Moet die wel de oude Evy van 2006 gebruiken. In het nieuwe zit het niet. Bij de eerste keer 5 minuten is dat geloof ik. Krijg je 127 x achter elkaar Jealousy.... Jealousy..... Jealousy (etc.).quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zocht ikEven iemand alvast waarschuwen die nu met Evy gaat lopen
de drop heeft niets met de dikte van de zool te maken he!quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmm het plaatje op internet lijkt meer op een sprintschoen, die eronder lijkt me veel meer drop te hebben.
Heel herkenbaar! Eigenlijk zou ik vanavond gaan lopen maar door de liespijn moet ik me inhouden... maargoed, zoals hier al een paar keer is gepost: 1 stap achteruit is 2 stappen vooruitquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
...
Ik baal een beetje, snap wel dat het beter is. maar ik wil weer rennen
Nope, was op mijn werk. Het gaat al wel beter, wel erg gevoelig nog, maar ik loop weer redelijk normaal. Hopelijk morgen over, wil dan eigenlijk weer een rondje..quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Kut gogoGelijk gekoeld? Hopelijk valt het mee.
Gogoquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben over een stoeprandje gestruikeld en nu doet mijn enkel pijn. Shitzooi..
Hier ook altijd. "Moet jij niet lopen vandaag??quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Vriend schopt me nog net niet de deur uit hierik wéét dat ik me fijner voel na het hardlopen.
Ik ga me omkleden. Nu.
Jammer van Egmond, maar mooi dat de schade meevalt. Waar heb je eigenlijk last van?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:33 schreef kepler het volgende:
Blessure valt gelukkig mee, maar kan ws pas eind volgende week weer beginnen met trainen. Eerste twee weken van de marathon training dus gemist, maar het had erger gekund!
Egmond moet ik dus helaas laten schieten...
Verrekte hamstring, mijn eerste spierblessure bij hardlopen (en gelukkig pas mn tweede ernstige blessure)quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat veel nieuwe namen! Wat goed ! Welkom allemaal
[..]
Jammer van Egmond, maar mooi dat de schade meevalt. Waar heb je eigenlijk last van?
hop hop hop, Kangaroo juice is the new whey!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef Quoi het volgende:
Ik geloop dat iets hoppigs wel gaat helpen
Ja hè daar heb ik nog wel een pak van in de koelkast staan, nu je het zegt!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hop hop hop, Kangaroo juice is the new whey!!
Same, had nog ijdele hoop maar als ik nu nog geen kilometer normaal kan wandelen naar de supermarkt ...quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:33 schreef kepler het volgende:
Egmond moet ik dus helaas laten schieten...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè daar heb ik nog wel een pak van in de koelkast staan, nu je het zegt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |