Had je de lapo maar moeten pakken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Jammer, dacht eerder een TT met iets van 200 jaar KL
Daar heb je nog 356 dagen voorquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Jammer, dacht eerder een TT met iets van 200 jaar KL
Even serieus, misschien dat iemand van de KM mij dat vertellen kan. Ik en nog een aantal mensen die ik ken hebben het meestal over Willemsoord terwijl het gros het altijd over de Nieuwe Haven heeft terwijl er toch echt een bord "Willemsoord" bij de poort hangt.quote:
De kazerne heet officieel Willemsoord, het wordt altijd de Nieuwe Haven genoemd en hij ligt aan Het Nieuwe Diepquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even serieus, misschien dat iemand van de KM mij dat vertellen kan. Ik en nog een aantal mensen die ik ken hebben het meestal over Willemsoord terwijl het gros het altijd over de Nieuwe Haven heeft terwijl er toch echt een bord "Willemsoord" bij de poort hangt.
Is Willemsoord een onderdeel van de haven?
(De oude Rijkswerf ff buiten beschouwing latend).
En dan heb je ook nog de oude rijkswerf Willemsoord...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De kazerne heet officieel Willemsoord, het wordt altijd de Nieuwe Haven genoemd en hij ligt aan Het Nieuwe Diep
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:44 schreef AchJa het volgende:
Ik weet niet of deze link ooit is langs gekomen hier, maar kwam hem net weer eens tegen, ik kende hem al langer.
[ afbeelding ]
Ghosts of War
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de oude rijkswerf Willemsoord...
En wat is de oude haven dan? Want die moet er zijn met een nieuwe haven...![]()
Wat een held is het toch ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:36 schreef AchJa het volgende:
Yup, had Rave al een topic aan gewijd.
DEF / Landmacht worstelt met beeldvorming.
Meer koffie?quote:
"Oranje boven!!"quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Riep die ouwe te brullen bij die parade vanmiddag.
Enne wat bedoelde hij daar precies mee?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Riep die ouwe te brullen bij die parade vanmiddag.
"Oranje Boven!"quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Enne wat bedoelde hij daar precies mee?
Lichtjaren zijn gebruikt voor afstand, niet tijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:08 schreef Ponjaard het volgende:
Lichtjaren te laat met mijn antwoord, maar er is ook nog de marinekazerne in Vlissingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |