Als er gaten in zijn geknipt of als hij verlopen is is het geen geldig document meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:01 schreef donald500 het volgende:
Als een paspoort of ID is verlopen of als er gaten oid in zijn geknipt mag je toch ook geen alcohol verkopen? Of ben ik in de war?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Wie tipt Albert Heijn even? Robostofzuigers in de aanbieding bij iBood http://www.ibood.com/home(...)_dan_een_stofzuiger/
quote:Ik stond vandaag bij de kassa, en toen viel mijn oog op een schrijven...
Ben je onder de 25 dan moet je je ID tonen.
Nou lijkt mij dit de omgekeerde wereld...
Vanaf 21 jaar ben je volgens de wet VOLWASSEN.
De enigste die je ID mag vragen is de politie.
Vinden jullie dit niet erg betuttelend ??
Wat is de volgende leeftijd grens...50??
Heb het gemeld. de mevrouw achter de kassa kon alleen maar glimlachen....
quote:
quote:Zojuist 4 pak 1,5 liter Coca Cola gekocht. Betaal ik opeens 20 cent meer! Dat vind ik toch een forse prijsverhoging.
Dat was Life2.0, denk ik. Zie de link naar het alcoholtopic.quote:
Dat dacht ik ook al. Als ik niet op mijn profiel zou hebben staan dat ik bij AH werk had ik Artikel 20 wel even geplaatstquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat was Life2.0, denk ik. Zie de link naar het alcoholtopic.
Wel dat de verkoper onomstotelijk moet kunnen vaststellen dat de klant de leeftijd van 18 heeft bereiktquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:27 schreef Janneke141 het volgende:
Er staat niet in artikel 20 dat je je tot je 25e moet legitimeren.
En de regels van het CBL gelden natuurlijk ook gewoon.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wel dat de verkoper onomstotelijk moet kunnen vaststellen dat de klant de leeftijd van 18 heeft bereikt
Bijna. Dat de verkoper moet vaststellen dat de leeftijd is bereikt, tenzij iemand dit onmiskenbaar is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wel dat de verkoper onomstotelijk moet kunnen vaststellen dat de klant de leeftijd van 18 heeft bereikt
Niet als deze in strijd zouden zijn met wat in de wet staat (zoals Life2.0 beweert). Maar dat is hier niet het geval.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En de regels van het CBL gelden natuurlijk ook gewoon.
Ik gok dat die gast gewoon problemen zoekt om een probleem te zoeken. Als je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bijna. Dat de verkoper moet vaststellen dat de leeftijd is bereikt, tenzij iemand dit onmiskenbaar is.
Maar het komt op hetzelfde neer. Het CBL heeft besloten dat iemand onmiskenbaar 18 is, als hij/zij er ouder dan 25 uitziet.
[..]
Niet als deze in strijd zouden zijn met wat in de wet staat (zoals Life2.0 beweert). Maar dat is hier niet het geval.
En dan "de TS" weer:quote:je bent ook niet verplicht je ID te tonen, krijg je alleen geen drank/tabak mee..
enquote:en dat...mag simpelweg niet, waarom maken ze dan niet de grens van 21? die kan ik snappen...dit is betutteling op en top
quote:tja, dan kan iedereen het daar wel op gooien, feit blijft dat je voor de wet met 21 volwassen bent...dus vragen, mag simpelweg niet...het gaat om de betutteling, wat krijgen we de volgende keer....vanaf 60 mag je geen potten en pannen meer kopen, dit omdat je dan misschien wel dement kan gaan worden....er zullen altijd mensen ouder of jonger lijken, en twijfel je als personeel dan kan je het gewoon vriendelijk vragen, maar het als regel stellen, gaat mij veel ste ver!!!
Hahahaha wat een geniale reactie op FB wachtrijcoach.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok dat die gast gewoon problemen zoekt om een probleem te zoeken. Als je snapt wat ik bedoel
Ben wel benieuwd waarop ze dat baseert. Ik denk op niksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Een persoon reageert:
[..]
En dan "de TS" weer:
[..]
en
[..]__!
Op de wet, je weet toch EINZZZZZ!!11!!1111!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarop ze dat baseert. Ik denk op niks
Je bent tenminste 21 jaar geweest. Dan ben je toch volwassenn....???quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Op de wet, je weet toch EINZZZZZ!!11!!1111!
Als je even snel googlet op de verplichting om ID te tonen, kom je alleen overheidsinstanties en banken en je werkgever tegen. Een winkel kan je (dus) nooit verplichten om je te legitimeren. Vragen mag uiteraard wel. Als je dat vervolgens niet doet is de winkel natuurlijk gerechtigd om de transactie te annuleren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarop ze dat baseert. Ik denk op niks
Ja dit dus. Zo simpel is hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je even snel googlet op de verplichting om ID te tonen, kom je alleen overheidsinstanties en banken tegen. Een winkel kan je (dus) nooit verplichten om je te legitimeren. Vragen mag uiteraard wel. Als je dat vervolgens niet doet is de winkel natuurlijk gerechtigd om de transactie te annuleren.
Gevalletje klok en klepel.
Mensen hebben het idee dat een winkel gewoon openbaar terrein is en dat ze daar kunnen doen en laten wat ze willenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je even snel googlet op de verplichting om ID te tonen, kom je alleen overheidsinstanties en banken en je werkgever tegen. Een winkel kan je (dus) nooit verplichten om je te legitimeren. Vragen mag uiteraard wel. Als je dat vervolgens niet doet is de winkel natuurlijk gerechtigd om de transactie te annuleren.
Gevalletje klok en klepel.
Hier is er nooit SRP geweest daarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:35 schreef exelletor het volgende:
AH Basic sappen WORP gaat veranderen. Vraag me af waarom ze het pas over vijf weken inplannen, terwijl het twee minuten werk is...
Ons filiaal is nog steeds een beetje van "niet denken, gewoon uitvoeren" Alleen op het gebied van prognoses hebben ze nu alles waar we een jaar naar gewerkt hebben losgelaten.quote:
Achja,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ons filiaal is nog steeds een beetje van "niet denken, gewoon uitvoeren" Alleen op het gebied van prognoses hebben ze nu alles waar we een jaar naar gewerkt hebben losgelaten.
Nee, deze dan:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:43 schreef d4v1d het volgende:
Die An (op facebook) is echt te dom om te schijten nog
quote:Hallo Albert Heijn,
Ik was net bij jullie filiaal in Soestdijk en vroeg daar of ze al iets wisten over het Asbest in de broden aangezien jullie broodproducten bij die fabriek vandaan komen. Nee, ze wisten nog niets maar er zat wel asbest in de broden was het antwoord. Halen jullie de broden dus niet uit de schappen? Mijn kinderen eten veel Speltbrood, maar ik zit nu met 4 broden waarvan ik niet weet of het wel veilig is???
Ik weet dat er tussen 60.000 blauwen wel een paar figuren zitten met het IQ van een stoeptegel, maar ik kan me hier toch niet aan de indruk onttrekken dat de klant iets anders heeft gehoord dan dat er gezegd is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is ook niet heel slim om als medewerker te zeggen dat er asbest in het brood zit
Krijgt ie het nu wel of niet mee als hij zijn ID laat zientwitter:Dylantjess twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 20:19:08Zo slecht die #ah , krijg ik geen sigaretten mee als 18 jarige, laat ik me ID zien enzo, chagrijnig wordt ik ervan #kooilaan @albertheijn reageer retweet
Denk t niet. In zijn tweet ervoor vraagt die of die maandag de bedrijfsleider kan sprekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Krijgt ie het nu wel of niet mee als hij zijn ID laat zientwitter:Dylantjess twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 20:19:08Zo slecht die #ah , krijg ik geen sigaretten mee als 18 jarige, laat ik me ID zien enzo, chagrijnig wordt ik ervan #kooilaan @albertheijn reageer retweet
Ohw, hij werd ook al steeds dunner....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:42 schreef d4v1d het volgende:
De Ahá komt nog maar 6 keer per jaar. Minder KPK's![]()
Oh nee, nou ga ik mijn avondeten-inspiratie verliezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef mujentas het volgende:
Dat betekent dus minder zelfverheerlijking van Appie
Of wat zou je nou in de pauze kunnen etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oh nee, nou ga ik mijn avondeten-inspiratie verliezen
Magnetron voerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of wat zou je nou in de pauze kunnen eten
Nopequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Iemand deze mail ook gehad?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gaat ook pas in de loop van dit jaar gebeuren.
That being said, ik heb al een tijdje geen persoonlijke deals meer gehadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Komt omdat ze je na meer dan 2 maanden nog steeds niet persoonlijk kennen
die waren niet persoonlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
That being said, ik heb al een tijdje geen persoonlijke deals meer gehad
edit: nvm, 6 dagen geleden nog een 25% korting op snoepgroente
Exclusief bedoelde ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |