ik heb hier alleen veel sokken van de mannen, de rest gaat aan de lijn en vouw ik daar der plekke op, dit was een sokken/handoeken was, dus zo klaar. Mannen moeten zelf hun sokken uitzoeken, wat er over blijft is van mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:34 schreef Greys het volgende:
Ik tracht mijn was altijd uit de droger te rukken vlàk nadat de droger PING zegt.
Dan is het nog tamelijk ongekreukt
OMGquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Overigens is Extreme Ironing wel vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij dat ook dat er telkens sokken verdwijnen maar er steeds meer kleerhangers over zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Adnap het volgende:
[..]
ik heb hier alleen veel sokken van de mannen, de rest gaat aan de lijn en vouw ik daar der plekke op, dit was een sokken/handoeken was, dus zo klaar. Mannen moeten zelf hun sokken uitzoeken, wat er over blijft is van mij
Sokken verdwijnen ja, maar kleerhangers leeg niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat er telkens sokken verdwijnen maar er steeds meer kleerhangers over zijn?
Het raadsel, al járen.
Sokken zijn rare dingen en daarom koop ik enkel voor meneer enkel telkens dezelfde zwarte sokken (en ze pluizen allemaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Adnap het volgende:
[..]
Sokken verdwijnen ja, maar kleerhangers leeg niet.
Overigens vorig jaar een sok terug gevonden : in de wasmachine, bij de pomp
Pff, niet eens Wi-Fi in dat tehuis?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Greys het volgende:
Mijn zus werkt de komende weken in een weeshuis in Ghana. Is ze alleen heen gegaan. Van te voren hebben we allemaal info gekregen dat er geen douche is (bucket wash), dat de muizen en kakkerlakken door de slaapkamer rennen en dat je dan maar een klamboe mee moet nemen. Het klonk me allemaal nogal horror in de oren.
Maar er was gelukkig nog een vrijwilliger toen ze daar aankwam, een Noor, Kevin. Kevin sleept haar 's avonds mee naar een dorp waar ze een internetcafé en koud bier hebben, dus volgens mij gaat het wel meevallen daar![]()
Nooit last van verdwijnende sokken, wel dat ik af en toe een zwarte en een donkerblauwe aan heb.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Sokken zijn rare dingen en daarom koop ik enkel voor meneer enkel telkens dezelfde zwarte sokken (en ze pluizen allemaal) en voor mezelf steeds dezelfde witte sokken. Kan niet missen qua combi maar echt, ze verdwijnen en zitten niet eens verstopt in welk onderdeel vd wasmachine ook.
Waar blijven die dingen
Sokkenmonsterquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb jij dat ook dat er telkens sokken verdwijnen maar er steeds meer kleerhangers over zijn?
Het raadsel, al járen.
Hoe hip!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Greys het volgende:
Mijn zus werkt de komende weken in een weeshuis in Ghana. Is ze alleen heen gegaan. Van te voren hebben we allemaal info gekregen dat er geen douche is (bucket wash), dat de muizen en kakkerlakken door de slaapkamer rennen en dat je dan maar een klamboe mee moet nemen. Het klonk me allemaal nogal horror in de oren.
Maar er was gelukkig nog een vrijwilliger toen ze daar aankwam, een Noor, Kevin. Kevin sleept haar 's avonds mee naar een dorp waar ze een internetcafé en koud bier hebben, dus volgens mij gaat het wel meevallen daar![]()
Vroegertje dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ah, nog precies tijd voor een peuk en een wijntje, daarna maar weer eens naar bed.![]()
Heb ik ook gewoon echt zin in na vandaag.![]()
Yep, wekker staat ook op een vroegertje, dus dat compenseert weer lekker.quote:
Haha, ja!quote:
trustenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Yep, wekker staat ook op een vroegertje, dus dat compenseert weer lekker.![]()
Welterusten allemaal.
Wel fijn voor haar dat ze toch nog wat ontspanning heeftquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha, ja!
Ze hadden gezegd dat ze hooguit in het weekend naar een ander dorp kon, maar nu ze een mannelijke medevrijwilliger heeft durven ze kennelijk ook doordeweek 's avonds af en toe te gaan
Nou is koud bier ook best fijn als het 42 graden is.
Ze mocht 2 volle koffers mee op die vlucht, eentje helemaal vol met spulletjes voor de kindjes.
Whahaha, 136.000 hits op verdwenen sokken, waaronder ditquote:
Waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef Toekito het volgende:
Las net ergens dat ze in Nederland Elmo uit Sesamstraat halen en Bert en Ernie en dat daar apart programma voor komt
Kost zo weinig en geeft zoveelquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha, ja!
Ze hadden gezegd dat ze hooguit in het weekend naar een ander dorp kon, maar nu ze een mannelijke medevrijwilliger heeft durven ze kennelijk ook doordeweek 's avonds af en toe te gaan
Nou is koud bier ook best fijn als het 42 graden is.
Ze mocht 2 volle koffers mee op die vlucht, eentje helemaal vol met spulletjes voor de kindjes.
ze gaan in sesamstraat een soort soap met pino, tommie, purk en ienieminie maken ofzo zei mn broertje.quote:
Ja vind ik ookquote:
Ik faal, ik heb nog geen minuut gezienquote:
Whutquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef Toekito het volgende:
Las net ergens dat ze in Nederland Elmo uit Sesamstraat halen en Bert en Ernie en dat daar apart programma voor komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, na de hele Pietendiscussie is dadelijk Elmo aan de beurt want engquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:08 schreef roos85 het volgende:
Zeg.. ik hebt net gewerkt ja.. en dan leest ik de shabugate.. mot ik een indeling maken dan?
/roffaaccentmodusoffDoe dat eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon uitzending gemist erbij halen en kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik faal, ik heb nog geen minuut gezien
Had er zo'n zin in om het eindelijk te gaan volgen, maar ik miste de eerste en daarna had het (dacht ik) al geen zin meer
tis nostalgie. Maarja wie weet vinden de kinderen het fantastisch.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat, na de hele Pietendiscussie is dadelijk Elmo aan de beurt want eng
uhm waarom zit ik zover van het eten vandaan?quote:
Noh, Toek zou naast mij en Indahaquote:
Tiepmiep? Wat een toffe fotoquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kijk nou toch wat ik vandaag vond op een site van mijn oud werkgever (23 jaar daar gezeten en in het jaar vd foto customer service consultant of the year ( Amerikaans bedrijf dus met vreselijk lelijke bronzen oorkonde) en 3 keer op tv geweest in dat jaar bij aktualiteitenprogramma's.
Afijn, uw Knoblauch anno 1983-84 inclusief permanentje én (op de foto gelukkig onzichtbare) lange plisseerok![]()
Prototype burgertrut![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik verwacht Indaha ook nog welquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:22 schreef Toekito het volgende:
ik wist dat 1 van jullie zou reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |