Ons filiaal is nog steeds een beetje van "niet denken, gewoon uitvoeren" Alleen op het gebied van prognoses hebben ze nu alles waar we een jaar naar gewerkt hebben losgelaten.quote:
Achja,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ons filiaal is nog steeds een beetje van "niet denken, gewoon uitvoeren" Alleen op het gebied van prognoses hebben ze nu alles waar we een jaar naar gewerkt hebben losgelaten.
Nee, deze dan:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:43 schreef d4v1d het volgende:
Die An (op facebook) is echt te dom om te schijten nog
quote:Hallo Albert Heijn,
Ik was net bij jullie filiaal in Soestdijk en vroeg daar of ze al iets wisten over het Asbest in de broden aangezien jullie broodproducten bij die fabriek vandaan komen. Nee, ze wisten nog niets maar er zat wel asbest in de broden was het antwoord. Halen jullie de broden dus niet uit de schappen? Mijn kinderen eten veel Speltbrood, maar ik zit nu met 4 broden waarvan ik niet weet of het wel veilig is???
Ik weet dat er tussen 60.000 blauwen wel een paar figuren zitten met het IQ van een stoeptegel, maar ik kan me hier toch niet aan de indruk onttrekken dat de klant iets anders heeft gehoord dan dat er gezegd is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is ook niet heel slim om als medewerker te zeggen dat er asbest in het brood zit
Krijgt ie het nu wel of niet mee als hij zijn ID laat zientwitter:Dylantjess twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 20:19:08Zo slecht die #ah , krijg ik geen sigaretten mee als 18 jarige, laat ik me ID zien enzo, chagrijnig wordt ik ervan #kooilaan @albertheijn reageer retweet
Denk t niet. In zijn tweet ervoor vraagt die of die maandag de bedrijfsleider kan sprekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Krijgt ie het nu wel of niet mee als hij zijn ID laat zientwitter:Dylantjess twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 20:19:08Zo slecht die #ah , krijg ik geen sigaretten mee als 18 jarige, laat ik me ID zien enzo, chagrijnig wordt ik ervan #kooilaan @albertheijn reageer retweet
Ohw, hij werd ook al steeds dunner....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:42 schreef d4v1d het volgende:
De Ahá komt nog maar 6 keer per jaar. Minder KPK's![]()
Oh nee, nou ga ik mijn avondeten-inspiratie verliezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef mujentas het volgende:
Dat betekent dus minder zelfverheerlijking van Appie
Of wat zou je nou in de pauze kunnen etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oh nee, nou ga ik mijn avondeten-inspiratie verliezen
Magnetron voerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of wat zou je nou in de pauze kunnen eten
Nopequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Iemand deze mail ook gehad?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gaat ook pas in de loop van dit jaar gebeuren.
That being said, ik heb al een tijdje geen persoonlijke deals meer gehadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Komt omdat ze je na meer dan 2 maanden nog steeds niet persoonlijk kennen
die waren niet persoonlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
That being said, ik heb al een tijdje geen persoonlijke deals meer gehad
edit: nvm, 6 dagen geleden nog een 25% korting op snoepgroente
Exclusief bedoelde ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |