Ohw, hij werd ook al steeds dunner....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:42 schreef d4v1d het volgende:
De Ahá komt nog maar 6 keer per jaar. Minder KPK's![]()
Oh nee, nou ga ik mijn avondeten-inspiratie verliezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef mujentas het volgende:
Dat betekent dus minder zelfverheerlijking van Appie
Of wat zou je nou in de pauze kunnen etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oh nee, nou ga ik mijn avondeten-inspiratie verliezen
Magnetron voerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of wat zou je nou in de pauze kunnen eten
Nopequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Iemand deze mail ook gehad?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gaat ook pas in de loop van dit jaar gebeuren.
That being said, ik heb al een tijdje geen persoonlijke deals meer gehadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Komt omdat ze je na meer dan 2 maanden nog steeds niet persoonlijk kennen
die waren niet persoonlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
That being said, ik heb al een tijdje geen persoonlijke deals meer gehad
edit: nvm, 6 dagen geleden nog een 25% korting op snoepgroente
Exclusief bedoelde ikquote:
Zal je wel ergens mee akkoord zijn gegaan zonder het te lezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:36 schreef mujentas het volgende:
Maar kennelijk heeft AH mij automatisch ingeschreven voor een bol.com nieuwsbrief. Kreeg er vandaag een mailtje over
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:39 schreef SLP_ het volgende:
De Aha maar zes keer per jaar?Dan duurt het voortaan nóg langer om te beslissen wat ik ga opwarmen
Hahaha, stiekem is dat wel waar. Ik kan echt niet koken dus meestal is het kiezen tussen prei/gehakt stamppot, wokmaaltijd voor 1 of stoommaaltijdquote:
Die stamppotten in een zwarte bak zijn wel goed te doen. De standaard stamppotten in een doorzichtige bak zijn niet vies, maar ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hahaha, stiekem is dat wel waar. Ik kan echt niet koken dus meestal is het kiezen tussen prei/gehakt stamppot, wokmaaltijd voor 1 of stoommaaltijd
Die zwarte zijn inderdaad wel lekker (Prei kerrie)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die stamppotten in een zwarte bak zijn wel goed te doen. De standaard stamppotten in een doorzichtige bak zijn niet vies, maar ook niet echt lekker.
Dan maar iets meer uitgeven dat je wel een goede en lekkere maaltijd hebt.
Lijkt mij niet. Ik kan het ook niet terugvinden in mijn AH profiel. Tot dusver dus zelf bepalen waar je aan meedoet (of hoe ze het ook noemen)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal je wel ergens mee akkoord zijn gegaan zonder het te lezen
Heb je de voorwaarden ook doorgelezen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Ik kan het ook niet terugvinden in mijn AH profiel. Tot dusver dus zelf bepalen waar je aan meedoet (of hoe ze het ook noemen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |