Want?quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke shirtverkoop incoming
Dat was echt een kutnummer, en de opvolger (met volgens mij exact dezelfde lyrics alleen andere nummers (6 t/m 10)) was zonodig nog kutterquote:
Het aantrekken van spelers uit China/Japan zorgt voor veel verkoop van merchandising in die landen (zie Honda IRL bij AC Milan)quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke shirtverkoop incoming
Ik snap hem pas nav deze post haha, geniaalquote:
Godver het kwartje valt hier nu pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap hem pas nav deze post haha, geniaal
David Connolly is dat die ouwe bok die bij Feyenoord heeft gespeeld?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn selectie nu, paar oude bazen gehaald. Moet nog wel een aantal spelers dumpen, maar niemand wil ze hehe
Nee hoor, 3e seizoen eruit met Ajax in de 1e knock-out ronde.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef nickhguitar het volgende:
Lees je overal dat FM zo überrealistisch spel is, wint 95% van de mensen die het spelen binnen 3 seizoenen de Cl met Ajax of PSV
Misschien willen ze je daarom niet meer? Akkoord zijn en toch afblazen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:01 schreef Akilla het volgende:
En dat terwijl 1,5 seizoen geleden ik alleen nog maar op accepteren hoefde te drukken voor feyenoord, maar ik mij toch nog bedacht en met excelsior verder ging
haha ja wie weetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef ambiance het volgende:
[..]
Misschien willen ze je daarom niet meer? Akkoord zijn en toch afblazen!
Bij mij zou je nooit meer welkom zijn![]()
Talenten huren. Jaar daarna eigen jeugd laten doorstromen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef nickhguitar het volgende:
Hm., zit met een probleempje bij m'n PSV Carriere! Ola John gratis kunnen oppikken en een seizoen later (8 mil waard) wil hij graag weg. Ik dacht ik vraag gewoon 18 mil, dat schrikt de clubs wel af, maar je raadt het al natuurlijk; Atletico legt zonder blikken of blozen 18 mil af.
Nu heb ik nog maar 3 of 4 spelers voor zowel de links- als rechtsbuiten, terwijl 2 van die spelers ook nog spits of CAM zijn. Hebben jullie nog suggesties? Budget zal zo'n 20 mil zijn.
Zit nu in 2019 met Ajax, 2 seizoenen op rij gestrand in de halve finale van de UEFA Cup.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef nickhguitar het volgende:
Lees je overal dat FM zo überrealistisch spel is, wint 95% van de mensen die het spelen binnen 3 seizoenen de Cl met Ajax of PSV
Edit: Iemand trouwens nog leuke spelers voor PSV in het 2de of 3de seizoen? Heb net die franse jonge verdediger binnengehaald voor 15 mil (ben de naam even kwijt ..)
Ja was al aan het kijken maar kan niemand vindenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Talenten huren. Jaar daarna eigen jeugd laten doorstromen.
Topclubs afzoeken, Barca, ManUtd, City, Madrid etc...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja was al aan het kijken maar kan niemand vinden
Tsja Ajax is nu eenmaal niet zo moeilijk.. Ik had de CL al te pakken in het 2e seizoen en toen stonden er welgeteld 3 aankopen in de basis... Ajax is europees altijd "overrated" en daarnaast is de reputatie binnen 2 seizoenen zo hoog dat je eigenlijk iedereen wel kan halen die nodig is voor een CL overwinning.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zit nu in 2019 met Ajax, 2 seizoenen op rij gestrand in de halve finale van de UEFA Cup.
Je hebt er inderdaad nerds en cheaters tussen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Champions League:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het overzicht nadien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man van het seizoen:![]()
![]()
Mooie resultaten hoor! Jammer van die ene cup die je niet wint.quote:
Is het een eigengemaakte tactiek? Hoe krijg jij je spits zo aan het scoren?![]()
Ik heb hem van een maatje van mij, en daarna kwa spelers instructies aangepast naar m'n spelers. Ik heb het idee dat m'n spits voornamelijk zoveel gescoord heeft omdat er nog zoveel bugs in de ME zitten. Hoevaak hij wel niet te kort terug gekopte ballen heeft opgepikt, of dramatische aannames van verdedigers heeft overgenomen is niet te tellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:36 schreef ambiance het volgende:
[..]
Mooie resultaten hoor! Jammer van die ene cup die je niet wint.
Is het een eigengemaakte tactiek? Hoe krijg jij je spits zo aan het scoren?
En klaar.
![]()
Hazard doet het sinds de tweede helft van het eerste seizoen wel echt goed.Veel meer goals
Lol Man Utd accepteerde een bid op Zaha door PSG, snel ook een bod gedaan. Kan ik niet laten gaan voor 21 miljoen
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:23 schreef Happel het volgende:
[..]
David Connolly is dat die ouwe bok die bij Feyenoord heeft gespeeld?
[ Bericht 35% gewijzigd door ThadCastle op 10-01-2014 17:40:53 ]![]()
Zivkovic heeft een basisplek weten te veroveren hier in seizoen 3. Cornelius na 1 jaar weer verkocht met 11 miljoen winst. Deed het aardig, maar was vaak geblesseerd en echt super was zijn rendement niet. Met 15 uit 19 in de Eredivisie gaat het ook prima
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heeft Zivkovic 15 uit 19?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Zivkovic heeft een basisplek weten te veroveren hier in seizoen 3. Cornelius na 1 jaar weer verkocht met 11 miljoen winst. Deed het aardig, maar was vaak geblesseerd en echt super was zijn rendement niet. Met 15 uit 19 in de Eredivisie gaat het ook primaFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Netjes, kreeg 'ie bij mij niet voor elkaarquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Het scheelt echt veel dat ik Jong Ajax zelf manage. Kan de talenten echt perfect voorbereiden op het grote werk. Bij hem zag ik echt goed dat hij gewoon te goed was voor de JL en hij haalde steeds meer rendement in zijn invalbeurten bij Ajax 1. En toen ging de overstap vrij soepel eigenlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Netjes, kreeg 'ie bij mij niet voor elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In mijn game kan Barca trouwens echt #handelenalsdion
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
In mijn game kan Barca trouwens echt #handelenalsdion
[ afbeelding ]![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vinden jullie het logisch om Klaassen eenzelfde PA te geven als Tielemans heeft?
Dus niet zijn stats aanpassen maar enkel zijn PA, hij zal dus op zijn leeftijd enkel beter worden wanneer hij aan spelen toekomt.. Best realistisch toch?
Alle Ajax-haters niet reageren aub
Ik twijfel om een nieuwe game te beginnen.. Ben een beetje uitgekeken op mijn huidige game
Woohoo!!
Zojuist een 21-jarige carlos fierro gratis binnengehaald met excelsior!!
nu maar hopen dat ik in de champions league terecht kom..PSN: Metal_Akilla![]()
Oh wacht.. ken ik nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef Akilla het volgende:
Woohoo!!
Zojuist een 21-jarige carlos fierro gratis binnengehaald met excelsior!!
nu maar hopen dat ik in de champions league terecht kom..
Is je goudmijn toch
Verder natuurlijk Feyenoord weer leeg getrokken.. blijft echt vrij weinig over, zou me niks verbazen als die gaan degraderen..:(PSN: Metal_Akilla![]()
Was ook een garpjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Akilla het volgende:
Is je goudmijn toch
Verder natuurlijk Feyenoord weer leeg getrokken.. blijft echt vrij weinig over, zou me niks verbazen als die gaan degraderen..:(![]()
Als ik Fierro hier nu zie kan ik me totaal niet inbeelden dat hij bij Excelsior zit in jouw game
Ik zou hem dezelfde PA geven als Siem de Jong.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
Vinden jullie het logisch om Klaassen eenzelfde PA te geven als Tielemans heeft?
Dus niet zijn stats aanpassen maar enkel zijn PA, hij zal dus op zijn leeftijd enkel beter worden wanneer hij aan spelen toekomt.. Best realistisch toch?
Alle Ajax-haters niet reageren aubAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha, ach ik ben 2de geworden afgelopen seizoen..
Ik ben wel blij dat hij er is.. Ik had el hamdaoui(die het wel top doet/deed) maar die gaf vaak in wedstrijden niet thuis..
Zijn regen vervangers is overigens 5 maanden geblesseerd nu
PSN: Metal_Akilla![]()
Misschien wel, al denk ik dat Klaassen wel wat beter kan/gaat wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hem dezelfde PA geven als Siem de Jong.
Op basis van een handjevol wedstrijden? Mwoah. Beetje hypetrain nu.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien wel, al denk ik dat Klaassen wel wat beter kan/gaat wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke Feyenoord is echt heel treurig bezig..
Willen ze een regen talentje van 18 huren van mijHallo, jullie zijn mijn parent club, ik moet zulke gasten van jullie huren..
Is ook weer zo. PA van 150 gegevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van een handjevol wedstrijden? Mwoah. Beetje hypetrain nu.
En wat vind jij als ik de huur van Bojan naar 2 jaar zet? Dan kan je 'm nog altijd naar Barca sturen na een jaar. Nu is het onmogelijk om hem nog een 2e jaar te huren terwijl Ajax wel die optie heeft.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Van PSV overgestapt naar Southampton. Zit zonder assistent manager.. ik zoeken. Kom ik er een tegen genaamd: Mykhaylo Kut
Het is dat zijn statistieken aansluiten bij zijn achternaam: Kut.. anders had ik hem aangetrokken.![]()
Hoe goed is dat dan? Dacht dat die PA altijd op een schaal van 10 ofzo was? Ik snap nooit iets van die verhalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is ook weer zo. PA van 150 gegeven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef MMUFC het volgende:
Van PSV overgestapt naar Southampton. Zit zonder assistent manager.. ik zoeken. Kom ik er een tegen genaamd: Mykhaylo Kut
Het is dat zijn statistieken aansluiten bij zijn achternaam: Kut.. anders had ik hem aangetrokken.
PA gaat tot 200quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe goed is dat dan? Dacht dat die PA altijd op een schaal van 10 ofzo was? Ik snap nooit iets van die verhalen![]()
Siem heeft een CA van 140 en een PA van 150 dus veel beter kan hij niet worden
Ah okquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
PA gaat tot 200![]()
Siem heeft een CA van 140 en een PA van 150 dus veel beter kan hij niet worden![]()
Boskamp als scout aangetrokken. Omdat hij zo'n hardcore Ajacied is![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Piazon heeft een PA van -8, is hetzelfde als Tielemans heeft maar toch haalt hij bij iedereen niveautje Telstar hierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Boskamp als scout aangetrokken. Omdat hij zo'n hardcore Ajacied is![]()
![]()
![]()
Misschien zijn stats iets beter maken dat hij dus ook (zoals in het echt) basisspeler is en ook beter wordt?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als je zijn CA beter maakt dan moet dat wel lukken ja. Ik snap ook niet zo waarom dat soort gasten in alle games floppen. Depay is ook zoiets...je ziet dat hij genoeg talent heeft, maar bij PSV verneuken ze hem steeds zo hard dat het niks kan worden. Maar als hij bij PSV van begin af aan zou spelen dan zou hij in no time top zijn waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Piazon heeft een PA van -8, is hetzelfde als Tielemans heeft maar toch haalt hij bij iedereen niveautje Telstar hier![]()
![]()
Misschien zijn stats iets beter maken dat hij dus ook (zoals in het echt) basisspeler is en ook beter wordt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus misschien zijn CA wat omhoog en PA omlaag?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zijn CA beter maakt dan moet dat wel lukken ja. Ik snap ook niet zo waarom dat soort gasten in alle games floppen. Depay is ook zoiets...je ziet dat hij genoeg talent heeft, maar bij PSV verneuken ze hem steeds zo hard dat het niks kan worden. Maar als hij bij PSV van begin af aan zou spelen dan zou hij in no time top zijn waarschijnlijk.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
PA kan best hetzelfde zijn alleen de CA wat hoger toch? Dat hij al wat verder is in zijn ontwikkeling?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dus misschien zijn CA wat omhoog en PA omlaag?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PA kan best hetzelfde zijn alleen de CA wat hoger toch? Dat hij al wat verder is in zijn ontwikkeling?![]()
Meteen maar v. Rhijn een natuurlijke back gemaakt, weg met die onzin CV dit dat![]()
Labyrat en Traore naar Vitesse.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Welke transfers hebben er nog meer plaatsgevonden tot nu toe?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
http://www.fm-base.co.uk/(...)ates-custom-leagues/quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
Welke transfers hebben er nog meer plaatsgevonden tot nu toe?
Hier passen ze altijd databases aan, kijk maar eens even dion![]()
Ik zoek eigenlijk gewoon een lijst met alle transfers, ik pas namelijk zelf de database aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.fm-base.co.uk/(...)ates-custom-leagues/
Hier passen ze altijd databases aan, kijk maar eens even dion
http://www.transfermarkt.(...)sfers/transfers.htmlquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk gewoon een lijst met alle transfers, ik pas namelijk zelf de database aan![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)sfers/transfers.html
hoe goed kan Bazoer worden volgens die editor eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Meteen maar v. Rhijn een natuurlijke back gemaakt, weg met die onzin CV dit dat![]()
Labyrat en Traore naar Vitesse.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Potentieel van -8.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoe goed kan Bazoer worden volgens die editor eigenlijk?
Europese subtop, misschien nog wisselspeler bij een topclub![]()
Denswil kan beter worden, heeft -9
![]()
Dat snelheid
Waarom wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij volgens mij 1 ster haha. Waarom geen Rusland?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zo, Depay is basisspeler bij PSV
![]()
Kishna spaart blessures alsof het flippo's zijn![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zat toevallig net met editor in zijn profiel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kishna spaart blessures alsof het flippo's zijn![]()
Blessuregevoeligheid: 18 uit 20
Heeft trouwens wel een potentieel van -9![]()
Zou dus in game beter kunnen worden dan Nouri (-8)
Ik dacht dat Bertrand Traore van Vitesse een spits was??Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Winger speelde hij bij Chelsea voorbereiding, maar volgens mij kan hij voorin overalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik dacht dat Bertrand Traore van Vitesse een spits was??![]()
![]()
Nope, echte vleugelspeler. Maar zoals Thad al zei kan hij wel overal neergezet worden. Spits is wel zijn minste plek lijkt me. Bij Vitesse moet hij RW worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik dacht dat Bertrand Traore van Vitesse een spits was??Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke, stond tegen HSV vandaag spits. Najaa ik heb 'm in ieder geval 10 uit 20 gegeven voor spits positiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, echte vleugelspeler. Maar zoals Thad al zei kan hij wel overal neergezet worden. Spits is wel zijn minste plek lijkt me. Bij Vitesse moet hij RW worden.
Ik wil een nieuwe game beginnen maar weet niet met wie.
Eigenlijk met Ajax en dan het met eigen jeugd gaan doen (klinkt heul niet vies).
Of met een topploeg in het buitenland en veel NLse talenten opkopen
Speelde hij als valse negern?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, stond tegen HSV vandaag spits. Najaa ik heb 'm in ieder geval 10 uit 20 gegeven voor spits positieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waardeloze wedstrijd uit tegen Arsenal, maar toch een goed resultaat (1-1). Eto'o was de gouden wissel![]()
![]()
Ik ga met Arsenal spelen
Die spelers van Portsmouth gaan echt hard omhoog nu ze een niveau hoger spelen. Heb nu al spelers die goed voor de Championship zouden zijn
Nkusu Landu is echt een machine.
2-4 winnen tegen de nummer 2 van League 1, komt er zo'n knuppel die Landu neerhaalt, rood en Landu een blessure
Hij had 2 goals, wedstrijd ervoor ook. Zamora is ook als een baas aan het scoren
12de en nog maar 7 punten achter op nummer 1.
Geen vaste blessure
[ Bericht 24% gewijzigd door ThadCastle op 11-01-2014 01:19:55 ]![]()
Wel bijzonder.. Ik ben weg bij PSV en clubs gaan meteen precies de waarde van PSV spelers bieden. Toen ik daar zat was het altijd minder dan de waarde.![]()
1e Seizoen, op weg naar UEFA Cup winst?![]()
Ook de eredivisie gaat de goede kant op:
[ Bericht 23% gewijzigd door Sejt op 11-01-2014 14:34:22 ]I love my mispoken words.![]()
In welk jaar zit je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:11 schreef wieisboos het volgende:
Jammer, was ze liever in de finale tegengekomen maar dit is ook leuk
[ afbeelding ]
Andere halve finale is OM - Man CityWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zivkovic rest van het seizoen out
En nu de return tegen Atletico..moet 5-2 verlies goed zien te maken...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu tegen Bayern. Ga gewoon weer vol op de aanval..werkt goed steeds thuis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tactiek werkt weer
Alleen kut dat ze 2x scoren..kwamen er echt totaal niet aan te pas. Tot 5 minuten voor tijd stonden ze op 2 doelpogingen
Hopelijk kan ik het in München afmaken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met een 7-0 overwinning op Jong PSV ben ik weer kampioen met Jong Ajax. Wel wat moeizamer dan vorig jaar. Nu pas 3 wedstrijden voor het einde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog even zweten nadat die gekke Kadlec het op zijn heupen kreeg, maar we zijn door naar de semi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 op doel 2 goals, hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Nog even zweten nadat die gekke Kadlec het op zijn heupen kreeg, maar we zijn door naar de semi
[ afbeelding ]Vorige screens ook 14 op doel 9 goals.. allemaal volledige uitgespeelde kansen?
![]()
![]()
In de competitie is het steeds heel anders en heb ik tig schoten/kansen nodig per goal. Best vaag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2 op doel 2 goals, hoe krijg je dat voor elkaarVorige screens ook 14 op doel 9 goals.. allemaal volledige uitgespeelde kansen?
Ajax - Atletico 9-3 (6-5 clear cut chances![]()
![]()
)
Ajax - Bayern 4-2 (7-3 clear cut chances)
Bayern - Ajax 3-2 (3-4 clear cut chances)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus een redelijke mazzel factor, want je geeft ook veel clear cuts weg hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de competitie is het steeds heel anders en heb ik tig schoten/kansen nodig per goal. Best vaag.
Ajax - Atletico 9-3 (6-5 clear cut chances![]()
![]()
)
Ajax - Bayern 4-2 (7-3 clear cut chances)
Bayern - Ajax 3-2 (3-4 clear cut chances)![]()
Tegen Atletico wel, maar toen moest ik ook een 5-2 nederlaag wegpoetsen. Tegen Bayern niet echt natuurlijk..in beide wedstrijden gewoon meer open kansen en thuis speelde ik ze helemaal zoek.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dus een redelijke mazzel factor, want je geeft ook veel clear cuts weg haha
Nu deze loting:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Joepie in mn 4e seizoen Ajax ontslagen omdat ik met 3-1 van Barca verlies in de cl..... (nou ja stond ook 9e in de competitie.....).
2 wedstrijden later staan ze gewoon op de 3e plaats die smiechten....
Achja Turkije wil me als bondscoach, wel grappig tussenbaantje.
![]()
![]()
CL finale binnen handbereik..zou wat zijn 2 jaar op rij
Wel aardig lucky..2-0 in clear cut chances. Echt geen kans gehad, maar toch een goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BAM! Weer thuis vol op de aanval, werkt echt te goed
@Thad: 3-2 clear cut chances, maar ik was wel veel beter. Alle Dortmund highlights waren goals.
Iancu 2 goals en 2 assists
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
BAM! Weer thuis vol op de aanval, werkt echt te goed
[ afbeelding ]
@Thad: 3-2 clear cut chances, maar ik was wel veel beter. Alle Dortmund highlights waren goals.
Iancu 2 goals en 2 assists
Dat Fluid werkt bij mij al niet en ik met aanvallend kan ik tegen veel teams niet genoeg controleren dus dan zet ik hem op standaard![]()
![]()
Ja echt belachelijk, maar zolang het werkt vind ik het goed. Finale tegen Barca...moet nog even goed nadenken hoe ik dan wil gaan spelen. Vol op de aanval thuis lukte steeds goed, maar dit is toch een ander verhaalquote:
Finale is weer 20 dagen na mijn laatste competitiewedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Irritant dit..vorige keer kon ik gewoon oefenwedstrijden spelen..nu staat alles op unavailable..
edit: nu kan het wel, na de wedstrijd tegen NEC
[ Bericht 29% gewijzigd door Tim86 op 11-01-2014 21:05:12 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Goede verhuur is dit geweest..gewoon 2e geworden op de topscorerslijst
En dan nog maar 200k waard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iancu, teringzigeuner
Besluit op de dag van de CL finale dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging
edit: DURP
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Daar gaan we dan. Heb besloten om gewoon de succesformule aan te houden en vol op de aanval te gaan knallen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Binnen 20 minuten 0-1 achter en 0-5 in clear cut chances...toch maar wat dingen aanpassen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is dan wel weer mooi..toen ik in mijn vorige game bondscoach van België was kreeg ik steeds commentaar dat ik teveel spelers van mijn eigen Anderlecht had, maar de bondscoach van NL roept er nu net zoveel op van mijn team voor het EK
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos..MOTM was mijn keeper met een 8.9..zegt genoegjammer
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos..MOTM was mijn keeper met een 8.9..zegt genoeg
Andre Villas Boas is mijn opvolger bij PSV.
Die heeft in de winterse transferperiode ff 56m uitgegeven en 39m binnengehaald.
Heeft 3 spelers die onder mij basisspeler en 1 eerste vervanger verkocht.![]()
Deze zomer weer voor 85,8 miljoen aan versterkingen gehaald. Goretzka, Iancu, Berardi en Bartra waren de topaankopen voor mijn Atletico Madrid. Kijken of we de vierde CL zege op rij binnen kunnen harken.![]()
Feyenoord heeft na Maaskant(2016-2019, 2021-2022) nu ook Gert Jan Verbeek terug gehaald naar de club.
Verbeek was ook al een keer teruggekeerd naar AZ en jaren daarvoor al bij SC Heerenveen.
GAE heeft in 2016 Van de Looi(die toen op 6 dagen na 1 jaar in dienst was) ontslagen om hem in november 2021 weer aan te nemen.
Frank de Boer is nu trainer van Roda JC, Phillip Cocu is via Las Palmas en Zenit(o.a. CL winst) bij Benfica terecht gekomen.![]()
Al weer 114 duels ongeslagen over alle competities. Laatste verlies was eind 2014 toen ik uit bij Galatasaray het laatste groepsduel (dat al nergens meer om ging) met 2-0 verloor. Zit nu in september 2016.![]()
Net in 5e ronde FA Cup na 41 minuten 3-1 achter, vlak voor rust 3-2. Halverwege 2e helft 3-3 en in de 90+1e minuut door een penalty benut door Siem de Jong gaat Southampton toch nog door naar 6e ronde.
In de 6e ronde(kwart finale) tref ik Liverpool op Anfield.
In de competitie gaat het wisselend. Zo verloor ik met 1-4 van Cardiff en won ik met 2-0 van Everton. Ik won met 2-1 van Man City om met 3-4 van West Ham te verliezen. Verliezen van Stoke City(2-1) en winnen in Liverpool(2-0). Sta nu 11e. Het gat naar nummer 6 is slechts 5 punten terwijl het gat naar de nummer 13 ook 5 punten is.![]()
Derby County wil me (Portsmouth manager). Maar dat gaat niet gebeuren
En Huddersfield ook hehe
[ Bericht 8% gewijzigd door ThadCastle op 12-01-2014 13:00:30 ]![]()
Nicequote:Op zondag 12 januari 2014 13:32 schreef Sejt het volgende:
We schrijven Mei 2014![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Burnley ookChampionship wil mij hehe. Sta 13de met Portsmouth hopelijk kan ik playoffs nog halen
![]()
Bestaat in 14 de mogelijkheid om zowel een club als land tegelijk te managen. Bij Belgie is een functie vrij gekomen en zou dit graag combineren met Whitehawk (waar ik inmiddels mee in de premier league zit het tweede seizoen. In ons eerste seizoen gelijk 4e geworden en inmiddels Braga in de voorronde CL verslagen. Wel een zware loting; Barca, Dortmund en Olympiakos.)![]()
Ja, dat kan. Al gaat je club soms wel bitchen als je interesse toont in de baan.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef Mike009000 het volgende:
Bestaat in 14 de mogelijkheid om zowel een club als land tegelijk te managen. Bij Belgie is een functie vrij gekomen en zou dit graag combineren met Whitehawk (waar ik inmiddels mee in de premier league zit het tweede seizoen. In ons eerste seizoen gelijk 4e geworden en inmiddels Braga in de voorronde CL verslagen. Wel een zware loting; Barca, Dortmund en Olympiakos.)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu net begonnen aan seizoen 4. Eerste elftal en schaduwteam:
En dan nog een paar talentvolle (bijna allemaal NL) regens die op de deur kloppen. En Kishna die eigenlijk mijn beoogde LW had moeten worden, maar te vaak blessa is. En Duarte die ook handig is om erbij te hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij was het steeds gewoon de traditionele top die het goed deed..en 1x Southampton. Is bij jou wel andersquote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
hehe die dikke pizzabakker is ook al ontslagen
In de competitie:
[ afbeelding ]
Stoke is het Newcastle van dit seizoen, alleen in minder mate
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Afgekeurd?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga opnieuw met Ajax beginnen en het alleen maar met eigen spelers doen.
In ieder geval proberen
Nee ik heb trouwens geen zin
Bizar..de keeper raakt hem toch niet of ben ik nou scheel? Ik kan me van een vorige FM wel herinneren dat hij werd afgekeurdquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:wijfquote:Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga opnieuw met Ajax beginnen en het alleen maar met eigen spelers doen.
In ieder geval proberenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom twijfel ik zo![]()
Misschien te veel gespeeld de laatste tijd![]()
Ergens wil ik graag opnieuw beginnen en dus enkel met jeugdspelers aan de slag maar het lijkt me ook tof om met Man Utd/ Chelsea te gaan spelen en alle NL'se toppers kopen
Gevaarlijke positiequote:
Na je Ajax game meteen met Ajax beginnen lijkt me, ondanks je andere tactiek, niet echt leukquote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom twijfel ik zo![]()
Misschien te veel gespeeld de laatste tijd![]()
Ergens wil ik graag opnieuw beginnen en dus enkel met jeugdspelers aan de slag maar het lijkt me ook tof om met Man Utd/ Chelsea te gaan spelen en alle NL'se toppers kopen
Volgens mij heb je nou al vaak gezegd dat je met Arsenal ging spelen, maar nu is het weer Man Utd of Chelsea?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die scheids zal wel Iancu als hij op zijn flikker krijgt van de scheidsrechtersbaas.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#maveren.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na je Ajax game meteen met Ajax beginnen lijkt me, ondanks je andere tactiek, niet echt leuk
Volgens mij heb je nou al vaak gezegd dat je met Arsenal ging spelen, maar nu is het weer Man Utd of Chelsea?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik was ook met Arsenal begonnen maar heb nog geen dag geskiptquote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na je Ajax game meteen met Ajax beginnen lijkt me, ondanks je andere tactiek, niet echt leuk
Volgens mij heb je nou al vaak gezegd dat je met Arsenal ging spelen, maar nu is het weer Man Utd of Chelsea?
Idd.quote:
Beste spelers uit de fameuze Ajax-opleiding in 8(!) seizoenen tijd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bijna januari. Ik wil Caulker maar Cardiff wil 57 miljoen
Volgend jaar januari:
Bolton en Motherwell willen ook een interview hehe I'm flattered
[ Bericht 25% gewijzigd door ThadCastle op 13-01-2014 01:06:02 ]![]()
![]()
Mick Sheridan, wat een mongool
1-2 verloren, vind ik niet slecht tegen een PL team
[ Bericht 26% gewijzigd door ThadCastle op 13-01-2014 01:37:12 ]![]()
Bij mij in 2016 kan ie het wel:quote:Op maandag 13 januari 2014 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
Bijna januari. Ik wil Caulker maar Cardiff wil 57 miljoen
Volgend jaar januari:
[ afbeelding ]
Bolton en Motherwell willen ook een interview hehe I'm flattered![]()
![]()
![]()
dion, hoe gebruik jij fierro? in welke rol?
Ik heb hem een aantal wedstrijden als poacher en advanced forward gehad(waar el hamdaoui uitblonk), maar hij speelt als ene krant(scoort wel een aantal doelpunten)..PSN: Metal_Akilla![]()
Berardiquote:Op maandag 13 januari 2014 10:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zo, tijd voor een nieuw team. Ben Twente zat
Sassuolo it is!![]()
Ik heb 'm in verschillende rollen gebruikt maar hoofdzakelijk als diepe spits. Ik vond hem te wisselvallig presteren; ene wedstrijd scoorde hij makkelijk 3/4 doelpunten en dan volgde er weer 3/4 wedstrijden dat hij helemaal niet scoordequote:Op maandag 13 januari 2014 10:15 schreef Akilla het volgende:
dion, hoe gebruik jij fierro? in welke rol?
Ik heb hem een aantal wedstrijden als poacher en advanced forward gehad(waar el hamdaoui uitblonk), maar hij speelt als ene krant(scoort wel een aantal doelpunten)..![]()
In Europa deed hij het wel altijd zeer goed
Keek gisteren inderdaad toevallig naar die wedstrijdquote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Berardi![]()
[..]
Ik heb 'm in verschillende rollen gebruikt maar hoofdzakelijk als diepe spits. Ik vond hem te wisselvallig presteren; ene wedstrijd scoorde hij makkelijk 3/4 doelpunten en dan volgde er weer 3/4 wedstrijden dat hij helemaal niet scoorde![]()
Helaas is de rest van het team niet denderend en heb je weinig geld...![]()
Maar is proberen danquote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Berardi![]()
[..]
Ik heb 'm in verschillende rollen gebruikt maar hoofdzakelijk als diepe spits. Ik vond hem te wisselvallig presteren; ene wedstrijd scoorde hij makkelijk 3/4 doelpunten en dan volgde er weer 3/4 wedstrijden dat hij helemaal niet scoorde![]()
Hij scoort wel, maar krijgt maax een 7,5... El hamdaoui had vorig seizoen een 8 gemiddeld(al speelde die vaak ook ontzettende kut wedstrijden..)PSN: Metal_Akilla![]()
7,5 gemiddeld is goed toch??quote:Op maandag 13 januari 2014 10:27 schreef Akilla het volgende:
[..]
Maar is proberen dan
Hij scoort wel, maar krijgt maax een 7,5... El hamdaoui had vorig seizoen een 8 gemiddeld(al speelde die vaak ook ontzettende kut wedstrijden..)Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Toch een leuke uitdaging?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Keek gisteren inderdaad toevallig naar die wedstrijd
Helaas is de rest van het team niet denderend en heb je weinig geld...
Ik ga misschien ook wel met hun beginnen
Oh dat zeker wel!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Toch een leuke uitdaging?
Ik ga misschien ook wel met hun beginnen![]()
Opzich wel, maar voor de stats die hij heeft tov el hamdauoi verwacht ik wat hogere cijfers
Wat komen die olympische spelen ook ongelegen zeg!
Men spitspositie vacant, omdat allebei mijn spitsen hierdoor afwezig zijn. Nu heb ik daardoor Siem maar in de spits gezet. (Maar daar wilde ik eigenlijk vanaf, maar heb nog geen andere back-up)
Nu scoort Siem 3x in de JvC schaal en 2x 1e wedstrijd. Hmm, misschien toch maar niet verkopen dan.![]()
Hoppa, Allione binnen kunnen halen met PSV. Real Madrid had ook belangstelling, maar die heb ik dus afgetroefd.
Nu Arias, Matavz en Tamata (en mogelijk Schaars, om z'n hoge salaris) nog kwijt zien te raken en Corchia, Lucas Romero en een spits (suggesties?) binnenhalen. Hopen dat ik dan wat minder doelpunten tegen ga krijgen (nu gemiddeld 1.4 per wedstrijd) en richting een doelpuntengemiddelde van 2.5 per wedstrijd ga!![]()
Allione doet het bij mij ook wel goed. Had hem 2de seizoen gehaald, meteen topscoorder met 26 doelpunten als vleugelspeler. (en half zoveel assists)quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef Niek92 het volgende:
Hoppa, Allione binnen kunnen halen met PSV. Real Madrid had ook belangstelling, maar die heb ik dus afgetroefd.
Nu Arias, Matavz en Tamata (en mogelijk Schaars, om z'n hoge salaris) nog kwijt zien te raken en Corchia, Lucas Romero en een spits (suggesties?) binnenhalen. Hopen dat ik dan wat minder doelpunten tegen ga krijgen (nu gemiddeld 1.4 per wedstrijd) en richting een doelpuntengemiddelde van 2.5 per wedstrijd ga!
Qua spits, Gabriel Barbosa? Carlos Fierro zie ik hier ook vaak voorbij komen. Anders nog Mauro Icardi? Of dat talent van Anderlecht.![]()
Allione kende ik al van FM13 en daar was het ook al een geweldige speler!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:48 schreef ambiance het volgende:
[..]
Allione doet het bij mij ook wel goed. Had hem 2de seizoen gehaald, meteen topscoorder met 26 doelpunten als vleugelspeler. (en half zoveel assists)
Qua spits, Gabriel Barbosa? Carlos Fierro zie ik hier ook vaak voorbij komen. Anders nog Mauro Icardi? Of dat talent van Anderlecht.
Barbosa is al vastgelegd door Barcelona, helaas te laat dus.. Fierro is een goede optie, Icardi ook, bedanktDie van Anderlecht ken ik niet en ik kan ook niet zo een talent vinden bij hun, tenzij je Tielemans bedoelt? Die is helaas al gehaald door Real Madrid.
![]()
Mitrovicquote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Allione kende ik al van FM13 en daar was het ook al een geweldige speler!
Barbosa is al vastgelegd door Barcelona, helaas te laat dus.. Fierro is een goede optie, Icardi ook, bedanktDie van Anderlecht ken ik niet en ik kan ook niet zo een talent vinden bij hun, tenzij je Tielemans bedoelt? Die is helaas al gehaald door Real Madrid.
![]()
Keepers dillema,
Ik kon afgelopen seizoen al moeilijk kiezen tussen warner hahn en boy de jong, hahn was veel beter in de lucht, maar de jong had veel betere beslissings stat.
Nu dus transfervrij een colombiaanse regen gehaald, die wel iets beter is dan beide en waarschijnlijk eerste keeper wordt, alleen op sommige vlakken minder dan de andere 2 keepers en spreekt geen nederlands...
Is nederlands spreken een belangrijk punt? of heeft dit neit veel invloed. Ik weet nu namelijk niet wie ik eerste keeper maak en wie ik mogelijk weg ga doen...PSN: Metal_Akilla![]()
Spelers die de kwaliteiten niet hebben, de verwachtingen niet waar maken of waar gewoon een flink bedrag op wordt geboden. Ben nu bijvoorbeeld ook Narsingh aan het verkopen, is altijd geblesseerd en Inter biedt 14.5 miljoen. Dan mag ie van mij weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat (ver)kopen jullie veel spelers zeg.
Als rechtsback Janmaat van Feyenoord overgenomen. Die zijn vorig seizoen 12e geworden, hij mistte daardoor het WK en Feyenoord kon die 4.8 miljoen wel gebruiken. Bovendien kon Arias het niveau niet aan en moet Brenet zich verder ontwikkelen.
Ik vind het trouwens ook gewoon leuk om spelers te kopen en ze verder te trainen en dan voor veel geld te verkopen![]()
![]()
Ik (ver)koop nog lang niet zoveel spelers, maarja, weinig spelers willen nog bij me voetballen
Moet eerst de reputatie wat omhoog krikken. Heb nog nooit spelers gekocht voor meer dan 10 mln.
Wat ik zelf lastig vind, is de tactiek. Welke tactiek gebruik je, en waarom? Hoe pas je je tactiek aan, aan de tegenstander? En welke Touchline Instructions gebruik je, en waarom?
En dan moet je ook nog de club managen, met je staff, financieel beheer, het bestuur tevreden houden etc.Children of the night. What music they make.![]()
Dat heet doorselecterenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat (ver)kopen jullie veel spelers zeg.
Na mijn 1e seizoen bij Feyenoord werd de helft verkocht. Deels door te weinig kwaliteit, deels door het geld dat ze opbrachten. Ik stond in de min en kon bv. Clasie voor 23mln verkopen en een Stanciu kopen voor 13mln. Qua kwaliteit en leeftijd zo ongeveer hetzelfde, maar wel 10mln erbij. Ook al is het niet een 1-op-1 vervanging, het gaat om het voorbeeld.
Zo ook De Vrij voor 10mln weg en Strandberg kopen voor 1,2mln. En ga zo maar even door...I love my mispoken words.![]()
Ik zit nu in 2016 en Klaassen en De Sa zijn al gestopt omdat ze geen club meer konden vinden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok.
Hebben jullie ook spelers in het elftal die langer dan 4 seizoenen bij de club spelen?
En die spelers scouten, dat is ook best lastig. Nieuwe talentjes vinden ook. Maargoed
Omdat ik vorig seizoen kampioen ben geworden in de ED zit ik nu in een CL-poule, samen met Man Utd, Bayern Leverkusen en Genk. Op dit moment is de 1e CL-wedstrijd aan de gang, bij mij thuis tegen Leverkusen. Het staat nu in de rust 1-1, door een assist en een kopbal van m'n 2 clubhelden. Ook heeft mn keep een penalty gestopt
Children of the night. What music they make.![]()
Ik doe basisspelers uit de eigen opleiding echt zelden..tenzij er echt een te goed bod komt. Nu na 3 seizoenen Ajax eigenlijk alleen maar spelers verkocht die ik zelf ook echt wilde verkopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ok.
Hebben jullie ook spelers in het elftal die langer dan 4 seizoenen bij de club spelen?
En die spelers scouten, dat is ook best lastig. Nieuwe talentjes vinden ook. Maargoed
Omdat ik vorig seizoen kampioen ben geworden in de ED zit ik nu in een CL-poule, samen met Man Utd, Bayern Leverkusen en Genk. Op dit moment is de 1e CL-wedstrijd aan de gang, bij mij thuis tegen Leverkusen. Het staat nu in de rust 1-1, door een assist en een kopbal van m'n 2 clubhelden. Ook heeft mn keep een penalty gestoptAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ligt bij een topclub (in eigen land) wel wat anders dan bij pak hem beet NAC natuurlijk. Zeker bij Ajax waar er een hele hoop met goede potentie rondlopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe basisspelers uit de eigen opleiding echt zelden..tenzij er echt een te goed bod komt. Nu na 3 seizoenen Ajax eigenlijk alleen maar spelers verkocht die ik zelf ook echt wilde verkopen.![]()
Sure, je zit ook in een luxepositie, maar dan nog..Is ook een beetje je eigen manier van spelen. Ik kies ervoor om al die standaard FM talenten te negeren en me vooral op Nederlanders te richten..dan heb je ook een relatief kleine vijver om uit te vissen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt bij een topclub (in eigen land) wel wat anders dan bij pak hem beet NAC natuurlijk. Zeker bij Ajax waar er een hele hoop met goede potentie rondlopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb vaak spelers uit de eigen jeugd die hun hele carriere bij me spelen, spelers die ik aankoop zullen me echt gestolen worden. Wel eens een bod gehad van meer dan 50 miljoen op een jeugdspeler die zelf opgeleid was, maar waarvan ik het enorm zonde vond om hem te verkopen. De toppers onder de zelf opgeleide spelers verkoop ik eigenlijk alleen als ze zelf beginnen te zeuren dat ze weg willenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ok.
En die spelers scouten, dat is ook best lastig. Nieuwe talentjes vinden ook. Maargoed![]()
Ik heb nu vooral Brazilianen en Fransen rondlopen. De enige Nederlander die weleens in mijn team speelt is een regen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, je zit ook in een luxepositie, maar dan nog..Is ook een beetje je eigen manier van spelen. Ik kies ervoor om al die standaard FM talenten te negeren en me vooral op Nederlanders te richten..dan heb je ook een relatief kleine vijver om uit te vissen.Children of the night. What music they make.![]()
Hoelang duurt het bij jou voordat aangekochte spelers goed gaan draaien in een team? Bij mij altijd minstens een half seizoen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ik heb vaak spelers uit de eigen jeugd die hun hele carriere bij me spelen, spelers die ik aankoop zullen me echt gestolen worden. Wel eens een bod gehad van meer dan 50 miljoen op een jeugdspeler die zelf opgeleid was, maar waarvan ik het enorm zonde vond om hem te verkopen. De toppers onder de zelf opgeleide spelers verkoop ik eigenlijk alleen als ze zelf beginnen te zeuren dat ze weg willen
Wat is trouwens beter, mandekking of zonedekking?Children of the night. What music they make.![]()
Verschilt bij mij, soms meteen, soms duurt het langer. Meestal laat ik ze gewoon staan zolang ik niet het gevoel heb dat ik slechter door ze ga presteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoelang duurt het bij jou voordat aangekochte spelers goed gaan draaien in een team? Bij mij altijd minstens een half seizoen.
Wat is trouwens beter, mandekking of zonedekking?![]()
Ik koop alleen spelers als het echt moet, heb volgens mij pas voor 2 spelers een transfersom betaald en een stuk of 13 transfervrij(en nog 4 geleend). Ik heb ook maar 4 super-, en 1 goed talent, maar die mogen af en toe is invallen.. Al is er 1 spits verhuurd aan feyenoord, waar die ook basis staat(feyenoord is echt dramatisch hier..)PSN: Metal_Akilla![]()
![]()
Deze baas uit eigen jeugd is hard op weg een geweldige verdediger te worden, hij moet alleen nog flink groeien in jumping reach. Daar ben ik hem nu vol op aan het trainen, kan ik nog wat anders doen om dat beter te laten gaan?
Watford is hier trouwens uitgegroeid tot een Engelse topper.![]()
Draaien steady in de top mee en hebben een paar leuke regens lopen.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 15:26:57 ]![]()
Tutor met hogere determinationquote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas uit eigen jeugd is hard op weg een geweldige verdediger te worden, hij moet alleen nog flink groeien in jumping reach. Daar ben ik hem nu vol op aan het trainen, kan ik nog wat anders doen om dat beter te laten gaan?
Watford is hier trouwens uitgegroeid tot een Engelse topper.![]()
[ afbeelding ]
Draaien steady in de top mee en hebben een paar leuke regens lopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat tutoring blijft een raadsel. Chalobah laten begeleiden door Terry, maar determination en andere attributes gingen amper omhoog. Persoonlijkheid was ook niet veranderd.quote:![]()
Alleen als het tutoren ook succesvol is toch? Je krijgt altijd zo'n boodschap met de mededeling dat ze veel, weinig of niets hebben geleerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat tutoring blijft een raadsel. Chalobah laten begeleiden door Terry, maar determination en andere attributes gingen amper omhoog. Persoonlijkheid was ook niet veranderd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar waarom leert Chalobah niks van Terry dan.. dat snap ik ook al nietquote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen als het tutoren ook succesvol is toch? Je krijgt altijd zo'n boodschap met de mededeling dat ze veel, weinig of niets hebben geleerd.![]()
![]()
Mja dat is vrij random voor mijn gevoel..hoe meer hun karakters op elkaar lijken hoe beter de tutoring, maar hoe ze dat dan meten..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar waarom leert Chalobah niks van Terry dan.. dat snap ik ook al nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Door de vele blessures de zoon van Schaken een kans gegeven in het eerste, haalde goede cijfers dus nu maar een contract aangeboden. Ik heb ook nog een optie voor 3 jaar extra, dus hij ligt tot 2029 vast en zit nu in 2022.
Niet zo'n heel bijzondere speler, maar ik wil graag wat Nederlanders er bij houden.
Het Nederlands elftal van nu:
Waar Indi al jaren dé man is. Van Feyenoord naar Bayern gegaan en toen naar Barcelona gegaan waar hij sinds 2017 onbetwiste basisspeler is.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 15:46:21 ]![]()
Aardig wat verrassende namen in dat nationale team..zitten flink wat gasten bij die er hier weinig van konden ookquote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Door de vele blessures de zoon van Schaken een kans gegeven in het eerste, haalde goede cijfers dus nu maar een contract aangeboden. Ik heb ook nog een optie voor 3 jaar extra, dus hij ligt tot 2029 vast en zit nu in 2022.
Niet zo'n heel bijzondere speler, maar ik wil graag wat Nederlanders er bij houden.
[ afbeelding ]
Waar Indi al jaren dé man is. Van Feyenoord naar Bayern gegaan en toen naar Barcelona gegaan waar hij sinds 2017 onbetwiste basisspeler is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Ze zakken ook steeds verder af, ik heb even het nationale elftal gedaan maar er was geen eer aan te behalen. Als je tegen Engeland moet die 2 spitsen hebben die al meer waarde hebben dan jouw hele basis elftal dan wordt het lastig.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aardig wat verrassende namen in dat nationale team..zitten flink wat gasten bij die er hier weinig van konden ook![]()
1 miljoen krijgen omdat Begovic getransfered is
Hier kwamen mijn scouts tijd terug mee. Allebei al goed genoeg voor League 1 en kunnen 'goed' voor PL worden
Die CB zelfs al leading voor League 1, dus basisplaats
0-3 gewonnen van Peterborough (staan 4de). Nu 6de dus playoff plek, kijken of ik nog verder kan stijgenWel 11 punten achter op direct promotie plaatsten.
[ Bericht 16% gewijzigd door ThadCastle op 13-01-2014 16:51:17 ]![]()
Halve finale FA Cup:
Southampton - Arsenal.
Southampton 9 schoten 2 op doel. Arsenal 27 schoten 9 op doel. Ik weet het 0-0 te houden om vervolgens met 5-3 de penalties te winnen
In een half jaartje Southampton dus opgeklommen naar de 6e plaats en finale FA Cup gehaald
Mag in finale FA Cup tegen koploper Chelsea. Ze hebben 3 duels minder dan de nummer 2 maar staan 4 punten voor. Hierdoor al zeker van Europees![]()
![]()
Chelsea heeft dit seizoen de Engelse en Europese Super Cup gewonnen net zoals de Capital One Cup, de Premier Division. Ze staan in de halve finae CL en ik moet tegen ze in de finale FA Cup![]()
![]()
Wordt lastig danquote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef MMUFC het volgende:
Chelsea heeft dit seizoen de Engelse en Europese Super Cup gewonnen net zoals de Capital One Cup, de Premier Division. Ze staan in de halve finae CL en ik moet tegen ze in de finale FA Cup
Dat wel ja.. Net met 3-4 in de competitie van ze verloren.quote:
Ik put moed uit het feit dat ik sinds mijn aanstellen al van Man City, Liverpool, nogmaals Liverpool, Tottenham, Man Chester United en Arsenal(na penalties) gewonnen heb.![]()
Dat is een mooi rijtje iddquote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat wel ja.. Net met 3-4 in de competitie van ze verloren.
Ik put moed uit het feit dat ik sinds mijn aanstellen al van Man City, Liverpool, nogmaals Liverpool, Tottenham, Man Chester United en Arsenal(na penalties) gewonnen heb.
Maar daar staan dan wel nederlagen tegen Cardiff(4-1), QPR(2-0), Stoke(2-3), Leicester(1-3) en Newcastle(1-3) tegenover..quote:![]()
![]()
wow
Bij Youth Intake had hij 3* dus dacht nou jippie..
Keek ik naar zijn stats dacht ik hmm hoe komt hij dan aan 3*.. En nu gesigned
World class striker wordt hij. Kan mooi 2de spits worden achter Lukaku![]()
![]()
Zenith heeft ook lekker met geld lopen strooien zegquote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar Indi al jaren dé man is. Van Feyenoord naar Bayern gegaan en toen naar Barcelona gegaan waar hij sinds 2017 onbetwiste basisspeler is.![]()
Heb de FA Cup niet weten te winnen. 1-0 en 2-1 voorgestaan maar uiteindelijk (terecht) verloren. Chelsea was vele malen beter en won uiteindelijk met 4-2.
Maar zoals ook eerder aangegeven, omdat Chelsea de titel pakte ga ik alsnog de Europa League in.
Wel sneu voor WBA en Stoke. Zij gaan als nummer 7 en 8 niet de EL in, terwijl nummer 9 Liverpool(won EL) en Southampton(verliezend finalist FA Cup) dat wel gaan
Tottenham verklootte het seizoen in 4 dagen. Eerst verloren ze van Man City waardoor City 4e werd ipv Tottenham(bij gelijk spel was Spurs 4e). Vier dagen later verloor Tottenham de EL finale van Liverpool.![]()
Die scouts/youth intake snap ik soms ook niet.
Kreeg half jaar geleden een sweeper binnen, die best wel goede stats had voor een 16 jarige. (Ik heb alleen niks aan een sweeper, dus ben m aan het omtrainen naar cb, maar dat terzijde) Komt mn assistent met het verhaal dat hij niet goed genoeg is...1,5 ster terwijl alle stats prima zijn op z'n jumping reach na(die dan weer belachelijk slecht is voor een verdediger, maar wel trainbaar)..
Ook mn spits talent is de ene wedstrijd 3 ster ca en 5 pa, een wedstrijd later is het 3 ster ca en 4/4,5 pa.
Njah was de laatste keer dat ik alleen op het scoutingsrapport afging qua jeugd
Soms heb ik de bal op het middenveld en besluit de middenvelder of verdediger ineens dat het de beste oplossing is de bal terug te spelen naar de keeper. Vervolgens is er geen speler van de tegenpartij op onze helft, maar schiet de keeper de bal toch maar blind naar voren. 9 v.d. 10 keer krijg ik hier een counter van om de oren en vaak ook een goal tegen, herkennen meer mensen dit en wat kan ik er aan doen?![]()
Dan zijn er geen afspeelmogelijkheden voor zowel de speler als de keeper. Kijken in je tactiek hoe je spelers opgesteld staan en met welke taken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:50 schreef nickhguitar het volgende:
Soms heb ik de bal op het middenveld en besluit de middenvelder of verdediger ineens dat het de beste oplossing is de bal terug te spelen naar de keeper. Vervolgens is er geen speler van de tegenpartij op onze helft, maar schiet de keeper de bal toch maar blind naar voren. 9 v.d. 10 keer krijg ik hier een counter van om de oren en vaak ook een goal tegen, herkennen meer mensen dit en wat kan ik er aan doen?Dit, dus.![]()
Maar als de keeper die bal heeft en geen afspeelmogelijkheden heeft, dan wacht hij toch even? Nu schiet hij de bal gewoon diep op Bakkali die vervolgens het duel verliest..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zijn er geen afspeelmogelijkheden voor zowel de speler als de keeper. Kijken in je tactiek hoe je spelers opgesteld staan en met welke taken.![]()
![]()
Nu tegen Liverpool maar Eto'o en Lukaku zijn allebei geblesseerd![]()
Bij Portsmouth hoef ik alleen nog tegen teams uit het rechter rijtje..
Hopelijk kan ik die allemaal winnen, direct promotie zou echt geniaal zijn
Prognose Crewe was 11de, staan gewoon 2de1-1 Liverpool. En met Portsmouth gelijk en verlies. Kutkut
[ Bericht 10% gewijzigd door ThadCastle op 14-01-2014 15:48:32 ]![]()
Weet er trouwens iemand waar je een alternatieve database kan downloaden met legendteams of spelers ?RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Leonos het volgende:
6 uur achter elkaar spelen en dan bij opslaan op nee klikken
Lame.
Save je dan niet ff tussendoor
Snap ik ook niet nee. Ik save echt iedere week. Heb ook regelmatig crashes en dat soort shit gehad aan het begin. Nu al heel lang niet meer gelukkig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Save je dan niet ff tussendoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga met Portsmouth nu 4321 proberen kan ik Boga en Traore mooi huren. Counteren lijkt me beter.. kan ook amper spelers kopen want Portsmouth is nog steeds zo broke als iets
Sunderland is overgenomen door een rijke stinkerd. Meteen kopen ze Mikel (had een automatische accept ingesteld)
[ Bericht 18% gewijzigd door ThadCastle op 15-01-2014 01:52:38 ]![]()
Saven duurt een seizoen nog een stuk langer. Save 1x in de 3 maanden automatisch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Save je dan niet ff tussendoor![]()
sowieso altijd de jeugd de kans geven of talentjes in het buiten land zoeken en verhuren.
Binnen 2 jaar zijn ze klaar voor de basisFUT Coins te koop op www.futstore.nl![]()
Waarom werkt mijn skin niet?
Zit gewoon netjes in SI/FootballManager14/skins maar weigert tevoorschijn te komen.![]()
Net met Aston Villa begonnen, wel klote dat op Benteke na al je aanvallers geblesseerd zijn bij het begin
E: Mijn assistent organiseert even een oefenwedstrijd als 11 van mijn spelers interlandverplichtingen hebben en er 5 geblesseerde zijn
[ Bericht 38% gewijzigd door Freire op 15-01-2014 15:03:46 ]![]()
Bekerfinale met Ajax. 4 (VIER!) strafschoppen tegen, waarvan 1 gemist. Uiteindelijk met een schandelijke 5-1 verloren van Willem II in 2017..![]()
Nu wel de aankoop van het stadion afgerond, dus de Amsterdam Arena is nu eindelijk van Ajax zelf. Kostte wel 160 miljoen en vanaf nu 1.87 miljoen per maand aan aflossing, maar dan heb je ook wat!
Wat ik alleen niet snap is dat ik een lening heb van 79 miljoen, maar daar een rente over betaal van in totaal 376 miljoen? Lijkt me een beetje teveel of mis ik iets?![]()
Gratis kickje.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ben alle transfers aan het doorvoeren, ook Seedorf als manager van Milan
Hoe gaat het met de Italianen?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zo, tijd voor een nieuw team. Ben Twente zat
Sassuolo it is!Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nog in voorbereiding. Weinig tijd en veel deadlines... Vrijdagavond weer even opstarten pas helaas...quote:![]()
Hoppa!
Europa league gaat goed met excelsior in oktober seizoen 4!
Net zenit verslagen met 4-3 uit, sta nu gewoon eerste in de groep,
Eredivisie gaat ook super, stond vanaf het begin eerste, nu alleen van de nr2 verloren(ajax) waardoor ik nu nr2 ben.
En zoals verwacht: Fred Grim(de coach van feyenoord) de 5e coach in 2,5 jaar tijd, zit ook alweer op de schopstoel.. Wat een wanbeleid daarzo..PSN: Metal_Akilla![]()
Daar heb je gewoon een tooltje voor hè...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef dion_v_k het volgende:
Ben alle transfers aan het doorvoeren, ook Seedorf als manager van Milan
http://liveupdate.me/![]()
Cool!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar heb je gewoon een tooltje voor hè...
http://liveupdate.me/![]()
![]()
Nieuwe update is uitquote:FOOTBALL MANAGER 2014 – UPDATE 14.2.2 CHANGE LIST
======================================
- Fixed runtime error when interacting with calendar
- Fixed rare crash on continue
- Ensured individual player instructions are retained when switching tactics
- Improved balance of interview offers following manual applications
- Fixed rare case of duplicated players in user's squad
- Prevented user sometimes being sacked despite reaching board points target
- Fixed Swedish Reserve league age restrictions![]()
Bij oude FM/CM versies had je altijd dat je na een paar jaar allemaal stokoude voormalige wereldtoppers in de Eredivisie had bij clubs als Sparta enzo..Nu na die vorige update lijken de clubs ineens ook weer met dat beleid begonnen te zijn. Ik zie ineens Quagliarella, Lucio (bij Twente..inmiddels 38) en nog een paar van die gasten. Vage shit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als staff, of ook echt als speler?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:14 schreef Tim86 het volgende:
Bij oude FM/CM versies had je altijd dat je na een paar jaar allemaal stokoude voormalige wereldtoppers in de Eredivisie had bij clubs als Sparta enzo..Nu na die vorige update lijken de clubs ineens ook weer met dat beleid begonnen te zijn. Ik zie ineens Quagliarella, Lucio (bij Twente..inmiddels 38) en nog een paar van die gasten. Vage shitChildren of the night. What music they make.![]()
spelerquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als staff, of ook echt als speler?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaan ze de ME ook nog een keer onder handen nemen? Ik heb echt het idee dat de spitsen totaal niet uit de verf komen en te vaak missen in 1 tegen 1 situaties...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Eerste wedstrijd in de Championship 2-0 gewonnen van Crystal Palace
Mijn vorige tactiek was 4312, nu 4321/451 en ik creëer aardig wat kansen maar heb weinig schoten, prima dus.
Kyle Bennet een brace, Key player en groot verdiener dit seizoen gehaald want had wingers nodig
Cuevas, Piazon en Beeney gehuurd van Chelsea en Traore van Liverpool.![]()
M'n beste ML ligt 5 weken aan de kant, net nu ik in de groepsfase van de CL zit
Moet tegen Man Utd, spelen, dus dat kan ik niet gebruiken nu.Children of the night. What music they make.![]()
Ben je niet kwetsbaar tegen een 4-4-2 ruit?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:18 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste wedstrijd in de Championship 2-0 gewonnen van Crystal Palace
Mijn vorige tactiek was 4312, nu 4321/451 en ik creëer aardig wat kansen maar heb weinig schoten, prima dus.
[ afbeelding ]
Kyle Bennet een brace, Key player en groot verdiener dit seizoen gehaald want had wingers nodig
Cuevas, Piazon en Beeney gehuurd van Chelsea en Traore van Liverpool.Children of the night. What music they make.![]()
Moet nu tegen Man Ut..... 3 spelers van hun zijn al meer waard dan mijn hele elftal
Elke speler verdient minstens 500k/maand, met als uitschieter een 24jarige rechtsback die 1.1 mln/maand verdient
Mijn grootverdiener is m'n spits Sainrimat, met 130k/maand.
Achja, verschil moet er zijn
M'n Reserves hebben gewonnen in de 3e Bekerronde tegen H'veen
Mogelijk. Palace speelde 4231 ging ongeveer gelijk wat betreft schoten. Ik had 4 clear cut chances en die heb ik meestal niet zoveel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je niet kwetsbaar tegen een 4-4-2 ruit?![]()
Ik vind het altijd bizar dat mijn tegenstanders zo veel punten verspelen... Sta ik nek aan nek na 14 wedstrijden met Arsenal en Chelsea. Zelf 2 punten achter Chelsea. Speel in het WK voor clubs en bekijk ik daarna de competitie, sta ik met twee wedstrijden minder nog steeds 2 punten achter op Chelsea, en verliezen ze alle twee van teams die tussen de 16e en 20e plaats staan!
![]()
Loont het dan ook om een "kneus" te kopen, kortom moet hij perse in het eerste elftal spelen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Freire het volgende:
[..]
Het aantrekken van spelers uit China/Japan zorgt voor veel verkoop van merchandising in die landen (zie Honda IRL bij AC Milan)
Echt hele goede (ik ben mijn team naar 4 sterren aan het brengen) heb ik nog niet aangetroffen.
In mijn jeugdteam heb ik wel een jonge Japanse keeper met potentie zitten, maar dat duurt nog even (thans verhuurd).Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden![]()
![]()
Nieuwe eigenaar bij Sunderland
Capital One Cup Tweede ronde:
Counteren ftw
[ Bericht 36% gewijzigd door ThadCastle op 17-01-2014 15:11:59 ]![]()
Barca uitgeschakeld in de CL..ging verrassend eenvoudig. Uit 1-1 (stond zelfs 0-1 voor) en thuis 2-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Overigens ook Iancu voor 43m verkocht en deze man opgepikt als vervanger
AML, CAM en MC natuurlijke positie, ook handig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waarom zoveel betalen voor obi mikel?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe eigenaar bij Sunderland
Capital One Cup Tweede ronde:
[ afbeelding ]
Counteren ftw![]()
Ik ben Chelsea hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef Baarsnoek het volgende:
[..]
waarom zoveel betalen voor obi mikel?En ja Sunderland smijt met geld dus betalen in de meeste gevallen meer dan wat anders clubs zouden willen geven
Ook in de 3de ronde van Capital One Cup gewonnen met Portsmouth verwachting was in de 2de ronde komen
[ Bericht 11% gewijzigd door ThadCastle op 17-01-2014 22:39:32 ]![]()
Op m'n verjaardag uit van m'n aartsrivaal gewonnen met 2 identieke goals binnen 2 minuten, in de laatste 5 minuten van de 2e helft. Kan het nog mooier![]()
Video komt nog
![]()
Moha is m'n anvoerder (Targetman) en Dupont is mn CV.
Beide goals vielen vanuit een vrije trap van H'veen dat onderschept werd
Hovvje is weer op dreefquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef DeHovenier het volgende:
Moha is m'n anvoerder (Targetman) en Dupont is mn CV.
Beide goals vielen vanuit een vrije trap van H'veen dat onderschept werd![]()
![]()
Komt door mij zeker
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hovvje is weer op dreef![]()
![]()
Komt door mij zeker
Boh, ik rust niet voordat ik de CL heb gewonnen! Maar eerst de EL
Hoe is het met Sainrimat The Saint?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Boh, ik rust niet voordat ik de CL heb gewonnen! Maar eerst de EL
Gaat wat minder, hij scoort niet zoveel meerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe is het met Sainrimat The Saint?
Nu tegen Man Utd. thuis, groepsfase CL. Bij mij thuis werd het 1-1, maar ik verwacht dat dat we nu wel verliezen
[ Bericht 9% gewijzigd door DeHovenier op 18-01-2014 01:28:12 ]Children of the night. What music they make.![]()
Die eerste 4 seizoenenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gaat wat minder, hij scoort niet zoveel meer
Nu tegen Man Utd. thuis, groepsfase CL. Bij mij thuis werd het 1-1, maar ik verwacht dat dat we nu wel verliezen
[ afbeelding ]![]()
Ik kan hier zo slecht tegen hè...halve finale CL (eerste leg), moet meneer Hoesen per se de penalty nemen om zijn hattrick te voltooien terwijl die mongool niet eens op de lijst staat. Natuurlijk mist hij, waarna PSG er uit het niets nog 2 scoort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dat was wel lekkerquote:
3x ED speler v/h Jaar, 2x Gouden Schoen, 3x Topscoorder van de ED...2020 was ook het jaar dat Cambuur voor het eerst in de geschiedenis kampioen werd van NL, en ook nog de beker pakte
Sorry dat zou ik echt niet wetenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:25 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Loont het dan ook om een "kneus" te kopen, kortom moet hij perse in het eerste elftal spelen?
Echt hele goede (ik ben mijn team naar 4 sterren aan het brengen) heb ik nog niet aangetroffen.
In mijn jeugdteam heb ik wel een jonge Japanse keeper met potentie zitten, maar dat duurt nog even (thans verhuurd).Heb het zelf nog nooit geprobeerd
![]()
Goossens corners laten nemen en attacking set pieces als wedstrijdtraining. Resultaat:
Hij neemt ook penalties.
I love my mispoken words.![]()
Heb nu een opgeleide Japanner overgenomen van Liverpool.
Ben benieuwd.
Kan altijd wat extra inkomsten gebruiken en hij is ook nog eens 4 sterren+ in potentie
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden![]()
Sta nu met Portsmouth wel aardig in middenmoot en verwacht ook niet dat ik om degradatie moet strijden dus heb maar even een nieuw veld aangevraagd, training en youth facilities geupgrade![]()
![]()
Altijd lekker als je nieuwe spelertje scoort bij zijn debuut
Feyenoord staat 14e btw
Game met Feyenoord begonnen en goeie genade het begin van het seizoen..
PSV uit
Zwolle thuis
AZ uit
Fiorentina uit (mijn kwal. voor Europa)
Vitesse thuis
Fiorentina thuis
FC Twente thuis
Ajax uit
Wens me succes
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
![]()
Poule des doods.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik zit ook in een poule met Man. Utd en Leverkusenquote:
Ik ga ook weer eens een game beginnen, met PSV.
Nu lijkt het me ook leuk om Jong PSV onder mijn hoede te nemen. Alleen hoe moet je dat doen? Gewoon manager van PSV worden en dan Kalezic ontslaan? Of met 2 managers starten?
edit: nvm al gelukt
[ Bericht 4% gewijzigd door Wicky15 op 19-01-2014 00:17:59 ]![]()
De jeugd op de rails krijgen lukt me niet. Zowel het B-elftal als het -19 elftal staat stijf onderaan met 100+ tegengoals
Dit, dus.![]()
Na 2 maal op rij de Copa Italia (en ook dit seizoen een nog te spelen finale) en aan het begin van het seizoen de supercup staat mijn San Marino nu op de voorlaatste speeldag aan kop. Een overwinning tegen Lazio moet de Scudetto binnen brengen...
Edit: 5-0 naar huis gestuurd die Romeinen. Feest in de straten van San Marino
[ Bericht 36% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 19-01-2014 15:40:51 ]![]()
Vanochtend alles goedgezet in FM14 (logo, shirtjes, gezichtjes) en dan alleen nog even een club uitkiezen en gaan (dacht ik.
Net even met AEK Athene gespeeld (moest ik wel een uur voor simuleren) en na een uurtje vond ik het niks. Ook even Crvena Zvevda geprobeerd maar dat was ook meh
. Klein clubje opbouwen tot een grootmacht heb ik geen zin in (al tig keer gedaan). Random landen aanklikken en dan hopen op een leuke club met een tof shirt en logo was ook geen succes
(stuk of 7x gedaan). Heb echt bij elke club het gevoel been there done that
![]()
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Na 2 maal op rij de Copa Italia (en ook dit seizoen een nog te spelen finale) en aan het begin van het seizoen de supercup staat mijn San Marino nu op de voorlaatste speeldag aan kop. Een overwinning tegen Lazio moet de Scudetto binnen brengen...
Edit: 5-0 naar huis gestuurd die Romeinen. Feest in de straten van San Marinoquote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef PirE het volgende:
Vanochtend alles goedgezet in FM14 (logo, shirtjes, gezichtjes) en dan alleen nog even een club uitkiezen en gaan (dacht ik.
Net even met AEK Athene gespeeld (moest ik wel een uur voor simuleren) en na een uurtje vond ik het niks. Ook even Crvena Zvevda geprobeerd maar dat was ook meh
. Klein clubje opbouwen tot een grootmacht heb ik geen zin in (al tig keer gedaan). Random landen aanklikken en dan hopen op een leuke club met een tof shirt en logo was ook geen succes
(stuk of 7x gedaan). Heb echt bij elke club het gevoel been there done that
![]()
.
En nu?Children of the night. What music they make.![]()
Bij Bradford PA begonnen. Gaat niet super. Als ik dan bij bestuur vertrouwen kijk, staat er bij de status van de baan dat ik zeker ben van mijn baan omdat het te veel kost om mij te ontslaan![]()
![]()
![]()
Bioshock Infinite opgestartquote:
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Kwalificatiecyclus met Nederland, Denemarken, Kroatië, Cyprus en Litouwen. Slechts een punt na 6 wedstrijden en daarmee de laatste plaats. Doelsaldo van -6 geeft wel aan dat ik iedere keer echt nipt verlies. Meestal 1 punt, grootste nederlaag is 2 verschil tegen de Kroaten. Wel al 11 goals ook. Progressie![]()
![]()
Na 9 duels stonden in de Premier League Crystal Palace en West Ham beide op 1 punt. Nu 4 duels later staat Palace op 10 en West Ham op 2
In Nederland zijn nog voor december Cocu en Ronald Koeman ontslagen. Frank de Boer staat onder druk.
Ajax staat 8e, Feyenoord 9e en PSV 12e.
Wie is dan de grote verrassing tot nu toe: SC Cambuur. Ze staan 3e met een voorsprong van 6 punten op nummer 4 Vitesse.
In Italië staat Sampdoria 1e. Nummer 9 Inter, nummer 13 Roma en nummer 15 Napoli hebben hun trainer al ontslagen. Bij Inter staat nu Hiddink aan het roer.
In Spanje staat Granada verrassend 1e. Atletico, Real Madrid en Barcelona hebben alle 3 3 punten minder dan Granada.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: