fidan is wel een van de leukste tafeldames
Eens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Was dat een leuke grap? Die doorligplek?
Oh, ik vind haar bijna net zo verschrikkelijk als Sylvanaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Stinkende kinderen, sodemieter op!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geld inzamelen voor Unicef, de arme kinderen in Afrika.
Dat is Merel natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Katja Herbersquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind zijn shows steeds minder worden, maar de oudejaarsconference was wel vermakelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind Maassen steeds minder leuk. En vond hem meestal al nooit zo geweldig, maar niet echt slecht.
Ze is mooi en ze voegt wat toe, geeft haar mening, stelt redelijk kritische vragen. Alleen dat over die baby was niet interessant.quote:
Gelukkig hebben we Claudia nog.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, ik vind haar bijna net zo verschrikkelijk als Sylvana
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar om een vreemde reden krijg ik weinig geld er voor.
Nee want Dionne vond ik gisteren echt niks toevoegen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze een vrouw is.
Met een brander of zoquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen mes? Hoe denkt hij dat ze het afsnijden dan?
Corrie de Breij, dames en heren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Ik vind Filemon altijd wel leuk als tafeldame of MM.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Cirkelzaag.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij wist niet eens wat een gang bang was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Klopt wel precies, als het over seks gaat dan is Matthijs net een pubermeisje.
Dat is iemand anders schat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:48 schreef Specularium het volgende:
Matthijs is autist, narcist en parttime massaverkrachter.
Bidden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
OK ik stuur wel een mailtjequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, vraag maar op de redactie.
Waarom heeft die keeper een helm op?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
En waarom had die gast nou een bivakmuts op?
Sjonnie is baasquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Specularium het volgende:
Sjonnie afzeiken is altijd +1000000000.
Omdat hij met de brommer is gekomen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom heeft die keeper een helm op?
Ik vond het eerder een beetje eng eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Humor om te lachen. Blijkbaar.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom heeft die keeper een helm op?
Annechien Steenhuizen straks. Topshow voor Johan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat reclameblok van 8 minuten moet er door.
Ja eerst was dat altijd aansluitend, nu moet je je nog 25 minuten vermakenquote:
Volgens mij worden er bij de BDO soms ook bewust pijlen gemist.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Oei dit wordt wel een dilemma, dartsen of WIDM.
MolTalkquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja eerst was dat altijd aansluitend, nu moet je je nog 25 minuten vermaken
WIDM omdatquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Oei dit wordt wel een dilemma, dartsen of WIDM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat het gewoon een tof programma is natuurlijk.
Stajournaal komt zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja eerst was dat altijd aansluitend, nu moet je je nog 25 minuten vermaken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
WIDM omdatIk had op een plaatje van Susan gehoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat het gewoon een tof programma is natuurlijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
WIDM omdatWie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat het gewoon een tof programma is natuurlijk.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Sofiequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had op een plaatje van Susan gehoopt.
Zelfs dat niet eens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Leuk kopje maar voor de rest...
RaiAway ned. 2quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst nog een half uur niks doen.
Ik vind het wel een struise meid op zich. Die mag wel achterop de brommer mee naar Varsseveld.quote:
Plat erop?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een struise meid op zich. Die mag wel achterop de brommer mee naar Varsseveld.
Ben wel eens met de trein naar Warschau gegaan, maar die ervaring lijkt geen ene fuck op wat je denkt door Rail Away.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een struise meid op zich. Die mag wel achterop de brommer mee naar Varsseveld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:TV-serie 'RAMSES':
Vanaf 11 januari is op Nederland 2 de vierdelige dramaserie 'RAMSES' te zien, waarin kijkers aan een jonge Ramses Shaffy worden voorgesteld. In de serie zien we een Ramses zoals we die nog niet kennen. Het zijn de jaren van zijn opkomst, waarin hij publiekslieveling en een nationale held wordt, maar ook waar hij verslaafd raakt aan de drank en drugs. Aan tafel regisseur Michiel van Erp, hoofdrolspeler Maarten Heijmans en Noortje Herlaar, die de rol van Liesbeth List vertolkt in de miniserie.
De Week Draait Door 1: Dominee Gremdaat
Dominee Gremdaat gaat vandaag in op 'ontspanning'. Het belang van mentale én fysieke ontspanning kan niet vaak genoeg benadrukt worden, zelfs de koning heeft het nodig.
De Week Draait Door 2: Lucille Werner
Afgelopen maandag vierde Lingo haar 25-jarig bestaan! Het programma is een instituut op de Nederlandse televisie. Ooit gepresenteerd door Robert ten Brink, François Boulangé, Nance en sinds 2005 door Lucille Werner. Met haar doen we een kleine greep uit de rijke historie. Waarom werd het programma wereldberoemd door het woord ‘cumshot’? Hoe zat het met die nudisten-uitzending? En waar kwamen die Kamervragen vandaan toen Lingo dreigde te verdwijnen?
Stand-up comedy: Pieter Derks
Muziek: Gers Pardoel
Dat was niks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:11 schreef Tem het volgende:
Van mij hoeft dat niet. Zijn er al foto's van Beertje van Beers?
Ik vind haar lichaam wel mooi eigenlijk. Puntige knieën?quote:
Maar ze zal wel haar beste beentje voor zetten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Lucille Werner kan deze uitzending raar lopen.
Als je mij trouwens nog een keer Wouke noemt, ga ik echt op mijn achterste benen staan. Sinds haar deelname aan de Slimste Mens wil ik niet meer met die vrouw geassocieerd worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Tem het volgende:
Ik sta altijd met beide benen op de grond.
En straks met hangende pootjes weer terugkomen zeker..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Karina het volgende:
Jullie moeten nu heel wat doen om een wit voetje bij mij te kunnen halen he?
Nee ik neem de benenwagen nu, ajuusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En straks met hangende pootjes weer terugkomen zeker..
Ze ziet eruit alsof ze houtworm heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je mij trouwens nog een keer Wouke noemt, ga ik echt op mijn achterste benen staan. Sinds haar deelname aan de Slimste Mens wil ik niet meer met die vrouw geassocieerd worden.
Noem Spaanstalige landen en dan als eerste Brazilie noemen..
Ook alleen omdat je hier nu geen poot aan de grond kunt krijgen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik neem de benenwagen nu, ajuus
Ik zal je dan maar geen pootje lichten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik neem de benenwagen nu, ajuus
Ja, in d'r poot!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof ze houtworm heeft.
Een Wim Kieft grapje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Karina het volgende:
Jullie moeten nu heel wat doen om een wit voetje bij mij te kunnen halen he?
quote:Nieuwe reeks 'College Tour': Twan Huys
Aanstaande vrijdag start een nieuw seizoen van College Tour, het programma waarin niet alleen presentator Twan Huys, maar ook studenten een grote bekendheid interviewen. Eerdere gasten waren onder meer Whoopi Goldberg, Mark Rutte, Sting, Willem Holleeder en onze eigen Matthijs natuurlijk.
Het nieuwe seizoen start op 7 februari met niemand minder dan thrillerauteur Dan Brown, die je natuurlijk kent van de Da Vinci Code. Maar dat was niet zijn enige bestseller, in totaal verkocht Brown meer dan 200 miljoen boeken in meer dan 52 verschillende talen. Dan Brown treedt zelden in de openbaarheid. De opnames vonden plaats in de Eregalerij van het Rijksmuseum, pal voor de Nachtwacht. Hoe heeft Twan Huys het interview ervaren? En wie zijn er dit seizoen nog meer te gast?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk best stoer, shoot me.
Dat komt alleen omdat ik hem een keer heb zien praten over wielrennen, heel ander mens, wist er ook heel veel van. Vond ik mooiquote:
Deed 'ie toen ook z'n bril en die pruik af?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat ik hem een keer heb zien praten over wielrennen, heel ander mens, wist er ook heel veel van. Vond ik mooi
Nee dat was het vreemde juist, hij zag er precies zo uit als andersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Deed 'ie toen ook z'n bril en die pruik af?
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
MM lijkt ook wel een beetje op een kaboutertje nu.
Kabouter Prikkeprak.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
MM lijkt ook wel een beetje op een kaboutertje nu.
Dat over die baby van gisteren was nog interessanter.quote:
Nou, dat is ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat over die baby van gisteren was nog interessanter.
Ik overdrijf graag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou, dat is ook weer overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |