abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135307690
Ik ben sinds dinsdag een kilo aangekomen :o ondanks netjes eten en stiekem zelfs iets te weinig.. Zou het niet kunnen dat dat allemaal spieren zijn? + wellicht wat poepgewicht :+

Succes met solliciteren clumsy!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135307716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:16 schreef friekin_ het volgende:
Bij mij staat focus op eten even op een laag pitje, ik heb gisteren de hele dag aan het sterfbed van mijn oma gezeten. Brabants, dus er waren worstenbroodjes. De komende dagen moet ik uitvaart regelen en alles wat erbij komt, dus ik zit tot over mijn oren in rouw, tentamens, adviesrapport opstellen, hertentamen en een verhuizing naar een andere stad.

Fruit wordt even mijn beste vriend. :{
;( Veel sterkte!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135307811
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ben sinds dinsdag een kilo aangekomen :o ondanks netjes eten en stiekem zelfs iets te weinig.. Zou het niet kunnen dat dat allemaal spieren zijn? + wellicht wat poepgewicht :+

Of gewoon vocht.
pi_135307866
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:18 schreef PluisigNijntje het volgende:

Ik had dat maandag en toen werd ik ongesteld :(
pi_135307874
Sterkte Friekin!
Spoilers!
pi_135307890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ongesteld zijn = zwaarder zijn, heb ik ook altijd :')

En sterkte friekin_!
pi_135307894
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of gewoon vocht.
Ja dat kan ook nog.. maar ik ben nergens dikker/opgeblazen oid. Eerder slanker.
Ach we zien wel, als de weegschaal de komende weken omhoog blijft gaan terwijl ik netjes eet, geloof ik wel dat het spieren zijn.

Zal ook eens vragen of ze mijn vetpercentage willen meten, daar ben ik wel benieuwd naar. Maar dan moet ik, mezelf kennende, wel oppassen dat dat percentage omlaag krijgen niet mijn enige doel wordt maar dat ik ook van het sporten geniet :)
pi_135307950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik slik alweer een paar maanden de pil door :@

Sterkte friekin_!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:42:42 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135308343
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat zo snel al gebeurt. Maar wie weet.
Ik vraag gewoon ook over een paar weken een extra meting bij de sportschool waar ook vetpercentage en spiermassa worden gemeten.

En misschien ga ik er toch maar bij hardlopen :P
Niet doen :)

Ik ben zelf ook een beetje daarvan, maar rust is echt echt echt belangrijk.

En die extra meting zegt ook geen hoer. Was 3 weken terug half in paniek. Zo in ene 4kg erbij. Ik rennen naar de sportschool, meting doen, in ene 31% vet ipv 28. Ik nog meer in paniek. Fysio zei dat ik normaal moest doen want die zooi is niet echt betrouwbaar allemaal. En de week erop nog eens moest meten. En gewoon mijn rust moest houden en niet debiel naar de sportschool gaan. 5 dagen later de weegschaal -5kg ( :') ! ) en vet % was ook weer normaal :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135308404
Succes clumsy!
Kwak
pi_135308516
Hier is de weegschaal ook binnen. Al even opgestaan maar had natuurlijk al gegeten en gedronken. Dus geen goede meting. Maar ik woog 114.4, en ik gokte toch echt wel de 115 aangetikt te hebben. Maar al met al werk aan de winkel.. En morgenochtend de beginmeting!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135308790
Dat is het zwaarste moment, joycie, voor het eerst op de weegschaal staan. Vanaf nu wordt het alleen maar beter!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_135308829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:16 schreef friekin_ het volgende:
Bij mij staat focus op eten even op een laag pitje, ik heb gisteren de hele dag aan het sterfbed van mijn oma gezeten. Brabants, dus er waren worstenbroodjes. De komende dagen moet ik uitvaart regelen en alles wat erbij komt, dus ik zit tot over mijn oren in rouw, tentamens, adviesrapport opstellen, hertentamen en een verhuizing naar een andere stad.

Fruit wordt even mijn beste vriend. :{
Sterkte :*
pi_135309152
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:28 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Sterkte friekin_!
Het was een doorbraakbloeding omdat ik hem al 4 maanden doorslikte :@ :')

quote:
17s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ongesteld zijn = zwaarder zijn, heb ik ook altijd :')

En sterkte friekin_!
Ja superirritant :')
pi_135309388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is het zwaarste moment, joycie, voor het eerst op de weegschaal staan. Vanaf nu wordt het alleen maar beter!
Weet je, eigenlijk viel het wel mee. Maar dat komt misschien omdat ik al lekker in de flow zit. Ik eet nu misschien iets te weinig, maar heb nog niet gesnaaid. Heb bewuste keuzes gemaakt om bepaalde dingen wel of niet te eten.

Ik zit er positief in, en dat is fijn :)
pi_135309424
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Weet je, eigenlijk viel het wel mee. Maar dat komt misschien omdat ik al lekker in de flow zit. Ik eet nu misschien iets te weinig, maar heb nog niet gesnaaid. Heb bewuste keuzes gemaakt om bepaalde dingen wel of niet te eten.

Ik zit er positief in, en dat is fijn :)
Fijn dat je zo lekker bezig bent. Er staat je ook een fantastische mijlpaal te wachten!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 10 januari 2014 @ 11:22:11 #217
5428 crew  miss_sly
pi_135309563
Sterkte friekin!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 10 januari 2014 @ 11:25:37 #218
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_135309668
Sterkte Frieking!

Joyce, de 1e stap heb je gezet! Fijn dat je er zo positief inzit. :)
A grand adventure has begun.
pi_135310028
Dank jullie wel. Vooralsnog goed ontbeten, maar vandaag is verder een puinhoop. tot snel en succes allemaal de komende weken!
pi_135310109
Sterkte Friekin!
Kwak
  vrijdag 10 januari 2014 @ 11:39:00 #221
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135310142
Sterkte Friekin!
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:28 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Sterkte friekin_!
Niks om :@ voor te zeggen hoor. Mijn huisarts adviseerde dat zelfs altijd gewoon, omdat die bloeding die je wel hebt, helemaal niet nodig is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, brakke nacht gehad. Ik werd gestalkt door een zwangere walaby :')

Maar ik blijf sterk vandaag. Ik ben mezelf nu aan het overhalen om op de weegschaal te gaan staan voor het eerst in 7 weken.
Een zwangere Walaby? *probeert zich voor te stellen wat voor geluid zo'n beest dan maakt...*

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Lijstjestijd.. Op en aanmerkingen zijn welkom hoor!

O: Havermout (300 gr. Amandelmelk, 60 gr. Havermout, kaneel)
T: stuk pintpaprika.
L: Omelet van 2-3 eieren en 200 gr groente.
T: handje amandelen
T: komkommer, tomaat, wat tonijn, ui en een lik friteslijn.
D: ongeveer 500 gr. Roerbakgroente met kipfiletblokjes en een beetje woksaus.
T: Warm appeltje met een cappuccino (ongeveer 100 ml soyamelk)
Een pintpaprika? Klinkt lekker :Y) Verder een prima lijstje!

Hier ook maar even een lijstje:
O: 2 volkoren kapjes. 1 kipfilet, 1 paardenrookvlees. 250 ml lv yoghurt, de laatste twee eetlepels kersenprut.
T: Pakje crackertjes.
T2: Restje geraspte wortel met appel en een pietsiebeetje slasaus van gisteravond.

L: 4 volkoren. 2 kipfilet, 2 30+kaas, sla en komkommer.
T: Appel.
Vroege D: Tomatensoepje, zuurkoolstamp met rookworst of macaroni ofzo. Het moet niet te lang duren, want ga alweer vroeg paardrijden en dan moet ik dus echt om vijf uur ofzo al eten, wil ik om acht uur lekker op een paard kunnen zitten zonder kotsmisselijk te worden. Hoe doen jullie dat met eten voor het sporten?
S: Uur paardrijden incl. alles wat daarbij hoort.
T: Ranja of thee na het rijden. Heb nooit honger na het sporten, maar ga morgenvroeg weer en morgenavond weer, dus misschien dat ik een banaan met wat yoghurt ofzo neem.

Comments?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 11:42:29 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135310257
Qua eten voor het sporten: vooral niet te vet en ver van te voren. Bij paardrijden 's avonds at ik liever mijn "echte" eten erna en vooraf een broodje oid. Want hobbelen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 10 januari 2014 @ 11:43:22 #223
5428 crew  miss_sly
pi_135310282
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet doen :)

Ik ben zelf ook een beetje daarvan, maar rust is echt echt echt belangrijk.

En die extra meting zegt ook geen hoer. Was 3 weken terug half in paniek. Zo in ene 4kg erbij. Ik rennen naar de sportschool, meting doen, in ene 31% vet ipv 28. Ik nog meer in paniek. Fysio zei dat ik normaal moest doen want die zooi is niet echt betrouwbaar allemaal. En de week erop nog eens moest meten. En gewoon mijn rust moest houden en niet debiel naar de sportschool gaan. 5 dagen later de weegschaal -5kg ( :') ! ) en vet % was ook weer normaal :')
Ik kom in tijdnood :P
Ik wil eigenlijk wel hardlopen ook, ik wil het kunnen, minstens de 5 km van Evy! Maar ja, met al dat fietsen en sporten wordt het wel wat lastig. En even een half uurtje 's avonds als S in bed ligt en we toch maar wat op de bank hangen...

Maar je hebt ook wel gelijk. Rust is belangrijk en het lichaam geen exacte wetenschap.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135310291
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef Tink89 het volgende:
Sterkte Friekin!

[..]

Niks om :@ voor te zeggen hoor. Mijn huisarts adviseerde dat zelfs altijd gewoon, omdat die bloeding die je wel hebt, helemaal niet nodig is.

[..]

Een zwangere Walaby? *probeert zich voor te stellen wat voor geluid zo'n beest dan maakt...*

[..]

Een pintpaprika? Klinkt lekker :Y) Verder een prima lijstje!

Hier ook maar even een lijstje:
O: 2 volkoren kapjes. 1 kipfilet, 1 paardenrookvlees. 250 ml lv yoghurt, de laatste twee eetlepels kersenprut.
T: Pakje crackertjes.
T2: Restje geraspte wortel met appel en een pietsiebeetje slasaus van gisteravond.

L: 4 volkoren. 2 kipfilet, 2 30+kaas, sla en komkommer.
T: Appel.
Vroege D: Tomatensoepje, zuurkoolstamp met rookworst of macaroni ofzo. Het moet niet te lang duren, want ga alweer vroeg paardrijden en dan moet ik dus echt om vijf uur ofzo al eten, wil ik om acht uur lekker op een paard kunnen zitten zonder kotsmisselijk te worden. Hoe doen jullie dat met eten voor het sporten?
S: Uur paardrijden incl. alles wat daarbij hoort.
T: Ranja of thee na het rijden. Heb nooit honger na het sporten, maar ga morgenvroeg weer en morgenavond weer, dus misschien dat ik een banaan met wat yoghurt ofzo neem.

Comments?
Was lekker joh die pintpaprika! ;)

Ik doe het meestal zo plannen dat ik eerst sport en dan de avond maaltijd eet. Maar dat is geen optie als je pas op acht uit gaat paardrijden.

Dan zou ik gewoon zorgen dat je op die dagen wat lichts eet als avondmaaltijd (dus inderdaad een soepje of salade e.d.) en dan eventueel over de dag gezien wat meer..
pi_135310293
Warme appel met walnoten en kaneel was opzich goed te doen, maar denk niet dat ik het nog eens zal maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')