Ook voor dat soort programma's is gewoon een budget beschikbaar. Volgens google zijn er genoeg castingbureaus. Ik heb niet het idee dat alle omroepen op zwart zaad zitten...quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:32 schreef Geejjeej het volgende:
Het gaat om een kinderdramaserie dus je moet het vooral doen als je het leuk vindt en niet om er financieel beter van te worden
Heeftie gedaan, ik heb erop gereageerd. Maar hij is blijkbaar van de aardbodem verdwenen...quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Probeer het naaktkatten topic maar, anders wil ik wel even een balletje voor me opgooien op mijn FB, ik ken echt heel veel mensen met sphynxen, ik heb zelf alleen naakthonden.
Stuur mij ff je email heb er 3 en heb zkkr intressequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:25 schreef Geejjeej het volgende:
Hallo geïnteresseerde,
Voor een nieuwe dramaserie (voor kinderen) ben ik op zoek naar een Sphynx - Naaktkat. Hij of zij gaat een leuk rolletje spelen tijdens één van onze opnames! Zelf ben ik totaal niet thuis in de wereld van de Sphynx, vandaar dat ik via dit forum probeer om met mensen in contact te komen die het leuk zouden vinden om mee te werken.
Het gaat om een draaidag in Hilversum en deze zal (waarschijnlijk) plaatsvinden ergens half februari.
Dus heb je een lieve/mooie/knappe/leuke Sphynx? En lijkt het je leuk om een keer mee te werken aan een televisieserie? Laat het me dan weten![]()
Groeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |