Want?quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke shirtverkoop incoming
Dat was echt een kutnummer, en de opvolger (met volgens mij exact dezelfde lyrics alleen andere nummers (6 t/m 10)) was zonodig nog kutterquote:
Het aantrekken van spelers uit China/Japan zorgt voor veel verkoop van merchandising in die landen (zie Honda IRL bij AC Milan)quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke shirtverkoop incoming
Ik snap hem pas nav deze post haha, geniaalquote:
Godver het kwartje valt hier nu pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap hem pas nav deze post haha, geniaal
David Connolly is dat die ouwe bok die bij Feyenoord heeft gespeeld?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn selectie nu, paar oude bazen gehaald. Moet nog wel een aantal spelers dumpen, maar niemand wil ze hehe
Nee hoor, 3e seizoen eruit met Ajax in de 1e knock-out ronde.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef nickhguitar het volgende:
Lees je overal dat FM zo überrealistisch spel is, wint 95% van de mensen die het spelen binnen 3 seizoenen de Cl met Ajax of PSV
Misschien willen ze je daarom niet meer? Akkoord zijn en toch afblazen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:01 schreef Akilla het volgende:
En dat terwijl 1,5 seizoen geleden ik alleen nog maar op accepteren hoefde te drukken voor feyenoord, maar ik mij toch nog bedacht en met excelsior verder ging
haha ja wie weetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef ambiance het volgende:
[..]
Misschien willen ze je daarom niet meer? Akkoord zijn en toch afblazen!
Bij mij zou je nooit meer welkom zijn![]()
Talenten huren. Jaar daarna eigen jeugd laten doorstromen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef nickhguitar het volgende:
Hm., zit met een probleempje bij m'n PSV Carriere! Ola John gratis kunnen oppikken en een seizoen later (8 mil waard) wil hij graag weg. Ik dacht ik vraag gewoon 18 mil, dat schrikt de clubs wel af, maar je raadt het al natuurlijk; Atletico legt zonder blikken of blozen 18 mil af.
Nu heb ik nog maar 3 of 4 spelers voor zowel de links- als rechtsbuiten, terwijl 2 van die spelers ook nog spits of CAM zijn. Hebben jullie nog suggesties? Budget zal zo'n 20 mil zijn.
Zit nu in 2019 met Ajax, 2 seizoenen op rij gestrand in de halve finale van de UEFA Cup.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef nickhguitar het volgende:
Lees je overal dat FM zo überrealistisch spel is, wint 95% van de mensen die het spelen binnen 3 seizoenen de Cl met Ajax of PSV
Edit: Iemand trouwens nog leuke spelers voor PSV in het 2de of 3de seizoen? Heb net die franse jonge verdediger binnengehaald voor 15 mil (ben de naam even kwijt ..)
Ja was al aan het kijken maar kan niemand vindenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Talenten huren. Jaar daarna eigen jeugd laten doorstromen.
Topclubs afzoeken, Barca, ManUtd, City, Madrid etc...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja was al aan het kijken maar kan niemand vinden
Tsja Ajax is nu eenmaal niet zo moeilijk.. Ik had de CL al te pakken in het 2e seizoen en toen stonden er welgeteld 3 aankopen in de basis... Ajax is europees altijd "overrated" en daarnaast is de reputatie binnen 2 seizoenen zo hoog dat je eigenlijk iedereen wel kan halen die nodig is voor een CL overwinning.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zit nu in 2019 met Ajax, 2 seizoenen op rij gestrand in de halve finale van de UEFA Cup.
Je hebt er inderdaad nerds en cheaters tussen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Champions League:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het overzicht nadien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man van het seizoen:![]()
![]()
Mooie resultaten hoor! Jammer van die ene cup die je niet wint.quote:
Is het een eigengemaakte tactiek? Hoe krijg jij je spits zo aan het scoren?![]()
Ik heb hem van een maatje van mij, en daarna kwa spelers instructies aangepast naar m'n spelers. Ik heb het idee dat m'n spits voornamelijk zoveel gescoord heeft omdat er nog zoveel bugs in de ME zitten. Hoevaak hij wel niet te kort terug gekopte ballen heeft opgepikt, of dramatische aannames van verdedigers heeft overgenomen is niet te tellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:36 schreef ambiance het volgende:
[..]
Mooie resultaten hoor! Jammer van die ene cup die je niet wint.
Is het een eigengemaakte tactiek? Hoe krijg jij je spits zo aan het scoren?
En klaar.
![]()
Hazard doet het sinds de tweede helft van het eerste seizoen wel echt goed.Veel meer goals
Lol Man Utd accepteerde een bid op Zaha door PSG, snel ook een bod gedaan. Kan ik niet laten gaan voor 21 miljoen
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:23 schreef Happel het volgende:
[..]
David Connolly is dat die ouwe bok die bij Feyenoord heeft gespeeld?
[ Bericht 35% gewijzigd door ThadCastle op 10-01-2014 17:40:53 ]![]()
Zivkovic heeft een basisplek weten te veroveren hier in seizoen 3. Cornelius na 1 jaar weer verkocht met 11 miljoen winst. Deed het aardig, maar was vaak geblesseerd en echt super was zijn rendement niet. Met 15 uit 19 in de Eredivisie gaat het ook prima
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heeft Zivkovic 15 uit 19?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Zivkovic heeft een basisplek weten te veroveren hier in seizoen 3. Cornelius na 1 jaar weer verkocht met 11 miljoen winst. Deed het aardig, maar was vaak geblesseerd en echt super was zijn rendement niet. Met 15 uit 19 in de Eredivisie gaat het ook primaFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Netjes, kreeg 'ie bij mij niet voor elkaarquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Het scheelt echt veel dat ik Jong Ajax zelf manage. Kan de talenten echt perfect voorbereiden op het grote werk. Bij hem zag ik echt goed dat hij gewoon te goed was voor de JL en hij haalde steeds meer rendement in zijn invalbeurten bij Ajax 1. En toen ging de overstap vrij soepel eigenlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Netjes, kreeg 'ie bij mij niet voor elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In mijn game kan Barca trouwens echt #handelenalsdion
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
In mijn game kan Barca trouwens echt #handelenalsdion
[ afbeelding ]![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vinden jullie het logisch om Klaassen eenzelfde PA te geven als Tielemans heeft?
Dus niet zijn stats aanpassen maar enkel zijn PA, hij zal dus op zijn leeftijd enkel beter worden wanneer hij aan spelen toekomt.. Best realistisch toch?
Alle Ajax-haters niet reageren aub
Ik twijfel om een nieuwe game te beginnen.. Ben een beetje uitgekeken op mijn huidige game
Woohoo!!
Zojuist een 21-jarige carlos fierro gratis binnengehaald met excelsior!!
nu maar hopen dat ik in de champions league terecht kom..PSN: Metal_Akilla![]()
Oh wacht.. ken ik nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef Akilla het volgende:
Woohoo!!
Zojuist een 21-jarige carlos fierro gratis binnengehaald met excelsior!!
nu maar hopen dat ik in de champions league terecht kom..
Is je goudmijn toch
Verder natuurlijk Feyenoord weer leeg getrokken.. blijft echt vrij weinig over, zou me niks verbazen als die gaan degraderen..:(PSN: Metal_Akilla![]()
Was ook een garpjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Akilla het volgende:
Is je goudmijn toch
Verder natuurlijk Feyenoord weer leeg getrokken.. blijft echt vrij weinig over, zou me niks verbazen als die gaan degraderen..:(![]()
Als ik Fierro hier nu zie kan ik me totaal niet inbeelden dat hij bij Excelsior zit in jouw game
Ik zou hem dezelfde PA geven als Siem de Jong.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
Vinden jullie het logisch om Klaassen eenzelfde PA te geven als Tielemans heeft?
Dus niet zijn stats aanpassen maar enkel zijn PA, hij zal dus op zijn leeftijd enkel beter worden wanneer hij aan spelen toekomt.. Best realistisch toch?
Alle Ajax-haters niet reageren aubAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha, ach ik ben 2de geworden afgelopen seizoen..
Ik ben wel blij dat hij er is.. Ik had el hamdaoui(die het wel top doet/deed) maar die gaf vaak in wedstrijden niet thuis..
Zijn regen vervangers is overigens 5 maanden geblesseerd nu
PSN: Metal_Akilla![]()
Misschien wel, al denk ik dat Klaassen wel wat beter kan/gaat wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hem dezelfde PA geven als Siem de Jong.
Op basis van een handjevol wedstrijden? Mwoah. Beetje hypetrain nu.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien wel, al denk ik dat Klaassen wel wat beter kan/gaat wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke Feyenoord is echt heel treurig bezig..
Willen ze een regen talentje van 18 huren van mijHallo, jullie zijn mijn parent club, ik moet zulke gasten van jullie huren..
PSN: Metal_Akilla![]()
Is ook weer zo. PA van 150 gegevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van een handjevol wedstrijden? Mwoah. Beetje hypetrain nu.
En wat vind jij als ik de huur van Bojan naar 2 jaar zet? Dan kan je 'm nog altijd naar Barca sturen na een jaar. Nu is het onmogelijk om hem nog een 2e jaar te huren terwijl Ajax wel die optie heeft.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Van PSV overgestapt naar Southampton. Zit zonder assistent manager.. ik zoeken. Kom ik er een tegen genaamd: Mykhaylo Kut
Het is dat zijn statistieken aansluiten bij zijn achternaam: Kut.. anders had ik hem aangetrokken.![]()
Hoe goed is dat dan? Dacht dat die PA altijd op een schaal van 10 ofzo was? Ik snap nooit iets van die verhalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is ook weer zo. PA van 150 gegeven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef MMUFC het volgende:
Van PSV overgestapt naar Southampton. Zit zonder assistent manager.. ik zoeken. Kom ik er een tegen genaamd: Mykhaylo Kut
Het is dat zijn statistieken aansluiten bij zijn achternaam: Kut.. anders had ik hem aangetrokken.
PA gaat tot 200quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe goed is dat dan? Dacht dat die PA altijd op een schaal van 10 ofzo was? Ik snap nooit iets van die verhalen![]()
Siem heeft een CA van 140 en een PA van 150 dus veel beter kan hij niet worden
Ah okquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
PA gaat tot 200![]()
Siem heeft een CA van 140 en een PA van 150 dus veel beter kan hij niet worden![]()
Boskamp als scout aangetrokken. Omdat hij zo'n hardcore Ajacied is![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Piazon heeft een PA van -8, is hetzelfde als Tielemans heeft maar toch haalt hij bij iedereen niveautje Telstar hierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Boskamp als scout aangetrokken. Omdat hij zo'n hardcore Ajacied is![]()
![]()
![]()
Misschien zijn stats iets beter maken dat hij dus ook (zoals in het echt) basisspeler is en ook beter wordt?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als je zijn CA beter maakt dan moet dat wel lukken ja. Ik snap ook niet zo waarom dat soort gasten in alle games floppen. Depay is ook zoiets...je ziet dat hij genoeg talent heeft, maar bij PSV verneuken ze hem steeds zo hard dat het niks kan worden. Maar als hij bij PSV van begin af aan zou spelen dan zou hij in no time top zijn waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Piazon heeft een PA van -8, is hetzelfde als Tielemans heeft maar toch haalt hij bij iedereen niveautje Telstar hier![]()
![]()
Misschien zijn stats iets beter maken dat hij dus ook (zoals in het echt) basisspeler is en ook beter wordt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus misschien zijn CA wat omhoog en PA omlaag?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zijn CA beter maakt dan moet dat wel lukken ja. Ik snap ook niet zo waarom dat soort gasten in alle games floppen. Depay is ook zoiets...je ziet dat hij genoeg talent heeft, maar bij PSV verneuken ze hem steeds zo hard dat het niks kan worden. Maar als hij bij PSV van begin af aan zou spelen dan zou hij in no time top zijn waarschijnlijk.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
PA kan best hetzelfde zijn alleen de CA wat hoger toch? Dat hij al wat verder is in zijn ontwikkeling?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dus misschien zijn CA wat omhoog en PA omlaag?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PA kan best hetzelfde zijn alleen de CA wat hoger toch? Dat hij al wat verder is in zijn ontwikkeling?![]()
Meteen maar v. Rhijn een natuurlijke back gemaakt, weg met die onzin CV dit dat![]()
Labyrat en Traore naar Vitesse.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Welke transfers hebben er nog meer plaatsgevonden tot nu toe?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
http://www.fm-base.co.uk/(...)ates-custom-leagues/quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
Welke transfers hebben er nog meer plaatsgevonden tot nu toe?
Hier passen ze altijd databases aan, kijk maar eens even dion![]()
Ik zoek eigenlijk gewoon een lijst met alle transfers, ik pas namelijk zelf de database aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.fm-base.co.uk/(...)ates-custom-leagues/
Hier passen ze altijd databases aan, kijk maar eens even dion
http://www.transfermarkt.(...)sfers/transfers.htmlquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk gewoon een lijst met alle transfers, ik pas namelijk zelf de database aan![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)sfers/transfers.html
hoe goed kan Bazoer worden volgens die editor eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Meteen maar v. Rhijn een natuurlijke back gemaakt, weg met die onzin CV dit dat![]()
Labyrat en Traore naar Vitesse.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Potentieel van -8.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoe goed kan Bazoer worden volgens die editor eigenlijk?
Europese subtop, misschien nog wisselspeler bij een topclub![]()
Denswil kan beter worden, heeft -9
![]()
Dat snelheid
Waarom wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij volgens mij 1 ster haha. Waarom geen Rusland?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zo, Depay is basisspeler bij PSV
![]()
Kishna spaart blessures alsof het flippo's zijn![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zat toevallig net met editor in zijn profiel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kishna spaart blessures alsof het flippo's zijn![]()
Blessuregevoeligheid: 18 uit 20
Heeft trouwens wel een potentieel van -9![]()
Zou dus in game beter kunnen worden dan Nouri (-8)
Ik dacht dat Bertrand Traore van Vitesse een spits was??Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Winger speelde hij bij Chelsea voorbereiding, maar volgens mij kan hij voorin overalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik dacht dat Bertrand Traore van Vitesse een spits was??![]()
![]()
Nope, echte vleugelspeler. Maar zoals Thad al zei kan hij wel overal neergezet worden. Spits is wel zijn minste plek lijkt me. Bij Vitesse moet hij RW worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik dacht dat Bertrand Traore van Vitesse een spits was??Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke, stond tegen HSV vandaag spits. Najaa ik heb 'm in ieder geval 10 uit 20 gegeven voor spits positiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, echte vleugelspeler. Maar zoals Thad al zei kan hij wel overal neergezet worden. Spits is wel zijn minste plek lijkt me. Bij Vitesse moet hij RW worden.
Ik wil een nieuwe game beginnen maar weet niet met wie.
Eigenlijk met Ajax en dan het met eigen jeugd gaan doen (klinkt heul niet vies).
Of met een topploeg in het buitenland en veel NLse talenten opkopen
Speelde hij als valse negern?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, stond tegen HSV vandaag spits. Najaa ik heb 'm in ieder geval 10 uit 20 gegeven voor spits positieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waardeloze wedstrijd uit tegen Arsenal, maar toch een goed resultaat (1-1). Eto'o was de gouden wissel![]()
![]()
Ik ga met Arsenal spelen
Die spelers van Portsmouth gaan echt hard omhoog nu ze een niveau hoger spelen. Heb nu al spelers die goed voor de Championship zouden zijn
Nkusu Landu is echt een machine.
2-4 winnen tegen de nummer 2 van League 1, komt er zo'n knuppel die Landu neerhaalt, rood en Landu een blessure
Hij had 2 goals, wedstrijd ervoor ook. Zamora is ook als een baas aan het scoren
12de en nog maar 7 punten achter op nummer 1.
Geen vaste blessure
[ Bericht 24% gewijzigd door ThadCastle op 11-01-2014 01:19:55 ]![]()
Wel bijzonder.. Ik ben weg bij PSV en clubs gaan meteen precies de waarde van PSV spelers bieden. Toen ik daar zat was het altijd minder dan de waarde.![]()
1e Seizoen, op weg naar UEFA Cup winst?![]()
Ook de eredivisie gaat de goede kant op:
[ Bericht 23% gewijzigd door Sejt op 11-01-2014 14:34:22 ]I love my mispoken words.![]()
In welk jaar zit je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:11 schreef wieisboos het volgende:
Jammer, was ze liever in de finale tegengekomen maar dit is ook leuk
[ afbeelding ]
Andere halve finale is OM - Man CityWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zivkovic rest van het seizoen out
En nu de return tegen Atletico..moet 5-2 verlies goed zien te maken...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: