Wat heeft die e-sigaret voor nut als je toch gewoon op de normale manier door blijft roken? Volgens mij is het de bedoeling dat het normale sigaretten vervangt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:48 schreef arjan1112 het volgende:
Ja daarom heb ik die e-sigaret nu erbij
rook al wat minder normaal
Zag het laatst in de trein inderdaad, was wel raar om iemand te zien roken in de trein.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:54 schreef arjan1112 het volgende:
ja, begint al te komen.
sommige mensen gebruiken die op plekken waar je niet 'normaal' mag roken
Ja het was laatst toch sowieso bekend geworden dat het een stuk schadelijker blijkt te zijn dan men dacht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om VVD-wethouder te worden moeten je hersenen dan ook al wel flink door de cannabis aangetast zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:58 schreef betyar het volgende:
NWS / VVD-wethouder is spil in grote wietplantage
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:27 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws voor je...dit is voor dit jaar mijn laatste bijdrage op Fok...teveel meer van het zelfde qua mensen en kwaliteit van de inhoud.
Ik wil best zwaaien rihting EricSD met een duraluminium honkbalhnuppel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Om VVD-wethouder te worden moeten je hersenen dan ook al wel flink door de cannabis aangetast zijn.
Welke PM?quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wil best zwaaien rihting EricSD met een duraluminium honkbalhnuppel.
Hij heeft het begrip FOK! en/of de extensie ervan niet begrepen. Wellicht zijn er andere wegen.
----
Zie je PM graag tegemoed (flapdrol).
quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:16 schreef remlof het volgende:
Ik ben helemaal niet extreem links
Maar ik ga nu wel naar bed, GalacticaDat was natuurlijk wel te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen op deze donkere morgen.
Zo boos op de vroege ochtend, dat kan niet goed zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:08 schreef Drugshond het volgende:
End trans.....hier heb ik geen TR voor nodig. Dit gaat voor de schermen.
Tel er 3 dagen wachtrij.. case voorbereiding . En off we go.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo boos op de vroege ochtend, dat kan niet goed zijn.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:16 schreef remlof het volgende:
Ik ben helemaal niet extreem links
Maar ik ga nu wel naar bed, GalacticaKatee SackhoffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Wat heeft Erik je aangedaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:02 schreef Drugshond het volgende:
Deze zogenaamde pallet verschuiver gaat nu ook dingen schuiven. Maar nu op het persoonlijke vlak.
Febo Mod versus ex-Mod.
Heb eigenlijk wel zin in een Koos-(achtige)-ban. Minstens.
Nee, als je tegen een vlaktaks van 15% bent wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef Kingstown het volgende:
Met dank aan Remlof is het me gelukt me te registreren, alhoewel ik nog steeds geen mail ontvang.Nog 1 speler und es geht los....ben benieuwd!
Overigens heb ik sinds 1988 niet meer gestemd, maakt dat me automatisch ook extreem-links?
Waar?quote:
Ik wacht tot erik kom opdagen. Volgens mij staat Drugshond al met bandana en alles klaar om gehakt van hem te maken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar?
Ik wacht al de hele ochtend met een bak popcorn op mijn schoot.
Mmmhh, zal even kijken wat er mis gaat. Waarom je geen mail krijgt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef Kingstown het volgende:
Met dank aan Remlof is het me gelukt me te registreren, alhoewel ik nog steeds geen mail ontvang.Nog 1 speler und es geht los....ben benieuwd!
Overigens heb ik sinds 1988 niet meer gestemd, maakt dat me automatisch ook extreem-links?
Waarschijnlijk wordt het gewoon als spam gevlagdquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mmmhh, zal even kijken wat er mis gaat. Waarom je geen mail krijgt.
Denk het. Maar ik zie dat jij je e-mailadres even uitgeleend hebt voor de activatie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het gewoon als spam gevlagd
Yep, leek me de snelste manier om 'm aan boord te krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Denk het. Maar ik zie dat jij je e-mailadres even uitgeleend hebt voor de activatie.
Dat zal allemaal wel loslopen met 156 unieke bezoekers in 9 dagen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:11 schreef Webschip het volgende:
Straks wordt Appel misschien nog bedrijfsgoddelijk met dat spel.
Dan zijn er toch nog een hoop lurkersquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel loslopen met 156 unieke bezoekers in 9 dagen.
En dan zijn de hits op de plaatjes in de SC uiteraard niet meegerekend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zijn er toch nog een hoop lurkers
Tuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar in GAM lijkt me niks, zou een apart webDiplomacy topic in POL kunnen, du_ke, Hexa?
Gaat ook wel hard. Denk dat ik op zeker drie apparaten en meerdere ip adressen in heb gelogd daar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zijn er toch nog een hoop lurkers
quote:
Thnx! Kun je de mailadressen zien die ik heb gebruikt of moet ik je die even DM-en?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mmmhh, zal even kijken wat er mis gaat. Waarom je geen mail krijgt.
Die kan ik zien. Ze zijn gebounced omdat de server zou zijn geblocked, maar er worden nog wel meer adressen gebruikt van jouw provider, dus lijkt mij een foutje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Thnx! Kun je de mailadressen zien die ik heb gebruikt of moet ik je die even DM-en?
Als het puur een kwestie van registreren is en verder niets, laat het dan maar voor wat het is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die kan ik zien. Ze zijn gebounced omdat de server zou zijn geblocked, maar er worden nog wel meer adressen gebruikt van jouw provider, dus lijkt mij een foutje.
Verder worden er geen mails verstuurd, maar ik kan het adres aanpassen als je wil.
Nee, het is een open source pakketje. Ik heb het alleen geinstalleerd op mijn eigen server om zo met de POL SC niet tussen een miljard mensen over de wereld te zitten op de originele locatie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het puur een kwestie van registreren is en verder niets, laat het dan maar voor wat het is.
Heb jij dit allemaal zelf opgezet en gemaakt?
Ben enorm nieuwsgierig naar hoe i-net dip werkt en zal als Remlof een apart topic heeft gemaakt wel wat extra info posten.
Nu weet je ons IP en wachtwoord, scheize.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het is een open source pakketje. Ik heb het alleen geinstalleerd op mijn eigen server om zo met de POL SC niet tussen een miljard mensen over de wereld te zitten op de originele locatie.
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Verplicht zo'n perkamenten wang vol poeder zoenen. Brr.
Dat is wat anders. Maar verplicht een zoen geven gaat er bij mij gewoon niet in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb geen ervaring met kinderen hebben, maar ik zou ze wel aansporen om niet al te overdreven te reageren als oma kusje wil geven.
Overdreven in welke zin? Tegenspartelen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb geen ervaring met kinderen hebben, maar ik zou ze wel aansporen om niet al te overdreven te reageren als oma kusje wil geven.
Met tegenspartelen ben je al weer een stap te ver volgens mij. Dan is er namelijk al sprake van enige dwang van de andere partij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Overdreven in welke zin? Tegenspartelen?
Ik vond het vroeger walgelijk, ik wilde het helemaal niet maar ik kreeg geen keus. Dat zou ik zelf niet met een kind doen.
Ja, dat lijkt mij ook. Zowel kind als oma moeten gewoon weten dat het kind zelf kiest wat het wil hierin.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Met tegenspartelen ben je al weer een stap te ver volgens mij. Dan is er namelijk al sprake van enige dwang van de andere partij.
Volgens mij is het sowieso lastig te verplichten als ze het écht niet willen, kinderen kennende.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Maar verplicht een zoen geven gaat er bij mij gewoon niet in.
Precies, bij ons wordt er standaard wel uitgegaan van een kus maar als hij zich afwendt of iets dergelijks gaan we niet verder met dit op te dringen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Zowel kind als oma moeten gewoon weten dat het kind zelf kiest wat het wil hierin.
Ja maar als een kind tegenspartelt is het een vreemde oma die dan nog doorgaat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Overdreven in welke zin? Tegenspartelen?
Ik vond het vroeger walgelijk, ik wilde het helemaal niet maar ik kreeg geen keus. Dat zou ik zelf niet met een kind doen.
Jouw kinderen krijgen dan ook al een pipa bij hun vierde verjaardag.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:18 schreef waht het volgende:
[..]
Jouw kinderen krijgen dan ook al een pipa bij hun vierde verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |