De enige die het niet uitdraagtquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehejij bent de enige die mij niet haat inderdaad
Of misschien ook wel
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef indaha het volgende:
Het is niet te geloven wat zijn katten rare beesten![]()
Voor Speedy mousse van Gourmet gehaald, vis gekookt, slagroom geprobeerd en alle andere zachte dingen aangezien hij last had van zijn keel, maar niets wilde hij eten .
We horen wat rammelen in de keuken en gaan kijken is hij brokjes aan het eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef indaha het volgende:
Het is niet te geloven wat zijn katten rare beesten![]()
Voor Speedy mousse van Gourmet gehaald, vis gekookt, slagroom geprobeerd en alle andere zachte dingen aangezien hij last had van zijn keel, maar niets wilde hij eten .
We horen wat rammelen in de keuken en gaan kijken is hij brokjes aan het eten![]()
![]()
Ieuwwwwww....quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
Over katten gesproken; Pingoo had net in de waterfontein gekotstAl zijn ongekauwde brokjes mochten zwemmen
Volgens mij was het een hint, want het was hoog tijd dat dat ding werd schoongemaakt
Watquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ieuwwwwww....
Godver net met mijn moeder helemaal de slappe lach over martin morero die zich heeft laten pijpen in de poppen hoek![]()
Ook fijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:43 schreef Oognip het volgende:
Over katten gesproken; Pingoo had net in de waterfontein gekotstAl zijn ongekauwde brokjes mochten zwemmen
Volgens mij was het een hint, want het was hoog tijd dat dat ding werd schoongemaakt
Huh waarquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ieuwwwwww....
Godver net met mijn moeder helemaal de slappe lach over martin morero die zich heeft laten pijpen in de poppen hoek![]()
Hey ik mag naast Toek!quote:
Jij ziet direct die brommerts met die berenhelmen weer voor je zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet gewoon direct al lachen om dat Berenrestaurant![]()
Maar jakkes, dat ziet er akelig uit
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ziet direct die brommerts met die berenhelmen weer voor je zeker![]()
Ik hoop idd dat het met beide ongelukken goed afloopt uiteindelijk...
(En ben blij dat ze niet de benzinepomp in is gereden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |