Nee, geen tiepmiep, ik was officieel al eerst opsporingsgeval naar verdwenen bedrijven, bepaalde en onderzocht bedrijven, bevraagde referenties en gaf kredietadvies, eerst nog op papier en zo , er was toen net een nieuwe service in het leven geroepen, live met de klanten in het oording praten en in de computer duiken om internationaal bedrijfsgegevens op te halen, ik was toen net kredietadviseur af op papier maar kredietadviseur on-line geworden, ter plekke adh van internationale rapporten meteen de klant kredietadvies kunnen geven en indien niet aanwezig een onderzoek laten instellen, via de computer dus, ongeacht in welk land.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tiepmiep
Wat een toffe fotoEn zéér jaren '80 ja!
So eighties. Ik mis echt alleen nog Chriet Titulaer in de foto.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kijk nou toch wat ik vandaag vond op een site van mijn oud werkgever vond (23 jaar daar gezeten en in het jaar vd foto customer service consultant of the year geworden, later nog een paar keer ( Amerikaans bedrijf dus met vreselijk lelijke bronzen oorkondes en zo) en 3 keer op tv geweest in dat jaar bij aktualiteitenprogramma's.
Afijn, uw Knoblauch anno 1983-84 inclusief permanentje én (op de foto gelukkig onzichtbare) lange plisseerok![]()
Prototype burgertrut![]()
[ afbeelding ]
tis geen Moltopic hierquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh willen jullie straks niet in dit topic spoilen over wie eruit is bij de Mol? Ik kan het pas vanavond laat kijken en ik wil niet de hele avond dit topic te hoeven ontwijken.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
So eighties. Ik mis echt alleen nog Chriet Titulaer in de foto.
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh willen jullie straks niet in dit topic spoilen over wie eruit is bij de Mol? Ik kan het pas vanavond laat kijken en ik wil niet de hele avond dit topic te hoeven ontwijken.
Nee maar omdat het er nu over ging kan ik me voorstellen dat iemand het noemt straksquote:
Ik ben de enige die GEEN ruzie heeft met Nip en mij zet je het meest ver van haar af?quote:
Whehequote:Op donderdag 9 januari 2014 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben de enige die GEEN ruzie heeft met Nip en mij zet je het meest ver van haar af?
(Grapje Nip, grapje)
Ernaast of er tegenover dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:38 schreef Greys het volgende:
Ik wil naast Nip zaterdag.
Dan kan ik haar schoppen onder tafel
Cry for attention dit nog erger dan sommige topics in R&Pquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehejij bent de enige die mij niet haat inderdaad
Of misschien ook wel
Whutquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Cry for attention dit nog erger dan sommige topics in R&P
Wat zegt u?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Cry for attention dit nog erger dan sommige topics in R&P
Gezelligquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:38 schreef Greys het volgende:
Ik wil naast Nip zaterdag.
Dan kan ik haar schoppen onder tafel
Jij bent tafelhoofdquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben de enige die GEEN ruzie heeft met Nip en mij zet je het meest ver van haar af?
(Grapje Nip, grapje)
Halverwege kistje twee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb je het hele kistje al op![]()
Ze pellen ook zo lekker
Wat zit je haar leuk!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ach, hoe snel gaat de tijd, toen was ik nog zo jong en kijk nou toch wat er van mij overgebleven is, zucht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:36 schreef Greys het volgende:
Biet en Boor slapen op de bank.
Ligt met een poot op Biet![]()
[ afbeelding ]
Kun jij niet komen? Dan kunnen we om beurten met jou ruziemakenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Rewimo gaat gewoon tussen iedereen in zitten, om beurten (elke 3 minuten )![]()
O, je hebt nog niet eens een leesbrilquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ach, hoe snel gaat de tijd, toen was ik nog zo jong en kijk nou toch wat er van mij overgebleven is, zucht![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bepaald niet van ruzies (in het echt)quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun jij niet komen? Dan kunnen we om beurten met jou ruziemaken
Nee, die had ik afgezet voor de foto want het is een selfie hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, je hebt nog niet eens een leesbril
O maar met ons komt dat helemaal goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben bepaald niet van ruzies (in het echt)
Ik denk zeker te weten dat het met allemaal en ook met hun onderling en mij erbij goed zou komen (cryptoquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O maar met ons komt dat helemaal goed
Ja hoor, gezelligquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik denk zeker te weten dat het met allemaal en ook met hun onderling en mij erbij goed zou komen (crypto![]()
)
Is er nog een plekje vrij tussen jou. Nip en Toek ergens, kan hij mooi mee rijden
Misschien meerdere inzittenden in die auto?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Er zijn hier nu in 10 minuten langsgekomen met sirene en zwaailicht:
- 7x politie
- 1x brandweer ladderwagen
- 4x ambulance
en volgens de buurman (zelf brandweer maar geen dienst) komt er nog véél meer aan.
Een auto op zijn kop in de sloot hier vlakbij.
(Dat is supererg, maar ik vraag me dan serieus af wat ALLLLLLLLLLL die wagens en mensen daar dan doen?![]()
Je kunt toch niet met 100 man 1 auto met inzittenden helpen?)
Ah, daar gaat ambulance 5.
En ik hoor 6 al in de verte...
Allemaal trek in een verzetje?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Er zijn hier nu in 10 minuten langsgekomen met sirene en zwaailicht:
- 7x politie
- 1x brandweer ladderwagen
- 4x ambulance
en volgens de buurman (zelf brandweer maar geen dienst) komt er nog véél meer aan.
Een auto op zijn kop in de sloot hier vlakbij.
(Dat is supererg, maar ik vraag me dan serieus af wat ALLLLLLLLLLL die wagens en mensen daar dan doen?![]()
Je kunt toch niet met 100 man 1 auto met inzittenden helpen?)
Ah, daar gaat ambulance 5.
En ik hoor 6 al in de verte...
Ja dat kan, maar het zijn inmiddels 9x politie en 7x ambulance.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien meerdere inzittenden in die auto?
De enige die het niet uitdraagtquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehejij bent de enige die mij niet haat inderdaad
Of misschien ook wel
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef indaha het volgende:
Het is niet te geloven wat zijn katten rare beesten![]()
Voor Speedy mousse van Gourmet gehaald, vis gekookt, slagroom geprobeerd en alle andere zachte dingen aangezien hij last had van zijn keel, maar niets wilde hij eten .
We horen wat rammelen in de keuken en gaan kijken is hij brokjes aan het eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef indaha het volgende:
Het is niet te geloven wat zijn katten rare beesten![]()
Voor Speedy mousse van Gourmet gehaald, vis gekookt, slagroom geprobeerd en alle andere zachte dingen aangezien hij last had van zijn keel, maar niets wilde hij eten .
We horen wat rammelen in de keuken en gaan kijken is hij brokjes aan het eten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |