Nee, KLM958 en KLM1520quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Zometeen komt de AF32X over. Met 234 passagiers en 8 man crew. En de piloot heet Jan. Toch handig om te weten.
Pics van je antenne.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nu een keiharde antenne.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:41 schreef Drugshond het volgende:
In haar punani had ze een pistool verstopt. Ze haalde het voorwerp uit haar flamoes en bewoog het vuurwapen ruig in en uit haar vagijn.
Het wordt nog mooier, eerst hadden ze 2 banen in gebruik. Nu alleen nog de Oostbaan.. Corrie under attack!quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is mijn antenne nog harder.
We houden het maar op een (blond-IKEA) doosje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
In haar punani had ze een pistool verstopt. Ze haalde het voorwerp uit haar flamoes en bewoog het vuurwapen ruig in en uit haar vagijn.
Zoveel verschillende woorden voor kut in 2 zinnen.
Ik mis het mooiste vlaamse woord: foef.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
De beste man doopte het wapen in de wc en gooide dit vervolgens in de vuilnisbak.
Dit is ook wel grappig, eerst even schoonspoelen en dan pas weggooien
Ja,quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mis het mooiste vlaamse woord: foef.
Foef als in: daar kun je een foefje mee doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mis het mooiste vlaamse woord: foef.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
Dat zijn nog veel meer woorden ervoor jaquote:
Dat klinkt wel lief ja. Moet je wel geen grote wild behaarde doos met rosbief hebben want daar past het niet bij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, [ afbeelding ].
Of foefje, voor extra liefkozendheid.
Hoe noemt WH die van jou eik?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lief ja. Moet je wel geen grote wild behaarde doos met rosbief hebben want daar past het niet bij.
Oh...quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lief ja. Moet je wel geen grote wild behaarde doos met rosbief hebben want daar past het niet bij.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:03 schreef Latert het volgende:
Dezen topic is natuurlijk niks zonder pics.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:14 schreef Karina het volgende:
Specularium is al in zijn mapje aan het zoeken nu.
Ah dankje die had ik nog niet gezienquote:
Panterjas in bed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:07 schreef Tem het volgende:
Niets mis met een beetje ordinair trouwens.
Yoki heeft je wekkerradiocam allang gehackt alles.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
Alleen als niemand het ziet.
Oh wacht, natuurlijk ziet niemand het ooit
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Yoki heeft je wekkerradiocam allang gehackt alles.
Dan heeft hij die van de buurman gehackt, want ik heb geen wekkerradioquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Yoki heeft je wekkerradiocam allang gehackt alles.
Al is het zo ouderwets als ik weet niet wat, toch niemand die het ziet, dus boeit me echt voor geen meter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Is toch fashionable.. Ik heb een panterprint pyjamalegging
Als het maar lekker zit en warm genoeg is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Al is het zo ouderwets als ik weet niet wat, toch niemand die het ziet, dus boeit me echt voor geen meter.
Ik een hele panterprint pyjamaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Is toch fashionable.. Ik heb een panterprint pyjamalegging
Lekker uitwaaienquote:
Nou met een beetje wind is het wel ok, maar dit is echt niet grappig, kom je compleet gezandstraald thuis.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef sp3c het volgende:
ja dat zegt iedereen altijd maar ik vind dat dus helemaal niet leuk
dikke zandstormen in je ogen enzo
AA wagens? De alcoholisten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:48 schreef Uccie het volgende:
Als ze naar buiten heeft gekeken welik heb geen idee, zag de AA-wagens wel voorbij komen.
Daar doe ik geen uitspraken over, maar alle auto's van het koninklijk huis (Wimlex, Max en Bea (?) ) hebben een kenteken met AA erin. Zo kun je ze herkennen.quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, maar alle auto's van het koninklijk huis (Wimlex, Max en Bea (?) ) hebben een kenteken met AA erin. Zo kun je ze herkennen.
Nee, ik vergeet nog weleens dat niet iedereen in de buurt van Huis ten Bosch woontquote:
Vrij van wat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:33 schreef Karina het volgende:
sp3c heeft wel pech met zijn vrije dag, wat een kutweer.
Hoax. In 1971 waren er nog geen auto's in (of vlak buiten) Drenthe.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef arjan1112 het volgende:
Begraven auto gevonden bij graafwerkzaamheden op vervallen boerderij net over de grens in duitsland bij drenthe
in 1971 was er een man doodgereden ... de politie had de dader opgepakt maar liet hem naar 3 weken gaan omdat ze de auto niet konden vinden, de man had verkering met een vrouw die op die boerderij woonde...
de zoon van de dooie is vandaag 76 jaar... dus die dader zou wel dood zijn..
Ja en wat voor nieuws!quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef donald_dick het volgende:
Wow, het gaat echt over nieuws hier
zal wel een tractor geweest zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax. In 1971 waren er nog geen auto's in (of vlak buiten) Drenthe.
ik ben een videogame aan het bouwenquote:
Oh leuk joh. IJshockeygame zeker hequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben een videogame aan het bouwen
2 zelfs, maar het is allemaal nog geheim enzo, niemand mag het weten
Gewoon dat als je in het donker zit te spelen je je helemaal te pletter schrikt elke keer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef sp3c het volgende:
maar dan wel echte horror he zoals resident evil vroeger was, niet zoals het nu is
Doe dan messen en chainsaws.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef sp3c het volgende:
ja precies
en gewoon zonder mounts, en pistolen met te weinig kogels
Nee dit is waarin Wes Craven een nieuwe film gaat maken maar Freddy verschijnt echt. Robert Englund speelt zichzelf in deze film en dat meisje ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:11 schreef arjan1112 het volgende:
is dat die film met dat freddie in dat computerspel verschijnt als die gozer stoned op de bank zit ?
quote:
Die kwamen zeker uit Almere?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:21 schreef arjan1112 het volgende:
dat met dat computerspel was uit freddie's dead... uit '91.. toen was het hele dorp dood... kwamen er 3 probleem jongeren uit de stad en wilde die op die manier wegkomen daar..
Wie zijn dat? Lijkt een beetje op Sparks alleen mis ik de snor. Die onderste lijkt wel op de acteur uit Wishmaster.quote:
Dat is wel eng man. The Dentist was ook een goeie horror.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:31 schreef sp3c het volgende:
geen tandartsen in mijn videogames
met hun fucking naalden ... never gonna happen
Die koeieschele MC Maiker Dzjieeee en DJ Svenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Lijkt een beetje op Sparks alleen mis ik de snor. Die onderste lijkt wel op de acteur uit Wishmaster.
Oh ja! Natuurlijk. Hij lijkt er echt op(in mijn gedachten tenminste, misschien wel helemaal niet).quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Die koeieschele MC Maiker Dzjieeee en DJ Sven. Topshow.
Nerdje ben je. Ik heb nog nooit een spelletje gespeeld op mijn telefoon. Op dat kleine schermpje vind ik drie keer niks.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:38 schreef sp3c het volgende:
ik speel al die shit op mijn telefoon tegenwoordig via ScummVM
prachtig leven heb ik nu
Ik ga nu gewoon dit 'afmaken' quests en zo en dan stop ik weer tot de nieuwe uitbreiding komt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef sp3c het volgende:
je moet ook gewoon ophouden met WoW want anders heb je geen zin meer als de nieuwe uitbreiding er is en dan ga ik ook weer spelen
Danny Dyerquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
Danny Dyer is nu ineens een militair op RTL7.
Gaat weer helemaal nergens over.
schaatsende vrouwen zijn absoluut sexyquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
Nee hoor en schaatsen is ook helemaal niet sexy, zeker niet als ik op mijn reet ga
In zo'n dikke wintersportbroekquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
schaatsende vrouwen zijn absoluut sexy
de manier waarop je beweegt legt de nadruk op je kont!
waar verhaal, goed verhaal
Ik schaats gewoon als een bikkel in een spijkerbroek joh. Ik heb niet eens een wintersportbroek.quote:
Ik had deze gevonden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waar heb je die foto van mij gevonden?
Ah lekker stinkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had deze gevonden.
NWS / Man wast zich al zestig jaar niet
Broek uit?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef arjan1112 het volgende:
tv staat uit, straks komt er een programma over ladyboys
Alweer?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef arjan1112 het volgende:
tv staat uit, straks komt er een programma over ladyboys
^watquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
Vrouw had een uitkering, bonuskaartgegevens werden opgevraagd, ze kocht teveel dure dingen, geen recht op uitkering.
Is dit echt gebeurd of was het een voorbeeld?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
Vrouw had een uitkering, bonuskaartgegevens werden opgevraagd, ze kocht teveel dure dingen, geen recht op uitkering.
Volgens Alexander was het echt gebeurd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit echt gebeurd of was het een voorbeeld?
Al die biefstukjes kon ze niet betalen van haar uitkering.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:04 schreef hugecooll het volgende:
Of gaf ze zeg maar steevast veel meer dan haar uitkering uit?
Alexander P?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens Alexander was het echt gebeurd.
Ah zjuust, dan heb je dus nog ergens inkomsten en behoort de samenleving jouw extraatjes niet te betalenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Al die biefstukjes kon ze niet betalen van haar uitkering.
Niets eigenlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:08 schreef hugecooll het volgende:
Waar zitten jullie eik naar te kijken?
Als jij lekker duur boodschappen wilt doen bij de AH van je uitkering moet je dat toch zelf weten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah zjuust, dan heb je dus nog ergens inkomsten en behoort de samenleving jouw extraatjes niet te betalen
Goede zaak
Moet wel uitkomen met je uitkeringquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij lekker duur boodschappen wilt doen bij de AH van je uitkering moet je dat toch zelf weten?
Ja ok maar dat is haar zaak dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet wel uitkomen met je uitkering
Vieze hippie's zijn dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef arjan1112 het volgende:
pfffff.. occupy dat zijn echt van die vreemde mensen.. nou moet ie niet doen alsof dat iets heel groots is ofzo
Dus zat ze in de schuldsanering ofzo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Al die biefstukjes kon ze niet betalen van haar uitkering.
Bijstand dacht ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus zat ze in de schuldsanering ofzo?
SBS6 wat je kijkt? Of welke zender was dat ook alweer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef arjan1112 het volgende:
Geen bier , das minder. verder is het wel leuk ..
Nooit van Mussolini gehoord?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
duitsland heeft een nazi en communisten trauma spanje een dictatuur trauma.. net zoiets..
hm.. snap alleen italie niet dan... mja die zijn gewoon getikt
En dan toch nog typen, knap van jequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben alvast zelf op de grond gaan liggen.
Ze smaken een beetje naar oud papier.quote:
Zoals de meeste Fok!kers, met hun manboobs.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
OK ook raar lijkt me, heb je een pik en tieten...
Bruin is ook een poepkleur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben alvast zelf op de grond gaan liggen.
Misschien gebruiken ze ook wel oud papier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze smaken een beetje naar oud papier.
Dat denken ze in Katwijk, ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef arjan1112 het volgende:
Ze doen dit echt nooit met Nederlanders. in engeland is zoiets toch meer geaccepteerd ofzo, hier denkt iedereen dat het allemaal pedo's zijn...
Nee juist nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ok maar dat is haar zaak dan.
Van die oude kranten uit de kattenbak ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien gebruiken ze ook wel oud papier.
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van die oude kranten uit de kattenbak ofzo
Ik werkte niet op vrijdag dus eigenlijk is dat wel een beetje hetzelfde gebleven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
Toen je nog werk had, moest je dat ook nog doen he, nog erger.
Is dat vies? Klinkt kei lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:11 schreef Karina het volgende:
Ferrero Rocher met kokosper ongeluk in mijn mond gestopt. Gadverdamme.
Ik vind kokos zo ontzettend vies. Mijn moeder had me met de kerst een doos met verschillende smaken gegeven, dus ik pak er eentje en ik denk, lekker, witte chocolade (was een beetje donker in de keuken), stop hem in mijn mond, is het kokosquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat vies? Klinkt kei lekkernom nom
sowieso niet goed voor de lijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:11 schreef Karina het volgende:
Ferrero Rocher met kokosper ongeluk in mijn mond gestopt. Gadverdamme.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind kokos zo ontzettend vies. Mijn moeder had me met de kerst een doos met verschillende smaken gegeven, dus ik pak er eentje en ik denk, lekker, witte chocolade (was een beetje donker in de keuken), stop hem in mijn mond, is het kokos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |