De enige die het niet uitdraagtquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehejij bent de enige die mij niet haat inderdaad
Of misschien ook wel
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef indaha het volgende:
Het is niet te geloven wat zijn katten rare beesten![]()
Voor Speedy mousse van Gourmet gehaald, vis gekookt, slagroom geprobeerd en alle andere zachte dingen aangezien hij last had van zijn keel, maar niets wilde hij eten .
We horen wat rammelen in de keuken en gaan kijken is hij brokjes aan het eten![]()
![]()
Voor Speedy mousse van Gourmet gehaald, vis gekookt, slagroom geprobeerd en alle andere zachte dingen aangezien hij last had van zijn keel, maar niets wilde hij eten .
We horen wat rammelen in de keuken en gaan kijken is hij brokjes aan het eten![]()
![]()
Ieuwwwwww....quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
Over katten gesproken; Pingoo had net in de waterfontein gekotstAl zijn ongekauwde brokjes mochten zwemmen
Volgens mij was het een hint, want het was hoog tijd dat dat ding werd schoongemaakt
Watquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ieuwwwwww....
Godver net met mijn moeder helemaal de slappe lach over martin morero die zich heeft laten pijpen in de poppen hoek![]()
Ook fijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
Over katten gesproken; Pingoo had net in de waterfontein gekotstAl zijn ongekauwde brokjes mochten zwemmen
Volgens mij was het een hint, want het was hoog tijd dat dat ding werd schoongemaakt
Huh waarquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ieuwwwwww....
Godver net met mijn moeder helemaal de slappe lach over martin morero die zich heeft laten pijpen in de poppen hoek![]()
Hey ik mag naast Toek!quote:
Jij ziet direct die brommerts met die berenhelmen weer voor je zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet gewoon direct al lachen om dat Berenrestaurant![]()
Maar jakkes, dat ziet er akelig uit
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ziet direct die brommerts met die berenhelmen weer voor je zeker![]()
Ik hoop idd dat het met beide ongelukken goed afloopt uiteindelijk...
(En ben blij dat ze niet de benzinepomp in is gereden)
Nou die komen geen sate bij mij brengen maar spareribs *NOM* alleen woon ik niet in het bezorquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx
Je pist toch in je broek als dit voor je deur staat met je patatje saté?![]()
![]()
[ afbeelding ]
goeie reden om te verhuizenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Nou die komen geen sate bij mij brengen maar spareribs *NOM* alleen woon ik niet in het bezorggebied
No way, heb geen zin in astma aanval na astma aanvalquote:
barendrecht heeft ook een bezorgerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:07 schreef Adnap het volgende:
[..]
No way, heb geen zin in astma aanval na astma aanvalBeen there, done that in Vlaardingen
Oh vanmiddag de mol terug kijken dus ik lees niets, geen FB geen andere sites
haha ik ben altijd op dieet, maar Beer is gewoon te lekker om te skippenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
barendrecht heeft ook een bezorger
Ben op 'dieet' dus heel handig is het niet om over Beer te praten.
Ik begreep dat je daar niet al te rouwig om moet zijn?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Nou die komen geen sate bij mij brengen maar spareribs *NOM* alleen woon ik niet in het bezorggebied
smaakt prima hoor maar is beetje duurquote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik begreep dat je daar niet al te rouwig om moet zijn?![]()
Althans, dat zeggen de meesten. Of zijn die mensen jaloers op het berenpakje?
Ja, maar weinig bijzonder hoor ik altijd? En dan wel duur idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
smaakt prima hoor maar is beetje duur
dat dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar weinig bijzonder hoor ik altijd? En dan wel duur idd.
![]()
Je bent erin getrapt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Alvast eet smakelijk en veel plezier voor de Shabubu's, mocht ik het morgen vergeten.
Huis is nog chaos, boodschappen nog niet gedaan en zaterdag 15 uur staan de logees op de stoep, dus morgen ben ik een kip zondet kop gok ik![]()
Rewimo, je kunt maandag aan de slag met een nieuw contract
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |