quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik ben geweldigquote:
Het is sowieso een uitgelezen kans om ervaring op te doen en dingen te leren als ik het zo hoor; alleen dat is de tijd en moeite al waard lijkt mequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben geweldig
Als het niet en heel serieuze kans op een betaalde baan gaf, had ik het niet gedaan.
Waarom ?quote:
Te laat, en quoted for proofquote:
ik weiger jou te quoten.quote:
Die moet je eerst weer trainen, en die zijn meestal niet zo vroeg.quote:
In Heerenveen staat ook zoiets. Het was volgens mij een Audi, maar het lijkt meer op een oude Astra. Zal het wel eens op de foto zetten als ik er langskom.quote:
Ow, da's vlakbijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, zo naar Katwijk aan Zee dan maar.
Nee, morgen arbeiden, Weekend gedecimeerd tot alleen de zondag,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Iedereen in de startblokken voor het weekend?
Over het weer mogen we echt niet klagen want het lijkt wel herfst.
maar volgens zegge is dat na dit weekend voorbij en komt de echte winter opzetten.
Klinkt als een dubbele zelfmoord, maar wie ben ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Paladijn het volgende:
Fristi zit in een hoekje te huilen?
Moeilijke tijden vragen om heftige maatregelen: vandaag heeft Fiat-topman Sergio Marchionne bekendgemaakt dat Lancia voortaan alleen nog actief zal zijn op de Italiaanse markt.
Dat heeft Marchionne in een interview met de toonaangevende Italiaanse krant La Republica gezegd.
Volgens de krant zal Lancia in de toekomst alleen nog maar de Ypsilon voeren. Ook zal het merk alleen nog in Italië opereren: alle andere Europese markten hebben volgens dit interview geen Lancia-importeurs meer in de toekomst.
Dat klinkt als een nogal drastische maatregel, maar in de praktijk werd 80 procent van de Lancia's momenteel al in Italië verkocht. Lancia verkocht tot en met november 2013 68.223 auto's in de EU-landen, een daling van 21,5 procent ten opzichte van diezelfde periode in 2012.
Herpositionering Alfa Romeo
Overigens verkocht Alfa Romeo in die periode met 57.964 stuks (-29,2%) nog minder auto's en dus lijkt de vraag gerechtvaardigd wat de plannen van Marchionne met dat merk zijn.
Voor Alfa Romeo ziet de toekomst er echter stukken rooskleuriger uit. Marchionne bereidt naar eigen zeggen 'een grote herlancering' voor, waarbij het merk een 'typisch Italiaans' karakter moet behouden en hoger in de markt wordt gezet. De productie van toekomstige modellen zal zo veel mogelijk in het thuisland plaatsvinden, om dat specifiek Italiaanse karakter te bewerkstelligen.
Fiat Nederland was niet bereikbaar voor commentaar.
Alfa is al jaren dood.......en met een idioot aan het roer die elke 3 maanden alle plannen omgooit denk ik niet dat het uberhaupt ooit nog wat gaat worden.quote:
Mya, precies mijn idee... AR moet blijkbaar nu ook eigen motoren hebben, alsof het niets kost om die te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klinkt als een dubbele zelfmoord, maar wie ben ik
Rightquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daarom
Te druk met chickies hosselen
Poe hee; tis ook een keertje koud daarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, precies mijn idee... AR moet blijkbaar nu ook eigen motoren hebben, alsof het niets kost om die te ontwikkelen.
Enondertussen, in zhe unitet states of zhe america's:
Komende 2 jaar komt alfa met wat leuk spulquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfa is al jaren dood.......en met een idioot aan het roer die elke 3 maanden alle plannen omgooit denk ik niet dat het uberhaupt ooit nog wat gaat worden.
Verder algemene dienstmededeling: ik heb de 106 Rallye weer verkocht
Hoax. Fiat is net druk met het aanstellen van een aantal zgn. Penta dealers. Waar lancia gewoon bij zitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Paladijn het volgende:
Fristi zit in een hoekje te huilen?
Moeilijke tijden vragen om heftige maatregelen: vandaag heeft Fiat-topman Sergio Marchionne bekendgemaakt dat Lancia voortaan alleen nog actief zal zijn op de Italiaanse markt.
Dat heeft Marchionne in een interview met de toonaangevende Italiaanse krant La Republica gezegd.
Volgens de krant zal Lancia in de toekomst alleen nog maar de Ypsilon voeren. Ook zal het merk alleen nog in Italië opereren: alle andere Europese markten hebben volgens dit interview geen Lancia-importeurs meer in de toekomst.
Dat klinkt als een nogal drastische maatregel, maar in de praktijk werd 80 procent van de Lancia's momenteel al in Italië verkocht. Lancia verkocht tot en met november 2013 68.223 auto's in de EU-landen, een daling van 21,5 procent ten opzichte van diezelfde periode in 2012.
Herpositionering Alfa Romeo
Overigens verkocht Alfa Romeo in die periode met 57.964 stuks (-29,2%) nog minder auto's en dus lijkt de vraag gerechtvaardigd wat de plannen van Marchionne met dat merk zijn.
Voor Alfa Romeo ziet de toekomst er echter stukken rooskleuriger uit. Marchionne bereidt naar eigen zeggen 'een grote herlancering' voor, waarbij het merk een 'typisch Italiaans' karakter moet behouden en hoger in de markt wordt gezet. De productie van toekomstige modellen zal zo veel mogelijk in het thuisland plaatsvinden, om dat specifiek Italiaanse karakter te bewerkstelligen.
Fiat Nederland was niet bereikbaar voor commentaar.
Eerst zien....... ik heb het de afgelopen jaren al zoveel gehoord dat ik er niet meer in geloof.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Komende 2 jaar komt alfa met wat leuk spul
Ik las ook dat Fiat wou stoppen met de Punto, terwijl dat model het beter doet dan andere fiat modellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoax. Fiat is net druk met het aanstellen van een aantal zgn. Penta dealers. Waar lancia gewoon bij zit
ach fiat moet niet zeuren. De punto gaat als warme broodjes bij onsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik las ook dat Fiat wou stoppen met de Punto, terwijl dat model het beter doet dan andere fiat modellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |